![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#501
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Szukaj od razu gwintu KW min. Var2, bez tego zapomnij o jakim kolwiek prowadzeniu A3.
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#502
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Ciężkie jakieś te A3 i A3q... Moja A4B5q 1.8T z LPG na pokładzie, na 17" i z małym audio zważona 1460kg...
Wg mnie ten swap jest raczej średnio sensowny.. jak już ma być wydmuszka, lekko i szybko to trzeba szukać starszej - czytaj LŻEJSZEJ budy a nie A3: - Corsy - Astra - Golf II - itp. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#503
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
A do Corsy A to nie wejdzie?
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#504
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale A3 1.6 nie jest znacznie lżejsze od 1.8T! Więc ja dalej nie widzę sensu takiego rozwiązania... A znając życie jednak bez cięcia podłużnic w nieSaabo-Oplu się nie obejdzie.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#505
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Ale A3 1.6 nie jest znacznie lżejsze od 1.8T! Więc ja dalej nie widzę sensu takiego rozwiązania... A znając życie jednak bez cięcia podłużnic w nieSaabo-Oplu się nie obejdzie. Mam saaba w corsie D i żadnego cięcia podłużnic nie było ![]() Jestem pewien, że do corsy C też wejdzie bez cięcia z jednym zastrzeżeniem - skrzynia D16. Ogólnie polecam corsę C ze względu na elektrykę - w corsie D wszystko chodzi po CANie i ciężko to po swapie ogarnąć. -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#506
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Przecież pisałem o nie Saabo-Oplu!
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#507
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
-------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#508
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
A do Corsy A to nie wejdzie? ![]() Ja miałem 300+ w Corsie A i to się ciężko prowadziło - 2 ręce na fajerze + kolano pod kierę przy zmianie biegów, żeby nie wyrwało kiery z drugiej ręki... -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#509
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Mirage, zrobisz jak uważasz - bez pionierów nie ma tuningu.
![]() Ja jestem nudny i w takiej sytuacji: -Jak ma być B234 to Corsa itp. -Jak ma być A3 to albo 20VT, albo R32T(nieporównywalny budżet, ale to w sumie skok poziom wyżej) Mieszanie tego to trochę szukanie mózgu w d**, dlatego też - ja bym tak nie zrobił, ale będę pierwszy który będzie kibicował(poważnie!) ![]() Ewentualnie jeśli chcesz zejść z masą, to kupić bardzo zdrowe 900/9-3, przełożyć manele bez niczego, co potrzebne(sam piszesz, że "docel" i tak ma nie mieć deski), pewnie wiesz ile waży np. tylna kanapa w Saabie, więc na wywaleniu wnętrza itp. sporo można ugrać. |
|
|
![]()
Post
#510
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Mam saaba w corsie D i żadnego cięcia podłużnic nie było ![]() Jestem pewien, że do corsy C też wejdzie bez cięcia z jednym zastrzeżeniem - skrzynia D16. Ogólnie polecam corsę C ze względu na elektrykę - w corsie D wszystko chodzi po CANie i ciężko to po swapie ogarnąć. A co to za skrzynia? -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
gość_kredens_* |
![]()
Post
#511
|
![]() |
Skrzynia z Lanosa 1.5 lub 1.6
|
|
|
![]()
Post
#512
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Dokładnie - mała, lekka i poręczna skrzynia, kopia oplowskiej F16, ale sporo młodsza i nie wymęczona
![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#513
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Wątpię aby wytrzymala obecne 580Nm, a w kolejnym projekcie pewnie wiecej
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#514
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
F16 poddała się przy 441nm - ale nie rozsypała się od tak - po prostu zrobiłem błyskawiczną redukcję z 5 na 3 w trasie i zbierałem skrzynię z asfaltu...
-------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#515
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Wszystko zależy od sposobu użytkowania
![]() ![]() Tak sobie myślę, że pod względem max osiągów lepsza opcja to B204 - mniejszy moment, szybsze wkręcanie a moc można osiągnąć podobną. Do tego przy lżejszej skrzyni mogą wyjść lepsze czasy. -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#516
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Znowu zamiast mi kibiocować to namieszaliście wszyscy w glowie. ILKU, opisany ten Twoj project jest tu gdzieś?
To Twój rozumiem? http://corsasport.pl/forum/corsaab-d-b204l-t71389-30.html Ciekawe ile wazy taka Corsa C (na stronie Opla znalazłem 3d 1130kg ale nie wiem jaki to silnik). Ile waży Twoja Cordsaab D? -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#517
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Na razie nie. Corsę chciałem opisać po strojeniu, chociaż z saabem pod maską jeździ już ponad rok
![]() Myślę, że mógłbyś pomyśleć o B206 - szwedzi dużo projektów robią z tym blokiem - lekki, wytrzymały i od razu bez balansu. Dodatkowo ma lepszą pompę oleju (taką jak w 9000). -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#518
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Z elektryką już w 100% sobie poradziłeś? Ta skrzynia D16 to najmniejsza I jedyna, która wchodzi?
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#519
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Z elektryką już w 100% sobie poradziłeś? Ta skrzynia D16 to najmniejsza I jedyna, która wchodzi? No właśnie ciągle niemam wspomagania i klimy. Myślę, że klima już nie wróci bo mam pomysł na większy IC ![]() Wspomaganie to problem informatyczny (CAN) i jakoś nie mam czasu tego rozwiązać. Co do skrzyni to jest 2cm luzu do podłużnicy i myślę, że ciężko byłoby wsadzić większą bez cięcia ![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#520
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Mi na klimie nie zależy. Właściwie to jej nie będzie. Ale ta skrzynia to już może byc problem. A jakie wymiary są tej skrzyni? Masz możliwośc zmierzyć?
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:46 |