Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Grzeska (DGW) octavia 1U - 2.0TDi+, czy w tym sezonie bedzie 4ka z przodu ?
Rogalotti
post Thu, 12 May 2011 - 10:55
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Zmiany sa takie jak w moim silniku + pierscionki na górze cylindrów. Nawet duzo wieksze doładowanie niz u mnie jakie ustawialismy podczas testów a weze wodne nadal sa mięciutkie.

Fotek aktualnych nie ma co wklejac poniewaz lewa strona auta jest po przycierce z TIRem.

Dałem znac Grzesiowi i zrobi dokładny opis.

Pozdrawiam

PS. auto jezdzi w 95% tylko po miescie - srednie spalanie to 5-5.5litra na 100km !! Co brzmi nieprawdopodobnie ale to prawda :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 12 May 2011 - 10:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
CrocodileReggae
post Thu, 12 May 2011 - 11:55
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





Szacunek!
Zacnie to wygląda...


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Thu, 12 May 2011 - 12:02
Post #23


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





to jak spala 5 l po miescie to na trasie ile z 3 ??


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Thu, 12 May 2011 - 14:52
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(tomicobra @ Thu, 12 May 2011 - 12:02) *
to jak spala 5 l po miescie to na trasie ile z 3 ??


Tak 3 litry to konkurencja dla Polo 3L biggrin.gif


Jest super biggrin.gif Czekam na tą 4 z przodu tongue.gif

I w końcu 12.X.


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RafcioGTC
post Thu, 12 May 2011 - 19:31
Post #25


User
Dołączył: Wed, 03 November 2010
Skąd: Tczew





Szkoda że Lublin odwołany .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fan8
post Thu, 12 May 2011 - 19:54
Post #26


User
Dołączył: Mon, 01 November 2010
Skąd: Zambrów





CYTAT(Rogalotti @ Thu, 12 May 2011 - 10:55) *
PS. auto jezdzi w 95% tylko po miescie - srednie spalanie to 5-5.5litra na 100km !! Co brzmi nieprawdopodobnie ale to prawda :-)


coś nie chce sie wierzyć, jak mi golf 4 1.9 tdi PD po programie, pali więcej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fmaverick
post Thu, 12 May 2011 - 20:00
Post #27


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 August 2007
Skąd: Wrocław





Rogal Ty tak dłubiesz mocno te 8v, jest jakaś solidna podstawa do tego? nie lepszą bazą byłaby wersja 16v??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Thu, 12 May 2011 - 20:43
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Nie wiem ile pali po trasie, Grzesiek mi tego nie mówił, ale tez sie z tego śmialiśmy bo ATD mojej żony pali w mieście 8.5L :-). Ale tak to juz bywa, że czasami 2.0D 163PS w E90 pali wiecej niz 3.0D 218PS w E60.

2.0TDi 16V bedzie lepszy bez watpienia, ale w czasach jak zrobiłem swojego passata czy powstała Grzeska skoda to do 16V nie było wydajniejszych koncówek wtrysków. Co automatycznie niwelowało 16tki z grubszych modów.

Ale jest swiatło w tunelu, że nawet i do słynnego 16V PPD BMN, BRD będą wydajniejsze wtryskiwacze.

Pozdrawiam.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 12 May 2011 - 21:41
Post #29


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ale zdaje sie że mocną 16V (powyzej 250KM) robiłes na RACE1287 ?

kontunuujac OT to jeszcze jest małe swiatełko w tunelu że cos sie wskóra z tymi PPD... jeszcze sprawdzimy na innym typie pompek, moze bedzie lepiej...
ostatecznie mozna kombinować dalej z siemensami (podejrzewam że nie bedzie to tez szybko zrobione) albo przejść na pompki Boscha w BMN o ile to jest mozliwe ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sesik
post Thu, 12 May 2011 - 23:30
Post #30


User
Dołączył: Fri, 03 July 2009
Skąd: WN





CYTAT(Rogalotti @ Thu, 12 May 2011 - 20:43) *
Ale jest swiatło w tunelu, że nawet i do słynnego 16V PPD BMN, BRD będą wydajniejsze wtryskiwacze.


Czekam na to z niecierpliwością, wtedy DGW będzie miał może jakąś konkurencje cool.gif


--------------------
ET - 13.666- street diesel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrygrzeswawa
post Mon, 16 May 2011 - 01:01
Post #31


User
Dołączył: Mon, 13 August 2007
Skąd: wawa





Niestety brak czasu spowodował lekkie opóźnienie z mojej strony.
Tak więc naprawiam niedociągnięcie.


Silnik: baza to 2.0tdi 8V BPW

Modyfikacje głowicy: poszerzone kanały, odpowiednio przygotowane zawory, skuteczność zabiegów sprawdzona na maszynce do badania przepływów, NIE wycierający się wałek Dbilas Dynamic.
W planach (jeszcze pod znakiem zapytania) dużo mocniejsze zawory i sprężyny oraz likwidacja hydrauliki


Modyfikacje bloku: planowanie, dodatkowe uszczelnienia, wyważone i odpowiednio przygotowane tłoki, wyważony wał korbowy


Układ dolotowy: turbina gt2260V z małymi modyfikacjami, doprowadzenie powietrza kwasówka fi85 i oczywiście FMIC
w planach przerobienie całego układu doprowadzającego powietrze do turbo na wydajniejszy

Układ wydechowy: 3" na jednym przelotowym tłumiku by El-tec


Układ wtryskowy: pompki zaopatrzone w końcówki RACE

Elektronika: zamontowane wskaźniki najbardziej potrzebne: boost, EGT, temp. oleju oraz ciśnienie oleju z czujnikiem na końcu układu smarowania

Układ chłodzenia: seria

Układ napędowy: sprzęgło by Radzikowski (super robota smile.gif ), skrzynia obliczona i przerobiona pod ćwiartkę, szpera Quaife

Zawieszenie: zestaw Koni Sport wraz ze sprężynami -30mm

BODY KIT: EBA Car Spoiler

PODZIĘKOWANIA: dla wszystkich wspierających projekt, DGW Racing Team-u za doping na każdych zawodach i oczywiście dla Witka vel Rogalotti za poświęcony czas, dużo czasu rolleyes.gif

zapomniałbym o Turbo Serwisie z Wrocławia tym samym o którym kiedyś pisałem, w tej chwili współpraca przebiega wzorcowo smile.gif


Auto jak na razie dysponuje mocą 367KM/566Nm ale nie jest to jeszcze moc maksymalna wink.gif
Doposażone jest w instalacje NX i Snow Performance.
Przy pomiarach testowaliśmy mieszankę wody z różnymi "substancjami" ale jak się okazało (tylko 367KM) nie dała spodziewanego efektu więc zostaje metanol/woda.

Najlepszy czas ET- 13.074s (z całym środkiem)
w tym sezonie musi być 12 cool.gif

to chyba tyle...

Pozdr.
DGW


--------------------
Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm +
ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem)
klasa: DIESEL Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wilu 20VT
post Mon, 16 May 2011 - 08:55
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





Gratki modów!

Czas naprawdę ładny jak na autko rodzinne wink.gif


--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fmaverick
post Mon, 16 May 2011 - 12:22
Post #33


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 August 2007
Skąd: Wrocław





może to i lamerskie pytanie, ale po co w dizlu likwidować hydraulikę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Mon, 16 May 2011 - 13:53
Post #34


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





żeby wyżej zakręcić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrygrzeswawa
post Mon, 16 May 2011 - 20:52
Post #35


User
Dołączył: Mon, 13 August 2007
Skąd: wawa





diesla raczej dużo wyżej nie da się zakręcić
a likwidacja hydrauliki miała by na celu eliminację spotykania się zaworów z tłokami


--------------------
Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm +
ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem)
klasa: DIESEL Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Mon, 16 May 2011 - 22:22
Post #36


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





w Twoim przypadku to "wyżej zakręcić" znaczy zrobić żeby już osiągnięte kręcenie było bezpieczniejsze smile.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrygrzeswawa
post Tue, 16 Aug 2011 - 00:36
Post #37


User
Dołączył: Mon, 13 August 2007
Skąd: wawa





CYTAT(grzegorzp @ Mon, 16 May 2011 - 22:22) *
w Twoim przypadku to "wyżej zakręcić" znaczy zrobić żeby już osiągnięte kręcenie było bezpieczniejsze smile.gif

dokładnie smile.gif

postanowiłem coś napisać ponieważ niebieska wykręciła czas w który chyba dopiero uwierzyłem wink.gif
12.660 przy 60ft. 2.137s. biggrin.gif - pełny środek
zmiany w silniku to tylko zmiana uszczelki pod głową na niższą (o jeden karb) + natrysk wody na IC
na hamowni jeszcze nie byłem i raczej szybko nie zawitam
bo auto jeździ naprawdę fajnie a czasu, przez pracę, bardzo mało smile.gif

To co udało mi się odkryć to to że podczas strojenia, niestety na zawodach w Sosnowcu oraz Olsztynie też, jechałem przy zapychającej się coraz bardziej selenoidzie od nitro.
Dlatego nadzieja że pod maską jest 400KM jest nadal aktualna biggrin.gif
Przy masie między 1350-1400kg, street diesel (FWD) > wynik 12.660s - moim zdaniem jest ponad przeciętny (stąd łudzenie się że 400kobył jest) cool.gif

auto wróciło właśnie z trasy (ok. 1000km od złożenia motorowni) i jak na razie wszystko ok smile.gif


--------------------
Octavia 1U 2.0 TDI 8V
>367KM / >570Nm +
ET- 12.660s Ełk 2011 (z pełnym środkiem)
klasa: DIESEL Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Tue, 16 Aug 2011 - 07:35
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





naprawdę wielkie gratulacje!! biggrin.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 16 Aug 2011 - 10:12
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





octavia z całym wnetrzem i klekotem robiąca czasy jak 400++konne Hondy...jestem ku*wa pod ogromnym wrażeniem smile.gif Gratki Grześ!


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Tue, 16 Aug 2011 - 12:34
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Gratuluje!
Na jakiej oponie zrobiony ten czas? Start przy tym 60ft chyba z jedynki?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 22:12