![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
No faktycznie skrzynie musisz zmienić na krótszą, bo ja przy mocy 100KM niższej robię podobny czas na 1/4 mili a mój Saab waży niewiele mniej. Tylko że wtedy stracisz trochę przy 100-200km/h bo będziesz musiał wrzucić 5tkę, no i spalanie w trasie wzrośnie
![]() Kurde, już kolejny Saab opisany na tym forum - chyba będe musiał założyć wątek o swoim ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Podaj prędkości na biegach i obroty na Twojej skrzyni.
A moc masz mniejszą nie o 100KM tylko 80KM i Twoja fura jest czerwona, szybsza z założenia ![]() -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
W tym samochodzie całość psuje kiepski czas do 100km/h. Kiepski jak na szybki samochód i relatywnie dobry jak na ośkę z taką masą. Myślałem ostatnio o Golfie VR6T i znalazłem VR6T +500PS i 770Nm: http://www.youtube.com/watch?v=XL_dVaefxpY 2 minuta są wyniki. 0-100 w 3,7s - mega 0-200 w 12,5s - mega ćwiartka w 12,3s - ok 100-200 w 9,4 - liiiipa bo ja mam mniej, a to tylko ośka i tylko 400KM Tak więc sam nie wiem co lepsze Ale ten Golf to 4motion, to ciężko będzie zrobić porównywalne czasy. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Podaj prędkości na biegach i obroty na Twojej skrzyni. A moc masz mniejszą nie o 100KM tylko 80KM i Twoja fura jest czerwona, szybsza z założenia ![]() Przecież nadal jeżdze na sofcie MsTun i w poniedziałek w ecu-performance wyszło 302KM. Max prędkości u mnie to: I bieg 50km/h II bieg 95km/h III bieg 160km/h IV bieg 195km/h V bieg 250km/h To wszystko przy 7000rpm. U Ciebie jest mniej więc i prędkości będą mniejsze. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jest jeszcze popularna i pośrednia skrzynia 4,05 i na taką na twoim miejscu i przy twoim niucie bym się zdecydował
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Tylko gdzie taką znaleźć w dobrym stanie. Albo 6 biegów
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
gratulacje...
ciekawy projekt -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Czy skrzynia o kodzie F35 pasuje do 900-tek? Jest do niej szpera OBX helikalna. Moznaby sie pokusic. Caly zestaw (szpera + skrzynia) moze zmiesci sie w 1500pln.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
F35 to Viggen i któraś 9-5. Co do OBX to szukałem ze 2 lata temu i znalazłem opinie, że to lipa
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
F35 to Viggen i któraś 9-5. Co do OBX to szukałem ze 2 lata temu i znalazłem opinie, że to lipa Tzn,ze pasuje, czy nie do naszych 900tek ? Lamik rok albo dwa upalal golfa ze szpera OBX i mowil,ze mu do konca chodzila prawidlowo. A to ten koles, co polosie lamal jak wykalaczki ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Max prędkości u mnie to: I bieg 50km/h II bieg 95km/h III bieg 160km/h IV bieg 195km/h V bieg 250km/h Hm... dziwne zestopniowanie. Bardzo duża różnica pomiędzy 2 i 3 i mała pomiędzy 3 i 4. Dlaczego tak? ![]() -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
Przecież nadal jeżdze na sofcie MsTun i w poniedziałek w ecu-performance wyszło 302KM. Max prędkości u mnie to: I bieg 50km/h II bieg 95km/h III bieg 160km/h IV bieg 195km/h V bieg 250km/h To wszystko przy 7000rpm. U Ciebie jest mniej więc i prędkości będą mniejsze. adam87 ty masz przesuniętą odcinkę i skrzynię od wolnossaka ? bo u mnie jest o 10 km/h więcej na każdym biegu i to przy 6500 obr. -------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Adam87 ma z przodu koła 225/45R16 a Tronic5 czyta prędkość z tylnych kół na których siedzą 205/55R16...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Panowie, żeby nie było, że ot tak bez walki te 400KM przyszło - wklejam kilka wcześniejszych wykresów
![]() ![]() ![]() ![]() Ostatni wykres 402KM jest na samym początku wątku. Z samochodzem walczę od 4 lat.......... -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Przyznaj się szczerze co tam po głowie Ci chodzi - jakiś HX40
![]() W twoim 2,3L motorze myślę że bardzo fajnie by to mogło wstawać jakieś 600Nm i 530-550KM myślę że no problemo by wyszło, a maks moment byś miał gdzieś od 4000obr.min - Pasi takie coś ? 2,3L na seryjnej korbie lepiej nie kręcić więcej jak 7000obr.min choć chłopaki z nordika z seryjnej motorowni + kute tłoki dla zwiększenia pojemności to wykrzesali 700KM i 800Nm przy czym mieszcząc się w tych 7 tyś ![]() Opis ich autka można przeczytać tu: http://www.garaget.org/?car=13583 Jakiegoś HX50 lub HX52 i też da radę tyle zrobić ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Chodzi mi po głowie wynik. 500KM i 520-540Nm. Już teraz półosie i skrzynia mają ciężko więc niutony w dół, moc w górę i ogień. Tych HX35 jest z milion i z tego co kiedyś szukałem znajdzie się i taka co do 550KM starczy. Kolejnej suszarki nie chcę wykorzystywać w 100%
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to takie coś trzeba zapodać: http://allegro.pl/turbina-holset-iveco-eur...1524256003.html
7 łopatek po stronie zimnej, gorąca strona 16cm2 - więc wstawać w 2,3 to będzie błyskawicznie te 500Nm obstawiam od 3500-3700 ![]() Jak wolno Ci będzie wstawać to albo poczekasz aż napełni się pęcherz albo można zapodać wałki z B2x5... ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Może by tak jeszcze w tym sezonie to ciachnąć
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Może by tak jeszcze w tym sezonie to ciachnąć Czyli twoje gt2871 bedzie na sprzedaz ![]() Polosie i skrzynia maja najciezej na 1 i 2 biegu. Wez pod uwage,ze taki duzy moment na wyzszych biegach nie robi wrazenia na skrzyni. A dlaczego? Bo walek w skrzyni, ktory jest napedzany przez sprzeglo ma duza zebatke, a walek odbierjacy (napedzajacy dyfer) mala. Przez to,ze jest duzy moment i duza zebatka dziala t otak, jak maly moment i mala zebatka (przy np 1 czy 2 biegu). Wiec z polosiami musisz uwazac na niskich biegach. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
z polosiami musisz uwazac na niskich biegach. Mi się wydaje że trzeba dać dużego zewnętrznego WG i zrobić tak że na I i II biegu będzie mało dmuchało żeby nie męczyć skrzyni i żeby trakcja była a co do skrzyni to to są pancerniaki bliźniaczo podobne do tych występujących Daweoo Lanosie i Astrze GSi wiec do 700Nm raczej spokój z nimi będzie... Dokładnie w saabach były F25 (900 i 9-3) i F35 w modelach 9-5 -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 07:01 |