Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 2.0 TFSI 200KM czy warto?
GREGOR10
post Sat, 04 Jun 2016 - 01:08
Post #161


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





U Ciebie Pada co chwile, a u innych jeździ smile.gif
Moj kolega to samo moze powiedziec o swoim accordzie.
Niestety obecnie produkowane auta nie sa stestowane tak jak dawniej , teraz rozwiazania teoretycznie testuje sie i projektuje, w realu rozwiazania testuje sie na kliencie smile.gif Czysty zysk.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 04 Jun 2016 - 01:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kontrolm
post Sat, 04 Jun 2016 - 07:04
Post #162


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



chyba nie wierzycie że to przez brak testów....potem wychodzą dowody że przez 10 lat wiedzieli i nic nie zrobili albo prowadzą działania pozorowane (znaczy się od teraz psuje się dwa razy mniej aut).
Jako najsłabsze ogniwo jesteście po prostu dymani przez Waszego ukochanego stwórcę-wytwórcę.

Nie ma k... takiej opcji żeby nagle po 100 latach zapomnieli jak zrobić wytrzymały łańcuch albo dobre pierścienie bo jakoś VW w swojej super mega hiper rajdówce o tym nie zapomniał.

TO zwykły spisek żarówkowy jest a nie brak testów.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madry
post Sat, 04 Jun 2016 - 07:29
Post #163


User
Dołączył: Fri, 19 March 2004
Skąd: Kraków





CYTAT(amper124 @ Fri, 03 Jun 2016 - 23:06) *
Przepraszam bardzo, jak mam do cholery pilnować rozrządu jesli
A) pada przy chgw jakim przebiegu? U mnie bylo to odpowiednio ~80km ~90kkm ~180kkm
Bez objawów. W trzech różnych autach ktore znam od przebiegu zerowego. Ubtrzech różnych, ogarniętych kierowców.


Ja nie czekałem i przy ~90kkm wymieniłem napinacza łańcucha na poprawiony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sat, 04 Jun 2016 - 14:49
Post #164


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Poddostawcy nawzajem scigaja sie w ofertach, co kilka lat obiecuja zmniejszenie masy o 5% i tarcia o 7% dzieki lepszej technologii wykonania i materialom i raz na jakis czas to nie wychodzi.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 04 Jun 2016 - 16:05
Post #165


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Kompot w ostatnich 15 latach materiały stosowane do budowy wsadów skrzyń biegów wg Xtrack umożliwiają zmniejszenie przekroju do blisko 25%, a Ty piszesz o 5 czy 7% redukcji masy co się sypie jak się patrzy. To jest specjalnie robione i tyle w temacie. Tak samo jak mercedes nagle zapomniał o zabezpieczeniu antykorozyjnym nadwozia. Biedaki.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Sat, 04 Jun 2016 - 18:01
Post #166


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





Dzisiejsze samochody to plastik fantastic ;-)
Kiedyś było tak, że jak jakieś auto z silnikiem X wjeżdżało na rolki to było wiadomo, że będzie +/- np. 200KM...dzisiaj...jedno pokazuje 230 a inne 190...mowa oczywiście o nowych autach z przebiegami do 10k km...


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomad66
post Sat, 04 Jun 2016 - 19:42
Post #167


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 March 2015





CYTAT
Kiedyś było tak, że jak jakieś auto z silnikiem X wjeżdżało na rolki to było wiadomo, że będzie +/- np. 200KM...dzisiaj...jedno pokazuje 230 a inne 190...mowa oczywiście o nowych autach z przebiegami do 10k km...

tylko kiedyś docierało się auto przez pierwsze parę tysięcy km, dziś świeżo poskładany silnik zalewają płynami i w palnik. Sporo z uszkodzeń nowych aut wynika z stosowania wszystkiego co się da long life. Czy Nasi rodzice jak kupowali malucha czy 125p wyjeżdżali bokiem z Polmozbytu? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 04 Jun 2016 - 20:31
Post #168


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Na lodzie i śniegu tak. Na więcej nie pozwalał stosunek mocy do masy.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Sat, 04 Jun 2016 - 20:54
Post #169


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(nomad66 @ Sat, 04 Jun 2016 - 19:42) *
tylko kiedyś docierało się auto przez pierwsze parę tysięcy km, dziś świeżo poskładany silnik zalewają płynami i w palnik. Sporo z uszkodzeń nowych aut wynika z stosowania wszystkiego co się da long life. Czy Nasi rodzice jak kupowali malucha czy 125p wyjeżdżali bokiem z Polmozbytu? biggrin.gif


Oni nie, ale kierowcy Polmozbytowi - oczywiście że tak smile.gif
A niektóre transporty po części na kołach własnych jechały - np. ze wschodniej granicy, jakie to opowieści póżniej były, hoho wink.gif . Coś padło lub rozwalili podczas takiej zabawy ? - phi, jaki problem, na warsztat i już.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sat, 04 Jun 2016 - 22:00
Post #170


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(MadeInPoland @ Sat, 04 Jun 2016 - 15:05) *
Kompot w ostatnich 15 latach materiały stosowane do budowy wsadów skrzyń biegów wg Xtrack umożliwiają zmniejszenie przekroju do blisko 25%, a Ty piszesz o 5 czy 7% redukcji masy co się sypie jak się patrzy. To jest specjalnie robione i tyle w temacie. Tak samo jak mercedes nagle zapomniał o zabezpieczeniu antykorozyjnym nadwozia. Biedaki.

Nie napisalem w jakim przedziale czasowym, nie chodzi o konkretna liczbe. Chodzilo mi o zaznaczenie relacji miedzy producentem i dostawca plus zaakcentowanie o jakie zyski sie teraz walczy. Szerokie omawianie i walka o implementacje technologii dajacej zysk rzedu 0,x% to niestety chleb codzienny. Wina regulacji...


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 06 Jun 2016 - 01:27
Post #171


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(kontrolm @ Sat, 04 Jun 2016 - 07:04) *
chyba nie wierzycie że to przez brak testów....potem wychodzą dowody że przez 10 lat wiedzieli i nic nie zrobili albo prowadzą działania pozorowane (znaczy się od teraz psuje się dwa razy mniej aut).
Jako najsłabsze ogniwo jesteście po prostu dymani przez Waszego ukochanego stwórcę-wytwórcę.

Nie ma k... takiej opcji żeby nagle po 100 latach zapomnieli jak zrobić wytrzymały łańcuch albo dobre pierścienie bo jakoś VW w swojej super mega hiper rajdówce o tym nie zapomniał.

TO zwykły spisek żarówkowy jest a nie brak testów.


nie mam na mysli tego że ktoś nie jest w stanie zaprojektowac lancucha tak zeby sie nie wyciagal jak gumka od majtek po 30tys km
mowiac o braku testow mowa o innych przypadkach nagminnie testowanych na klientach

mysle ze tutaj jest odpowiedni przyklad <iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FTurboKamera%2Fvideos%2F598659813642603%2F&show_text=0&width=560" width="560" height="315" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allowFullScreen="true"></iframe>


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Mon, 06 Jun 2016 - 10:10
Post #172









może nie tyle są to testy ale oszczędności
księgowi od lat budują auta sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Mon, 06 Jun 2016 - 12:50
Post #173


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Wszyscy wiemy, że samochód ma przetrwać gwarancję, a krótko po się rozpaść i pojechać do huty, a klient do salonu po nowy.
Skrzynie automatyczne dla przykładu to producenci często podają, że nie należy wymieniać oleju chyba, że samochód ciąga przyczepę to wtedy należy.
Więc wiedzą dobrze, że skrzynia się tak zużywa, że przetrwa okres gwarancji na jednym oleju, a wkrótce po się rozpadnie. Natomiast przyczepa przyspiesza zużycie więc bez sensu jest wymieniać klientowi skrzynię na gwarancji więc zalecają wymianę. Nie trzeba wiele rozumu, aby wyobrazić sobie, że skoro producent przewiduje zużycie skrzyni przy targaniu przyczepy to analogicznie skrzynia zużyje się bez przyczepy w okresie odpowiednio większym, ale się zużyje (krótko po okresie gwarancyjnym )więc należy wymienić olej.
A jeżeli jest ktoś, kto tego nie wie to jest jeszcze nieco naiwny.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Mon, 06 Jun 2016 - 13:49
Post #174


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





najlepsze dyrdymały w ostatnim czasie to usłyszalem od inzyniera Audi na temat aktywnej elektromechanicznej stabilizacji przechyłu pojazdu w SQ7. Olej, a właściwie specjalny smar, który w tym układzie pracuje, jest zdaniem producenta dożywotnio trwały. Na chwilę obecną w ogóle nie zakłada się jego wymiany. Także tego wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prez_s
post Sat, 02 Jul 2016 - 00:21
Post #175


Frequent User
Dołączył: Mon, 09 March 2009
Skąd: Warszawa





Panowie, szukam informacji o dwulitrówce montowanej w Tiguanie MY'10 - oznaczony jest jako 2.0t i ma moc 180 koni. Jak wygląda w nim kwestia rozrządu i bolączek typowych dla 2.0tsi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamlass
post Tue, 05 Jul 2016 - 21:44
Post #176


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 March 2010





Panowie, pytanie dotyczące 2.0 TFSI (BWE). Mechanicy podczas wymiany łańcucha zmienny faz rozrządu nie byli w stanie odkręcić jednej ze śrub i ponoć musieli zdjąć wałki żeby pokonać przeszkodę. Ich oczom ukazał się taki oto widok:


Zatkany kanał olejowy (ten bardziej po prawej) na skutek wytarcia się głowicy. Co jest tego przyczyną? Jak temu zaradzić? Czy można to wyczyścić, rozwiercić?
Z góry dzięki za pomoc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Tue, 05 Jul 2016 - 22:06
Post #177


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Pompa oleju siada , zmierzyć ciśnienie oleju jak już przysiada to przyciera głowicę bo jest na końcu


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xpl1337
post Tue, 05 Jul 2016 - 22:24
Post #178


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 April 2015





To juz sie chyba tego nie oplaca robic. Nowa pompa ponad 5 tysi jak cos
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 06 Jul 2016 - 09:55
Post #179


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





to spróbuj kupić sprawny silnik lub głowice do niego smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamlass
post Wed, 06 Jul 2016 - 10:14
Post #180


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 March 2010





Pytanie, czy da się to zrobić doraźnie, czy już zostaje wyłącznie szukanie głowicy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 12:07