![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
tak zapytalem z ciekawosci .... bo pewnie fakt ze miedzyczasie mase ktos podpial do plusa nie mial kompletnie zadnego znaczenia
-------------------- ... soon
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
![]() prosze, co prawda to nie filmik ale corky bell ![]() o! o to chodziło! co prawda to nie jest rura, co dość istotne, ale zasada będzie podobna - za zwężką spaliny przyspieszą, co jest dobre -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
hmm wg mechaniki plynow zwezka taka jak na rys srodkowym od corkiego powoduje przyspieszenie plynu ale! jednoczesnie zastosowanie takieje zwezki(stozkowej) powoduje turbulencje co jest w tym przypadku(spaliny) duzo gorsze.
ale to chyba nie temat na takie rozmowy ![]() takze przepraszam za OT -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Eeee.... wydech za luzny ?
Powiedzialbym ze kolektory wydechowe nie tyryty .... ![]() |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 March 2011 ![]() |
w sumie po tym co berkut pisze wydaje mi sie ze chyba ma duuuuuuuuuuze pojecie, ale moge w bledzie byc.........
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Berkut, tak, ale jesli zostawiac seryjne, to trzeba zaciesnic wydech.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
tak zapytalem z ciekawosci .... bo pewnie fakt ze miedzyczasie mase ktos podpial do plusa nie mial kompletnie zadnego znaczenia Mial znaczenie ale chyba dla kompa a nie dla instalacji. I chcialem kupic drugiego ale upieraliscie sie przy naprawie wiec Jadzwin go naprawil. Ja tez moge zapytac z ciekawosci... czy mialo znaczenie ze po tej akcji dostalem od was smsa o tresci "upalilem vemsa'' i znowu go naprawialiscie?? Nie chce tu ciagnac tematu jedynki i prac brudow. A co do V8 to najpierw ITB i strojenie, pozniej hamownia. Neo3 wlasnie licze ze sie temat rozwinie i cos konstruktywnego sie ustali. Pierwsza przymiarka, ITB baza BMW M3 E36. ![]() -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
czy ktoś zna jakieś wyniki na ITB dla ABZeta ?
350 powinno być z wałkami na VEMSie ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
ale to będzie darło mordę każdą stroną... Czad
![]() |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
jak chcesz cos konstruktywnego to poszukaj jak sie buduje zwezki tam gdzie wymaga ich regulamin lub homologacja .... tam czesto mimo zwezek 25-35mm osiaga sie moce ktore ciezko osiagnac (mimo braku zwezek w odpowiednich silnikach) firma tuningowym
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 ![]() |
o! o to chodziło! co prawda to nie jest rura, co dość istotne, ale zasada będzie podobna - za zwężką spaliny przyspieszą, co jest dobre Akurat na tych rysunkach powietrza przepływającego przez chłodnicę nie jest pokazane jak działają zwężki (czy ogólnie konfuzory i dyfuzory). Na tym rysunku chodzi o to, żeby wlot do chłodnicy miał takie pole powierzchni jak suma pół przestrzeni między żebrami chłodnicy - wtedy powietrze wpadając przez wlot będzie mogło jak najbardziej optymalnie przelecieć przez chłodnicę (czy intercooler) i nie będzie wypychane "bokiem" czy "do tyłu". |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
pojezdziłem wczoraj troche bez silencerów i juz na VEMSIe
![]() ![]() wczesniej co prawda Kefir kierował ale sżło to na silencerach na ori ECU gdzies jak 200KM (230KM chyba shamowane) teraz na VEMSIe na zaspawanym tylnym dyfrze, na R888 zamiata dupa jeszcze na 2 biegu ![]() szkoda że na zlocie seat racing kolej na MK1 4x4 bo mysle że mk2 RWD zrobiłaby lepsza furure niż na majóvwce ![]() jak dobrze wystartuje to IMO niska 13 powinna byc Guzior: ile tam twoja dupohamownia pokazuje... bedzie seria teraz w tym ABZecie ? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
User Dołączył: Sat, 23 January 2010 Skąd: CK ![]() |
Ja się pytam, gdzie jest filmik jakiś.
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Powinno być średnie 12 . Guzior jak pocisnoł wyszło 13.4 jak odpuścił gaz na 320 metrze....
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Powinno być średnie 12 . Guzior jak pocisnoł wyszło 13.4 jak odpuścił gaz na 320 metrze.... ![]() też bym się bał ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
też bym się bał ![]() kurde ale piszecie o V8 czy mk1?? bo się ciężko połapać. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
szymonrs: cały czas piszemy o mk2 rwd
![]() mk1 nie ma zdaje sie tematu na tym forumie... ale moze Olo załozy jak zrobi fajny czas ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Po mojemu za luzny wydech zeby pokazywalo serie. Ale nie jezdzilem nigdy innym golfem v8, wiec nie wiem.
Bedzie 12.xx jak bedzie shiftlight. Zrobilem we 2 osoby, z kazdym biegiem odcietym minimum 2 razy i jak specu napisal odpuszczonym gazem na 320metrze 13,42. Odpuscilem bo zakret sie zblizal.... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
guzior: widzę po podpisie że koncepcja mid big engine RWD Ci się spodobała
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Nie znalazlem w sieci zadnego opisu ITB w 4.2, czy ktos cos slyszal, widzial?
Drugi rzad gotowy, jeszcze sterowanie tym, trabki, airbox no i strojenie. Licze ze na jesieni bedzie wszystko skonczone. ![]() ![]() ![]() -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 03:12 |