![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
U Ciebie Pada co chwile, a u innych jeździ
![]() Moj kolega to samo moze powiedziec o swoim accordzie. Niestety obecnie produkowane auta nie sa stestowane tak jak dawniej , teraz rozwiazania teoretycznie testuje sie i projektuje, w realu rozwiazania testuje sie na kliencie ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
chyba nie wierzycie że to przez brak testów....potem wychodzą dowody że przez 10 lat wiedzieli i nic nie zrobili albo prowadzą działania pozorowane (znaczy się od teraz psuje się dwa razy mniej aut).
Jako najsłabsze ogniwo jesteście po prostu dymani przez Waszego ukochanego stwórcę-wytwórcę. Nie ma k... takiej opcji żeby nagle po 100 latach zapomnieli jak zrobić wytrzymały łańcuch albo dobre pierścienie bo jakoś VW w swojej super mega hiper rajdówce o tym nie zapomniał. TO zwykły spisek żarówkowy jest a nie brak testów. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
User Dołączył: Fri, 19 March 2004 Skąd: Kraków ![]() |
Przepraszam bardzo, jak mam do cholery pilnować rozrządu jesli A) pada przy chgw jakim przebiegu? U mnie bylo to odpowiednio ~80km ~90kkm ~180kkm Bez objawów. W trzech różnych autach ktore znam od przebiegu zerowego. Ubtrzech różnych, ogarniętych kierowców. Ja nie czekałem i przy ~90kkm wymieniłem napinacza łańcucha na poprawiony. |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Poddostawcy nawzajem scigaja sie w ofertach, co kilka lat obiecuja zmniejszenie masy o 5% i tarcia o 7% dzieki lepszej technologii wykonania i materialom i raz na jakis czas to nie wychodzi.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Kompot w ostatnich 15 latach materiały stosowane do budowy wsadów skrzyń biegów wg Xtrack umożliwiają zmniejszenie przekroju do blisko 25%, a Ty piszesz o 5 czy 7% redukcji masy co się sypie jak się patrzy. To jest specjalnie robione i tyle w temacie. Tak samo jak mercedes nagle zapomniał o zabezpieczeniu antykorozyjnym nadwozia. Biedaki.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Dzisiejsze samochody to plastik fantastic ;-)
Kiedyś było tak, że jak jakieś auto z silnikiem X wjeżdżało na rolki to było wiadomo, że będzie +/- np. 200KM...dzisiaj...jedno pokazuje 230 a inne 190...mowa oczywiście o nowych autach z przebiegami do 10k km... -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
CYTAT Kiedyś było tak, że jak jakieś auto z silnikiem X wjeżdżało na rolki to było wiadomo, że będzie +/- np. 200KM...dzisiaj...jedno pokazuje 230 a inne 190...mowa oczywiście o nowych autach z przebiegami do 10k km... tylko kiedyś docierało się auto przez pierwsze parę tysięcy km, dziś świeżo poskładany silnik zalewają płynami i w palnik. Sporo z uszkodzeń nowych aut wynika z stosowania wszystkiego co się da long life. Czy Nasi rodzice jak kupowali malucha czy 125p wyjeżdżali bokiem z Polmozbytu? ![]() |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Na lodzie i śniegu tak. Na więcej nie pozwalał stosunek mocy do masy.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
tylko kiedyś docierało się auto przez pierwsze parę tysięcy km, dziś świeżo poskładany silnik zalewają płynami i w palnik. Sporo z uszkodzeń nowych aut wynika z stosowania wszystkiego co się da long life. Czy Nasi rodzice jak kupowali malucha czy 125p wyjeżdżali bokiem z Polmozbytu? ![]() Oni nie, ale kierowcy Polmozbytowi - oczywiście że tak ![]() A niektóre transporty po części na kołach własnych jechały - np. ze wschodniej granicy, jakie to opowieści póżniej były, hoho ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Kompot w ostatnich 15 latach materiały stosowane do budowy wsadów skrzyń biegów wg Xtrack umożliwiają zmniejszenie przekroju do blisko 25%, a Ty piszesz o 5 czy 7% redukcji masy co się sypie jak się patrzy. To jest specjalnie robione i tyle w temacie. Tak samo jak mercedes nagle zapomniał o zabezpieczeniu antykorozyjnym nadwozia. Biedaki. Nie napisalem w jakim przedziale czasowym, nie chodzi o konkretna liczbe. Chodzilo mi o zaznaczenie relacji miedzy producentem i dostawca plus zaakcentowanie o jakie zyski sie teraz walczy. Szerokie omawianie i walka o implementacje technologii dajacej zysk rzedu 0,x% to niestety chleb codzienny. Wina regulacji... -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
chyba nie wierzycie że to przez brak testów....potem wychodzą dowody że przez 10 lat wiedzieli i nic nie zrobili albo prowadzą działania pozorowane (znaczy się od teraz psuje się dwa razy mniej aut). Jako najsłabsze ogniwo jesteście po prostu dymani przez Waszego ukochanego stwórcę-wytwórcę. Nie ma k... takiej opcji żeby nagle po 100 latach zapomnieli jak zrobić wytrzymały łańcuch albo dobre pierścienie bo jakoś VW w swojej super mega hiper rajdówce o tym nie zapomniał. TO zwykły spisek żarówkowy jest a nie brak testów. nie mam na mysli tego że ktoś nie jest w stanie zaprojektowac lancucha tak zeby sie nie wyciagal jak gumka od majtek po 30tys km mowiac o braku testow mowa o innych przypadkach nagminnie testowanych na klientach mysle ze tutaj jest odpowiedni przyklad <iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FTurboKamera%2Fvideos%2F598659813642603%2F&show_text=0&width=560" width="560" height="315" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allowFullScreen="true"></iframe> -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#172
|
![]() |
może nie tyle są to testy ale oszczędności
księgowi od lat budują auta ![]() |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Wszyscy wiemy, że samochód ma przetrwać gwarancję, a krótko po się rozpaść i pojechać do huty, a klient do salonu po nowy.
Skrzynie automatyczne dla przykładu to producenci często podają, że nie należy wymieniać oleju chyba, że samochód ciąga przyczepę to wtedy należy. Więc wiedzą dobrze, że skrzynia się tak zużywa, że przetrwa okres gwarancji na jednym oleju, a wkrótce po się rozpadnie. Natomiast przyczepa przyspiesza zużycie więc bez sensu jest wymieniać klientowi skrzynię na gwarancji więc zalecają wymianę. Nie trzeba wiele rozumu, aby wyobrazić sobie, że skoro producent przewiduje zużycie skrzyni przy targaniu przyczepy to analogicznie skrzynia zużyje się bez przyczepy w okresie odpowiednio większym, ale się zużyje (krótko po okresie gwarancyjnym )więc należy wymienić olej. A jeżeli jest ktoś, kto tego nie wie to jest jeszcze nieco naiwny. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
najlepsze dyrdymały w ostatnim czasie to usłyszalem od inzyniera Audi na temat aktywnej elektromechanicznej stabilizacji przechyłu pojazdu w SQ7. Olej, a właściwie specjalny smar, który w tym układzie pracuje, jest zdaniem producenta dożywotnio trwały. Na chwilę obecną w ogóle nie zakłada się jego wymiany. Także tego
![]() |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 09 March 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie, szukam informacji o dwulitrówce montowanej w Tiguanie MY'10 - oznaczony jest jako 2.0t i ma moc 180 koni. Jak wygląda w nim kwestia rozrządu i bolączek typowych dla 2.0tsi?
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 March 2010 ![]() |
Panowie, pytanie dotyczące 2.0 TFSI (BWE). Mechanicy podczas wymiany łańcucha zmienny faz rozrządu nie byli w stanie odkręcić jednej ze śrub i ponoć musieli zdjąć wałki żeby pokonać przeszkodę. Ich oczom ukazał się taki oto widok:
![]() Zatkany kanał olejowy (ten bardziej po prawej) na skutek wytarcia się głowicy. Co jest tego przyczyną? Jak temu zaradzić? Czy można to wyczyścić, rozwiercić? Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Pompa oleju siada , zmierzyć ciśnienie oleju jak już przysiada to przyciera głowicę bo jest na końcu
-------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2015 ![]() |
To juz sie chyba tego nie oplaca robic. Nowa pompa ponad 5 tysi jak cos
|
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
to spróbuj kupić sprawny silnik lub głowice do niego
![]() |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 March 2010 ![]() |
Pytanie, czy da się to zrobić doraźnie, czy już zostaje wyłącznie szukanie głowicy?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 12:07 |