Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 2.0 TFSI 200KM czy warto?
ja456
post Tue, 07 Jul 2015 - 13:11
Post #121


Frequent User
Dołączył: Fri, 16 March 2007





Oba te silniki w A5 mechanicznie są identyczne i różnią się chyba tylko softem - oba mają łańcuch.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Jul 2015 - 13:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Autobus
post Wed, 15 Jul 2015 - 14:12
Post #122


Rookie
Dołączył: Wed, 15 July 2015





Jako że jest to mój pierwszy post na tym forum witam wszystkich czytających i piszących!

trafiłem tu przypadkowo, ale dorzuce coś do tematu...
Otóż od nowości posiadam OII VRS 2.0 TSI z 2012 roku z przebiegiem 200 tys km i co w tym czasie wymieniłem:

1. olej + filtr co 15 tys Motul Specific 504/507
2. 90 tys świece i pasek
3. 120 tys komplet tarcz i klocków (tył pewnie by wytrzymał pół miliona ale nie hamował)
4. 150 tys czyszczenie dolotu
5. 170 tys świece, pasek i kompletu rozrządu (po wysunięciu napinacza i w zasadzie braku śladów zużycia na ślizgach stwierdzam że wymiana nie była konieczna ale... tak straszyli że zrobiłem)
6. łączniki stabilizatorów przednie oba dwa razy w międzyczasie
7. akumulator tej zimy

Oleju dolewam tyle co mi w bańce zostaje po wymianie, czyli nie więcej niż litr na zmianę (15 tys) i to by było tyle.
Na dzień dzisiejszy złego słowa powiedzieć na auto nie mogę... pali średnio 8,5l na 100km głównie autostrada, zwykle do 150km/h - nie spieszy mi się.

Zdrówka
Andrzej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1bizkit
post Thu, 16 Jul 2015 - 08:51
Post #123


User
Dołączył: Wed, 08 July 2015
Skąd: Orzesze





@Autobus

brakuje mi w twoim zestawieniu cewek, wtrysków i dwumasy.


--------------------
VW Scirocco CAWB 313HP 460NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamlass
post Thu, 16 Jul 2015 - 08:59
Post #124


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 March 2010





Klocki(!) i tarcze po 120 tyś. km? blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Autobus
post Thu, 16 Jul 2015 - 09:23
Post #125


Rookie
Dołączył: Wed, 15 July 2015





CYTAT(1bizkit @ Thu, 16 Jul 2015 - 08:51) *
@Autobus

brakuje mi w twoim zestawieniu cewek, wtrysków i dwumasy.


Cewki i dwumasa nie dotykane, wymienione gumki na wtryskiwaczach po czyszczeniu dolotu.
Sprawdziłem cenę wtryskiwaczy w IC i są chyba po 80 pln więc przy następnym zwaleniu kolektora wymienię zapobiegawczo.
Dwumasa jakieś szczegolne dźwięki w tym modelu wydaje? bo nie dzwoni i na sprzęgle nic nie czuć (nie mam DSG)

Pozdr.
Andrzej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Autobus
post Thu, 16 Jul 2015 - 09:40
Post #126


Rookie
Dołączył: Wed, 15 July 2015





CYTAT(adamlass @ Thu, 16 Jul 2015 - 08:59) *
Klocki(!) i tarcze po 120 tyś. km? blink.gif


No dokładnie, auto było niby na gwarancji więc robione w ASO, wpis jest.
Wymienione na Zimmermanny wiercone + Ferodo DS Performance przód, tył Zimmermann gładki +Ferodo Premier
Dużo? mało?
obecnie jest jeszcze jakieś 40% - 50% mięcha na klockach, ale auto specjalnie miasta nie widzi.

Pozdrawiam
Andrzej

Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Thu, 16 Jul 2015 - 10:47
Post #127


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Bardzo dużo, ale pisałeś wyżej, że latane głównie spokojnie na autostradzie - to jest odpowiedź na wątpliwości kolegi adamlass.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamlass
post Thu, 16 Jul 2015 - 10:50
Post #128


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 March 2010





Oczywiście, wszystko rozumiem. Po prostu dla mnie, jako osoby poruszającej się 50% trasa 50% miasto, taki przebieg na jednym komplecie klocków jest totalnym kosmosem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Thu, 16 Jul 2015 - 15:04
Post #129


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Dla mnie również biggrin.gif Ja w rodzinnym S-maksie klocki zmieniałem jakoś przy 30 tys km.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Sat, 15 Aug 2015 - 14:57
Post #130


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





Ja mam wpisy w książce serwisowej, że olej zmieniam wg wskazna kompa czyli co ok 25-30tys km...a zmieniam co 7-8k km...pewnie z tymi hamulcami jest tak samo ;-)


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Autobus
post Sat, 15 Aug 2015 - 17:01
Post #131


Rookie
Dołączył: Wed, 15 July 2015





Nie mam interesu w tym żeby bajki pisać, tak jest i już.
Skoda dla skner jest, w sensie dla oszczędnych biggrin.gif

A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Sun, 16 Aug 2015 - 06:09
Post #132


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





QUOTE (Autobus @ Sat, 15 Aug 2015 - 17:01) *
Nie mam interesu w tym żeby bajki pisać, tak jest i już.
Skoda dla skner jest, w sensie dla oszczędnych biggrin.gif

A.



Nie doczytałem, że masz to auto od nowości rolleyes.gif


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henieQ
post Sun, 16 Aug 2015 - 17:13
Post #133


User
Dołączył: Sat, 30 March 2013





A co powiecie na temat 2litrowej jednostki montowanej w TT?
Interesuja mnie roczniki 2006-2007
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 17 Aug 2015 - 00:38
Post #134


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





to samo na pasku bwa / cdla tfsi


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xiofarii
post Wed, 18 Nov 2015 - 14:39
Post #135


Rookie
Dołączył: Wed, 04 November 2015





Pytanie z innej beczki, jakie paliwo lać do CAWB passat 3C?

drugie pytanie, jest konieczność dłubania w sofcie po wycięciu kata? chodzi mi o odczyty z sondy, czy trzeba coś przy niej dłubać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1bizkit
post Wed, 18 Nov 2015 - 15:31
Post #136


User
Dołączył: Wed, 08 July 2015
Skąd: Orzesze





Soft możesz zostawić tylko emulator musisz do sondy założyć.


--------------------
VW Scirocco CAWB 313HP 460NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 18 Nov 2015 - 18:33
Post #137


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





emulator jakiś elektroniczny czy tulejkę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Wed, 04 May 2016 - 18:25
Post #138


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Odgrzewam trochę kotleta ale jest tu dużo ważnych informacji i pomyślałem że tu będzie lepiej.
Chodzi mi po głowie Octavia RS i teraz pytanie czy najnowszy model (od 2013) ma już usunięte wady silnikowe, które miała poprzednia wersja? Czy te auta nie mają jeszcze tyle nalatane żeby było można coś powiedzieć?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Wed, 04 May 2016 - 22:04
Post #139


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





Ma usuniete, a czy w to miejsce pojawia sie nowe to trzeba chyba poczekac.
Ludzie zakladaja boxy, chipuja, wpadaja tez wyzsze stage i na razie dobrze to jeździ.


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Wed, 04 May 2016 - 22:25
Post #140


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





1.8TSI i 2.0 TSI w Audi A4 od którego roku są poprawione? Tak zeby nie zarly oleju, nie trzeba bylo nic poprawiac, slowem by byly trwale i bezawaryjne jak stare 1.8T ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 02:58