![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#481
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
coś w tym stylu
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#482
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Nie jestem w temacie. Czy w Audi S3 8V motor 2.0TFSI ma podobne problemy czy to jest zupelnie inny silnik? Chodzi mi o najnowsze roczniki np. 2017/2018.
-------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#483
|
|
User Dołączył: Mon, 21 May 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Hej,
jak jest z najnowszymi wypustami 2,0 TSI też mogę mieć jakieś problemy ? Chodzi konkretnie o Seat Ateca 2,0 190 KM, Tiguan 2,0 180 KM / 220 KM, w tych autach jest taki sam silnik z innym softem czy jednak inne silniki w zależności od mocy ?? Wielkie dzięki za info. Pozdrawiam, Luke555 -------------------- [url]http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/479807_457585747604990_1581591468_n.jpg[/url]
|
|
|
![]()
Post
#484
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 08 May 2018 Skąd: Łódź ![]() |
Ja mam a4 1.4 z lutego tego roku. Jak wybierałem silnik zapewniali mnie wszyscy że to już nowa generacja silników bez wad poprzedników itp
Na dzień dzisiejszy mam 13 000km już dolany litr oleju i nie wiem czy do wymiany przy 15 000 nie zażąda kolejnej dolewki... -------------------- 1987 520i
1999 M5 2019 Fiesta ST 2017 Focus RS |
|
|
![]()
Post
#485
|
|
Super User Dołączył: Thu, 27 February 2014 ![]() |
Ja mam a4 1.4 z lutego tego roku. Jak wybierałem silnik zapewniali mnie wszyscy że to już nowa generacja silników bez wad poprzedników itp Na dzień dzisiejszy mam 13 000km już dolany litr oleju i nie wiem czy do wymiany przy 15 000 nie zażąda kolejnej dolewki... Branie oleju nie jest w tym silniku jakimś wielkim problemem (ani kosztem), problemem są poupalane tłoki poniżej 50 tys. km. Nie ma żadnych poprawionych wad, co najwyżej jest lekko przekonstruowany żeby wmawiać w salonie że to już inna jednostka, problemy ciągną się od początku, zresztą nie tylko w tym silniku "od nich". |
|
|
![]()
Post
#486
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Dokładnie. Ja w testowkach nadal widze zużycie oleju w VAG. A w takiej Hondzie Type-R wysilonej do 320 KM zużycie jest tak niskie, że nie jestem w stanie go zaobserwować. A w palnik CTR dostał już od wielu redakcji.
|
|
|
![]()
Post
#487
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
Branie oleju nie jest w tym silniku jakimś wielkim problemem (ani kosztem), problemem są poupalane tłoki poniżej 50 tys. km. Nie ma żadnych poprawionych wad, co najwyżej jest lekko przekonstruowany żeby wmawiać w salonie że to już inna jednostka, problemy ciągną się od początku, zresztą nie tylko w tym silniku "od nich". a ten słabszy 1.4 tsi 125KM też upala tłoki ?? -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#488
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 05 July 2009 Skąd: na południe od nigdzie ![]() |
Branie oleju nie jest w tym silniku jakimś wielkim problemem (ani kosztem), problemem są poupalane tłoki poniżej 50 tys. km. Nie ma żadnych poprawionych wad, co najwyżej jest lekko przekonstruowany żeby wmawiać w salonie że to już inna jednostka, problemy ciągną się od początku, zresztą nie tylko w tym silniku "od nich". Czy te problemy dotyczą jednostki CZDA ? |
|
|
![]()
Post
#489
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
a ten słabszy 1.4 tsi 125KM też upala tłoki ?? Tak upala. W firmie której używałem 1,4 125km upaliło tłok przy 50tyś.km. miesiąc po gwarancji i była mocna przepychanka żeby zminimalizować koszty. Drugie auto było sprzedane tak na wszelki wyp. i z tego co wiem to nowy właściciel miał problem. Ogólnie po postawieniu flaszki Panu w ASO Seata czar prysł z tymi poprawkami nawet powiedział nam co im każą mówić żeby było zgodne ze stroną ASO. |
|
|
![]()
Post
#490
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Z tym braniem oleju w nowych TSI to jakoś źle trafiłem. Kilkanaście samochodów dziennie i nikt nie mówi, że potrzebuje oleju na dolewki.
Oczywiście, że za to dzieją się inne rzeczy ale bez takich jaj jakie były przy CDAx. -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#491
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 05 July 2009 Skąd: na południe od nigdzie ![]() |
Właśnie sprawdziłem u mamy w golfie 1.4 CZDA i po blisko 6000 km przebiegu nic nie ubyło albo było tego tak mało, że nie jestem w stanie zauważyć.
|
|
|
![]()
Post
#492
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 16 March 2007 ![]() |
A czy jest tu ktoś, kto miał doświadczenie z 2.0tfsi w a4/a6 po 2015 roku? Wersja 252km. Brać czy trzymać się z daleka?
|
|
|
![]()
Post
#493
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Nie jestem w temacie. Czy w Audi S3 8V motor 2.0TFSI ma podobne problemy czy to jest zupelnie inny silnik? Chodzi mi o najnowsze roczniki np. 2017/2018. Bump! -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#494
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wsrod znajomych mamy wszyscy leony 1.4 tsi 150km DSG - w sumie 3 sztuki , i nikomu nie bierze oleju. Mój dostaje zdrowo w mieście i na trasie i nic. Tylko ze zmiana oleju co 15tkm. Nie wiem zatem jaka jest prawda...
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#495
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
tylko ile te leony mają przebiegu? bo takie rzeczy po czasie wychodzą
mam dwóch kumpli z leonami 1.4 125KM i im nie biorą oleju, ale przy przebiegu 15kkm i 26kkm to jeszcze nic nie mówi... -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#496
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No my mamy zdaje sie ponad 80tkm jeden, 60 z groszami drugi i ja mam niecale 50tkm. Jak się po forach czyta to raczej nikt się nie chwali problemami, oprócz tego, że wysakakuje sprawdź poziom oleju ale to działa chyba milimetr ponizej stanu.
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#497
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
większość tutaj pisze, że mu silnik nie bierze oleju ale nikt nie pisze ile auto ma przejechane i czy służbowe czy prywatne. Może żeby wprowadzić ład i skład i jakoś to usystematyzować niech każdy podaje jaki przebieg, ile bierze oleju bądź nie i jak użytkowane.
|
|
|
![]()
Post
#498
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Flota 1.4 tfsi czy tam tsi, skoda seat, ponad 50szt, roczniki 2015 i 2016, często dostawały w palnik i każdy chciał litr co 6-7tkm, próba tylko do przebiegu do 45 tkm.
|
|
|
![]()
Post
#499
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#500
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
A czy jest tu ktoś, kto miał doświadczenie z 2.0tfsi w a4/a6 po 2015 roku? Wersja 252km. Brać czy trzymać się z daleka? Brać, to 3 gen tfsi, pobór oleju jest znikomy, najgorsze jego wady to cieknąca pokrywa zaworów, kiepska momentami kultura pracy na obrotach jałowych i padające fazatory przy 80tys. km+. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 02:58 |