Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 2.0 TFSI 200KM czy warto?
hexx #2
post Wed, 01 Aug 2018 - 09:39
Post #481


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





coś w tym stylu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 01 Aug 2018 - 09:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Tom-Lee
post Wed, 01 Aug 2018 - 11:56
Post #482


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 May 2017
Skąd: Krk





Nie jestem w temacie. Czy w Audi S3 8V motor 2.0TFSI ma podobne problemy czy to jest zupelnie inny silnik? Chodzi mi o najnowsze roczniki np. 2017/2018.


--------------------
IXgen-TypeR K20C
M240iX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luke555
post Thu, 02 Aug 2018 - 12:35
Post #483


User
Dołączył: Mon, 21 May 2007
Skąd: Wrocław





Hej,

jak jest z najnowszymi wypustami 2,0 TSI też mogę mieć jakieś problemy ?

Chodzi konkretnie o Seat Ateca 2,0 190 KM, Tiguan 2,0 180 KM / 220 KM, w tych autach jest taki sam silnik z innym softem czy jednak inne silniki w zależności od mocy ??

Wielkie dzięki za info.
Pozdrawiam,
Luke555


--------------------
[url]http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/479807_457585747604990_1581591468_n.jpg[/url]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MutoN
post Fri, 03 Aug 2018 - 22:04
Post #484


User
Dołączył: Tue, 08 May 2018
Skąd: Łódź





Ja mam a4 1.4 z lutego tego roku. Jak wybierałem silnik zapewniali mnie wszyscy że to już nowa generacja silników bez wad poprzedników itp
Na dzień dzisiejszy mam 13 000km już dolany litr oleju i nie wiem czy do wymiany przy 15 000 nie zażąda kolejnej dolewki...


--------------------
1987 520i
1999 M5
2019 Fiesta ST
2017 Focus RS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damzzii
post Sat, 04 Aug 2018 - 00:01
Post #485


Super User
Dołączył: Thu, 27 February 2014





CYTAT(MutoN @ Fri, 03 Aug 2018 - 22:04) *
Ja mam a4 1.4 z lutego tego roku. Jak wybierałem silnik zapewniali mnie wszyscy że to już nowa generacja silników bez wad poprzedników itp
Na dzień dzisiejszy mam 13 000km już dolany litr oleju i nie wiem czy do wymiany przy 15 000 nie zażąda kolejnej dolewki...

Branie oleju nie jest w tym silniku jakimś wielkim problemem (ani kosztem), problemem są poupalane tłoki poniżej 50 tys. km. Nie ma żadnych poprawionych wad, co najwyżej jest lekko przekonstruowany żeby wmawiać w salonie że to już inna jednostka, problemy ciągną się od początku, zresztą nie tylko w tym silniku "od nich".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Sat, 04 Aug 2018 - 17:34
Post #486


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





Dokładnie. Ja w testowkach nadal widze zużycie oleju w VAG. A w takiej Hondzie Type-R wysilonej do 320 KM zużycie jest tak niskie, że nie jestem w stanie go zaobserwować. A w palnik CTR dostał już od wielu redakcji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Sun, 05 Aug 2018 - 11:13
Post #487


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





CYTAT(Damzzii @ Sat, 04 Aug 2018 - 00:01) *
Branie oleju nie jest w tym silniku jakimś wielkim problemem (ani kosztem), problemem są poupalane tłoki poniżej 50 tys. km. Nie ma żadnych poprawionych wad, co najwyżej jest lekko przekonstruowany żeby wmawiać w salonie że to już inna jednostka, problemy ciągną się od początku, zresztą nie tylko w tym silniku "od nich".


a ten słabszy 1.4 tsi 125KM też upala tłoki ??


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
._.
post Sun, 05 Aug 2018 - 17:37
Post #488


User
Dołączył: Sun, 05 July 2009
Skąd: na południe od nigdzie





CYTAT(Damzzii @ Sat, 04 Aug 2018 - 00:01) *
Branie oleju nie jest w tym silniku jakimś wielkim problemem (ani kosztem), problemem są poupalane tłoki poniżej 50 tys. km. Nie ma żadnych poprawionych wad, co najwyżej jest lekko przekonstruowany żeby wmawiać w salonie że to już inna jednostka, problemy ciągną się od początku, zresztą nie tylko w tym silniku "od nich".


Czy te problemy dotyczą jednostki CZDA ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Sun, 05 Aug 2018 - 18:34
Post #489


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(przemek530d @ Sun, 05 Aug 2018 - 11:13) *
a ten słabszy 1.4 tsi 125KM też upala tłoki ??


Tak upala. W firmie której używałem 1,4 125km upaliło tłok przy 50tyś.km. miesiąc po gwarancji i była mocna przepychanka żeby zminimalizować koszty. Drugie auto było sprzedane tak na wszelki wyp. i z tego co wiem to nowy właściciel miał problem.
Ogólnie po postawieniu flaszki Panu w ASO Seata czar prysł z tymi poprawkami nawet powiedział nam co im każą mówić żeby było zgodne ze stroną ASO.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Sun, 05 Aug 2018 - 21:29
Post #490


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Z tym braniem oleju w nowych TSI to jakoś źle trafiłem. Kilkanaście samochodów dziennie i nikt nie mówi, że potrzebuje oleju na dolewki.
Oczywiście, że za to dzieją się inne rzeczy ale bez takich jaj jakie były przy CDAx.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
._.
post Sun, 05 Aug 2018 - 22:15
Post #491


User
Dołączył: Sun, 05 July 2009
Skąd: na południe od nigdzie





Właśnie sprawdziłem u mamy w golfie 1.4 CZDA i po blisko 6000 km przebiegu nic nie ubyło albo było tego tak mało, że nie jestem w stanie zauważyć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ja456
post Sun, 05 Aug 2018 - 22:20
Post #492


Frequent User
Dołączył: Fri, 16 March 2007





A czy jest tu ktoś, kto miał doświadczenie z 2.0tfsi w a4/a6 po 2015 roku? Wersja 252km. Brać czy trzymać się z daleka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tom-Lee
post Mon, 06 Aug 2018 - 00:07
Post #493


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 May 2017
Skąd: Krk





CYTAT(Tom-Lee @ Wed, 01 Aug 2018 - 11:56) *
Nie jestem w temacie. Czy w Audi S3 8V motor 2.0TFSI ma podobne problemy czy to jest zupelnie inny silnik? Chodzi mi o najnowsze roczniki np. 2017/2018.


Bump!


--------------------
IXgen-TypeR K20C
M240iX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Mon, 06 Aug 2018 - 14:37
Post #494


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Wsrod znajomych mamy wszyscy leony 1.4 tsi 150km DSG - w sumie 3 sztuki , i nikomu nie bierze oleju. Mój dostaje zdrowo w mieście i na trasie i nic. Tylko ze zmiana oleju co 15tkm. Nie wiem zatem jaka jest prawda...


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Tue, 07 Aug 2018 - 08:06
Post #495


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





tylko ile te leony mają przebiegu? bo takie rzeczy po czasie wychodzą

mam dwóch kumpli z leonami 1.4 125KM i im nie biorą oleju, ale przy przebiegu 15kkm i 26kkm to jeszcze nic nie mówi...


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Tue, 07 Aug 2018 - 09:21
Post #496


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





No my mamy zdaje sie ponad 80tkm jeden, 60 z groszami drugi i ja mam niecale 50tkm. Jak się po forach czyta to raczej nikt się nie chwali problemami, oprócz tego, że wysakakuje sprawdź poziom oleju ale to działa chyba milimetr ponizej stanu.


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomad66
post Tue, 07 Aug 2018 - 15:49
Post #497


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 March 2015





większość tutaj pisze, że mu silnik nie bierze oleju ale nikt nie pisze ile auto ma przejechane i czy służbowe czy prywatne. Może żeby wprowadzić ład i skład i jakoś to usystematyzować niech każdy podaje jaki przebieg, ile bierze oleju bądź nie i jak użytkowane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kinko
post Tue, 07 Aug 2018 - 19:54
Post #498


Forum Killer
Dołączył: Mon, 18 April 2011
Skąd: Gdańsk





Flota 1.4 tfsi czy tam tsi, skoda seat, ponad 50szt, roczniki 2015 i 2016, często dostawały w palnik i każdy chciał litr co 6-7tkm, próba tylko do przebiegu do 45 tkm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubi91
post Tue, 07 Aug 2018 - 21:01
Post #499


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(kinko @ Tue, 07 Aug 2018 - 19:54) *
Flota 1.4 tfsi czy tam tsi, skoda seat, ponad 50szt, roczniki 2015 i 2016, często dostawały w palnik i każdy chciał litr co 6-7tkm, próba tylko do przebiegu do 45 tkm.

Jak pałowane po mojemu to pobór oleju w normie ^^
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 07 Aug 2018 - 23:25
Post #500


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(ja456 @ Sun, 05 Aug 2018 - 22:20) *
A czy jest tu ktoś, kto miał doświadczenie z 2.0tfsi w a4/a6 po 2015 roku? Wersja 252km. Brać czy trzymać się z daleka?

Brać, to 3 gen tfsi, pobór oleju jest znikomy, najgorsze jego wady to cieknąca pokrywa zaworów, kiepska momentami kultura pracy na obrotach jałowych i padające fazatory przy 80tys. km+.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 02:58