Shoutbox 0 nowych PW 


32 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mirage Saab 900NG 2.3T GT28RS 402KM & 564Nm, Żarłacz Drogojad
Flathead
post Wed, 20 Apr 2011 - 10:10
Post #41


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Jak już kiedyś pisałem, jednocześnie potwierdzając słowa Kuby - te skrzynie są pancerne dopóki nie zostaną obciążone często zmieniającym się momentem (np. pojawiającym się podczas wheel-hopping'u).


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 20 Apr 2011 - 10:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
adam87
post Wed, 20 Apr 2011 - 20:08
Post #42


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





CYTAT(borsuk @ Tue, 19 Apr 2011 - 16:02) *
Hm... dziwne zestopniowanie. Bardzo duża różnica pomiędzy 2 i 3 i mała pomiędzy 3 i 4. Dlaczego tak? wink.gif

Nabrałem wczoraj film i tak to wygląda http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F...h?v=kmE3CXqMpG8

Na dwojce udalo mi sie zlapac 100 stad niezly wynik 0-100 ale przez to bardziej stracilem na 100-200
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Wed, 20 Apr 2011 - 20:49
Post #43


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





link nie robi ;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 20 Apr 2011 - 20:52
Post #44


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(adam87 @ Wed, 20 Apr 2011 - 20:08) *
Nabrałem wczoraj film i tak to wygląda http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F...h?v=kmE3CXqMpG8

Na dwojce udalo mi sie zlapac 100 stad niezly wynik 0-100 ale przez to bardziej stracilem na 100-200


wklejam poprawny link do filmiku , bo cos ogladalnosc masz slaba wink.gif

http://www.youtube.com/watch?v=kmE3CXqMpG8

zakladajac start przy 4.3 sek do to 100 jest 5.3, a do 200 okolo 18 ohmy.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Wed, 20 Apr 2011 - 21:38
Post #45


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





No to tak jak mowilem - do setki spoko a do 200 slabo. Juz lepiej wczesniej ta trojke wrzucic niz ciagnac do 100 na dwojce.
Dzieki za poprawienie linka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 21 Apr 2011 - 00:09
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Adaś u Ciebie trzeba tą górę poprawić jak zamierzasz korzystać z dobrodziejstw wysokich RPM biggrin.gif
Hehe jakbyś odcinkę miał 100-150obr.min wyżej to na IV do 200km/h byś się łapał smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Thu, 21 Apr 2011 - 18:05
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(jackkpl @ Wed, 20 Apr 2011 - 09:01) *
Czyli twoje gt2871 bedzie na sprzedaz wink.gif.

Wtedy pewnie tak


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Thu, 21 Apr 2011 - 21:26
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





jak każa mocna skrzynia rolleyes.gif

pzdr

CYTAT(Flathead @ Wed, 20 Apr 2011 - 10:10) *
Jak już kiedyś pisałem, jednocześnie potwierdzając słowa Kuby - te skrzynie są pancerne dopóki nie zostaną obciążone często zmieniającym się momentem (np. pojawiającym się podczas wheel-hopping'u).


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Thu, 21 Apr 2011 - 22:23
Post #49


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Masz na myśli F40/F35/F25 ? Czy może jeszcze jakąś inną mocną pancerną która podejdzie do B234L?


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Fri, 22 Apr 2011 - 00:05
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





mam na myśli każdą skrzynię samochodową

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 22 Apr 2011 - 00:44
Post #51


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





jak dobrze pamietam, pare lat temu w sweden, podczas wojny Saaba z Volvo saabowcy narzekali ze, skrzynia nie znosi powyzej 500 hp


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Fri, 22 Apr 2011 - 07:31
Post #52


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Ale to przecież nie konie zabijają układ napędowy tylko niutony. 500KM spkojnie, z niutonami bym uważał. Na Serii(napęd) to juz nawet moje 565Nm jest sporo. Dlatego chcę ograniczyć moment i podnieść moc


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 22 Apr 2011 - 07:39
Post #53


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Nie do końca i nie zawsze . U mnie w seri 300nm i 230 koni skrzynie żyły teraz 300nm i 300 koni skrzynie pdają jak muchy...
Fajny sabiszon smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 22 Apr 2011 - 09:25
Post #54


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(specu @ Fri, 22 Apr 2011 - 07:39) *
Nie do końca i nie zawsze . U mnie w seri 300nm i 230 koni skrzynie żyły teraz 300nm i 300 koni skrzynie pdają jak muchy...
Fajny sabiszon smile.gif


A masz ograniczenie momentu na niskich biegach? Generalnie w modelarstwie wszelkie przeniesienia napedu sa bardzo male , a to dlatego,ze silniki kreca sie po 30-70tys rpm. Maly moment, duze obroty, wiec rozmiary przekladni , ktora wytrzyma przeciazenia sa tez malutkie. Mysle,ze w duzych samochodach jest ta sama zasada. Trzeba unikac ogolnie poslizgu kol, bo to najbardziej potrafi dobic dyferencjal.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 22 Apr 2011 - 11:58
Post #55


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Z ograniczeniem na nizszych moze uratujesz skrzynie , ale co gdy skrzynia jest slaba na wyzszych biegach i tam kleknie ?

Co kontrukcja to inna wytrzymalosc .


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 22 Apr 2011 - 12:01
Post #56


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(artix @ Fri, 22 Apr 2011 - 11:58) *
Z ograniczeniem na nizszych moze uratujesz skrzynie , ale co gdy skrzynia jest slaba na wyzszych biegach i tam kleknie ?

Co kontrukcja to inna wytrzymalosc .


Z tego co ja rozumiem, wyzsze biegi maja wiecej zebow na walku napedzajacym. Tym samym sila przykladana na zeby walka odbierajacego (z mniejsza zebatka) jest mniejsza, wiec skrzynia wytrzyma wiecej przy wyzszych biegach. TO tak jakbys krecil rurka, do ktorej przyspawane jest ramie 1m i 2m. Na koncu ramienia 2m bedzie mniejsza sila, niz na koncu ramienia 1m. Dlatego niskie biegi lubia psuc skrzynie, bo za duzy moment laduje na walki odbierajacym i dyfrze. Taka moja teoria, ciekawe czy trafna wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Fri, 22 Apr 2011 - 19:11
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





coś w tym jest co mówisz


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sat, 23 Apr 2011 - 11:17
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





Piękny Saabik i do tego bardzo fajnie zrobiony. Myślę że na codzień świetnie się sprawdza smile.gif (już zbieram na takie autko). Od jakich obrotów już ładnie się zbiera? Hamulce wzmocnione, stylizacja skromna - no piękny piękny i pewnie pieruńsko szybki smile.gif Gratuluję!


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Sat, 23 Apr 2011 - 15:03
Post #59


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





CYTAT(yotomeczek @ Sat, 23 Apr 2011 - 11:17) *
Od jakich obrotów już ładnie się zbiera?

Widac elegancko na wykresie cool.gif

Co do dyskusji o skrzyni to prosze was, klęknie to klęknie wrzuci sie druga za 300zl i bedzie smigać kolejne 3 lata upalania jak nie to wrzuci sie f35 z 9-5 plus szpere obx za 300 dolcow i bedzie git biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sat, 23 Apr 2011 - 16:42
Post #60


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(michalp21 @ Sat, 23 Apr 2011 - 15:03) *
Widac elegancko na wykresie cool.gif

Co do dyskusji o skrzyni to prosze was, klęknie to klęknie wrzuci sie druga za 300zl i bedzie smigać kolejne 3 lata upalania jak nie to wrzuci sie f35 z 9-5 plus szpere obx za 300 dolcow i bedzie git biggrin.gif


Po wykresie to widać że od około 3000 - ale może już 300 NM wystacza żeby ładnie się zbierał, a to już okolice 2400...


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post

32 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 03:55