![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
na życzenie Roberta Komandera wklejam przesłane przez niego materiały.
cytat: 1) ekspertyza techniczna turbiny + zdjęcia po jej rozebraniu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2) wykaz najpoważniejszych błędów, które wystąpiły po modyfikacji w "44tuning" ![]() 3) zdjęcia instalacji "boxa" w samochodzie ![]() ![]() ![]() ![]() 4) wykres pomiaru mocy i momentu przez "44tuning" ![]() Uploaded with ImageShack.us koniec cytatu. Uprzejmie proszę o wypowiedzi merytoryczne i na temat. -------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 ![]() |
Śledzę temat jedynie z ciekawości, więc nie będę się czepiać technicznych zwrotów tej ekspertyzy jak "rozgrzanie osi wirnika do czerwoności" (swoją drogą skąd wiedzą że akurat był czerwony ? ) czy "podkręcenia mocy silnika i momentu".
Jedynie prosiłbym kogoś (żeby zaspokoić moją ciekawość) o wyjaśnienie tych dwóch fragmentów: fragment o tym jak się turbosprężarka nagrzała (domyślam się że nie na postoju) a następnie: "następnie w wyniku wyłączenia silnika doszło do przebarwienia osi na odcinku łożyska wzdłużnego" [zapewne autorowi ekspertyzy chodziło o to że doszło do przegrzania w wyniku czego nastąpiło zabarwienie na kolor fioletowy] i drugi fragment: "przegrzanie osi wirnika nie jest efektem niewychładzania turbosprężarki po jeździe" To jak w końcu ? Czy te 2 zdania nie są przeciwstawne ? |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Z tego co zrozumiałem, zdaniem autora ekspertyzy do uszkodzenia nie doszło na skutek długotrwałej, niewłaściwej eksploatacji lecz za sprawą jednostkowego zdarzenia, kiedy to najpierw rozgrzano sprężarkę ponad normę podczas jazdy, a następnie wyłączono silnik w wyniku czego uległa ona przegrzaniu i uszkodzeniu. Oceny merytorycznej powyższego się nie podejmuje.
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
ekspertyza turbosprężarki delikatnie mówiąc nie trzyma sie kupy. wygląda jakby piszący, pierwszy raz w życiu rozebrał używaną turbine i napisał co widzi
![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us za to taki stan rzeczy może dużo powiedzieć o egt (kierownica z bmw). pytanie brzmi dlaczego turbina wyła skoro nie nosi śladów uszkodzeń mechanicznych? co do tekstu z odczytem błędów to jak można było wypuścić samochód z warsztatu z taką litanią? |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
taka ekspertyza w sądzie zostanie momentalnie podważona tak jak i reszta tych dokumentów. ekspertyza jest taka za jaką zapłacono, ale przy tym autor chyba ich za wiele nie pisał bo merytorycznie jest bardzo kiepska.
myślę że właściciel doskonale sobie z tego zdaje sprawę i dlatego sprawa jest na wielu fora internetowych ponieważ w sądzie nic z tym nie wskóra i dojdą jeszcze dodatkowe koszty. ciężko będzie udowodnić na jakie koszty naraził błąd 44tuning w 4 letnim aucie, które nie wiadomo ile czasu przejeździło z boxem, który też nie był bez znaczenia na żywotność turbosprężarki, możliwa że za miesiąc sama by padła - ale tego nigdy się nie dowiemy. bez wiarygodnego oszacowania strat na jakie naraził, przez swoj błąd tuner sprawa jest przegrana. to trochę tak jakby za wadliwy termowłącznik oskarżyć producenta o koszt uszkodzenia uszczelki pod głowicą i np. pogiętych korb - choć oczywiście taki ciąg wydarzeń jest możliwy. patrząc na to wszystko to dziękuję za informację o firmie, która ma jeszcze jak widać trochę do nauki. oskarżanie o śnieg, gradobicie, zarżnięcie auta i zgwałcenie inwentarza, mały garaż, kiepski wygląd to wg mnie przesada i poniekąd nadużycie. Co dokładnie się zdarzyło w firmie przy tuningu tego się nie dowiemy - kto co komu powiedział przed czym ostrzegał itp. na koniec tak duża aktywność właściciela na forach internetowych, który posiada 350 osobową firmę, włada językami itp w świetle przedstawionych faktów też daje sporo do myślenia o charakterze i podejściu do innych ludzi. -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ekspertyza jakas mało profi: " nadmiernego przeginania wirnika" ?
jesli wirnik jest krzywy, to trzeba podać odchyłki, zmierzyć czujnikiem, podać inżynierskie informacje, bo skąd wiadomo jak wyginał sie wtedy wirnik ta ekspertyza to trochę takie domysły, które można łatwo podważyć... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Ekspertyza jest, tylko czy w sądzie byłaby ona brana pod uwagę ? Nie jest tak, że sąd w takich przypadkach powołuje biegłego i jego opinia jest wiążąca ?
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#68
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
ekspertyze podobną do tej robi się tak, zamawia się rzeczoznawcę, bierze go na bok i mówi - panie, należy wykazać ciąg przyczynowo-skutkowy pomiędzy tym co zrobił w silniku ktoś a późniejszą awarią, wyjmujemy portfel płacimy i za kilka dni mamy ekspertyzę jak ta lala, sorry za OT
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#70
|
![]() |
ekspertyze podobną do tej robi się tak, zamawia się rzeczoznawcę, bierze go na bok i mówi - panie, należy wykazać ciąg przyczynowo-skutkowy pomiędzy tym co zrobił w silniku ktoś a późniejszą awarią, wyjmujemy portfel płacimy i za kilka dni mamy ekspertyzę jak ta lala, sorry za OT rzeczoznawca ma mieć uprawnienia biegłego sądowego wtedy taką ekspertyzę ciężko podważyć |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
ze swojej strony może później dodam jakiś komentarz, na razie tylko uzupełnienie, szczególnie polecam uwadze głównego zainteresowanego.
44T skrzywdziło. jest internet, można/trzeba opisać (Człowiek...). znajdując argumenty, czyli 'ekspertyzy'. http://www.racingforum.pl/index.php?showto...616&hl=remo http://www.racingforum.pl/index.php?showto...466&hl=remo to be continued -------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
rzeczoznawca ma mieć uprawnienia biegłego sądowego wtedy taką ekspertyzę ciężko podważyć chyba nie bardzo wiesz o czym mowisz. nie ma czegos takiego jak uprawnienia bieglego sądowego jesli lista bieglych sądowych z roznych dziedzin funkcjonujaca przy danym sądzie o wpis na którą osoba posiadająca wiadomości specjalne (np. rzeczoznawca samochodowy) moze sie ubiegać. to ze rzeczoznawca jest bieglym sądowym przy sadzie okregowym warszawa praga w w warszawie jest bez znaczenia dla sądu w bialymstoku i odwrotnie., oczywiscie że mozna powoływac sie na taką opinie wnosząc pozew, mozna domagać sie nawet zwrotu kosztow jej sporządzenia ale z ostrożności nalezy złożyć fakultatywny wniosek dowodowy o opinię biegłego na wypadek zaprzeczenia przez pozwanego faktom wskazanym w opinii. to tak zupelnie na marginesie w temacie spraw sądowych. -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
User Dołączył: Sun, 20 February 2011 ![]() |
Dziękuję Owko za umieszczenie dokumentów.
Jest to tylko część dokumentów, bo ekspertyzę rzeczoznawcy oczywiście również zrobiłem, ale ten dokument + pełne raporty z diagnostyki z przeglądu i po wizycie w "44tuning" zostawiam na inną okoliczność. Mam nadzieję, że dzięki mojemu tematowi mniej osób narazi się na niepotrzebne koszty i jeśli zdecydują się na modyfikację autka we właściwej firmie, to będą się cieszyć z jego bezproblemowej i bezawaryjnej eksploatacji. Pozdrawiam Robert Komander |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#74
|
![]() |
chyba nie bardzo wiesz o czym mowisz. nie ma czegos takiego jak uprawnienia bieglego sądowego jesli lista bieglych sądowych z roznych dziedzin funkcjonujaca przy danym sądzie o wpis na którą osoba posiadająca wiadomości specjalne (np. rzeczoznawca samochodowy) moze sie ubiegać. to ze rzeczoznawca jest bieglym sądowym przy sadzie okregowym warszawa praga w w warszawie jest bez znaczenia dla sądu w bialymstoku i odwrotnie., oczywiscie że mozna powoływac sie na taką opinie wnosząc pozew, mozna domagać sie nawet zwrotu kosztow jej sporządzenia ale z ostrożności nalezy złożyć fakultatywny wniosek dowodowy o opinię biegłego na wypadek zaprzeczenia przez pozwanego faktom wskazanym w opinii. to tak zupelnie na marginesie w temacie spraw sądowych. masz rację.. mój błąd źle to nazwałem a chodziło mi właśnie o wpisanie na listę |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" ![]() |
na życzenie Roberta Komandera wklejam przesłane przez niego materiały. cytat: 1) ekspertyza techniczna turbiny + zdjęcia po jej rozebraniu ![]() ![]() (...)Uprzejmie proszę o wypowiedzi merytoryczne i na temat. Na temat tej ekspertyzy nie da się wypowiedzieć merytorycznie. Jest cholernie nieprofesjonalnie napisana. - Co znaczy "Demontaz turbosprężarki na części pierwsze wykazał znaczne przegrzanie termiczne osi wirnika turbosprężarki, (...)"? Sam demontaż to wykazał? Co znaczy i skąd wiadomo, że nastąpiło "znaczne przegrzanie termiczne"? Po kolorze wałka? Co to, kowal pisał? Gdzie jest analiza metalograficzna materiału? Jak się zmieniała struktura materiału w wyniku tego "przegrzania"? Jak była przed? Aby to określić potrzeba porównać materiał "przegrzany" z "nieprzegrzanym" lub znać gatunek stali i wiedzieć jaką obróbkę cieplno-chemiczną przeszedł w procesie produkcji. - "Wyżej wymienione czynniki wywołały rozgrzanie osi wirnika do czerwoności". Jasnowidz? Ską wie, że do "czerwoności"? No i co ta "czerwoność" oznacza bez wiedzy jakiego materiału dotyczy? - Podobnie jest z kolorem "ciemno-fioletowym". LOL. Nie będę wchodził w rozważanie nt. rozdzielczości postrzegania kolorów przez facetów. - "Rozgrzanie osi wirnika podczas pracy doprowadziło do jego nadmiernego przeginania". Co to jest "przeginanie"? - "Wynikiem czego materiał układu wirującego turbiny stracił swoje właściwości wytrzymałościowe". I znowy takie stwierdzenia bez wiedzy o jakim materiale mówimy, oraz bez analizy metalograficznej lub prób niszczących, jest ...dziecinadą. - "Z opini zleceniodawcy ekspertyzy doprowadziło to do głośnej pracy turbosprężarki". To czyja to jest ekspertyza? Eksperta, czy bmwiu? Nie będę dalej przytaczał i podważał. Tym papierem można sobie dupę wytrzeć (ostrożnie na brzegi papieru - moga być ostre). Jak sama nazwa wskazuje, "Ekspertyza" powinna zostać wykonana przez eksperta. Temu facetowi, który to napisał moge powiedzieć prosto w twarz, że nie ma pojęcia o czym pisze. Gdyby nie pieczątka - która przeciez można zamówić bez pokazywania dyplomu - powiedział bym, że to pisał jakiś "czesiu" lub totalny ignorant. Z resztą, ichtiolog tez może byc magistrem (miłośnicy rybek - bez urazy). @bmwiu, niezależnie od tego jaką inną ekspertyzą dysponujesz, moim zdaniem jest tak samo do dupy jeżeli posiadasz także w całości wirnik i wałek. |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
ta "ekspertyza" to, rzeczywiście jakiś żart pisany na zamówienie, bez wartości merytorycznej,
natomiast wciąż podtrzymuję, że moim zdaniem tuner popełnił błąd w sztuce |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
A ja jestem za autorem postu i gorąco mu kibicuje.
Ciężko będzie udowodnić winę, nawet dziś rozmawiałem o tej sprawie z moim prawnikiem ale w końcu coś drgnęło , ktoś się odważył coś z tym zrobić, tuner będzie ostrożniejszy, nauczy się szukać boxów i nietykania się auta nie do końca sprawnego. Np Masters ma na to od dawna sposób, przyjeżdża auto niesprawne- do widzenia, klient mądrzejszy od tunera-do widzenia, Ford-do widzenia, wynalazki, druciarstwo i jakieś niewiadome, również narka, potrafią mądrze podejść do tematu i zabezpieczyć się na wypadek 'w'... Chciwość i brak doświadczenia gubi, po takiej reklamie na wielu forach to sam już nie wiem kto tam zawita.. chyba ktoś to nie ma netu ![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 ![]() |
Dziękuje zarówno klientom jak i co niektórym forumowiczom którzy poinformowali mnie o bredniach które wypisuje się na nasz temat.
Nie pozwolę na oczernianie naszej firmy tym bardziej przez człowieka który mnie szantażował. Odmawiamy ponad 450 modernizacji rocznie z powodów niskich sprawności samochodów, usterek, zbyt dużych przebiegów, wad konstrukcyjnych danych systemów zasilania czy silników. Wielu klientów "machało sakiewką" byśmy wykonali modernizację przy niskiej sprawności, mimo tego stanowczo odmawialiśmy tuningu samochodu. Takie postępowanie jest cenione przez klientów i dlatego nie pozwolę aby takie podejście było "deptane" przez osobę która mnie szantażowała dla uzyskania własnych korzyści. W wyjątkowych sytuacjach w których to klient prosił o wykonanie stosownych testów aby określić potencjalne przyczyny powstania usterek z naciskiem na ustalenie przyczyn pod warunkiem z naszej strony iż samochód wyjeżdża na ustawieniach seryjnych celem wykonania naprawy. W takich przypadkach dokonywaliśmy stosownych ustawień testowych celem określenia potencjalnej przyczyny niesprawności. Ponadto na taki nieuczciwy wpis dysponujemy setkami zadowolonych rocznie którzy nie mają czasu jak i ochoty wdawać się w przepychanki zza klawiatury. Pojawiają się następujące pytania w sprawie BMW: Skoro samochód BMW przed przyjazdem do nas był 3 dni wcześniej na przeglądzie to jak on został wykonany skoro był taki stan samochodu? Pan R.K twierdził iż ASO BMW po zakupie wykonało wnikliwego stanu samochodu po jego zakupie, zatem jak zostało to zrobione skoro samochód miał box-a zakłócającego ważne dla bezpieczeństwa dane odczytowe? Czy jeżdżenie w sposób ekstremalny z boxem blokuje rzeczywiste odczyty EGT nie jest wydaniem wyroku np: na turbinę? Czy w takim przypadku nie powinien odpowiadać za to dealer z Niemiec który sprzedał taki samochód? Na co liczył Pan R.K mimo umówionego terminu na wtorek celem zmiany kolektora bo z pod niego wyciekał olej przyjeżdżając do nas na tuning i usilnie naciskając na jego wykonanie. Skoro Pan R.K twierdzi, iż to nasz błąd w sztuce i to nasza wina to dlaczego nie działał w sposób etyczny i ogólnie przyjęty w takich sprawach? Wyjaśnienie w krótkim skrócie. 1. Samochód przyjechał nie sprawny i odmówiliśmy wykonania docelowego tuningu już na wstępie co bardzo nie pocieszyło Pana R.K (może dlatego, że plan był całkiem inny) 2. Po wymianie stosownych elementów dokonałem pomiaru seryjnego podczas którego się okazało iż turbosprężarka jest do wymiany (Pan R.K podpisał stosowny formularz stanu samochodu z informacją na tą okoliczność) 3. Pan R.K dowiedziawszy się o tym chciał natychmiast samochód sprzedawać i to w sposób nieetyczny czyli sprzedać dealerowi który zna ten samochód celem uniknięcia jego naprawiania na swój koszt ( Pan R.K w tym całej sprawie zapomina o tak wielu sprawach o jakich nas poinformował) W tej sprawie otrzymał ode mnie informację, iż takie działanie jest nieetyczne i z tego co wiem to na sprzedawany samochód jest 3 miesięczna rękojmia na wady ukryte, co spowodowało zmianę kierunku rozmów ze strony Pana R.K 4. Przekazałem, że wymiana turbosprężarki jest bezcelowa bez znalezienia przyczyny jej uszkodzenia zatem w ograniczonym przez Pana R.K czasie postarałem się określić co należy zrobić tym bardziej że Pan R.K nie miał zamiaru zostawić samochodu na szersze sprawdzenie samochodu 5. Program testowy na który zgodził się pan R.K miał na celu sprawdzenia wykonywania ustawień programowych przez silnik ze szczególnym naciskiem na sprawdzenie działania czujnika EGT i AFR w które samochód jest wyposażony 6. Jazda próbna miała na celu ukazanie Panu R.K że w samochodzie system bezpieczeństwa EGT nie działa, został on o tym poinformowany i na to przystał. 7. Pan R.K otrzymał od nas informację iż samochód nie nadaje się do normalnej jazdy i warto wezwać Asistance (stwierdził , że on sobie poradzi i pojedzie normalnie) 8. Na 3-ci dzień otrzymałem e-mail od Pana R.K z informacją iż jego zdaniem samochód zachowuje się normalnie, gdyż nawet "dokręcał" się do czerwonego pola i turbosprężarka jeszcze żyje. Zatem czy tak należy traktować samochód który przed trzema dniami na stwierdzoną turbosprężarkę do wymiany? 9. Na 4-ty dzień od sytuacji otrzymałem niemoralna propozycję w postaci szantażu iż jeżeli nie zapłacę za turbosprężarkę to Pan R.K zrobi nam antyreklamę w internecie, w śród dealerów i na facebooku, zatem czy to jest normalne działanie czy celem uzyskania własnych korzyści? 10 W tym samym momencie otrzymał ode mnie informację iż żądam obecności naszego ubezpieczyciela, przekazałem informację iż jesteśmy ubezpieczeni. 11. Sprawa do PZU została zgłoszona po ok miesiącu kiedy to samochód był już naprawiony czyli wiele elementów było już w innym stanie, zatem dlaczego nie zgłoszono tego od razu? 12. Dokumenty z naszej strony zostały przesłane z opóźnieniem do PZU w wyniku nie otrzymania pierwszej korespondencji (nie była ona wysłana listem polecony i nie została dostarczona). Niestety w takich przypadku ubezpieczyciel powinien bardziej dopilnować otrzymania informacji wyjaśniających od ubezpieczonego, a nie odmawiać wypłaty z tytułu nie otrzymania korespondencji. Łatwo jest oskarżać w momencie gdy się przy tym nie było jak i ma się w tym cel w postaci oczerniania firmy działającej w tej samej branży co ma miejsce w tej sprawie na różnych forach. Wykrycie box-a w tym miejscu w tak krótkim czasie i pod presja czasu wywieraną przez Pana R.K i późną już porę nie było możliwe. Dodam, że otrzymałem propozycję od jednego z naszych klientów który przygląda się sprawie, że zainwestuje parę "srebrników" i wyśle swój samochód z ukrytym boxem do firm które twierdzą iż to nasz błąd, że to myśmy powinny wykryć jego obecność już po samym pomiarze mocy. Jest to klient który ma wartościowe samochody niemieckich marek zatem stać go nawet na wykonanie takiego testowego tuningu w kilku firmach celem sprawdzenia ich "Sherlock-owych" zdolności. Z wstępnych informacji sprawa będzie pilotowana przez stosownych rzeczoznawców, zatem pozostaje mi życzyć szczęścia tym którzy "rzucili w nas kamieniem", aby udało iż się wykryć tenże samochód. Reasumując, każdy niech wyciągnie własne wnioski jaki jest cel działania Pana R.K i jego popleczników w takim nieetycznym postępowaniu. Mogę w razie potrzeby umieścić scan dokumentów protokołu stanu samochodu potwierdzające powyższe fakty nawet z korespondencja w której są opisane przez Pana R.K nieetyczne zamiary jakich jesteśmy wszyscy świadkami, które mają miejsce na kilku czy kilkunastu forach. Pewnym jest iż jeżeli nieetyczne działanie Pana R.K w internecie i poza nim wpłynie na naszą szkodę nie zawaham się przekazać posiadane materiały i dowody stosownym organom celem zaprzestania takich praktyk wraz z uzyskaniem zadość uczynienia. |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2011 ![]() |
A ja jestem za autorem postu i gorąco mu kibicuje. Ciężko będzie udowodnić winę, nawet dziś rozmawiałem o tej sprawie z moim prawnikiem ale w końcu coś drgnęło , ktoś się odważył coś z tym zrobić, tuner będzie ostrożniejszy, nauczy się szukać boxów i nietykania się auta nie do końca sprawnego. Np Masters ma na to od dawna sposób, przyjeżdża auto niesprawne- do widzenia, klient mądrzejszy od tunera-do widzenia, Ford-do widzenia, wynalazki, druciarstwo i jakieś niewiadome, również narka, potrafią mądrze podejść do tematu i zabezpieczyć się na wypadek 'w'... Chciwość i brak doświadczenia gubi, po takiej reklamie na wielu forach to sam już nie wiem kto tam zawita.. chyba ktoś to nie ma netu ![]() Zatem proponuje przeczytać dolny zakres mojej wiadomości co do sprawy testu dla innych firm oraz ewentualnych szkód spowodowanych nieuczciwym działaniem osób w internecie na naszą szkodę. W życiu obowiązuje prosta zasada, ten się śmieje kto się śmieje ostatni. Natomiast takie działanie jakie dostrzegam w internecie pod katem nieuczciwym działań wobec naszej firmy potwierdzają iż "Apokalipsa" jest coraz bliżej, jeżeli brat bratu wrogiem. |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Czytac sie tego nie chce, niestety to nie jedyna negatywna opinia o waszej firmie krazaca w necie. Jezeli pozywanie wszytskich to sposob na sukces to gratuluje
![]() ![]() CYTAT Mnie firma 44tuning popsuła BMW 330d W waszej odpowiedzi na kazdy zarzut ta sama spiewka co powyzej. Takie kopij wklej ![]() ![]() ![]() ![]() CYTAT Robiłem sterownik w 6 MPS w firmie tuning44. Na hamowni Vtech Kraków wyszło 295kM i 390 Nm. Przyspieszenie od 0-160 bez zmian czyli u mnie najlepszy wynik z 3 pomiarów to 15,89s temperatura powietrza 20 stopni , identycznie jak przed modyfikacją. Odblokowali podobno 4,5,6 bieg ale tego nie sprawdzałem. Europejskie wersje tną przyspieszenie przy około 5800 obrotów. Po modyfikacji silnik kręci się do samego końca bez uczucia spadku mocy. Jest bardziej elastyczny w pełnym zakresie obrotów. Ale niestety do 160 km/h. brak pozytywów w czasie przyspieszania. Ale klient zadowolony bo lzejszy o ponad 3 kola i mimo ze czas jak przed softem to auto lepiej jedzie ![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 21:44 |