Shoutbox 0 nowych PW 


32 Stron V  « < 21 22 23 24 25 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mirage Saab 900NG 2.3T GT28RS 402KM & 564Nm, Żarłacz Drogojad
Mirage
post Sat, 19 May 2012 - 00:08
Post #441


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Silnik się nie buja tak jak wcześniej, jest sztywniej.


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 19 May 2012 - 00:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szeniman
post Sat, 19 May 2012 - 00:20
Post #442


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





to wiem ale jaki to miało cel. skoro biegi wchodza jak wchodziły , pisałes ze poduchy twarde wiec nie kumam po co ten zabieg , mechanizm lewarka masz od 900 czy 9-3 ?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 19 May 2012 - 00:54
Post #443


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Przy wymianie skrzyni wrzucilem ten z 9-3 na wodzikach, po tym zabiegu calos zaczela lzej chodzi i luzy na wybiraku sie zmniejszyly...

W mojej 900 przy ostrym bucie biegi potrafily wyadac jak np. dalem w palnik na III i zdjalem noge z gazu... Gorna poduszka miala zapobiedz takim akcja...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 19 May 2012 - 10:38
Post #444


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(szeniman @ Sat, 19 May 2012 - 00:20) *
to wiem ale jaki to miało cel. skoro biegi wchodza jak wchodziły , pisałes ze poduchy twarde wiec nie kumam po co ten zabieg , mechanizm lewarka masz od 900 czy 9-3 ?

Piszę Ci że chciałem zapobiec wychyleniom silnika, a Ty nie kumasz i nie wiesz jaki był cel. Ogarnij się


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sat, 19 May 2012 - 10:50
Post #445


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





To chyba teraz też mniej skręca fura przy mocnym bucie?


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 19 May 2012 - 17:32
Post #446


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Tego efektu u mnie nie ma. Przy pełnym bucie nie wozi jej na boki. Kiedyś jak jeździłem na 2 barach to ją woziło ale i zawias był zwykły


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sun, 20 May 2012 - 01:29
Post #447


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





najwyrazniej nie rozumiesz pytania które zadałem , Kuba zrozumiał , wiec napsze łopatlogicznie jak do pięciolatka , co Ci dało to ze silnik nie rusza sie w takim stopnuiu jak sie ruszał , (skoro nie było problemow ze zmianą biegów nie wypadały i innych tego typu histrorii ) to zastanawiam sie w jakim celu to załozyłeś .
Jaśniej juz sie chyba nie da.


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 20 May 2012 - 10:48
Post #448


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Ty jesteś pięciolatkiem albo nawet nie. Twoje pytanie było: jaki był cel zamontowania tej poduszki? Napisałem, że celem było aby zapiec wychyleniom silnika, przez co jest sztywniej.
Skoro dla Ciebie to nie jest wystarczające to chłopie, przykro mi bardzo. Faktycznie, jaśniej już się nie da.
Dzięuję za Twoje wypowiedzi w wątku i proszę abyś go więcej nie zaśmiecał.


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bony
post Wed, 11 Jul 2012 - 12:49
Post #449


User
Dołączył: Wed, 11 July 2012
Skąd: Sosnowiec





Witam, to mój pierwszy post na tym forum.

Świeżo co zakupiłem Saaba 900 NG 2.0 Turbo i powoli coś przy nim dłubie. Saabinho powiedz mi jaki jest jest koszt uspawania takiego dolotu? Czy można taką operacje wykonać bez podstawiania auta? (inne na wzór). Jestem z Sosnowca i nie bardzo chce mi się jechać do Wawy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 06 Jan 2013 - 00:01
Post #450


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Małe uaktualnienie - zrobiliśmy dziś w Coobciogarage konwersję APC na Trionic 7.
Przy okazji zrobiliśmy pomiar na nowej hamowni obciążeniowej, samochód pierwszy raz zmierzony został na krótszej skrzyni.

Moc wypluło dziś mniejszą niż kiedyś, moment z kolei większy. Nie pamiętam dokładnie wartości (wykresu nie wziąłem) ale coś około 386KM i 586Nm.

Na nowym APC idzie jak zły. Nie wiem czy to dlatego że sprawny czy że z Trionica 7. Szybciej reaguje na wciśnięcie pedału przyspieszenia.


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mx79
post Sun, 06 Jan 2013 - 12:37
Post #451


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 October 2009





Kasetę musiałeś zmienić z czerwonej na czarną, z wiązku ze zmianą t5 na t7? Celem modu była lepsza praca apc na t7?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Sun, 06 Jan 2013 - 13:33
Post #452


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Zmieniony zostal tylko zawor sterujacy doladowaniem a nie caly system sterowania silnika wiec nie ma sensu zmieniac listwy. APC T7 jest mniej awaryjne i tansze w zakupie niz T5.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mx79
post Sun, 06 Jan 2013 - 14:03
Post #453


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 October 2009





CYTAT(adam87 @ Sun, 06 Jan 2013 - 13:33) *
Zmieniony zostal tylko zawor sterujacy doladowaniem a nie caly system sterowania silnika wiec nie ma sensu zmieniac listwy. APC T7 jest mniej awaryjne i tansze w zakupie niz T5.


Teraz wszsytko jasne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 06 Jan 2013 - 17:19
Post #454


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Całość zmienić to zbyt gruba robota i nieuzasadniona przede wszystkim.


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 06 Jan 2013 - 17:49
Post #455


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Niutka trochę doszło w stosunku do tego co było kiedyś:


Moc spiepszyła i powyżej 5500obr.min EGT zaczyna szybko rosnąć i dochodzi do 1000*C przy odcince co w dłużej mecie jest nie zdrowe dla seryjnego Saabowego silnika... AFR trzeba koniecznie sprawdzić, objaw jest jakby paliwa nie starczało - pompa ??

Dalej jestem pełen podziwu dla twojej GT28RS z AR. 86 że tyle z siebie daje ale obstawiam że GT3071r z małą dupką mimo wszystko lepiej by z dołu żarło i więcej Nm mogła by dać smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 06 Jan 2013 - 18:13
Post #456


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Dzwine, że góra nie chce utrzymać mocy chociażby na płasko - za duzy ten spadek Nm...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 06 Jan 2013 - 18:22
Post #457


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No coś się tam dzieje dziwnego na tej górze i EGT momentalnie z 920 idzie na 1000...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 06 Jan 2013 - 18:23
Post #458


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Fawor @ Sun, 06 Jan 2013 - 18:13) *
Dzwine, że góra nie chce utrzymać mocy chociażby na płasko - za duzy ten spadek Nm...

Trzeba GT30 wsadzić to będzie mniejszy spadek do czego namawiam właściciela wink.gif
Kiedyś było tak:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 06 Jan 2013 - 21:02
Post #459


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





20*C różnicy na pewno ma jakiś wpływ na różnicę powera. Poza tym trzeba go chyba troszkę podstroić.....
Poza tym zauważ, że maks moc jest przy takich samych obrotach, a ten większy niut przy całkiem innych.


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Sun, 06 Jan 2013 - 21:19
Post #460


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





ponad 30 koni roznicy w stratach ? ponad 100 koni to jak w aucie 4x4 smile.gif


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post

32 Stron V  « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 09:45