![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Duzy silnik duzo ciepła, BTW hamowałem ostatnio 760tke
![]() Gratki modów ! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 April 2006 Skąd: Żory ![]() |
Autko wypas na codzien i nie tylko
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Ale porazka jesli chodzi o serie.. auto na gruba kase a tu taki fuckup...
Ale te modyfikacje daly ogromny przyrost jak na wolnossacy silnik.. ale nie jest to blad hamowni tak jak bylo to w przypadku mojego evo? -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Bo się nie wydrukowało, he daj mi szanse ![]() STD napisął mi kiedyś, że da się to wyłączyć i wykres ładniej wygląda, i że hamownią chciałem się pochwalić ![]() Chcialem je zobaczyc bo w wykresie golfa tdi zmierzonego do 5000rpm tez ich nie ma a mimo wszystko znalazlem wykres na ktorym sa i nie sa poprawne. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 17 March 2008 ![]() |
Chcialem je zobaczyc bo w wykresie golfa tdi zmierzonego do 5000rpm tez ich nie ma a mimo wszystko znalazłem wykres na którym są i nie sa poprawne. Ale konkretnie o co ci chodzi i o jakiego golfa pytasz, bo chyba jest to golf Łukasza. Nie wiem co jest nie poprawne, bo te pomiary były zrobione dobrze. Póki co jeżeli mam wątpliwości co do jakiegokolwiek pomiaru mam wsparcie ze strony DYNOPROJECT. Te pomiary które zamieściłem są dobre zarówno golfa jak i S5. jeżeli masz coś konkretnego na myśli to proszę o priv do Mnie lub Łukasza. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 17 March 2008 ![]() |
Ale porazka jesli chodzi o serie.. auto na gruba kase a tu taki fuckup... Ale te modyfikacje daly ogromny przyrost jak na wolnossacy silnik.. ale nie jest to blad hamowni tak jak bylo to w przypadku mojego evo? Artur Evo odjechało mi od rolki tylnej dlatego wykres był do dupy. Obiecałem Łukaszowi że pomiar powtórzymy. A S5 jest prawidłowo wykonana zarówno pod względem mechanicznym, elektronicznym i pomiaru. To było pierwsze takie Nasze auto po wykonaniu modyfikacji w silniku wolnossącym R32. Do Audi mamy przygotowane jeszcze kilka propozycji zmian do NA i na pewno będzie więcej |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 17 March 2008 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 22:58 |