![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Zmiany sa takie jak w moim silniku + pierscionki na górze cylindrów. Nawet duzo wieksze doładowanie niz u mnie jakie ustawialismy podczas testów a weze wodne nadal sa mięciutkie.
Fotek aktualnych nie ma co wklejac poniewaz lewa strona auta jest po przycierce z TIRem. Dałem znac Grzesiowi i zrobi dokładny opis. Pozdrawiam PS. auto jezdzi w 95% tylko po miescie - srednie spalanie to 5-5.5litra na 100km !! Co brzmi nieprawdopodobnie ale to prawda :-) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Szacunek!
Zacnie to wygląda... -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów ![]() |
to jak spala 5 l po miescie to na trasie ile z 3 ??
-------------------- Repliki
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
to jak spala 5 l po miescie to na trasie ile z 3 ?? Tak 3 litry to konkurencja dla Polo 3L ![]() Jest super ![]() ![]() I w końcu 12.X. -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 03 November 2010 Skąd: Tczew ![]() |
Szkoda że Lublin odwołany .
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Mon, 01 November 2010 Skąd: Zambrów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Rogal Ty tak dłubiesz mocno te 8v, jest jakaś solidna podstawa do tego? nie lepszą bazą byłaby wersja 16v??
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Nie wiem ile pali po trasie, Grzesiek mi tego nie mówił, ale tez sie z tego śmialiśmy bo ATD mojej żony pali w mieście 8.5L :-). Ale tak to juz bywa, że czasami 2.0D 163PS w E90 pali wiecej niz 3.0D 218PS w E60.
2.0TDi 16V bedzie lepszy bez watpienia, ale w czasach jak zrobiłem swojego passata czy powstała Grzeska skoda to do 16V nie było wydajniejszych koncówek wtrysków. Co automatycznie niwelowało 16tki z grubszych modów. Ale jest swiatło w tunelu, że nawet i do słynnego 16V PPD BMN, BRD będą wydajniejsze wtryskiwacze. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ale zdaje sie że mocną 16V (powyzej 250KM) robiłes na RACE1287 ?
kontunuujac OT to jeszcze jest małe swiatełko w tunelu że cos sie wskóra z tymi PPD... jeszcze sprawdzimy na innym typie pompek, moze bedzie lepiej... ostatecznie mozna kombinować dalej z siemensami (podejrzewam że nie bedzie to tez szybko zrobione) albo przejść na pompki Boscha w BMN o ile to jest mozliwe ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 July 2009 Skąd: WN ![]() |
Ale jest swiatło w tunelu, że nawet i do słynnego 16V PPD BMN, BRD będą wydajniejsze wtryskiwacze. Czekam na to z niecierpliwością, wtedy DGW będzie miał może jakąś konkurencje ![]() -------------------- ET - 13.666- street diesel
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Mon, 13 August 2007 Skąd: wawa ![]() |
Niestety brak czasu spowodował lekkie opóźnienie z mojej strony.
Tak więc naprawiam niedociągnięcie. Silnik: baza to 2.0tdi 8V BPW Modyfikacje głowicy: poszerzone kanały, odpowiednio przygotowane zawory, skuteczność zabiegów sprawdzona na maszynce do badania przepływów, NIE wycierający się wałek Dbilas Dynamic. W planach (jeszcze pod znakiem zapytania) dużo mocniejsze zawory i sprężyny oraz likwidacja hydrauliki Modyfikacje bloku: planowanie, dodatkowe uszczelnienia, wyważone i odpowiednio przygotowane tłoki, wyważony wał korbowy Układ dolotowy: turbina gt2260V z małymi modyfikacjami, doprowadzenie powietrza kwasówka fi85 i oczywiście FMIC w planach przerobienie całego układu doprowadzającego powietrze do turbo na wydajniejszy Układ wydechowy: 3" na jednym przelotowym tłumiku by El-tec Układ wtryskowy: pompki zaopatrzone w końcówki RACE Elektronika: zamontowane wskaźniki najbardziej potrzebne: boost, EGT, temp. oleju oraz ciśnienie oleju z czujnikiem na końcu układu smarowania Układ chłodzenia: seria Układ napędowy: sprzęgło by Radzikowski (super robota ![]() Zawieszenie: zestaw Koni Sport wraz ze sprężynami -30mm BODY KIT: EBA Car Spoiler PODZIĘKOWANIA: dla wszystkich wspierających projekt, DGW Racing Team-u za doping na każdych zawodach i oczywiście dla Witka vel Rogalotti za poświęcony czas, dużo czasu ![]() zapomniałbym o Turbo Serwisie z Wrocławia tym samym o którym kiedyś pisałem, w tej chwili współpraca przebiega wzorcowo ![]() Auto jak na razie dysponuje mocą 367KM/566Nm ale nie jest to jeszcze moc maksymalna ![]() Doposażone jest w instalacje NX i Snow Performance. Przy pomiarach testowaliśmy mieszankę wody z różnymi "substancjami" ale jak się okazało (tylko 367KM) nie dała spodziewanego efektu więc zostaje metanol/woda. Najlepszy czas ET- 13.074s (z całym środkiem) w tym sezonie musi być 12 ![]() to chyba tyle... Pozdr. DGW -------------------- Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm + ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem) klasa: DIESEL Street |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Gratki modów!
Czas naprawdę ładny jak na autko rodzinne ![]() -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
może to i lamerskie pytanie, ale po co w dizlu likwidować hydraulikę?
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
żeby wyżej zakręcić
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Mon, 13 August 2007 Skąd: wawa ![]() |
diesla raczej dużo wyżej nie da się zakręcić
a likwidacja hydrauliki miała by na celu eliminację spotykania się zaworów z tłokami -------------------- Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm + ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem) klasa: DIESEL Street |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
w Twoim przypadku to "wyżej zakręcić" znaczy zrobić żeby już osiągnięte kręcenie było bezpieczniejsze
![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Mon, 13 August 2007 Skąd: wawa ![]() |
w Twoim przypadku to "wyżej zakręcić" znaczy zrobić żeby już osiągnięte kręcenie było bezpieczniejsze ![]() dokładnie ![]() postanowiłem coś napisać ponieważ niebieska wykręciła czas w który chyba dopiero uwierzyłem ![]() 12.660 przy 60ft. 2.137s. ![]() zmiany w silniku to tylko zmiana uszczelki pod głową na niższą (o jeden karb) + natrysk wody na IC na hamowni jeszcze nie byłem i raczej szybko nie zawitam bo auto jeździ naprawdę fajnie a czasu, przez pracę, bardzo mało ![]() To co udało mi się odkryć to to że podczas strojenia, niestety na zawodach w Sosnowcu oraz Olsztynie też, jechałem przy zapychającej się coraz bardziej selenoidzie od nitro. Dlatego nadzieja że pod maską jest 400KM jest nadal aktualna ![]() Przy masie między 1350-1400kg, street diesel (FWD) > wynik 12.660s - moim zdaniem jest ponad przeciętny (stąd łudzenie się że 400kobył jest) ![]() auto wróciło właśnie z trasy (ok. 1000km od złożenia motorowni) i jak na razie wszystko ok ![]() -------------------- Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm + ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem) klasa: DIESEL Street |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
naprawdę wielkie gratulacje!!
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
octavia z całym wnetrzem i klekotem robiąca czasy jak 400++konne Hondy...jestem ku*wa pod ogromnym wrażeniem
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Gratuluje!
Na jakiej oponie zrobiony ten czas? Start przy tym 60ft chyba z jedynki? -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 22:12 |