Shoutbox 0 nowych PW 


32 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mirage Saab 900NG 2.3T GT28RS 402KM & 564Nm, Żarłacz Drogojad
michalp21
post Mon, 02 Apr 2012 - 21:51
Post #381


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Ja bym proponował 4.05 wink.gif A co do suszarki to znasz mój wybór wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 02 Apr 2012 - 21:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mirage
post Mon, 02 Apr 2012 - 22:05
Post #382


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Mój sklep z częściami tuningowymi posiada na stanie 4,05 i 4,45 więc muszę się szybko zastanowić


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 03 Apr 2012 - 00:16
Post #383


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Bierz 4,05 bez dwóch zdań smile.gif
2.3 Motor masz jego nie będziemy do 8000 kręcić... tylko do 7000 tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Fri, 06 Apr 2012 - 22:03
Post #384


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Decyzja zapadła. Będzie 4,05. Mam nadzieję, że w przyszły weekend fura będzie zapodawać. Zapodawać lepiej niż do tej pory


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 06 Apr 2012 - 22:15
Post #385


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





z nowym wybierakiem zmiany biegów z 9-3 owszem biggrin.gif
Ciekawe jak krósza skrzynia wpłynie na robienie czasów tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Fri, 06 Apr 2012 - 22:37
Post #386


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Dowiemy się niebawem. Zastanawiam się jeszcze nad wzmocnieniem obecnego sprzęgła albo 240


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 06 Apr 2012 - 22:44
Post #387


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





wzmocnienie to spiek, spiek = bieda ze skrzynią.
Moim zdaniem trzeba dać 240mm ale to trochę już kosztuje... Ale za to lekkie koło zamachowe się robi i 650Nm dźwignie smile.gif
A duży moment przy wyprzedzaniu Tirów mile widziany biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Fri, 06 Apr 2012 - 22:46
Post #388


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Gdzieś miałem takie koło ale pewnie u wujka Osy zostało. Najlepiej znaleść zużyty docisk Viggen żeby wzmocnić obecnego Viggena ale to raczej graniczy z cudem


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 06 Apr 2012 - 22:48
Post #389


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Sachs performance jest twardy, ale jednak oszczędza skrzynię bardziej niż nasze spieki moim zdaniem.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yapko
post Fri, 06 Apr 2012 - 23:16
Post #390


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 August 2008
Skąd: wołomin





ja bede kupował nówke Viggena Sachsa, a sprzedają tylko w komplecie.
Proponuje że ja wezme docisk, a ty tarcze smile.gif mi tarcza i tak zbyteczna i bym ją sprzedawał


--------------------
https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339
1 miejsce FWD Turbo 2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 07 Apr 2012 - 08:21
Post #391


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Mi do wzmocnienia potrzebny jest właśnie zużyty docisk od Viggena, a nie tarczucha


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Sat, 07 Apr 2012 - 10:28
Post #392


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





A slizga Ci sie juz to sprzeglo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 07 Apr 2012 - 10:40
Post #393


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





niee ale jak mocy kiedys przybędzie to pewnie sie zacznie ślizgać


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 07 Apr 2012 - 11:08
Post #394


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





moim zdaniem 240 mod trzeba zrobić i tyle biggrin.gif
Sprzęgło pracuje bardzo lekko i daje radę.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 12 May 2012 - 23:40
Post #395


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(Coobcio @ Fri, 06 Apr 2012 - 22:15) *
z nowym wybierakiem zmiany biegów z 9-3 owszem biggrin.gif
Ciekawe jak krósza skrzynia wpłynie na robienie czasów tongue.gif

Wjechała 4,05 i już po pierwszych pomiarach.
najlepszy wynik samochodu 100-200 to 9,27s.
Ostatnio jeszcze na starej skrzyni z racji plecionkowej zwężki w wydechu udawało się robić 9,64s i za cholerę nie mogłem zbliżyć się do rekordowego czasu.

Dziś na krótszej skrzyni ze zwężką w wydechu i o 32kg odelżonym samochodem udało się zrobić 100-200 w 9,3s / 9,35s - powtarzalne.
0-200 w 17,3s czyli kiepsko ale to z racji kiepskiego startu - pierwszy start na nowej skrzyni. Najlepszy w historii fury to 16,02s.

To co się udało poprawić względem najlepszego czasu jaki kiedyś zrobiem czyli 100-250 w 21,48s - dziś zrobiłem w 20,94s.

Myślę, że jak wreszcie odetkam ten wydech uda się zbliżyć do 9s lub nawet zrobić wysokie 8...........

aaaa - 100-200 na 5 biegu to 13,2s


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 13 May 2012 - 11:46
Post #396


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Mimo krótszej skrzyni na 4ce do 200km/h da radę się napędzić smile.gif
Plecionkę się ogarnie w tym tygoniu smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 13 May 2012 - 12:14
Post #397


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





ale 100-200 masz bardzo fajny czas smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LucasSR
post Sun, 13 May 2012 - 12:42
Post #398


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 January 2009
Skąd: Warszawa/Radom





9s 100-200 robi wrażenie, auto ma duży potencjał także na 1/4 czy 0-200 pytanie w czym problem? Bo chyba opony masz dobre Saabinho? Jakie czasy robisz 0-100 ?
Btw jak byś kiedyś robił testy i miał chwile to daj mi znać chętnie bym swojego przetestował na letniej gumie smile.gif


--------------------
360 km / 450nm

http://scirocco-club.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Sun, 13 May 2012 - 12:45
Post #399


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Przy pomiarze 0-200 na pewno zmierzył się też czas na 1/4 mili. Fajnie, że krótsza skrzynia nadal pozwala osiągnąć 200 na czwórce. Ja na najkrótszej muszę wrzucać 5 przy 190 i przez to dużo tracę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 13 May 2012 - 14:06
Post #400


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(kosiniak @ Sun, 13 May 2012 - 12:14) *
ale 100-200 masz bardzo fajny czas smile.gif

Już się do niego przyzwyczaiłem i pracuję nad 8,xxx przy tym samym setupie sprzętowym. Parę kilo lżej, teraz wymiana blokującej wydech, poszarpanej od wewnątrz plecionki i zobaczymy......


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

32 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 23:11