![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Z tego co czytam to 1wsze 2.0 TFSI 200km mają o dziwo mniej bolączek. Trzeba ogarnąć pompę olejową, popychacz pompy paliwa i kontrolować łańcuch.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Tak nie bardzo rozumiem tego płaczu sam mam 2.0tfsi w s3 i nie mogę złego słowa powiedzieć na ten silnik a ze wymaga jakiś nakładów eksploatacyjnych to inna sprawa. Jak Polak ma wydać kilkaset zł czy już nie mówię kilka tysięcy to jest wielki lament.
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 February 2017 ![]() |
Ok tylko awarie wariatora rozrządu czy osadzanie się nagaru z uwagi na wtrysk FSI nie występuje w 2,5 ST Focusie czy 2,0 RS Megane, a turbo jest, dwumas pewnie też, też trzeba oleje wymieniać czy opony.
Więc nie ma co mylić eksploatacji z naprawami związanymi z wadami producenta. tak samo skrzynia DSG, jedne automaty działają 400 tys km jak np w Mercedesach, a takie DSG siada przy 150 i co to jest eksploatacja? Naprawa mechatroniki to nie wymiana filtra powietrza.. Stąd są jednostki i skrzynie polecane i te które mają wady i się odradza, ale fakt stare 2,0 tfsi i tak jest najlepszym z tych silników TFSI/TSI |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Ok tylko awarie wariatora rozrządu czy osadzanie się nagaru z uwagi na wtrysk FSI nie występuje w 2,5 ST Focusie czy 2,0 RS Megane, a turbo jest, dwumas pewnie też, też trzeba oleje wymieniać czy opony. Więc nie ma co mylić eksploatacji z naprawami związanymi z wadami producenta. tak samo skrzynia DSG, jedne automaty działają 400 tys km jak np w Mercedesach, a takie DSG siada przy 150 i co to jest eksploatacja? Naprawa mechatroniki to nie wymiana filtra powietrza.. Stąd są jednostki i skrzynie polecane i te które mają wady i się odradza, ale fakt stare 2,0 tfsi i tak jest najlepszym z tych silników TFSI/TSI W Focusie czy megane nie uświadczę quattro,a kwestie jakości wnętrza już pomijam ![]() |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
W Focusie ST za to pękają tuleje cylindrów
![]() |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 February 2017 ![]() |
Pękające tuleje cylindrów? pierwsze słyszę, jeśli nawet to pewnie przy przebiegu 600 tys i przypadek 1 na milion.
2,5 turbo R5 to silnik od Volvo jeden z najlepszych jaki kiedykolwiek powstał, coś jak 1,8T Vaga albo bardziej 2,7T 2,2 turbo itd.. jak 1,9 tdi ![]() I fakt quattro nie ma tylko czy to czasem nie jest dołączany napęd? A tak to w 2,5 turbo też się zrobi stage II czy III i auto zasuwa i na dodatek bardzo dobrze znosi lpg. dla mnie brzmienie 2,5 R5 to jest miazga nie ma nawet co porównywać. |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
pękają powyżej 350KM w 2.5T, ale problem znany i rozwiązanie znane od lat.
-------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Chodziło mi po głowie Volvo z 2.5T bo tam jest AWD ale ilość dostępnych części do Vaga włącznie z możliwościa zakładania gratów z nowych wersji do starych zdecydowanie zwyciężyła. W Fordzie wnętrze jest brzydsze jak w moim starym 206...
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
zapraszam do lektury - na przykład http://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=66059
-------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Dzięki, poczytam w wolnej chwili.
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 December 2017 ![]() |
Witam!
Panowie... czy w Audi A5 po lifcie (po 2012 roku) można już brać 2.0 TFSI ? gdzieś mi się obiło o uszy że coś poprawiali ale nikt konkretnie nie mógł tego potwierdzić... pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 March 2010 ![]() |
Witam! Panowie... czy w Audi A5 po lifcie (po 2012 roku) można już brać 2.0 TFSI ? gdzieś mi się obiło o uszy że coś poprawiali ale nikt konkretnie nie mógł tego potwierdzić... pozdrawiam Dołączam się do pytania powyżej. Może ktoś ma wiedzę, jak to jest z A5 po lifice? |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
Auta po roku 2012 mają poprawione silniki. Wersje z 8-ma wtryskami na 100% (225 KM).
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Auta po roku 2012 mają poprawione silniki. Wersje z 8-ma wtryskami na 100% (225 KM). VAG tak twierdzi....od serwisantów słyszałem nadal o zbliżonych problemach mimo zmian w motorze.... Jeżeli ktoś ma rzetelne info (a nie od VAGa który wypuścił takie info po serii fuckupów) co zostało zmienione i jak to się ma dzisiaj do eksploatacji to było by fajnie (tylko bez tekstów mam już 45 tys. km i nic się nie dzieje super auto ![]() |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Na pewno mocno poprawili, szczególnie wersje z podwójnymi wtryskiwaczami.
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
to może inaczej miał ktoś fuckup w silniku z grubszymi pierscieniami od połowy 2012 roku?
Ani tu ani na forum octavii ani leona nikt się nie chwalił, a wątek o braniu oleju w starych octaviach miał kilkadziesiąt stron. Stąd moje podejrzenie, że jednak poprawili to skutecznie. Pomijam że ja mam 63 tys. i oleju nie pije wcale ![]() -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
a jaki masz kod silnika ?
CDAA brały olej |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
CJSA
-------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#240
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Ja mam CCZA, oleju dolewam 1,5l na 10,000km, auto 280 koni. Bujdy z tym olejem, tylko się uśmiać. Może pierdyknąć 1000 rzeczy innych a szczególnie w dieslach które będą kosztować 5x tyle co silnik.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 07:49 |