Shoutbox 0 nowych PW 


32 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mirage Saab 900NG 2.3T GT28RS 402KM & 564Nm, Żarłacz Drogojad
adam87
post Mon, 18 Apr 2011 - 16:01
Post #21


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





No faktycznie skrzynie musisz zmienić na krótszą, bo ja przy mocy 100KM niższej robię podobny czas na 1/4 mili a mój Saab waży niewiele mniej. Tylko że wtedy stracisz trochę przy 100-200km/h bo będziesz musiał wrzucić 5tkę, no i spalanie w trasie wzrośnie smile.gif
Kurde, już kolejny Saab opisany na tym forum - chyba będe musiał założyć wątek o swoim smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 18 Apr 2011 - 16:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mirage
post Mon, 18 Apr 2011 - 16:31
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Podaj prędkości na biegach i obroty na Twojej skrzyni.

A moc masz mniejszą nie o 100KM tylko 80KM i Twoja fura jest czerwona, szybsza z założenia laugh.gif


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Mon, 18 Apr 2011 - 16:47
Post #23


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





CYTAT(Saabinho @ Mon, 18 Apr 2011 - 00:06) *
W tym samochodzie całość psuje kiepski czas do 100km/h. Kiepski jak na szybki samochód i relatywnie dobry jak na ośkę z taką masą.
Myślałem ostatnio o Golfie VR6T i znalazłem VR6T +500PS i 770Nm:
http://www.youtube.com/watch?v=XL_dVaefxpY 2 minuta są wyniki.
0-100 w 3,7s - mega
0-200 w 12,5s - mega
ćwiartka w 12,3s - ok
100-200 w 9,4 - liiiipa bo ja mam mniej, a to tylko ośka i tylko 400KM

Tak więc sam nie wiem co lepsze

Ale ten Golf to 4motion, to ciężko będzie zrobić porównywalne czasy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Mon, 18 Apr 2011 - 18:27
Post #24


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





CYTAT(Saabinho @ Mon, 18 Apr 2011 - 16:31) *
Podaj prędkości na biegach i obroty na Twojej skrzyni.

A moc masz mniejszą nie o 100KM tylko 80KM i Twoja fura jest czerwona, szybsza z założenia laugh.gif

Przecież nadal jeżdze na sofcie MsTun i w poniedziałek w ecu-performance wyszło 302KM.
Max prędkości u mnie to:
I bieg 50km/h
II bieg 95km/h
III bieg 160km/h
IV bieg 195km/h
V bieg 250km/h

To wszystko przy 7000rpm. U Ciebie jest mniej więc i prędkości będą mniejsze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 19 Apr 2011 - 01:55
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jest jeszcze popularna i pośrednia skrzynia 4,05 i na taką na twoim miejscu i przy twoim niucie bym się zdecydował biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Tue, 19 Apr 2011 - 07:32
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Tylko gdzie taką znaleźć w dobrym stanie. Albo 6 biegów


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrocodileReggae
post Tue, 19 Apr 2011 - 11:46
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





gratulacje...
ciekawy projekt


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 19 Apr 2011 - 14:15
Post #28


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Czy skrzynia o kodzie F35 pasuje do 900-tek? Jest do niej szpera OBX helikalna. Moznaby sie pokusic. Caly zestaw (szpera + skrzynia) moze zmiesci sie w 1500pln.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Tue, 19 Apr 2011 - 14:30
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





F35 to Viggen i któraś 9-5. Co do OBX to szukałem ze 2 lata temu i znalazłem opinie, że to lipa


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 19 Apr 2011 - 14:53
Post #30


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Saabinho @ Tue, 19 Apr 2011 - 14:30) *
F35 to Viggen i któraś 9-5. Co do OBX to szukałem ze 2 lata temu i znalazłem opinie, że to lipa


Tzn,ze pasuje, czy nie do naszych 900tek ? Lamik rok albo dwa upalal golfa ze szpera OBX i mowil,ze mu do konca chodzila prawidlowo. A to ten koles, co polosie lamal jak wykalaczki smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Tue, 19 Apr 2011 - 16:02
Post #31


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(adam87 @ Mon, 18 Apr 2011 - 18:27) *
Max prędkości u mnie to:
I bieg 50km/h
II bieg 95km/h
III bieg 160km/h
IV bieg 195km/h
V bieg 250km/h

Hm... dziwne zestopniowanie. Bardzo duża różnica pomiędzy 2 i 3 i mała pomiędzy 3 i 4. Dlaczego tak? wink.gif


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warpi
post Tue, 19 Apr 2011 - 18:10
Post #32


Super User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: LBI





CYTAT(adam87 @ Mon, 18 Apr 2011 - 18:27) *
Przecież nadal jeżdze na sofcie MsTun i w poniedziałek w ecu-performance wyszło 302KM.
Max prędkości u mnie to:
I bieg 50km/h
II bieg 95km/h
III bieg 160km/h
IV bieg 195km/h
V bieg 250km/h

To wszystko przy 7000rpm. U Ciebie jest mniej więc i prędkości będą mniejsze.


adam87 ty masz przesuniętą odcinkę i skrzynię od wolnossaka ? bo u mnie jest o 10 km/h więcej na każdym biegu i to przy 6500 obr.


--------------------
CCWA i ARX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 19 Apr 2011 - 22:10
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Adam87 ma z przodu koła 225/45R16 a Tronic5 czyta prędkość z tylnych kół na których siedzą 205/55R16...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Wed, 20 Apr 2011 - 00:26
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Panowie, żeby nie było, że ot tak bez walki te 400KM przyszło - wklejam kilka wcześniejszych wykresów









Ostatni wykres 402KM jest na samym początku wątku. Z samochodzem walczę od 4 lat..........


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 20 Apr 2011 - 00:53
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Przyznaj się szczerze co tam po głowie Ci chodzi - jakiś HX40 tongue.gif ??
W twoim 2,3L motorze myślę że bardzo fajnie by to mogło wstawać jakieś 600Nm i 530-550KM myślę że no problemo by wyszło, a maks moment byś miał gdzieś od 4000obr.min - Pasi takie coś ?
2,3L na seryjnej korbie lepiej nie kręcić więcej jak 7000obr.min choć chłopaki z nordika z seryjnej motorowni + kute tłoki dla zwiększenia pojemności to wykrzesali 700KM i 800Nm przy czym mieszcząc się w tych 7 tyś smile.gif

Opis ich autka można przeczytać tu: http://www.garaget.org/?car=13583

Jakiegoś HX50 lub HX52 i też da radę tyle zrobić biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Wed, 20 Apr 2011 - 01:00
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Chodzi mi po głowie wynik. 500KM i 520-540Nm. Już teraz półosie i skrzynia mają ciężko więc niutony w dół, moc w górę i ogień. Tych HX35 jest z milion i z tego co kiedyś szukałem znajdzie się i taka co do 550KM starczy. Kolejnej suszarki nie chcę wykorzystywać w 100%


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 20 Apr 2011 - 01:14
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to takie coś trzeba zapodać: http://allegro.pl/turbina-holset-iveco-eur...1524256003.html
7 łopatek po stronie zimnej, gorąca strona 16cm2 - więc wstawać w 2,3 to będzie błyskawicznie te 500Nm obstawiam od 3500-3700 smile.gif
Jak wolno Ci będzie wstawać to albo poczekasz aż napełni się pęcherz albo można zapodać wałki z B2x5... biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Wed, 20 Apr 2011 - 06:52
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Może by tak jeszcze w tym sezonie to ciachnąć


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 20 Apr 2011 - 09:01
Post #39


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Saabinho @ Wed, 20 Apr 2011 - 06:52) *
Może by tak jeszcze w tym sezonie to ciachnąć


Czyli twoje gt2871 bedzie na sprzedaz wink.gif.

Polosie i skrzynia maja najciezej na 1 i 2 biegu. Wez pod uwage,ze taki duzy moment na wyzszych biegach nie robi wrazenia na skrzyni. A dlaczego? Bo walek w skrzyni, ktory jest napedzany przez sprzeglo ma duza zebatke, a walek odbierjacy (napedzajacy dyfer) mala. Przez to,ze jest duzy moment i duza zebatka dziala t otak, jak maly moment i mala zebatka (przy np 1 czy 2 biegu). Wiec z polosiami musisz uwazac na niskich biegach.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 20 Apr 2011 - 09:44
Post #40


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(jackkpl @ Wed, 20 Apr 2011 - 09:01) *
z polosiami musisz uwazac na niskich biegach.

Mi się wydaje że trzeba dać dużego zewnętrznego WG i zrobić tak że na I i II biegu będzie mało dmuchało żeby nie męczyć skrzyni i żeby trakcja była a co do skrzyni to to są pancerniaki bliźniaczo podobne do tych występujących Daweoo Lanosie i Astrze GSi wiec do 700Nm raczej spokój z nimi będzie... Dokładnie w saabach były F25 (900 i 9-3) i F35 w modelach 9-5


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

32 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 07:01