Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 2.0 TFSI 200KM czy warto?
rychulja
post Wed, 06 Jul 2016 - 17:49
Post #181


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Można zrobić profi, na panewkach lub napawać. Ale musisz ogarnąć czy jest ciśnienie oleju.


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 06 Jul 2016 - 17:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
henieQ
post Wed, 06 Jul 2016 - 18:34
Post #182


User
Dołączył: Sat, 30 March 2013





Jakieś objawy były?
Jaki przebieg?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamlass
post Wed, 06 Jul 2016 - 19:56
Post #183


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 March 2010





Nie było żadnych objawów. 200 tyś. km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mbtech
post Wed, 06 Jul 2016 - 22:18
Post #184


User
Dołączył: Sun, 01 January 2012





W nowych 2.0 VW sporo zmian, powrót do paska rozrządu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Thu, 07 Jul 2016 - 08:03
Post #185


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





słyszałem o takim przypadku, auto szwajcar z książkami i teoretycznie małym przebiegiem 180-200tys, też audi tyle że asn pod maską, rozwiercili otwory i pozbyli się padła.

ze zdjęcia ewidentnie żółty nagar,

podziękowania składaj LL i zapewne castrolowi


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xpl1337
post Thu, 07 Jul 2016 - 16:05
Post #186


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2015





Ja mialem taki przypadek po 100tys
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefdeath
post Sun, 10 Jul 2016 - 09:15
Post #187


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 April 2003
Skąd: wwa





Wniosek z tego, że po zakupie używanego tfsi trzeba oprócz oleju filtrów i rozrządu odżałować te ~ 1000+zł i prewencyjnie zakładać pompę z 1.8t.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xpl1337
post Sun, 10 Jul 2016 - 22:43
Post #188


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2015





mysle, ze 1000zl to nie wystarczy nawet na robocizne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzej007
post Mon, 11 Jul 2016 - 01:17
Post #189


User
Dołączył: Wed, 09 November 2011





na forum vwvortex jest opisane jak dla maniekina z nr czesci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefdeath
post Mon, 11 Jul 2016 - 07:26
Post #190


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 April 2003
Skąd: wwa





CYTAT(xpl1337 @ Sun, 10 Jul 2016 - 23:43) *
mysle, ze 1000zl to nie wystarczy nawet na robocizne

Nie chce robić reklamy ale na śląsku znany warsztat tuningowy robi tą modyfikację w cenie 1200 na gotowo + olej i filtr ale te to i tak się wymienia po zakupie. Na pewno w tfsi typu bwa itp. W nowszych tsi nie wiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henieQ
post Mon, 11 Jul 2016 - 10:24
Post #191


User
Dołączył: Sat, 30 March 2013





Podaj namiary jak mozesz, moze byc PW.


Dzieki!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xpl1337
post Mon, 11 Jul 2016 - 14:06
Post #192


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2015





no to naprawde tanio, mi w paru warsztatachza sama robocizne wolali 2k
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aussie
post Sun, 21 Aug 2016 - 22:49
Post #193


Rookie
Dołączył: Sun, 21 August 2016





CYTAT(prez_s @ Sat, 02 Jul 2016 - 00:21) *
Panowie, szukam informacji o dwulitrówce montowanej w Tiguanie MY'10 - oznaczony jest jako 2.0t i ma moc 180 koni. Jak wygląda w nim kwestia rozrządu i bolączek typowych dla 2.0tsi?


Jezdze tym modelem od 3 lat i powiem Ci, że te wszystkie przestrogi co do brania oleju i wadliwości są mocno na wyrost. Po pierwsze, silnik w 2011 zostal sporo poprawiony i akurat ta jednostka to najlepszy motor z serii TSI, ktory zreszta zostal utrzymany dla nowego Tiguana. Po drugie wszystko zalezy jak taki samochod uzytkujesz. Obiektywny problem, to spalanie - srednio 11 L, ale jak chcesz miec 180 koni, to musisz karmic smile.gif
Jesli chcesz mieć spokój, to przy posiadaniu TSI 180 koni sugeruje Ci zrezygnowac z "longlive" na rzecz wymian co 15.000 km. U mnie dolewka to maksymalnie 1 L na 15000 km. Auto ze wzgledu na gwarancje, serwisuje u dealera i jak na razie z dodatkowych usterek wymienialem gumy od stabilizatorow. Oczywiscie 180 km z DSG kusi czasem i jesli bedziesz latal z okolo 200 na zegarku i czesto uzywal trybu "S", to kredyt w silniku zaciagniesz przez co jego zuzycie, jak i np. oleju na 100% wzrosnie. Z moich obserwacji wynika, ze 170 km/h to granica normalnego uzytkowania, a czesto latam po niemieckich autostradach. Do 170 km/h nic, a dluzsza jazda powyzej tej predkosci czesto skutkuje kontrolka oleju. Nie mowie o chwilowych przelotach w okolicach 200, ale o dlugich trasach z wysoka stala.

Takze przy przebiegach do 30k/rok i zainteresowaniu Tiguanem, tylko 2,0 TSI z DSG i 4 motion. Mniejsze jednostki to nieporozumienie dla tego modelu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 22 Aug 2016 - 07:38
Post #194


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Silnik rakieta tylko kaganiec na 170... Ludzie litości ten silnik to kubek który śmierdzi z kilometra...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Mon, 22 Aug 2016 - 14:17
Post #195


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





A jak z nagarem w silnikach z wtryskiem bezpośrednim innych marek ? Przy każdym tak się dzieje, np ford ecoboost..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radekrp90
post Tue, 23 Aug 2016 - 09:34
Post #196


Frequent User
Dołączył: Fri, 27 March 2009





W każdym silniku z bezpośrednim wtryskiem, który ma odpowietrzenie skrzyni korbowej do ukł. dolotowego. Czyli zasada dotyczy zarówno diesli jak i benzyniaków. Producent tu nie ma znaczenia, choć jakiś model Toyoty miał wtryskiwacz w kolektorze mimo tych w komorze spalania. Podobnie nowe Audi (po roku modelowym '12 jak db pamiętam) ale czy to coś daje nie mam pojęcia.

Swoją droga, co do pomp oleju - czyli problem tych paskowych TFSI jest taki sam jak TDI-PD (i trochę CR) tak? Nie wystarczy tam wymienić zabieraka, bo konstrukcja jest chyba tego ustrojstwa podobna?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mav77
post Wed, 04 Jan 2017 - 12:46
Post #197


Rookie
Dołączył: Wed, 04 January 2017





Witam, korzystając z okazji chciałbym zasięgnąć informacji na temat silnika w Golfie 6 R - oznaczenie silnika CDLF. Auto ma nalatane nieco ponad 130k km, chcę wymienić rozrząd, dowiedziałem się, że z jednej strony jest pasek a z drugiej strony silnika łańcuch. Czy wymienia się oba? Auto mam od niedawna i zauważyłem, że po rozgrzaniu chodzi trochę jak diesel i że to wina napinacza łańcucha rozrządu. Proszę bardziej doświadczonych kolegów o info w tej sprawie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radekrp90
post Wed, 04 Jan 2017 - 13:13
Post #198


Frequent User
Dołączył: Fri, 27 March 2009





Hałasować może zarówno sam łańcuch jak i jego napinacz i/lub nastawnik. Mogą to być też "szklanki", może popychacz pompy HP - słowem, ciężko stwierdzić na Twój opis wink.gif

Co do samego rozrządu jest i pasek, i łańcuch (spina dwa wałki); części dla łańcucha:
Nastawnik: 06F109088J
Łancuch: 06D109229B
Napinacz: 06F109217A

Jak widzę po instrukcji demontaż/wymiana łańcucha i jego osprzętu możliwa jest bez demontażu paska ale jeśli ten zbliża się do wymiany to można to zrobić za jednym razem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mav77
post Wed, 04 Jan 2017 - 14:29
Post #199


Rookie
Dołączył: Wed, 04 January 2017





CYTAT(radekrp90 @ Wed, 04 Jan 2017 - 13:13) *
Hałasować może zarówno sam łańcuch jak i jego napinacz i/lub nastawnik. Mogą to być też "szklanki", może popychacz pompy HP - słowem, ciężko stwierdzić na Twój opis wink.gif

Co do samego rozrządu jest i pasek, i łańcuch (spina dwa wałki); części dla łańcucha:
Nastawnik: 06F109088J
Łancuch: 06D109229B
Napinacz: 06F109217A

Jak widzę po instrukcji demontaż/wymiana łańcucha i jego osprzętu możliwa jest bez demontażu paska ale jeśli ten zbliża się do wymiany to można to zrobić za jednym razem.


Dzięki za info, na przyszły tydzień umawiam się na wymianę paska i łańcucha.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz25st
post Sat, 07 Jan 2017 - 21:56
Post #200


Rookie
Dołączył: Sat, 07 January 2017





Witam zastanawiam sie nad zakupem Audi A4 2.0 TFSI (132 kW (179 PS)), co sodzicie o tym silniku. Auto ma koło 100 tys przebiegu. Czy jest to awatyjny silnik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 19:51