Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 2.0 TFSI 200KM czy warto?
prnit
post Sun, 18 Feb 2018 - 15:32
Post #281


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





nie ma w tych pieniądzach alternatywy dlatego ja wybrałem ten silnik a te cale gadanie o oleju to takie pindolenie, jedyny mega problem który mam w swoim aucie to brak haldexa sad.gif, gdyby był to uważałbym takie daily za ideał. 2.0Tfsi, dsg, haldex i 400kunia. Idealny dupowoz.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 18 Feb 2018 - 15:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rwtnt
post Sun, 18 Feb 2018 - 15:34
Post #282


Forum Killer
Dołączył: Sat, 09 June 2012





Zgadza się auta na platformę mqb mają tyle po programie + ic,wydech, dolot, +- 400 koni + hybryda, wkład pompy paliwa i 450-500..... Żaden 2 litrowy hothatch nie zrobi takich przyrostów oprócz a45 amg, które jest zdecydowanie droższe mowa o normalnie wyposażonym egzemplarzu.

I do tego w opcji jest 4x4 i dsg.... i to już zamiata konkurencję w zakresie aut daily. Ostatnio na mokrej nawierzchni bardzo chciał się ze mną sprawdzić megane 3 rs po programie, wydechu i dolocie. I nie muszę mówić, że kiedy ja byłem przy następnych światłach on szukał trakcji na 3 lub 4 biegu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Sun, 18 Feb 2018 - 15:46
Post #283


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





no to ile wytrzymuje (stabilnie) skrzynia DSG momentu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rwtnt
post Sun, 18 Feb 2018 - 15:55
Post #284


Forum Killer
Dołączył: Sat, 09 June 2012





Zależy jaka skrzynia jest ich kilka... dq250 potrafi znieść 500-600nm bez problemu tylko należy podnieść ciśnienie. Z mocniejszymi sprzęgłami to już zależy od producenta. W każdym razie dla momentu, który wytworzy 2.0 nawet po modach seryjna skrzynia jest wystarczająca.

7 biegowe dq500 600-700nm +
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Sun, 18 Feb 2018 - 15:55
Post #285


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





DQ 250 pod 600Nm.

P.S. tez uwazam ze w koncu po ilus tam poprawkach silniki sa bardzo udane.



--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hexx #2
post Sun, 18 Feb 2018 - 15:58
Post #286


Forum Homee
Dołączył: Tue, 07 November 2017





katalogi podają, że DQ250 do 350Nm
a i przy tym potrafią paść
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Sun, 18 Feb 2018 - 16:00
Post #287


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





Tak, teraz jest DQ381 7 biegow

(Odpowiedz dotyczy pytania czy dq250 byla seryjnie montowana w 2.0)


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Sun, 18 Feb 2018 - 16:03
Post #288


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





CYTAT(hexx #2 @ Sun, 18 Feb 2018 - 15:58) *
katalogi podają, że DQ250 do 350Nm
a i przy tym potrafią paść


Co zrobic takie prawo katalogow.


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Sun, 18 Feb 2018 - 16:12
Post #289


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT(hexx #2 @ Sun, 18 Feb 2018 - 15:58) *
katalogi podają, że DQ250 do 350Nm
a i przy tym potrafią paść

taaaa padają przy 200nM wink.gif wink.gif ja mam pod 430niuta i tylko czekam aż mi skrzynia poleci, tak samo jak silnik zacznie brać olej litra na 1000km biggrin.gif a na poważnie znacie jakiegoś magika co mi haldexa dołoży do beetla rolleyes.gif ?


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Sun, 18 Feb 2018 - 16:22
Post #290


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





CYTAT(prnit @ Sun, 18 Feb 2018 - 16:12) *
taaaa padają przy 200nM wink.gif wink.gif ja mam pod 430niuta i tylko czekam aż mi skrzynia poleci, tak samo jak silnik zacznie brać olej litra na 1000km biggrin.gif a na poważnie znacie jakiegoś magika co mi haldexa dołoży do beetla rolleyes.gif ?


Tak, R-performance.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Sun, 18 Feb 2018 - 16:52
Post #291


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Wielkie dzięki, już do nich napisałem. Moze uda się zrobic mojego idealnego daily biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Sun, 18 Feb 2018 - 16:57
Post #292


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Da się to zagazować w normalnych pieniądzach?


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sun, 18 Feb 2018 - 17:18
Post #293


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Nie i całe szczęście.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miloszz
post Sun, 18 Feb 2018 - 17:20
Post #294


Frequent User
Dołączył: Mon, 13 February 2017





Jak ktoś pisze o obiektywizmie to niech najpierw pomyśli o sobie, jeśli mówimy o VAG-loverach

Volvo S60 2,5 R 300 koni (konkurent dla Audi A4 B6/B7) stage 1 - 340 koni, stage 2 380 koni, pokażcie ile kosztuje wyciągnięcie takiej mocy z 2,0 tfsi w A4 B7 albo Passacie B6
Dalej..
u Gregora10 jest projekt Focus ST225 stage II 340 koni na lpg

Stage 2 dla Renault Megane RS Trophy to 340 koni...

serio nie ma konkurencji? huh.gif

Pomijam już fakt że taki turbo od Renault jest 10 razy bardziej trwałe. DSG nie wytrzyma tyle co tu niektórzy piszą a TFSI jest słabe juz z fabryki i z takimi mocami tez za długo nie pociągnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Sun, 18 Feb 2018 - 17:27
Post #295


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





prnit nie będę już rozkminiał 4g63 i ich możliwości ale jedno muszę Ci przyznać na tą chwilę nie ma innej alternatywa niż auta grupy vw i tsi.
Jestem w trakcie obmyślania planu czym zastąpić evo9 i wszystko skłania się ku 2,0 tsi ewentualnie 2,5 tsi wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Sun, 18 Feb 2018 - 18:08
Post #296


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Dzięki. A jak masz wybór to idz w 2,5, 500 koni bez większego kombinowania


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisss
post Sun, 18 Feb 2018 - 18:46
Post #297


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 June 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Miloszz @ Sun, 18 Feb 2018 - 17:20) *
Volvo S60 2,5 R 300 koni (konkurent dla Audi A4 B6/B7) stage 1 - 340 koni, stage 2 380 koni, pokażcie ile kosztuje wyciągnięcie takiej mocy z 2,0 tfsi w A4 B7 albo Passacie B6

Grube przyrosty wink.gif laugh.gif
To porównajmy do 2.5 TFSI, w końcu ma tak jak Volvo, 5 cylindrów po pół litra każdy. Ups, najsłabsze ma seryjnie tyle mocy co Volvo po Stage2 laugh.gif . Porównujesz masowe dupowozy do topowej wersji S60???
Pomijam fakt, że stage1 w Volvo to wg Twojej informacji przyrost ok. 13%. W większości TFSI przyrost ok. 10% jest po stage0 (czyli zatankowanie pb98 i pomiar na hamowni) laugh.gif

CYTAT(Miloszz @ Sun, 18 Feb 2018 - 17:20) *
Dalej..
u Gregora10 jest projekt Focus ST225 stage II 340 koni na lpg

No to znów wyciągamy silnik o tej samej pojemności i ilości cylindrów. Jeszcze większa przepaść. No ale tu jest zaleta w postaci LPG. Jak kogoś nie stać na paliwo, to faktycznie 2.5 TFSI się nie sprawdzi.

CYTAT(Miloszz @ Sun, 18 Feb 2018 - 17:20) *
Stage 2 dla Renault Megane RS Trophy to 340 koni...

Kolejny tuningowy grubas biggrin.gif Kolega podał wcześniej, że TFSI (265 hp - swoją drogą stary jak świat, ale z litości nie przywołujemy 300 hp) ma taką moc na stage1. Przy Stage2 kierowcy Megane pozostaje mieć nadzieję, że jadą po torze, jest sucho i przyczepnie, to odrobi coś na zakrętach.

CYTAT(Miloszz @ Sun, 18 Feb 2018 - 17:20) *
serio nie ma konkurencji? huh.gif

No, Ty jej nie wskazałeś. Jeśli jest, to daj znać, nie trzymaj nas w takim napięciu biggrin.gif

CYTAT(Miloszz @ Sun, 18 Feb 2018 - 17:20) *
Pomijam już fakt że taki turbo od Renault jest 10 razy bardziej trwałe. DSG nie wytrzyma tyle co tu niektórzy piszą a TFSI jest słabe juz z fabryki i z takimi mocami tez za długo nie pociągnie.

Pomijasz też fakt, że Renault sprzedało pewnie mniej niż 0,5 procenta tych silników w porównaniu do 2.0 TFSI z VAG-a.
Zaryzykuję stwierdzenie, że więcej jest mocno podkręconych TFSI niż wszystkich Sportów sprzedanych przez Renault. Znasz coś takiego jak statystyka?

CYTAT(Miloszz @ Sun, 18 Feb 2018 - 17:20) *
Jak ktoś pisze o obiektywizmie to niech najpierw pomyśli o sobie, jeśli mówimy o VAG-loverach

Kolego, Ty jesteś modelowym przykładem VAG-hatera.

Parafrazując W. Churchila - TFSI jest zły, ale wszystkie inne są jeszcze gorsze. biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sun, 18 Feb 2018 - 18:48
Post #298


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(Miloszz @ Sun, 18 Feb 2018 - 17:20) *
Jak ktoś pisze o obiektywizmie to niech najpierw pomyśli o sobie, jeśli mówimy o VAG-loverach

Volvo S60 2,5 R 300 koni (konkurent dla Audi A4 B6/B7) stage 1 - 340 koni, stage 2 380 koni, pokażcie ile kosztuje wyciągnięcie takiej mocy z 2,0 tfsi w A4 B7 albo Passacie B6
Dalej..
u Gregora10 jest projekt Focus ST225 stage II 340 koni na lpg

Nie uważasz że porównywanie 2.5 do 2.0 to troche nie fair?
W odpowiedzi przytoczę mój 2.5 TFSI stage 2 - 438 KM 618 Nm. Znajdziesz konkurenta? smile.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miloszz
post Sun, 18 Feb 2018 - 18:57
Post #299


Frequent User
Dołączył: Mon, 13 February 2017





Panowie, pokażcie mi za 30 tys w klasycznym dupowozie 2,5 TFSI to się zainteresuje rolleyes.gif
Nie pokazujcie silników z aut za 300 tys zł, bo to bezsensu Volvo S60R ani Focus ST225 tyle nie kosztują.

I rzeczywiście Volvo S60R to jest topowa wersja natomiast Golf R czy nawet GTI to nauczycielki do szkoły jeżdza dobre... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 18 Feb 2018 - 19:12
Post #300


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





CYTAT(Miloszz @ Sun, 18 Feb 2018 - 17:57) *
Panowie, pokażcie mi za 30 tys w klasycznym dupowozie 2,5 TFSI to się zainteresuje rolleyes.gif
Nie pokazujcie silników z aut za 300 tys zł, bo to bezsensu Volvo S60R ani Focus ST225 tyle nie kosztują.

I rzeczywiście Volvo S60R to jest topowa wersja natomiast Golf R czy nawet GTI to nauczycielki do szkoły jeżdza dobre... biggrin.gif

W uk to nawet babcie z trwałą takimi jeżdżą .


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:07