![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
nie ma w tych pieniądzach alternatywy dlatego ja wybrałem ten silnik a te cale gadanie o oleju to takie pindolenie, jedyny mega problem który mam w swoim aucie to brak haldexa
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Zgadza się auta na platformę mqb mają tyle po programie + ic,wydech, dolot, +- 400 koni + hybryda, wkład pompy paliwa i 450-500..... Żaden 2 litrowy hothatch nie zrobi takich przyrostów oprócz a45 amg, które jest zdecydowanie droższe mowa o normalnie wyposażonym egzemplarzu.
I do tego w opcji jest 4x4 i dsg.... i to już zamiata konkurencję w zakresie aut daily. Ostatnio na mokrej nawierzchni bardzo chciał się ze mną sprawdzić megane 3 rs po programie, wydechu i dolocie. I nie muszę mówić, że kiedy ja byłem przy następnych światłach on szukał trakcji na 3 lub 4 biegu. |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
no to ile wytrzymuje (stabilnie) skrzynia DSG momentu ?
|
|
|
![]()
Post
#284
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Zależy jaka skrzynia jest ich kilka... dq250 potrafi znieść 500-600nm bez problemu tylko należy podnieść ciśnienie. Z mocniejszymi sprzęgłami to już zależy od producenta. W każdym razie dla momentu, który wytworzy 2.0 nawet po modach seryjna skrzynia jest wystarczająca.
7 biegowe dq500 600-700nm + |
|
|
![]()
Post
#285
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
DQ 250 pod 600Nm.
P.S. tez uwazam ze w koncu po ilus tam poprawkach silniki sa bardzo udane. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#286
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
katalogi podają, że DQ250 do 350Nm
a i przy tym potrafią paść |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Tak, teraz jest DQ381 7 biegow
(Odpowiedz dotyczy pytania czy dq250 byla seryjnie montowana w 2.0) -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
katalogi podają, że DQ250 do 350Nm a i przy tym potrafią paść Co zrobic takie prawo katalogow. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#289
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
katalogi podają, że DQ250 do 350Nm a i przy tym potrafią paść taaaa padają przy 200nM ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
taaaa padają przy 200nM ![]() ![]() ![]() ![]() Tak, R-performance. -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#291
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Wielkie dzięki, już do nich napisałem. Moze uda się zrobic mojego idealnego daily
![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Da się to zagazować w normalnych pieniądzach?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#293
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Nie i całe szczęście.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#294
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 February 2017 ![]() |
Jak ktoś pisze o obiektywizmie to niech najpierw pomyśli o sobie, jeśli mówimy o VAG-loverach
Volvo S60 2,5 R 300 koni (konkurent dla Audi A4 B6/B7) stage 1 - 340 koni, stage 2 380 koni, pokażcie ile kosztuje wyciągnięcie takiej mocy z 2,0 tfsi w A4 B7 albo Passacie B6 Dalej.. u Gregora10 jest projekt Focus ST225 stage II 340 koni na lpg Stage 2 dla Renault Megane RS Trophy to 340 koni... serio nie ma konkurencji? ![]() Pomijam już fakt że taki turbo od Renault jest 10 razy bardziej trwałe. DSG nie wytrzyma tyle co tu niektórzy piszą a TFSI jest słabe juz z fabryki i z takimi mocami tez za długo nie pociągnie. |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
prnit nie będę już rozkminiał 4g63 i ich możliwości ale jedno muszę Ci przyznać na tą chwilę nie ma innej alternatywa niż auta grupy vw i tsi.
Jestem w trakcie obmyślania planu czym zastąpić evo9 i wszystko skłania się ku 2,0 tsi ewentualnie 2,5 tsi ![]() |
|
|
![]()
Post
#296
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Dzięki. A jak masz wybór to idz w 2,5, 500 koni bez większego kombinowania
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#297
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Volvo S60 2,5 R 300 koni (konkurent dla Audi A4 B6/B7) stage 1 - 340 koni, stage 2 380 koni, pokażcie ile kosztuje wyciągnięcie takiej mocy z 2,0 tfsi w A4 B7 albo Passacie B6 Grube przyrosty ![]() ![]() To porównajmy do 2.5 TFSI, w końcu ma tak jak Volvo, 5 cylindrów po pół litra każdy. Ups, najsłabsze ma seryjnie tyle mocy co Volvo po Stage2 ![]() Pomijam fakt, że stage1 w Volvo to wg Twojej informacji przyrost ok. 13%. W większości TFSI przyrost ok. 10% jest po stage0 (czyli zatankowanie pb98 i pomiar na hamowni) ![]() Dalej.. u Gregora10 jest projekt Focus ST225 stage II 340 koni na lpg No to znów wyciągamy silnik o tej samej pojemności i ilości cylindrów. Jeszcze większa przepaść. No ale tu jest zaleta w postaci LPG. Jak kogoś nie stać na paliwo, to faktycznie 2.5 TFSI się nie sprawdzi. Stage 2 dla Renault Megane RS Trophy to 340 koni... Kolejny tuningowy grubas ![]() serio nie ma konkurencji? ![]() No, Ty jej nie wskazałeś. Jeśli jest, to daj znać, nie trzymaj nas w takim napięciu ![]() Pomijam już fakt że taki turbo od Renault jest 10 razy bardziej trwałe. DSG nie wytrzyma tyle co tu niektórzy piszą a TFSI jest słabe juz z fabryki i z takimi mocami tez za długo nie pociągnie. Pomijasz też fakt, że Renault sprzedało pewnie mniej niż 0,5 procenta tych silników w porównaniu do 2.0 TFSI z VAG-a. Zaryzykuję stwierdzenie, że więcej jest mocno podkręconych TFSI niż wszystkich Sportów sprzedanych przez Renault. Znasz coś takiego jak statystyka? Jak ktoś pisze o obiektywizmie to niech najpierw pomyśli o sobie, jeśli mówimy o VAG-loverach Kolego, Ty jesteś modelowym przykładem VAG-hatera. Parafrazując W. Churchila - TFSI jest zły, ale wszystkie inne są jeszcze gorsze. ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#298
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Jak ktoś pisze o obiektywizmie to niech najpierw pomyśli o sobie, jeśli mówimy o VAG-loverach Volvo S60 2,5 R 300 koni (konkurent dla Audi A4 B6/B7) stage 1 - 340 koni, stage 2 380 koni, pokażcie ile kosztuje wyciągnięcie takiej mocy z 2,0 tfsi w A4 B7 albo Passacie B6 Dalej.. u Gregora10 jest projekt Focus ST225 stage II 340 koni na lpg Nie uważasz że porównywanie 2.5 do 2.0 to troche nie fair? W odpowiedzi przytoczę mój 2.5 TFSI stage 2 - 438 KM 618 Nm. Znajdziesz konkurenta? ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#299
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 February 2017 ![]() |
Panowie, pokażcie mi za 30 tys w klasycznym dupowozie 2,5 TFSI to się zainteresuje
![]() Nie pokazujcie silników z aut za 300 tys zł, bo to bezsensu Volvo S60R ani Focus ST225 tyle nie kosztują. I rzeczywiście Volvo S60R to jest topowa wersja natomiast Golf R czy nawet GTI to nauczycielki do szkoły jeżdza dobre... ![]() |
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Panowie, pokażcie mi za 30 tys w klasycznym dupowozie 2,5 TFSI to się zainteresuje ![]() Nie pokazujcie silników z aut za 300 tys zł, bo to bezsensu Volvo S60R ani Focus ST225 tyle nie kosztują. I rzeczywiście Volvo S60R to jest topowa wersja natomiast Golf R czy nawet GTI to nauczycielki do szkoły jeżdza dobre... ![]() W uk to nawet babcie z trwałą takimi jeżdżą . -------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:07 |