![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
takie coś znalazłem w dobrej cenie: http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger-Gar...=item1c15feb768
Żeby to jakoś sensownie wstawało to trzeba by żeliwko twin scroll dorwać a są takowe pod flanszę T4, myślę że na nim okolica 650Nm by była dostępna od ok 4500obr.min w Saabowym 2,3L... Oj wtedy mogło by mielić kołami na II biegu i to z samego dodania gazu - jak u Digitunów wówczas jakieś R888 by się jednak przydały... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Olać tamte turbo znalazłem coś co by naprawdę dodało kopa:
http://www.full-race.com/store/turbos/garr...roll-turbo.html Do tego wtryski paliwa jakieś 1200-1400ccm - myślę że na seryjnym ECU Ci to ogarnę ![]() Zewnętrza pompa paliwa Bosch 040 I chyba to wszystko a i sprzęgło bardziej męskie... Odcinkę by się na 7000-7100 ustawiło i to by był taki optymalny setup na S8 do streetu najlepiej GT3071r z AR.86 i flanszą T25 coby do seryjnego kolektora to przykręcić... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Kuba, a czy seryjny przy tych mocach nie będzie słabawy przypadkiem? 400 ok, ale więcej?
-------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#284
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Seryjny kolektor na pewno obsłuży 450KM, jest to bardzo dobra konstrukcja by turbo szybko wstawało, średnica wlotu do turbosprężarki = średnicy wylotu z głowicy.
Z resztą GT3582r na twin scrolla ma kolektor pod flanszę T4 więc się coś łądnego pod to wyrzeźbi... ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#285
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Kupcie nowego HX50 za 2k PLN, glowice zrobcie zeby sie krecil do 8k rpm i tyle.
HX50 z mala dupa tez bedzie szybko wstawal. Przy 2.2t 20v wstaje przy ok. 4k rpm, wiec tragedii nie ma - tym bardziej ze twinscrolla brak. Tylko jak przeniesc ponad 500KM w FWD, to juz nie wiem... straty na starcie moga byc takie, ze nie uda sie nadrobic tego nawet na odcinku 400m. -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W chwili obecnej po mimo tego że I bieg programowo jest ustawiony by jechało się na basic booscie wynoszącym 1,1bara to potrafi zamielić przy ostrym ruszaniu a opona zacna RE070 w rozmiarze 225/45R17...
Jakby wsadzać HX50 do tego duży zewnętrzny WG np. 2x38mm to pewno nie będzie mielenia na jedynce ale jak zauważyłem po swoim Saabie że Holsety łapią sporą zmułkę przy zmianie biegów i traci się na tym strasznie bardzo dużo... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Kupcie nowego HX50 za 2k PLN, glowice zrobcie zeby sie krecil do 8k rpm i tyle. HX50 z mala dupa tez bedzie szybko wstawal. Przy 2.2t 20v wstaje przy ok. 4k rpm, wiec tragedii nie ma - tym bardziej ze twinscrolla brak. Tylko jak przeniesc ponad 500KM w FWD, to juz nie wiem... straty na starcie moga byc takie, ze nie uda sie nadrobic tego nawet na odcinku 400m. Kiepski pomysł żeby B234 zakręcić tak wysoko, 2.2t 20V ma ciut mniejszą pojemność i jeden gar więcej ![]() ![]() -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Łódź ![]() |
A nie lepiej HX40 za 600zł ?
EDIT: Widzę iż Coobcio już wie o jaką turbine chodzi ![]() -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#289
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
nie sztuka jest zajebac wielkie turbo tylko pytanie czy jest sens ? przerost formy nad trescia. Na 400 starczy to co masz nie widze sensu . i nie badz jednym z tych co mysla bede mial wieksze turbo bede lepszy od innych. pozdro i do zobaczenia lada dzien na s8
![]() -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
A nie lepiej HX40 za 600zł ? EDIT: Widzę iż Coobcio już wie o jaką turbine chodzi ![]() Dokładnie za 584.25 PLN ![]() Tylko nie wiadomo jakie ona ma żeliwo żeby się nie okazało że na niej wóz generować będzie te docelowe 600Nm ale dopiero od 4800obr.min... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
nie sztuka jest zajebac wielkie turbo tylko pytanie czy jest sens ? przerost formy nad trescia. Na 400 starczy to co masz nie widze sensu . i nie badz jednym z tych co mysla bede mial wieksze turbo bede lepszy od innych. pozdro i do zobaczenia lada dzien na s8 ![]() nie rozumisz chyba ze wieksza turbina daje moc w innym przedziale, na wyscigi potrzebny jest gorny przedzial bo tam auto najlepiej ciagnie . -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Ale jest jeszcze jeden problem z dużą turbiną bardzo widoczny u Coobcia - duży lag po zmianie biegu. Teraz ma kròtka skrzynie wiec silnik po zmianie biegu ma wysokie obroty ale i tak trzeba długo czekać na bost.
|
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ale jest jeszcze jeden problem z dużą turbiną bardzo widoczny u Coobcia - duży lag po zmianie biegu. Teraz ma kròtka skrzynie wiec silnik po zmianie biegu ma wysokie obroty ale i tak trzeba długo czekać na bost. Bo turbo nie jest najwyzszych lotow (coobcio chyba sam o tym cos napomnial )... ja nie mam problemow po zmianie biegow ,wiec czy to jest duze turbo czy male jest to bez roznicy jak po zmianie biegu pozostaniesz w zakres uzyteczny - auto musi jehac do przodu i nie powinno byc problemow z boostem !! -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Bo turbo nie jest najwyzszych lotow (coobcio chyba sam o tym cos napomnial )... ja nie mam problemow po zmianie biegow ,wiec czy to jest duze turbo czy male jest to bez roznicy jak po zmianie biegu pozostaniesz w zakres uzyteczny - auto musi jehac do przodu i nie powinno byc problemow z boostem !! Ja nawet na malym t25 przy 2.3 litra, krecac na 1-ce do 6.5 tys rpm i wrzucajac 2-ke (obroty spadanja na okolo 4 tys ) ze wzgledu na puszczanie gazu przy wysprzeglaniu trace boost. Jest to chwila, maks 0.5 sek zanim sie turbo rozkreci, ale mimo wszystko jest. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Zapodać S.A. i dołożyć anti lag i po kłopocie.
|
|
|
![]()
Post
#296
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Taniej i prościej dołożyć ECU mastera - czujnik wału w saabie jest optyczny 3 przewodowy i powinno to razem chulać
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#297
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
albo nie puszczac gazu przy zmianie biegu,
co to znaczy rafal ze nie jest najwyzszych lotow?- moze juz poprostu za duzy wirnik ssacy jest teraz ze tak szybko traci obroty turbo przy zamknieciu przepustnicy , choc 28r nie jest duze dla 2,3 L ... cos sie nie okaze ze jak zapnie wieksza loche jeszce gorsza sprawa bedzie ... no to na 8tys rpm go krec na 3 i 4 biegu -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Bo turbo nie jest najwyzszych lotow (coobcio chyba sam o tym cos napomnial )... ja nie mam problemow po zmianie biegow ,wiec czy to jest duze turbo czy male jest to bez roznicy jak po zmianie biegu pozostaniesz w zakres uzyteczny - auto musi jehac do przodu i nie powinno byc problemow z boostem !! Po prostu Garrett bije na łeb Holseta szybkością wstawania. Za to Holset bije przeciwnika ceną przy takiej samoej MOCy jaką można z obydwóch wycisnąć -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Po prostu Garrett bije na łeb Holseta szybkością wstawania. Za to Holset bije przeciwnika ceną przy takiej samoej MOCy jaką można z obydwóch wycisnąć no ok racja oczywista ale zobacz, masz przeciez 28r na lozyskach kulkowych wiec why masz turbo laga skoro bije na leb holseta (nie watpie w to akurat) -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Taniej i prościej dołożyć ECU mastera - czujnik wału w saabie jest optyczny 3 przewodowy i powinno to razem chulać ![]() Seriously? W kwesti "lagi", tutaj jakoś bezlagowo się to odbywa ![]() -------------------- On the edge.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 07:04 |