Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> opiłki koloru złotego w misce olejowej, skąd?
dobrus
post Thu, 21 Apr 2011 - 12:14
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





u mnie pewnie podobnie to wyglada nawet juz nie chce mi sie tego rozbierać. Tylko nie wiem dlaczego się poddaly te panewki, auto uzytkowane raczej z glowa rolleyes.gif wiem,ze poprzedni wlasciciel w tym silniku coś kopał, wiec może coś mu nie wyszlo i skutki sa jakie są.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 21 Apr 2011 - 12:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Grzesi(E30)k
post Thu, 21 Apr 2011 - 13:39
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Albo ktoś spóźnił się z luźną pompą oleju (bolączka M60/2) albo masz naprawdę jakiś betonowy docisk że zajechałeś panewki oporowe tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Thu, 21 Apr 2011 - 19:30
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Nie chce nic mówić ale nie jesteś pierwszą osobą której wysypały się panewy po mocnym docisku wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 21 Apr 2011 - 21:53
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





hmm ja podejrzewam, ze komuś wczesniej odkrecila sie pompa, bo po zdjeciu miski byla idealnie dokrecona, i nawet lancuch prawidlowo napięty.. miska na nowej uszczelce, a na misce od wewn. strony byl odbity gwint od jakieś śruby,zapewne tej trzymajacej pompę wink.gif wogole ktoś kiedyś mocno dlubał ten silnik, bo wszystkie uszczelki niemalże byly nowe, i wiązki/linki byly nie tak jak wychodzilo to z fabryki także coś się na pewno stalo. Szkoda mi troche tego silnika, bo fajnie szedł jak na m60,a teraz trzebaby go calego rozbierac, zeby te panewy wymienic,wal zapewne do szlifu,szklanki tez po dupie dostaly,nie wiadomo jak z walkami itd itp bo niestety musze nim jezdzic na codzien takze worek kasy trzebaby wsadzic. Tak więc poki co jezdze az sie nie rozpadnie i szukam używki na wymiane, a co do sprzęgla to może wrócę do serii bo w sumie ten spiek jest mi nie potrzebny (mialem kiedys plany by tam kompresor montować, ale cóż.. dorosłem, i juz mnie tak nie kręci zapitalanie jak kiedyś rolleyes.gif Najgorsze że teraz znalezc taki silnik, który choć na zdjeciach wygląda w miare przyzwoicie to masakra jest :/ Ludzie wołają 3k za starą obżyganą olejem kupe żelastwa leżącą od roku w stodole pod ścianą, rozszabrowaną ze wszystkiego co możliwe. Jakby ktos cos wiedzial o fajnym 4.0 to dajcie znać smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michal987654321
post Thu, 21 Apr 2011 - 22:31
Post #25


User
Dołączył: Fri, 03 December 2010
Skąd: Radom





kolega ma 4.4 w super stanie, tyle ze chce 5 tys za to.... jakby co to pisz do mnie na PW dam Ci namiar wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 21 Apr 2011 - 22:40
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





4,4 odpada bo ma czujnik halla na kolo zamachowe, no i cala elektronika jest inna za duzo zabawy jak dla mnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Terror
post Fri, 22 Apr 2011 - 09:03
Post #27


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





odbierz PW wink.gif


--------------------
Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc

Vauxhall Astra GTC
Vauxhall Vectra 1.9CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Fri, 22 Apr 2011 - 22:55
Post #28


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





A składał ktoś z was kiedyś motor bez szlifu na nominalnych panewkach po małym przytarciu i potem to nawet jakoś jeździło?


--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 22 Apr 2011 - 23:33
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





ja składałem i to nie raz , pod warunkiem że wał trzymał wymiar i panewka nie była obrócona w korbie. ani jednej reklamacji nie było smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lato01
post Fri, 22 Apr 2011 - 23:56
Post #30


User
Dołączył: Wed, 07 November 2007
Skąd: Krk





to jest logiczne, że będzie jeździć. Nie wiem dlaczego nie wymienisz panewek jeśli ich jeszcze nie obróciło. Wiem że fajne uczucie kupować silnik, auto czy cokolwiek co trochę kosztuje ale ch... jak dowiesz sie że nie potrzebnie wyrzuciłeś kase tongue.gif Zmień panewy i śmigaj. Jak teraz nie zamordujesz motoru to po zmianie na nominały będzie git, chyba że już obróciło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Sat, 23 Apr 2011 - 14:35
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





w przyszlym tygodniu rozbieram silnik także zobaczymy co tam poszło. Musze jeszcze sprawdzic sworznie tlokow. czy jazda z zuzytymi panewami ma jakis wplyw na pierscienei/gladz cylindra?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krismax
post Sat, 23 Apr 2011 - 17:15
Post #32


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 August 2006
Skąd: Wlkp





Zorganizuj sobie inny środek lokomocji ! Cały czas ryzykujesz poważną awarią (prawdopodobnie jeszcze do niej nie doszło). Ile jeszcze mamy Ci to powtarzać angry.gif


--------------------
Moje E36 M3 turbo

_http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24021
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Sat, 23 Apr 2011 - 22:50
Post #33


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





CYTAT(lato01 @ Fri, 22 Apr 2011 - 23:56) *
to jest logiczne, że będzie jeździć. Nie wiem dlaczego nie wymienisz panewek jeśli ich jeszcze nie obróciło. Wiem że fajne uczucie kupować silnik, auto czy cokolwiek co trochę kosztuje ale ch... jak dowiesz sie że nie potrzebnie wyrzuciłeś kase tongue.gif Zmień panewy i śmigaj. Jak teraz nie zamordujesz motoru to po zmianie na nominały będzie git, chyba że już obróciło.

Czyli trzeba sprawdzić czy nie zrobił się stożek na czopie? A można to liznąć papierkiem na własną ręke? bo na gładzi zebrał się taki nalot/osad z panewy po przytarciu ale nie ma żadnych głębokich wżerów, i katastrofalnych rys. Rozmawiałem już z kilkoma silnikowcami i każdy mówił że jak wymiary w normie to bez problemu nominały zakładać, za to gdy pytam kogoś obcego to od razu zaleca szlif i remont najlepiej i proponuje za ile to może zrobić. A może ktoś mi objaśnić ile to będzie w normie? Silnik ma być uruchomiony i za jakieś 6 miesięcy ponownie zajechany, ogólnie nie ma lekko i z odcinką jest na Ty. Dlatego dobrze by było gdyby pozipiał trochę na nominałach zanim wleci swap.


--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lato01
post Sat, 23 Apr 2011 - 23:27
Post #34


User
Dołączył: Wed, 07 November 2007
Skąd: Krk





qrcze, jak masz nominalne panewy to zakładaj nominała i pierd... szlifi itp. Jak obróci to będizesz szlifował. Jak masz kase to daj, ja Ci zrobię co cza, skasuję Cię a tak naprawdę będzie to samo co byś założył nowe dobre panewy. W bmw wały są azotowane i bardzo twarde więc trzeba się postatrać aby było coś nie tak bez obrócenia panewką. nowa panewa i odcinko wróć tongue.gif
pierscienie i panewki, hmmmm gdzie jest jedno a gdzie drugie... hmmm pewnie ma wpływ, bez panewek zajedziesz pierscienie albo dla lepszego wywalania kasy i kombinowania wymyśl sobie coś innego co umożliwi Ci wydanie pieniędzy na rzeczy niepotrzebne.
Pzdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 27 Apr 2011 - 18:52
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Oddaj wał na umycie i pomierzenie ludziom którzy się na tym znają (czyt: warsztat obróbki silników). Tylko jakiś zaufany żeby Ci kitu nie wcisnęli. Jeżeli z czopa nie ma jajka i trzyma wymiar fabryczny, to zakładasz nowe, nominalne panewki i koniec tematu. Jeżeli bardzo zależy Ci na silniku to oddaj też blok do sprawdzenia osiowości, bo się okaże że po założeniu nowych panewek i dokręceniu, wał stoi na dębowo.



--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Fri, 06 May 2011 - 00:41
Post #36


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





Nikomu niczego nie oddaje, to jest stary trup. Paniewki kosztowały 100zł, nie ma sensu się pakować w dodatkowe koszta. Silnik poskładany na nominałach, pali, śmiga. Jak na razie nie ma z niczym problemów. Pałowany jak na razie z głową, zobaczymy ile wytrzyma ;] oczywiście miał swoje 5 minut na wolnych.


--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Fri, 06 May 2011 - 14:44
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





na twoim miejscu dalbym wal do szlifu bo to tez niewielki koszt a mialbys pewność. Ja u siebie rozwiązałem problem w inny sposob - wymienilem silnik biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Terror
post Fri, 06 May 2011 - 15:53
Post #38


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





CYTAT(dobrus_m30 @ Fri, 06 May 2011 - 14:44) *
na twoim miejscu dalbym wal do szlifu bo to tez niewielki koszt a mialbys pewność. Ja u siebie rozwiązałem problem w inny sposob - wymienilem silnik biggrin.gif


a juz go wsadziles?? biggrin.gif



--------------------
Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc

Vauxhall Astra GTC
Vauxhall Vectra 1.9CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Fri, 06 May 2011 - 19:58
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





jeszcze nie smile.gif teraz w pon/wt będziem wsadzać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Fri, 06 May 2011 - 21:00
Post #40


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





a po co to szlifować... mówiłem że i tak nie będzie ludzi z tego silnika. Traktujmy to wszyscy jak pewnego rodzaju eksperyment. Na razie to jeździ a ile to zobaczymy. Pewność pewnością ale w razie czego to jest linka i kliku przyjaciół pod telefonem, nie ma co srać barszczem, ZABAWA PONAD WSZYSTKO!


--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 09:11