![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#501
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 08 May 2018 Skąd: Łódź ![]() |
Panowie a zalanie tego 1.4 - 150 olejem zamiast wodą ( 0w20) poprawi sytuację?
Co do 2.0 to mamy w pracy też 2.0 ale w wersji 190 koni, przebieg ten sam a o olej nie prosi... Jeździmy oczywiście odpowiednio ![]() -------------------- 1987 520i
1999 M5 2019 Fiesta ST 2017 Focus RS |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#502
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#503
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja leje od początku tzn odkąd kupiłem przy 14tkm (zdaje się, że był z najmu z salonu) Motula 5w40. Z fabryki zdaje sie castrol 5w30. A czy nie jest tak, że jednak z Audi a4 ma taki bzyczek więcej roboty? Leon to jednak tylko 1180kg.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#504
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
1.8 240KM
75tys przebiegu nie dolewam oleju. Liqui moly 0-40 wymieniany co 15 tys. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#505
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Z fabryki zdaje sie castrol 5w30. z fabryki wychodzi olej który jest robiony tylko pod specyfikację producenta silnika żaden taki olej nie ma odpowiednika w produktach ASO czy aftermarketowych a to czy robi go Castrol czy inny producent ... to nie ma znaczenia bo każdy wykonawca dostaje określoną recepturę i ma ją ściśle wykonać więc olej zawsze jest taki sam |
|
|
![]()
Post
#506
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
A ktoś coś wie na temat 1.0 TSI 110KM które jest w nowej Fabii? Szczególnie z DSG
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#507
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Na razie mam mieszane uczucia jeśli chodzi o trwałość. Samochody jeżdżą od ponad roku i max co mają to 45k km więc niewiele. Oleju nie żre, ale jakieś cuda czasami zdarzają się podobno z klawiaturą
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#508
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Na razie mam mieszane uczucia jeśli chodzi o trwałość. Samochody jeżdżą od ponad roku i max co mają to 45k km więc niewiele. Oleju nie żre, ale jakieś cuda czasami zdarzają się podobno z klawiaturą A co dokładnie? Czy gwarancja to obejmuje? Rozważam żeby kupić takie auto na trochę dłużej... -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#509
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Na razie wszystkie są na gwarancji i mają małe przebiegi. Może to choroby wieku dziecięcego więc na razie może nie zniechęcam
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#510
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem ![]() |
Panowie a co powiecie o 2.0tfsi 179km CCZD, niby ea888 3 gen, warto się w to pchać??
|
|
|
![]()
Post
#511
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Teraz chyba całkowicie wycofali z oferty modelowej 1.8 TFSI z nowych aut. Zastąpiony 1.5TFSI. Jak ten silnik się sprawuje? warto się w cos takiego pchać?
|
|
|
![]()
Post
#512
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Ea888 gen 3b problemow poprzednikow nie ma, ale czy 1.5 to tez jest z tej serii to juz ktos inny sie musi wypowiedziec. 2.0TSI montowane w Polo, Golfie GTi i R sa OK.
-------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#513
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
a 2.0 tfsi w nowym superbie i octavii RS znacznie się różnią? który trwalszy i bardziej bezawaryjny?
|
|
|
![]()
Post
#514
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
Silnik 1.5 to rozwinięcie 1.4 TSI EA211 czyli tego na pasku.
|
|
|
![]()
Post
#515
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
a 2.0 tfsi w nowym superbie i octavii RS znacznie się różnią? który trwalszy i bardziej bezawaryjny? Frolik, 2.0 TSI anie TFSI, nie rob chaosu. Wlasnie zagladnalem w .pdf na stronie Skoda. Tam jest napisane 2.0 TSI, czyli to jest na 99% tez EA888 GEN 3B co w VW. Ten sam silnik, tylko osprzetem i moca sie roznia, w zaleznosci w jakim modelu siedzi. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#516
|
|
User Dołączył: Thu, 04 August 2016 ![]() |
sam robisz chaos, jesli mowa o 272 w superb i 245 w octavii to sa to calkowicie rozne silniki
-------------------- 403/507 fwd
|
|
|
![]()
Post
#517
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
sam robisz chaos, jesli mowa o 272 w superb i 245 w octavii to sa to calkowicie rozne silniki W przypadku Octavii raczej sie nie myle, co do SuperB pewnosci nie mam. 2.0 CCZD to tez jest TSI a nie TFSI. https://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=1835.0 -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
gość_nba_* |
![]()
Post
#518
|
![]() |
Nie wiem jak w przypadku 1.8 i 2.0, ale w przypadku 1.2 i 1.4 TSI warto jechać do tunera żeby podlał paliwem, bo fabryczny AFR jest wysoki... to przede wszystkim była przyczyna częstego pękania tłoków w 1.4 twincharger.
|
|
|
![]()
Post
#519
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem ![]() |
Na tej stronce nie ma info o CCZD, chociaż po zdjęciach silnika wygląda jak ea888 gen 2 a nie gen 3. Jak to jest w rzeczywistości, warto się tym interesować? |
|
|
![]()
Post
#520
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 January 2019 ![]() |
Ja mam Arteona 2.0 TSI 4x4, ale nie 272 tylko jeszcze szczęśliwie 280 bez GPF. Nie wiem o co pytacie dokładnie ale to VAG więc bez znaczenia marka. Mam przejechane 50 kkm, przez 9 miesięcy. Auto użytkowane gaz hamulec. Silnik z każdym km bierze mniej oleju co ciekawe. Najwięcej brał na Castrolu 5W30 z fabryki - który dodatkowo strasznie śmierdział
![]() Gorzej jest z haldexem. Z tego co wiem od znajomego serwisującego Cupry, S3, czy Golfy R jest problem z ilością oleju w haldexie. Jest go jakaś śmieszna ilość i od 20-30kkm tył może się nie dołączać w zasadzie bo olej jest jak kupa łajna. Pytanie czy to potwierdzacie. Mam to raczej u siebie obecnie, nie da się zarzucić tyłu w ogóle, nawet jak jest mokro. Przebieg 50 kkm. Jakoś się na przegląd doturlam. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 02:58 |