Shoutbox 0 nowych PW 


32 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mirage Saab 900NG 2.3T GT28RS 402KM & 564Nm, Żarłacz Drogojad
std1984
post Fri, 06 Jun 2014 - 14:27
Post #501


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Szukaj od razu gwintu KW min. Var2, bez tego zapomnij o jakim kolwiek prowadzeniu A3.


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 06 Jun 2014 - 14:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
noorec
post Fri, 06 Jun 2014 - 15:03
Post #502


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Ciężkie jakieś te A3 i A3q... Moja A4B5q 1.8T z LPG na pokładzie, na 17" i z małym audio zważona 1460kg...
Wg mnie ten swap jest raczej średnio sensowny.. jak już ma być wydmuszka, lekko i szybko to trzeba szukać starszej - czytaj LŻEJSZEJ budy a nie A3:
- Corsy
- Astra
- Golf II
- itp.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Fri, 06 Jun 2014 - 15:22
Post #503


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





A do Corsy A to nie wejdzie? biggrin.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Fri, 06 Jun 2014 - 16:39
Post #504


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Ale A3 1.6 nie jest znacznie lżejsze od 1.8T! Więc ja dalej nie widzę sensu takiego rozwiązania... A znając życie jednak bez cięcia podłużnic w nieSaabo-Oplu się nie obejdzie.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Fri, 06 Jun 2014 - 21:03
Post #505


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





CYTAT(tjwasiak @ Fri, 06 Jun 2014 - 16:39) *
Ale A3 1.6 nie jest znacznie lżejsze od 1.8T! Więc ja dalej nie widzę sensu takiego rozwiązania... A znając życie jednak bez cięcia podłużnic w nieSaabo-Oplu się nie obejdzie.

Mam saaba w corsie D i żadnego cięcia podłużnic nie było tongue.gif
Jestem pewien, że do corsy C też wejdzie bez cięcia z jednym zastrzeżeniem - skrzynia D16.
Ogólnie polecam corsę C ze względu na elektrykę - w corsie D wszystko chodzi po CANie i ciężko to po swapie ogarnąć.


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Fri, 06 Jun 2014 - 21:06
Post #506


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Przecież pisałem o nie Saabo-Oplu!


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Fri, 06 Jun 2014 - 21:09
Post #507


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





CYTAT(tjwasiak @ Fri, 06 Jun 2014 - 21:06) *
Przecież pisałem o nie Saabo-Oplu!

Spoko, nie skumałem wink.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujek_kamil
post Fri, 06 Jun 2014 - 21:27
Post #508


Super User
Dołączył: Sun, 21 February 2010
Skąd: Poznań, Iława





CYTAT(ddziaduch @ Fri, 06 Jun 2014 - 15:22) *
A do Corsy A to nie wejdzie? biggrin.gif


Ja miałem 300+ w Corsie A i to się ciężko prowadziło - 2 ręce na fajerze + kolano pod kierę przy zmianie biegów, żeby nie wyrwało kiery z drugiej ręki...


--------------------
Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz
Combo gleba i 9" alu - żonowóz
Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aval
post Fri, 06 Jun 2014 - 22:55
Post #509


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 September 2011
Skąd: Warszawa





Mirage, zrobisz jak uważasz - bez pionierów nie ma tuningu. smile.gif

Ja jestem nudny i w takiej sytuacji:
-Jak ma być B234 to Corsa itp.
-Jak ma być A3 to albo 20VT, albo R32T(nieporównywalny budżet, ale to w sumie skok poziom wyżej)

Mieszanie tego to trochę szukanie mózgu w d**, dlatego też - ja bym tak nie zrobił, ale będę pierwszy który będzie kibicował(poważnie!) smile.gif

Ewentualnie jeśli chcesz zejść z masą, to kupić bardzo zdrowe 900/9-3, przełożyć manele bez niczego, co potrzebne(sam piszesz, że "docel" i tak ma nie mieć deski), pewnie wiesz ile waży np. tylna kanapa w Saabie, więc na wywaleniu wnętrza itp. sporo można ugrać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 08 Jun 2014 - 17:49
Post #510


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(ILKU @ Fri, 06 Jun 2014 - 21:03) *
Mam saaba w corsie D i żadnego cięcia podłużnic nie było tongue.gif
Jestem pewien, że do corsy C też wejdzie bez cięcia z jednym zastrzeżeniem - skrzynia D16.
Ogólnie polecam corsę C ze względu na elektrykę - w corsie D wszystko chodzi po CANie i ciężko to po swapie ogarnąć.

A co to za skrzynia?


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_kredens_*
post Sun, 08 Jun 2014 - 18:00
Post #511









Skrzynia z Lanosa 1.5 lub 1.6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sun, 08 Jun 2014 - 18:23
Post #512


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Dokładnie - mała, lekka i poręczna skrzynia, kopia oplowskiej F16, ale sporo młodsza i nie wymęczona smile.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 08 Jun 2014 - 18:42
Post #513


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Wątpię aby wytrzymala obecne 580Nm, a w kolejnym projekcie pewnie wiecej


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujek_kamil
post Sun, 08 Jun 2014 - 18:58
Post #514


Super User
Dołączył: Sun, 21 February 2010
Skąd: Poznań, Iława





F16 poddała się przy 441nm - ale nie rozsypała się od tak - po prostu zrobiłem błyskawiczną redukcję z 5 na 3 w trasie i zbierałem skrzynię z asfaltu...


--------------------
Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz
Combo gleba i 9" alu - żonowóz
Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sun, 08 Jun 2014 - 19:11
Post #515


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Wszystko zależy od sposobu użytkowania wink.gif W omedze miałem R25, o której wszyscy mówili, że się rozsypie, a radziła sobie z 550Nm... smile.gif
Tak sobie myślę, że pod względem max osiągów lepsza opcja to B204 - mniejszy moment, szybsze wkręcanie a moc można osiągnąć podobną.
Do tego przy lżejszej skrzyni mogą wyjść lepsze czasy.


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 08 Jun 2014 - 19:13
Post #516


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Znowu zamiast mi kibiocować to namieszaliście wszyscy w glowie. ILKU, opisany ten Twoj project jest tu gdzieś?
To Twój rozumiem? http://corsasport.pl/forum/corsaab-d-b204l-t71389-30.html

Ciekawe ile wazy taka Corsa C (na stronie Opla znalazłem 3d 1130kg ale nie wiem jaki to silnik).
Ile waży Twoja Cordsaab D?


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sun, 08 Jun 2014 - 19:44
Post #517


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Na razie nie. Corsę chciałem opisać po strojeniu, chociaż z saabem pod maską jeździ już ponad rok smile.gif
Myślę, że mógłbyś pomyśleć o B206 - szwedzi dużo projektów robią z tym blokiem - lekki, wytrzymały i od razu bez balansu. Dodatkowo ma lepszą pompę oleju (taką jak w 9000).


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 08 Jun 2014 - 19:48
Post #518


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Z elektryką już w 100% sobie poradziłeś? Ta skrzynia D16 to najmniejsza I jedyna, która wchodzi?


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sun, 08 Jun 2014 - 19:58
Post #519


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





CYTAT(Saabinho @ Sun, 08 Jun 2014 - 19:48) *
Z elektryką już w 100% sobie poradziłeś? Ta skrzynia D16 to najmniejsza I jedyna, która wchodzi?

No właśnie ciągle niemam wspomagania i klimy.
Myślę, że klima już nie wróci bo mam pomysł na większy IC wink.gif
Wspomaganie to problem informatyczny (CAN) i jakoś nie mam czasu tego rozwiązać.
Co do skrzyni to jest 2cm luzu do podłużnicy i myślę, że ciężko byłoby wsadzić większą bez cięcia smile.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 08 Jun 2014 - 20:05
Post #520


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Mi na klimie nie zależy. Właściwie to jej nie będzie. Ale ta skrzynia to już może byc problem. A jakie wymiary są tej skrzyni? Masz możliwośc zmierzyć?


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

32 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:46