![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
u mnie pewnie podobnie to wyglada nawet juz nie chce mi sie tego rozbierać. Tylko nie wiem dlaczego się poddaly te panewki, auto uzytkowane raczej z glowa
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Albo ktoś spóźnił się z luźną pompą oleju (bolączka M60/2) albo masz naprawdę jakiś betonowy docisk że zajechałeś panewki oporowe
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Nie chce nic mówić ale nie jesteś pierwszą osobą której wysypały się panewy po mocnym docisku
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
hmm ja podejrzewam, ze komuś wczesniej odkrecila sie pompa, bo po zdjeciu miski byla idealnie dokrecona, i nawet lancuch prawidlowo napięty.. miska na nowej uszczelce, a na misce od wewn. strony byl odbity gwint od jakieś śruby,zapewne tej trzymajacej pompę
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 December 2010 Skąd: Radom ![]() |
kolega ma 4.4 w super stanie, tyle ze chce 5 tys za to.... jakby co to pisz do mnie na PW dam Ci namiar
![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
4,4 odpada bo ma czujnik halla na kolo zamachowe, no i cala elektronika jest inna za duzo zabawy jak dla mnie
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
odbierz PW
![]() -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
A składał ktoś z was kiedyś motor bez szlifu na nominalnych panewkach po małym przytarciu i potem to nawet jakoś jeździło?
-------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
ja składałem i to nie raz , pod warunkiem że wał trzymał wymiar i panewka nie była obrócona w korbie. ani jednej reklamacji nie było
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Wed, 07 November 2007 Skąd: Krk ![]() |
to jest logiczne, że będzie jeździć. Nie wiem dlaczego nie wymienisz panewek jeśli ich jeszcze nie obróciło. Wiem że fajne uczucie kupować silnik, auto czy cokolwiek co trochę kosztuje ale ch... jak dowiesz sie że nie potrzebnie wyrzuciłeś kase
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
w przyszlym tygodniu rozbieram silnik także zobaczymy co tam poszło. Musze jeszcze sprawdzic sworznie tlokow. czy jazda z zuzytymi panewami ma jakis wplyw na pierscienei/gladz cylindra?
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Wlkp ![]() |
Zorganizuj sobie inny środek lokomocji ! Cały czas ryzykujesz poważną awarią (prawdopodobnie jeszcze do niej nie doszło). Ile jeszcze mamy Ci to powtarzać
![]() -------------------- Moje E36 M3 turbo
_http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24021 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
to jest logiczne, że będzie jeździć. Nie wiem dlaczego nie wymienisz panewek jeśli ich jeszcze nie obróciło. Wiem że fajne uczucie kupować silnik, auto czy cokolwiek co trochę kosztuje ale ch... jak dowiesz sie że nie potrzebnie wyrzuciłeś kase ![]() Czyli trzeba sprawdzić czy nie zrobił się stożek na czopie? A można to liznąć papierkiem na własną ręke? bo na gładzi zebrał się taki nalot/osad z panewy po przytarciu ale nie ma żadnych głębokich wżerów, i katastrofalnych rys. Rozmawiałem już z kilkoma silnikowcami i każdy mówił że jak wymiary w normie to bez problemu nominały zakładać, za to gdy pytam kogoś obcego to od razu zaleca szlif i remont najlepiej i proponuje za ile to może zrobić. A może ktoś mi objaśnić ile to będzie w normie? Silnik ma być uruchomiony i za jakieś 6 miesięcy ponownie zajechany, ogólnie nie ma lekko i z odcinką jest na Ty. Dlatego dobrze by było gdyby pozipiał trochę na nominałach zanim wleci swap. -------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Wed, 07 November 2007 Skąd: Krk ![]() |
qrcze, jak masz nominalne panewy to zakładaj nominała i pierd... szlifi itp. Jak obróci to będizesz szlifował. Jak masz kase to daj, ja Ci zrobię co cza, skasuję Cię a tak naprawdę będzie to samo co byś założył nowe dobre panewy. W bmw wały są azotowane i bardzo twarde więc trzeba się postatrać aby było coś nie tak bez obrócenia panewką. nowa panewa i odcinko wróć
![]() pierscienie i panewki, hmmmm gdzie jest jedno a gdzie drugie... hmmm pewnie ma wpływ, bez panewek zajedziesz pierscienie albo dla lepszego wywalania kasy i kombinowania wymyśl sobie coś innego co umożliwi Ci wydanie pieniędzy na rzeczy niepotrzebne. Pzdr. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Oddaj wał na umycie i pomierzenie ludziom którzy się na tym znają (czyt: warsztat obróbki silników). Tylko jakiś zaufany żeby Ci kitu nie wcisnęli. Jeżeli z czopa nie ma jajka i trzyma wymiar fabryczny, to zakładasz nowe, nominalne panewki i koniec tematu. Jeżeli bardzo zależy Ci na silniku to oddaj też blok do sprawdzenia osiowości, bo się okaże że po założeniu nowych panewek i dokręceniu, wał stoi na dębowo.
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Nikomu niczego nie oddaje, to jest stary trup. Paniewki kosztowały 100zł, nie ma sensu się pakować w dodatkowe koszta. Silnik poskładany na nominałach, pali, śmiga. Jak na razie nie ma z niczym problemów. Pałowany jak na razie z głową, zobaczymy ile wytrzyma ;] oczywiście miał swoje 5 minut na wolnych.
-------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
na twoim miejscu dalbym wal do szlifu bo to tez niewielki koszt a mialbys pewność. Ja u siebie rozwiązałem problem w inny sposob - wymienilem silnik
![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
na twoim miejscu dalbym wal do szlifu bo to tez niewielki koszt a mialbys pewność. Ja u siebie rozwiązałem problem w inny sposob - wymienilem silnik ![]() a juz go wsadziles?? ![]() -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
jeszcze nie
![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
a po co to szlifować... mówiłem że i tak nie będzie ludzi z tego silnika. Traktujmy to wszyscy jak pewnego rodzaju eksperyment. Na razie to jeździ a ile to zobaczymy. Pewność pewnością ale w razie czego to jest linka i kliku przyjaciół pod telefonem, nie ma co srać barszczem, ZABAWA PONAD WSZYSTKO!
-------------------- Stage3
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 09:11 |