![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
To tym bardziej nieźle sobie saab poradził. A jest gdzieś opisany ten nissan bo wyglądał dosyć ciekawie?
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
jest wykres u Sportmile na fb. 700 hp i kreci sie do 9000 rpm
![]() -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
No a z kolei jak to możliwe że 400 konny saab do 240km/h zostaje z tyłu za moim 330KM? ![]() Tak to możliwe, że lepiej wystartowałeś, a na tej głowicy co masz teraz łatwo dogonić Cię nie jest. Na starej Cię doganiałem bez problemu. Z rolki od 100 do 250 wyzywam Cię na pojedynek zawsze i wszędzie. -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Dzisiaj był ciekawy pojedynek dwóch aut o mocy blisko 400KM, ten saab i jakiś Nissan 300ZX na angielskich blachach... Przy spirincie z III biegu od 100km/h do bodajże 230-240km/h 300ZX wysunął się do przodu o 1 długość auta, jak to możliwe że po mimo sporo większej masy (Saab waży tylko ok. 1380kg) i o zbliżonej mocy a jednak wysunął się przed Saaba ?? Chodzi tu o Aerodynamikę czy może o przełożenia w skrzyni biegów ?? No 300ZX za drugim razem odszedł z 3 długości na pewno. Jest naprawdę szybki...... A blachy ma HOLENDERSKIE -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
jest wykres u Sportmile na fb. 700 hp i kreci sie do 9000 rpm ![]() OO chętnie zobaczę -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Zaraz zaraz albo mnie tam nie bylo albo zjedliscie jakies grzybki ? Zx od startu wyskoczyl dlugosc i caly czas odjezdzal na xx dlugosci tak ? bo z opisu wyglada jakby zx wygral wyscig o dlugosc . Wykres zx-a . Koniec hamowni a dokladnie hamulca dlatego nie dalo sie go zmiezyc na 4 biegu do max obrotow a kreci sie do 9000. Wkrotce opisze autko jesli Robert sie zgodzi. To idealne auto na mile ! Wyskoczylismy do przodu bo zarowno ze 100 km/h jak i pierwszy wyscig mialismy juz ponad 4 tys obr co pozwolilo nam ruszyc pelna pi*da
![]() ![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
No pierwszy start poszedłem z 2900-3000 a pełen boost od ok. 3300, a Wy z obrotów z jakich chcieliście i nie miałem nic do gadania.
Drugi wyścig poszedłem z 3200-3300 (góra 3400) ale jadąc ze stałą prędkością też turbo nie było napompowane jak trzeba po wciśnięciu dechy. Nie zmienia to faktu, że wygraliście, a 300ZX jest megaszybki. Na pewno nie 1 długość - około 3 odstępu. Najlepsze jest to, że to pierwszy raz zjadł mnie ktoś z rolki. Gaz w desce, a Wy odjeżdżacie. Dziwne uczucie -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
to pierwsze przejazdy kierownika
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Chętnie, przynajmniej mam motywację do dalszych modów
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Motywujecie mnie do odbudowy mojego CA , zawitam wtedy na dłuzej do Wawy
![]() -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
czy ja dobrze rozumiem...do 230km/h 700konny nissan odjechał 3 długosci od 400konnego Saaba? Czy może wtedy akurat nie był 700konny?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
tu chodzi o 3 dlugosci Tira
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Hehe Mirage widzisz jest kogo gonić
![]() Szkoda że te 150zł przyoszczędzone było na sprzęgle bo zamiast Valeo byś teraz miał Sachsa które by przeniosło jakieś 600-620Nm a tyle właśnie generował twój GT28RS w okolicach 1,8bara, wówczas pojedynek by był bardziej zażarty. Ps. 300ZX robi na drodze piorunujące wrażenie i żeby pojedynek był wyrównany 100-250km/h czy tam do 300km/h to poza sprzęgłem myślę że jednak trzeba by zastąpić GT28RS sporo wydajniejszą GT2871R... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Hehe Mirage widzisz jest kogo gonić ![]() Szkoda że te 150zł przyoszczędzone było na sprzęgle bo zamiast Valeo byś teraz miał Sachsa które by przeniosło jakieś 600-620Nm a tyle właśnie generował twój GT28RS w okolicach 1,8bara, wówczas pojedynek by był bardziej zażarty. Ps. 300ZX robi na drodze piorunujące wrażenie i żeby pojedynek był wyrównany 100-250km/h czy tam do 300km/h to poza sprzęgłem myślę że jednak trzeba by zastąpić GT28RS sporo wydajniejszą GT2871R... Przecież ja nie mam Valeo tylko właśnie Sachsa Viggen, a o oszczędnościach w momencie kiedy powstawał projekt nie było mowy -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
czy ja dobrze rozumiem...do 230km/h 700konny nissan odjechał 3 długosci od 400konnego Saaba? Czy może wtedy akurat nie był 700konny? Dobrze zrozumiałeś. Jak też pewnie wiesz za dynamikę(przyspieszenie) samochodu odpowiada nie MOC, a moment obrotowy, którego w Nissanie jest więcej o niecałe 100Nm, a samochód jest cięższy o około 250kg. Jakieś pytanie jeszcze? -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
przestan pisac bzdury bo ludzie uwierza ze jak bedziesz mial 100 nm wiecej dogonisz zx-a . Juz dzisiaj Ci powiem ze nie dogonisz . Nie bede sie klocil bo szkoda robic balagan w Twoim watku ale bralismy udzial w dwoch roznych wyscigach z tego co widze .... a szkoda . Do zobaczenia na drodze.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
przestan pisac bzdury bo ludzie uwierza ze jak bedziesz mial 100 nm wiecej dogonisz zx-a . Juz dzisiaj Ci powiem ze nie dogonisz . Nie bede sie klocil bo szkoda robic balagan w Twoim watku ale bralismy udzial w dwoch roznych wyscigach z tego co widze .... a szkoda . Do zobaczenia na drodze. Problem w tym , że on nie pisze bzdur, a szczerą prawdę. Nie zauważa jednak jeszcze dwóch ważnych czynników : mianowicie tego, że jak przyspiesza i dociąga biegi do odcięcia to jedzie w zakresie obrotów 5000-6500, a tam niestety nie ma tych założonych Nm które są max , tylko jest ich z 50-100Nm mniej niż pik turbiny. Nissan natomiast ma tam Nm ewidentnie rosnący, a saabisko spadający. Kolejny czynnik to areodynamika, która przy 60km/h nie ma znaczenia, ale przy 240km/h powietrze ma konsystencję budyniu czekoladowego. To jednak nie zmienia faktu , że saab jest boski i trzeba na niego mocno uważać. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Chętnie bym się z tym Saabem złapał 0-200, jak kierownik chce to zapraszam na pw
-------------------- [Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Zawsze można powtorzyć wyścig
![]() P.S. czy nissan pojawi się na najbliższych wyścigach w Białej? CYTAT Chętnie bym się z tym Saabem złapał 0-200, jak kierownik chce to zapraszam na pw O, mogę ja też? ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 12:56 |