![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Szok!!! Gratulacje!
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
User Dołączył: Mon, 13 August 2007 Skąd: wawa ![]() |
Dzięki Panowie
![]() jestem ku*wa pod ogromnym wrażeniem ![]() Jak usłyszałem ten czas to byłem pewien że to pomyłka i powinno być 13.6 ![]() jak zobaczyłem time slip - wiele to nie zmieniło bo też niedowierzałem dopiero jak wziąłem wszystkie papierki do łapy i okazało się że każdy przejazd jest poniżej 12.9 to nie mogłem opanować banana na gębie ![]() Gratuluje! Na jakiej oponie zrobiony ten czas? Start przy tym 60ft chyba z jedynki? toyo r888 na suchym startuję zawsze z drugiego biegu i te 60ft też jest z dwójki ![]() zapomniałem: prędkość na mecie prawie 189km/h ![]() -------------------- Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm + ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem) klasa: DIESEL Street |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Zabrze ![]() |
gratki,
auto służy jako daily car, więc rozumiem, że spieka tam nie masz tylko jakieś seryjne zmodowane? VR6? -------------------- Audi S3 8L R30 - 645KM/845Nm powered by FrogRacing & Digitun
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
User Dołączył: Mon, 13 August 2007 Skąd: wawa ![]() |
w sprzęgle jest zrobiony tylko docisk na dwóch sprężynach by Radzikowski oraz zmienione okładziny tarczy
![]() reszta seryjna ![]() -------------------- Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm + ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem) klasa: DIESEL Street |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
sprzęgło na 2 sprężynach-- to nie brzmi najlepiej..ale skoro jeżdzi..
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
halo halo to napewno tam jest ponad 400 ... przy 189na mecie mozna miec lepsze czasy a wiec popraw starty
![]() DLA MNIE to jakas masakra ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
User Dołączył: Mon, 13 August 2007 Skąd: wawa ![]() |
czemu ?
Było robione na całkiem nowych, takich samych sprężynach, zrobiło już około 100kkm i jak do tej pory wysprzęglik wymieniałem tylko raz. ![]() Raz również były wymieniane okładziny ale to tylko przy okazji wyjęcia napędu. Generalnie słyszałem różne opinie o sprzęgłach modzonych przez Radzikowskiego ale akurat u mnie udało się mu zrobić idealnie. Chodzi oczywiście ciężej od serii ale nie na tyle ciężko żeby moja kobieta nie mogła zawieźć dzieci do przedszkola ![]() Z drugiej strony w innej octavii - Sesika - mogło by być, powiedzmy sprawniejsze... :/ -------------------- Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm + ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem) klasa: DIESEL Street |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
User Dołączył: Mon, 13 August 2007 Skąd: wawa ![]() |
halo halo to napewno tam jest ponad 400 ... przy 189na mecie mozna miec lepsze czasy a wiec popraw starty ![]() DLA MNIE to jakas masakra ![]() Dzięki. A ja myślałem że start miałem idealny ![]() cholernie ciężko jest zrobić coś lepiej ciężką kobyłą na semi-gumach przy ruszaniu z 2 biegu ale postaram się ![]() -------------------- Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm + ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem) klasa: DIESEL Street |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Szacun
![]() A moja radocha, że Cię przekonałem do przebudowy pod maską ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Grubo Panowie............
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
2,1 to jest swietne 60ft w fwd street , wiele tu sie nie poprawi
wynik rewelacja, przy takim niutonie i skrzyni pod cwiare to ok 323-350hp wystrczy na te 12,6 ![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
User Dołączył: Mon, 13 August 2007 Skąd: wawa ![]() |
std1984 przebudowa pochłonęła trochę nerwów, na pewno jest luźniej pod maską ale mam wrażenie jakby brakowało tych paru kilo na przedniej osi przy ruszaniu
![]() 2,1 to jest swietne 60ft w fwd street , wiele tu sie nie poprawi wynik rewelacja, przy takim niutonie i skrzyni pod cwiare to ok 323-350hp wystrczy na te 12,6 ![]() myślisz że przy tej masie, taka moc i moment wystarczy na 12.6? ![]() skrzynia była obliczona do trochę innych prędkości i już nie jest idealnie, stała się za krótka ![]() niestety nie miałem możliwości sprawdzenia minimalnie wyższego kółka. -------------------- Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm + ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem) klasa: DIESEL Street |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
std1984 przebudowa pochłonęła trochę nerwów, na pewno jest luźniej pod maską ale mam wrażenie jakby brakowało tych paru kilo na przedniej osi przy ruszaniu ![]() Mam metalową osłonę pod silnik możemy się dogadać ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
2,1 na 1300kilogramową Octe (z takim niutonem!) jest idealnym startem i na bank NIC WIĘCEJ nie da sie urwać na ulicznej oponie. Mamba dobrze prawi, w końcu był królem streeta FWD
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
User Dołączył: Mon, 13 August 2007 Skąd: wawa ![]() |
Mam metalową osłonę pod silnik możemy się dogadać ![]() nie, nie dzięki ![]() 2,1 na 1300kilogramową Octe (z takim niutonem!) jest idealnym startem i na bank NIC WIĘCEJ nie da sie urwać na ulicznej oponie. Mamba dobrze prawi, w końcu był królem streeta FWD ![]() hehe wiem wiem ![]() -------------------- Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm + ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem) klasa: DIESEL Street |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A na jakiej oponie to auto startowalo? Przesledzilem temat,ale nigdzie nie znalazlem tej informacji. Czy start jest z jakas kontrola trakcji, czy po prostu kola miela , a dobra guma zapewnia takie przyspieszenie?
P.S opony przegapilem, reszta pytania nadal aktualna ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
A na jakiej oponie to auto startowalo? Przesledzilem temat,ale nigdzie nie znalazlem tej informacji. Czy start jest z jakas kontrola trakcji, czy po prostu kola miela , a dobra guma zapewnia takie przyspieszenie? toyo r888 -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
User Dołączył: Mon, 13 August 2007 Skąd: wawa ![]() |
guma to toyo r888
LC żadnego nie ma, ASR-u też. Fabrycznie to wersja wyczynowa czyli Classic ![]() -------------------- Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm + ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem) klasa: DIESEL Street |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
guma to toyo r888 LC żadnego nie ma, ASR-u też. Fabrycznie to wersja wyczynowa czyli Classic ![]() Do czego to doszlo,zeby dupowoz-klekot robil takie czasy. Gratulacje ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
uważam ze powinno sie dac urwać cos niecos z tego 2,1 wynik kozak. dalej jezdzisz na r888 o szerokosci 215 mm
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 03:26 |