![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Jak już kiedyś pisałem, jednocześnie potwierdzając słowa Kuby - te skrzynie są pancerne dopóki nie zostaną obciążone często zmieniającym się momentem (np. pojawiającym się podczas wheel-hopping'u).
-------------------- On the edge.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Hm... dziwne zestopniowanie. Bardzo duża różnica pomiędzy 2 i 3 i mała pomiędzy 3 i 4. Dlaczego tak? ![]() Nabrałem wczoraj film i tak to wygląda http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F...h?v=kmE3CXqMpG8 Na dwojce udalo mi sie zlapac 100 stad niezly wynik 0-100 ale przez to bardziej stracilem na 100-200 |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
link nie robi ;/
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Nabrałem wczoraj film i tak to wygląda http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F...h?v=kmE3CXqMpG8 Na dwojce udalo mi sie zlapac 100 stad niezly wynik 0-100 ale przez to bardziej stracilem na 100-200 wklejam poprawny link do filmiku , bo cos ogladalnosc masz slaba ![]() http://www.youtube.com/watch?v=kmE3CXqMpG8 zakladajac start przy 4.3 sek do to 100 jest 5.3, a do 200 okolo 18 ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
No to tak jak mowilem - do setki spoko a do 200 slabo. Juz lepiej wczesniej ta trojke wrzucic niz ciagnac do 100 na dwojce.
Dzieki za poprawienie linka. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Adaś u Ciebie trzeba tą górę poprawić jak zamierzasz korzystać z dobrodziejstw wysokich RPM
![]() Hehe jakbyś odcinkę miał 100-150obr.min wyżej to na IV do 200km/h byś się łapał ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
jak każa mocna skrzynia
![]() pzdr Jak już kiedyś pisałem, jednocześnie potwierdzając słowa Kuby - te skrzynie są pancerne dopóki nie zostaną obciążone często zmieniającym się momentem (np. pojawiającym się podczas wheel-hopping'u).
-------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Masz na myśli F40/F35/F25 ? Czy może jeszcze jakąś inną mocną pancerną która podejdzie do B234L?
-------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
mam na myśli każdą skrzynię samochodową
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
jak dobrze pamietam, pare lat temu w sweden, podczas wojny Saaba z Volvo saabowcy narzekali ze, skrzynia nie znosi powyzej 500 hp
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Ale to przecież nie konie zabijają układ napędowy tylko niutony. 500KM spkojnie, z niutonami bym uważał. Na Serii(napęd) to juz nawet moje 565Nm jest sporo. Dlatego chcę ograniczyć moment i podnieść moc
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Nie do końca i nie zawsze . U mnie w seri 300nm i 230 koni skrzynie żyły teraz 300nm i 300 koni skrzynie pdają jak muchy...
Fajny sabiszon ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Nie do końca i nie zawsze . U mnie w seri 300nm i 230 koni skrzynie żyły teraz 300nm i 300 koni skrzynie pdają jak muchy... Fajny sabiszon ![]() A masz ograniczenie momentu na niskich biegach? Generalnie w modelarstwie wszelkie przeniesienia napedu sa bardzo male , a to dlatego,ze silniki kreca sie po 30-70tys rpm. Maly moment, duze obroty, wiec rozmiary przekladni , ktora wytrzyma przeciazenia sa tez malutkie. Mysle,ze w duzych samochodach jest ta sama zasada. Trzeba unikac ogolnie poslizgu kol, bo to najbardziej potrafi dobic dyferencjal. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Z ograniczeniem na nizszych moze uratujesz skrzynie , ale co gdy skrzynia jest slaba na wyzszych biegach i tam kleknie ?
Co kontrukcja to inna wytrzymalosc . -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Z ograniczeniem na nizszych moze uratujesz skrzynie , ale co gdy skrzynia jest slaba na wyzszych biegach i tam kleknie ? Co kontrukcja to inna wytrzymalosc . Z tego co ja rozumiem, wyzsze biegi maja wiecej zebow na walku napedzajacym. Tym samym sila przykladana na zeby walka odbierajacego (z mniejsza zebatka) jest mniejsza, wiec skrzynia wytrzyma wiecej przy wyzszych biegach. TO tak jakbys krecil rurka, do ktorej przyspawane jest ramie 1m i 2m. Na koncu ramienia 2m bedzie mniejsza sila, niz na koncu ramienia 1m. Dlatego niskie biegi lubia psuc skrzynie, bo za duzy moment laduje na walki odbierajacym i dyfrze. Taka moja teoria, ciekawe czy trafna ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
coś w tym jest co mówisz
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Piękny Saabik i do tego bardzo fajnie zrobiony. Myślę że na codzień świetnie się sprawdza
![]() ![]() -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Od jakich obrotów już ładnie się zbiera? Widac elegancko na wykresie ![]() Co do dyskusji o skrzyni to prosze was, klęknie to klęknie wrzuci sie druga za 300zl i bedzie smigać kolejne 3 lata upalania jak nie to wrzuci sie f35 z 9-5 plus szpere obx za 300 dolcow i bedzie git ![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Widac elegancko na wykresie ![]() Co do dyskusji o skrzyni to prosze was, klęknie to klęknie wrzuci sie druga za 300zl i bedzie smigać kolejne 3 lata upalania jak nie to wrzuci sie f35 z 9-5 plus szpere obx za 300 dolcow i bedzie git ![]() Po wykresie to widać że od około 3000 - ale może już 300 NM wystacza żeby ładnie się zbierał, a to już okolice 2400... -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 03:55 |