![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Ja bym proponował 4.05
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Mój sklep z częściami tuningowymi posiada na stanie 4,05 i 4,45 więc muszę się szybko zastanowić
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#383
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Bierz 4,05 bez dwóch zdań
![]() 2.3 Motor masz jego nie będziemy do 8000 kręcić... tylko do 7000 ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#384
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Decyzja zapadła. Będzie 4,05. Mam nadzieję, że w przyszły weekend fura będzie zapodawać. Zapodawać lepiej niż do tej pory
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#385
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
z nowym wybierakiem zmiany biegów z 9-3 owszem
![]() Ciekawe jak krósza skrzynia wpłynie na robienie czasów ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#386
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Dowiemy się niebawem. Zastanawiam się jeszcze nad wzmocnieniem obecnego sprzęgła albo 240
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#387
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
wzmocnienie to spiek, spiek = bieda ze skrzynią.
Moim zdaniem trzeba dać 240mm ale to trochę już kosztuje... Ale za to lekkie koło zamachowe się robi i 650Nm dźwignie ![]() A duży moment przy wyprzedzaniu Tirów mile widziany ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#388
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Gdzieś miałem takie koło ale pewnie u wujka Osy zostało. Najlepiej znaleść zużyty docisk Viggen żeby wzmocnić obecnego Viggena ale to raczej graniczy z cudem
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#389
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Sachs performance jest twardy, ale jednak oszczędza skrzynię bardziej niż nasze spieki moim zdaniem.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#390
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: wołomin ![]() |
ja bede kupował nówke Viggena Sachsa, a sprzedają tylko w komplecie.
Proponuje że ja wezme docisk, a ty tarcze ![]() -------------------- https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339 1 miejsce FWD Turbo 2013 |
|
|
![]()
Post
#391
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Mi do wzmocnienia potrzebny jest właśnie zużyty docisk od Viggena, a nie tarczucha
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#392
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
A slizga Ci sie juz to sprzeglo?
|
|
|
![]()
Post
#393
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
niee ale jak mocy kiedys przybędzie to pewnie sie zacznie ślizgać
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#394
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
moim zdaniem 240 mod trzeba zrobić i tyle
![]() Sprzęgło pracuje bardzo lekko i daje radę. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#395
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
z nowym wybierakiem zmiany biegów z 9-3 owszem ![]() Ciekawe jak krósza skrzynia wpłynie na robienie czasów ![]() Wjechała 4,05 i już po pierwszych pomiarach. najlepszy wynik samochodu 100-200 to 9,27s. Ostatnio jeszcze na starej skrzyni z racji plecionkowej zwężki w wydechu udawało się robić 9,64s i za cholerę nie mogłem zbliżyć się do rekordowego czasu. Dziś na krótszej skrzyni ze zwężką w wydechu i o 32kg odelżonym samochodem udało się zrobić 100-200 w 9,3s / 9,35s - powtarzalne. 0-200 w 17,3s czyli kiepsko ale to z racji kiepskiego startu - pierwszy start na nowej skrzyni. Najlepszy w historii fury to 16,02s. To co się udało poprawić względem najlepszego czasu jaki kiedyś zrobiem czyli 100-250 w 21,48s - dziś zrobiłem w 20,94s. Myślę, że jak wreszcie odetkam ten wydech uda się zbliżyć do 9s lub nawet zrobić wysokie 8........... aaaa - 100-200 na 5 biegu to 13,2s -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#396
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mimo krótszej skrzyni na 4ce do 200km/h da radę się napędzić
![]() Plecionkę się ogarnie w tym tygoniu ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#397
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
ale 100-200 masz bardzo fajny czas
![]() |
|
|
![]()
Post
#398
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 29 January 2009 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
9s 100-200 robi wrażenie, auto ma duży potencjał także na 1/4 czy 0-200 pytanie w czym problem? Bo chyba opony masz dobre Saabinho? Jakie czasy robisz 0-100 ?
Btw jak byś kiedyś robił testy i miał chwile to daj mi znać chętnie bym swojego przetestował na letniej gumie ![]() -------------------- 360 km / 450nm
http://scirocco-club.pl |
|
|
![]()
Post
#399
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Przy pomiarze 0-200 na pewno zmierzył się też czas na 1/4 mili. Fajnie, że krótsza skrzynia nadal pozwala osiągnąć 200 na czwórce. Ja na najkrótszej muszę wrzucać 5 przy 190 i przez to dużo tracę.
|
|
|
![]()
Post
#400
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
ale 100-200 masz bardzo fajny czas ![]() Już się do niego przyzwyczaiłem i pracuję nad 8,xxx przy tym samym setupie sprzętowym. Parę kilo lżej, teraz wymiana blokującej wydech, poszarpanej od wewnątrz plecionki i zobaczymy...... -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 23:11 |