Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 2.0 TFSI 200KM czy warto?
As_
post Wed, 04 May 2016 - 23:58
Post #141


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





W poprawionych sa inne pierscienie. Zmiana od polowy 2011 - to w skodzie w audi moze byc inaczej
W poprzednich mozna za kilka tysi przefrezowac tloki i zalozyc poprawione pierscienie tyle ze to juz sa koszty.


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 04 May 2016 - 23:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GREGOR10
post Thu, 05 May 2016 - 00:04
Post #142


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





3-4kzl i spalanie oleju ogarniete


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Autobus
post Fri, 13 May 2016 - 14:12
Post #143


Rookie
Dołączył: Wed, 15 July 2015





Witam ponownie,

auto dolatało do prawie 230 tys i ... coś się zaczęło ...
- padł kolektor dolotowy a właściwie to ... nie wiem jak to nazwać - zatrzaski które trzymają ośkę klap, miały zamiar się uwolnić.
Powodowało to wywalanie błędu, gdyż klapy nie domykały się.
Kolektor został wymieniony, koszt samego kolektora w ASO 1450 pln.

Błąd klap został wyeliminowany, drgawki na wolnych obrotach znikły, ale podczas testów okazało się że powyżej 5,5 tys obr. wypadaja zapłony na 3-cim cylindrze.
Wymienione zostały świece,
zamienione cewki miejscami,
zamienione wtryskiwacze miejscami,
wyczyszczona przepływka,
wymienione popychacze zaworowe,
zmierzona kompresja - wszystkie cylindry równo 10,5 bar,
sprawdzony rozrząd czy nic tam się nie uwolniło i podobno OK.

absolutnie bez zmian, missfire na 3-cim garze jak na zawołanie powyżej 5,5 tys rpm, za każdym razem na każdym biegu, nawet na luzie.

Jakieś pomysły?
Szczerze powiedziawszy to nie mam ochoty się doktoryzować z tego silnika, chciałbym żeby ktoś ogarnięty zdiagnozował i wyeliminował przyczynę.
To że jest coś nie tak słychać jak auto stoi odpalone na luzie, słychać lekkie kłapanie jakby właśnie popychacz zaworowy albo luźny łańcuch - tyle że popychacze zostały wymienione wszystkie a rozrząd około 30 tys temu...
Specjaliści u których byłem nie mieli przekonania co do przyczyny. Są jakiś domniemania, ale wymieniać graty w ciemno to takie sobie rozwiązanie przynajmniej dla mnie. Co innego dla wymieniającego wink.gif .
Kto na śląsku ogarnia takie silniki, ewentualnie w rozsądnej odległości?

Pozdrawiam
Andrzej

Go to the top of the page
 
+Quote Post
scoobany111
post Fri, 13 May 2016 - 15:12
Post #144


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 February 2013
Skąd: Błonie





Frog z Zabrza?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Autobus
post Fri, 13 May 2016 - 16:39
Post #145


Rookie
Dołączył: Wed, 15 July 2015





CYTAT(scoobany111 @ Fri, 13 May 2016 - 15:12) *
Frog z Zabrza?


Lokalizacja pasuje, jakiś namiar bardziej?

Zdrówko
Andrzej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scoobany111
post Sat, 14 May 2016 - 11:19
Post #146


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 February 2013
Skąd: Błonie





Wpisz w google frog zabrze,znajdzie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Autobus
post Mon, 16 May 2016 - 11:03
Post #147


Rookie
Dołączył: Wed, 15 July 2015





CYTAT(scoobany111 @ Sat, 14 May 2016 - 11:19) *
Wpisz w google frog zabrze,znajdzie wink.gif


OK, to Zabrze to takie dalekie wink.gif
Umówiłem się, zobaczymy co zacz.

Zdrówko,
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Sun, 29 May 2016 - 20:13
Post #148


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





Bez kitu sa lepsze silniki... Poza tym 200KM z 2 litrow to osiagi aut sprzed 20 lat. Stare Volvo S40 1.9L 200KM za 5k pln lepiej jedzie, z MBC masz juz 220KM bez chipa itd.

Dalej... sa BMW, Jaguary...

Gdzie nie spojrze to te benzyniaczki VW inne niz wolnossace 1.4 to katastrofa pod wzgledem awaryjnosci, jesli nie silnik to skrzynia. Nie te czasy jak 1.8T sie latalo. sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KEIL
post Mon, 30 May 2016 - 00:11
Post #149


Frequent User
Dołączył: Fri, 27 April 2007
Skąd: Kraków





a czy takie np. scirocco 2.0 210KM z rocznika 2010+ jest już zdrowe, bezpieczne i wolne od wad ?


--------------------
kiedyś było...Megane3RS #RB7
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Mon, 30 May 2016 - 01:27
Post #150


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(frostbive @ Sun, 29 May 2016 - 19:13) *
Bez kitu sa lepsze silniki... Poza tym 200KM z 2 litrow to osiagi aut sprzed 20 lat. Stare Volvo S40 1.9L 200KM za 5k pln lepiej jedzie, z MBC masz juz 220KM bez chipa itd.

Porownaj krzywe momenty obrotowego i laga silnikow z lat 80 i 90 oraz post 2000, a szczegolnie z regulacja walkow i najlepiej wzniosu, postep jest i to duzy.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
amper124
post Mon, 30 May 2016 - 06:59
Post #151


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 January 2014
Skąd: WML





CYTAT(KEIL @ Mon, 30 May 2016 - 00:11) *
a czy takie np. scirocco 2.0 210KM z rocznika 2010+ jest już zdrowe, bezpieczne i wolne od wad ?

Niekonicznie.
W pasztetach po 2010 tez się lubią sypnąć. Niestety mam z tym motorem niejedno przykre doświadczenie.
Taka loteria.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 30 May 2016 - 10:02
Post #152


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Jak sie dba tak sie ma, w TSI trzeba pilnowac regularnie serwisować rozrząd a przy okazji zrobić tłoki i nie ma problemu.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patee
post Mon, 30 May 2016 - 10:15
Post #153


Super User
Dołączył: Thu, 23 October 2003
Skąd: Białystok





przy okazji zrobić tłoki... no rzeczywiście nie ma problemu

ja dziękuję za taką inżynierię, jest świat poza grupą VAG (a mamy obecnie 3 vagi w domu)


--------------------
Renault Talisman Grandtour TCe200 EDC
Honda S2000 AP1 - płakałem jak sprzedawałem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madry
post Thu, 02 Jun 2016 - 09:14
Post #154


User
Dołączył: Fri, 19 March 2004
Skąd: Kraków





10 lat temu przerzuciłem się z turbo benzyny na TDI. Od tamtej pory w domu miałem tylko diesle, tak więc przed zakupem 2.0 tfsi szukałem informacji i opinii o silniku. W rezultacie naczytałem się o braniu oleju oraz ogólnej awaryjności tych silników… to samo z DSG. Jak na razie odpukać, użytkowane od początku roku 2.0 TFSI (EA888 na łańcuchu) nie sprawia żadnych problemów, nie bierze grama oleju, fajnie wyszło po programie. Więc coś jest w tym "jak dbasz tak masz".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 02 Jun 2016 - 10:32
Post #155


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





moi klienci ea113 nie narzekaja na branie oleju , ea888 branie zdarza sie ale tez nie jest tak ze wszystkie biora, przerobka tlokow nie kosztuje 10tys zl, a 1/3 z tego wiec moim zdaniem, nie ma co tragizować, tutaj problem eliminuje sie raz i po sprawie.
btw. inne marki również nie są idealne


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rwtnt
post Thu, 02 Jun 2016 - 17:06
Post #156


Forum Killer
Dołączył: Sat, 09 June 2012





Nie rozumiem jaki jest problem dolać oleju raz na tys km jeden litr? koszt powiedzmy 30-40z na sto tysięcy około 3-4 tys zł.... To jaki sens jest robić remont?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 02 Jun 2016 - 18:20
Post #157


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(madry @ Thu, 02 Jun 2016 - 09:14) *
Jak na razie odpukać, użytkowane od początku roku 2.0 TFSI (EA888 na łańcuchu) nie sprawia żadnych problemów, nie bierze grama oleju, fajnie wyszło po programie. Więc coś jest w tym "jak dbasz tak masz".

Pół roku jazdy to taki wyznacznik jak "mam już nalatane od nowości 50 000 km i nic się nie dzieje" wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Fri, 03 Jun 2016 - 11:27
Post #158


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





CYTAT(rwtnt @ Thu, 02 Jun 2016 - 17:06) *
Nie rozumiem jaki jest problem dolać oleju raz na tys km jeden litr? koszt powiedzmy 30-40z na sto tysięcy około 3-4 tys zł.... To jaki sens jest robić remont?


A taki problem, że to zużycie przy normalnej jeździe a jak dajesz w palnik to litr oleju spali za 500km i wyobraź sobie jazdę "nowym" samochodem i ciągłe dolewanie oleju.
Przykład z życia: kumpel jeździ do Wiednia do pracy golfem GTI - tam i nazad idąc ogniem musi mieć 2litry oleju na dolewkę. Trochę to śmieszne/żałosne/denerwujące.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rwtnt
post Fri, 03 Jun 2016 - 11:41
Post #159


Forum Killer
Dołączył: Sat, 09 June 2012





To pokaż mi z turbo, gdzie idziesz ogniem i nie pali oleju smile.gif Miałem s3 L s4 b5 biturbo obecnie s3 8p i nie zauważyłem żeby to auto wciągało jakoś więcej oleju. Inna rzecz ile tys km trzeba zrobić by ten remont się zwrócił to ekonomicznie nieopłacalne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
amper124
post Fri, 03 Jun 2016 - 23:06
Post #160


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 January 2014
Skąd: WML





CYTAT(GREGOR10 @ Mon, 30 May 2016 - 10:02) *
Jak sie dba tak sie ma, w TSI trzeba pilnowac regularnie serwisować rozrząd a przy okazji zrobić tłoki i nie ma problemu.

Przepraszam bardzo, jak mam do cholery pilnować rozrządu jesli
A) pada przy chgw jakim przebiegu? U mnie bylo to odpowiednio ~80km ~90kkm ~180kkm
Bez objawów. W trzech różnych autach ktore znam od przebiegu zerowego. Ubtrzech różnych, ogarniętych kierowców.
cool.gif olej zre jak mu pasuje i kiedy chce
Jak wyżre olej to juz jest za późno i czapka spada.

Mam miec stetoskop podłączony do silnika i nasluchiwac kiedy cos pierdnie? W XXI wieku? Kalamitki do zawiasu niech wroca od razu...

I nie kapuje zależności.
4krotnie tanszy kompakt ze skośnego kraju robiacy 100kkm w 3 lata traktowany jak sciera nie klęka
Prestiszofe chuchane i dmuchane limo managera smętnie staje w polu przy byle okazji.

No chyba cos tu jest nie tak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 11:46