![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#581
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
O jezu zdaje sie kolega jackpl probowal tak wlasnie dokoksowac swojego saaba po xxxxxx przebiegu i wyszlo jak wyszlo. Podstawa to z tego co Kuba mowi panwie, uszczela i mozna dzialac...ale jak sie leb zdejmie to wiadomo ze szkoda serie zakladac ![]() Stara historia,ale silnik ktory padl byl po kapitalce i mial duzo nowych czesci (w sumie wszystko co tu bylo wymienione pare postow wyzej) ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#582
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A co Ci padło w silniku po kapitalce?
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#583
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Stara historia,ale silnik ktory padl byl po kapitalce i mial duzo nowych czesci (w sumie wszystko co tu bylo wymienione pare postow wyzej) ![]() No wlaśnie nie wiem czy dobrze trafiłem, mam farta czy może po prostu za mało jeżdżę. -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#584
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W przyszłym tygodniu kończe Saaba 9-3 postawionego na GT3071 - Ustawka obowiązkowa panie Mirażu
![]() Takie Turbo do Ciebie wpakować i już i się odwidzi opcja Swapa ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#585
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
No chętnie się spotkam ale gdzieś koło Berlina trzeba na Autobahnie. Zobaczymy czy aż taka wielka różnica będzie.
Dziś zamontowaliśmy Short Shifter zrobiony na zamowienie przez kolegę kuba.kubanczyk I jest to jedna z lepszych modyfikacji w samochodzie. Precyzja znacznie lepsza, krótszy skok lewarka I efekty dźwiękowe niceo przyjemniejsze. Generalnie tak powinno być seryjnie -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#586
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Czyli posłuchałeś mojej rady
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#587
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Do słabszych punktów tych silników zaliczyłbym pompe oleju- nie jest oddzielnym podzespołem dokręcanym do silnika a jest to po prostu para stalowych kół "wrzucona" w alumniową obudowę rozrządu. własnie u siebie przerabiam ten temat- wytarte powierzchnie w obudowie rozrządu+ kólka zebate, a nowe elementy do saaba 9000 nieosiągalne (z młodszymi jest łatwiej-nowe koła są dostepne a i używanych pokryw rozrządu w dobrym stanie nie brakuje). Dochodzi jeszcze wytarty tłoczek-regulator cisnienia i tulejka (z brązu?) wprasowana w dekiel, ale to akurat mozna wykonac nowe od zera bez większych trudności.
|
|
|
![]()
Post
#588
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i Porzadne amorki trzeba zapodać Bilsteina B8, przepaść będzie okrutna
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#589
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Czy ktoś B204/234 wsadzał do E46? Jaką wtedy trzeba skrzynie zapodać, dyfer, itd żeby wytrzymało dużo niuta...
Będę wdzięczny za jakies linki. Powstał pomysł z innej beczki czyli zamiast w małą I lekką budę to wrzucić to do czegoś z tylnym napędem. -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#590
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
W dobra stronę idziesz
![]() |
|
|
![]()
Post
#591
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
skoro lata kilka e30 to raczej taki sam "problem" wsadzic to do e46
najprosciej skrzynie z omegi bo siada na silnik P&P lacznik gumowy walu beemki z teog co wiem jest idento jak w omedze zostanie tylko dlugosc walu dopasowac i poduszka skrzyni i mocowania silnika zapewne bedzie to latwiejsze niz moj projekt ![]() ![]() -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#592
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Nie znalazłem e46 ze saabem pod maską,
ale e30 tak www.racingforum.pl/index.php?showtopic=95746 Gdzieś na df.pl było nawet e36 z b234, ale o e46 ani widu, ani słychu. O przeniesienie (wyrzymałość) napędu pytaj Leo z turbonbmw.pl turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=3063&start=450 -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#593
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Chciałem wrzucić swoje B204 do E36. Pomierzyłem silnik, pomierzyłem komorę i byłem w szoku jak ciężko byłoby upchać tam tego kloca. Silniki w E36/E46 są mocno pochylone a komora jest dosyć niska. Finał jest taki że B204 leży w kącie a do BMW wleciało M50B25, a ja jestem zadowolony że nie spędziłem masy czasu na kombinacjach. Wiem że E36 to nie to samo co E46 ale może moje spostrzeżenia się przydadzą.
-------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#594
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
Nie znalazłem e46 ze saabem pod maską, ale e30 tak www.racingforum.pl/index.php?showtopic=95746 Gdzieś na df.pl było nawet e36 z b234, ale o e46 ani widu, ani słychu. O przeniesienie (wyrzymałość) napędu pytaj Leo z turbonbmw.pl turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=3063&start=450 niestety to e30 z linku nie pojezdziło, nawet było chwile u mnie i mojego kolegi, było tam duzo problemów .... szczególnie źle zbudowana miska olejowa... z tego powodu padł silnik. kolejny właściciel wsadził inny silnik i dobra miskę ale wychodziły kolejne kwiatki, potem została sprzedana dalej ... a teraz stoi w krzakach :-(. Z kolega włożyliśmy b204 do e30 i jeździło to bez problemów..... auto zostało sprzedane ale jest w wawie i ma się dobrze, nowy wlasciciel ja dopieszcza dalej :-). tu jest temat http://www.racingforum.pl/index.php?showto...amp;hl=e30+saab tu filmik jezdziło to na serii https://www.youtube.com/watch?v=Lg71Etu0MYU do e46 powinno wejść jak najbardziej, teraz wkładamy b204l ze skrzynia z omegi B do Capri mk3, niebawem wrzucę temat. co do skrzyni użytkownik ILKU meczy omegowa skrzynie i na razie daje rade. |
|
|
![]()
Post
#595
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 26 June 2008 ![]() |
Lada dzień wyjeżdża moje E30 z B204...Nie widzę absolutnie żadnego problemu w umieszczeniu tego silnika w E36/E46 zwłaszcza że przymierzałem ten motor ze zrobionymi łapami do E30 i siadł bardzo ładnie.
![]() |
|
|
![]()
Post
#596
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
o nasze stare auto hheheh widzę ze jak powiedziałeś tak zrobiłeś.
w sumie to jak miało nie siąść w e30 jak tam siedział ehheheh |
|
|
![]()
Post
#597
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
wkładanie tego silnika do e46 to nawet nie jeden krok ale dwa wstecz.
|
|
|
![]()
Post
#598
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Bartuś, E30 to nie to samo co E36/E46. Wszystko się da zrobić, ale nie będzie lekko, łatwo i przyjemnie. Ale jeśli ktoś chce, to ja trzymam kciuki i bardzo chętnie przeczytam o wynikach w dziale projekty.
-------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#599
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 26 June 2008 ![]() |
o nasze stare auto hheheh widzę ze jak powiedziałeś tak zrobiłeś. w sumie to jak miało nie siąść w e30 jak tam siedział ehheheh Dużo się zmieniło od zabrania go od Was...Wpadnę jakoś w tygodniu po skończonym strojeniu pochwale się jak wygląda ![]() Bartuś, E30 to nie to samo co E36/E46. Wszystko się da zrobić, ale nie będzie lekko, łatwo i przyjemnie. Ale jeśli ktoś chce, to ja trzymam kciuki i bardzo chętnie przeczytam o wynikach w dziale projekty. Kolego gdy miałem wyjęty ten motor przymierzyłem go nadwozia E36 i silnik siadał bardzo ładnie co prawda nie miałem maski ale nie myślę żeby jakoś bardzo wystawał z komory. |
|
|
![]()
Post
#600
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
Dziwne bo w moim E36, wg. moich obliczeń trzebaby robić wielki garb na masce jednocześnie najlepiej obniżając sanki a już najlepiej pochylić silnik o 45 st. albo cofnąć silnik do kabiny. Najlepiej byłoby gdyby ktoś taki swap wykonał i opisał, ale na razie w internecie nie mogę znaleźć dobrze zrobionego/skończonego E36/E46 z B2x4/5 Saaba.
-------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:04 |