![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Moc nie jest najwazniejsza
![]() Mirage, ale racelogic pokazuje max predkosc 227 a Ty ledwo przekroczyles 210. Zwykle jest odwrotnie ale u Ciebie wydaje mi sie ze licznik zaniza. Patrzac na zegary 100-200 wychodzi w 11s. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
O Tym że moc w saabie jest nie najważniejsza Adaś jest najlepszym tego przykłądem w Ełku pojechał 13,3 sek przy 178km/h na mecie i przy mocy zaledwie 328KM i 450Nm - czyli naprawdę taki lajcik jak na 18letniego dobrze dotartego Saaba ...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Moc nie jest najwazniejsza ![]() Mirage, ale racelogic pokazuje max predkosc 227 a Ty ledwo przekroczyles 210. Zwykle jest odwrotnie ale u Ciebie wydaje mi sie ze licznik zaniza. Patrzac na zegary 100-200 wychodzi w 11s. Adam, jak patrzysz na szafę to racelogic pokazuje dokładnie to samo. z tą prędkością nie wiem o co Ci chodzi. Mierząc 100-200 w ogóle nie ma potrzeby patrzenia na licznik przecież bo racelogic i tak mierzy po realnej prędkości z GPSa -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
musi byc lepszy wynik bo 13,8 to ja robie, a u Ciebie jednak mocy wiecej, choc to oska wiec....ale zycze powodzenia ![]() Ja jak na razie ciotowato biję biegi bo kiepsko wchodzą i szkoda mi skrzyni. Niedługo zajmę się tym i wtedy zrobię dużo lepszy czas ![]() -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 January 2009 ![]() |
Fajne te Saaby
![]() Co do 1/4 to te auta z racji ośki i szczególnie długiej skrzyni to tak średnio sie chyba nadają co? Ale na trasie z rolki to jest już kiler imho ![]() -------------------- Fiesta XR2i ITB
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Fajne te Saaby ![]() Co do 1/4 to te auta z racji ośki i szczególnie długiej skrzyni to tak średnio sie chyba nadają co? Ale na trasie z rolki to jest już kiler imho ![]() Jesli wierzyc g-techowi, to moj przy dobrej zmianie biegow (2.3 z T28) zrobil 14.2 na 1/4 i 5.9 do 60 mil. Ogolnie przy duzym turbo trzeba robic LC i flat shifta, przy mniejszym standardowa technika zmiany biegow sie sprawdza i auto naprawde jedzie. Moj przy wrzucaniu 2-ki i puszczaniu sprzegla potrafi zapiszczec (a ma ograniczony boost), czyli zmiana biegu jest wystarczajaco szybka i turbo nie zdazy zwolnic. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Bi-turbo to by była dobra opcja
![]() |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Na laga po zmianie biegu jest dobra metoda - nie zdejmuj nogi z gazu
-------------------- [Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Fajne te Saaby ![]() Co do 1/4 to te auta z racji ośki i szczególnie długiej skrzyni to tak średnio sie chyba nadają co? Ale na trasie z rolki to jest już kiler imho ![]() Wcale nie chodzi o to, że skrzynia ma długie przełożenia (bo jest i 4,45 - krótka), ale o zestopniowanie biegów. Na 1/4 to 1 musi sięgać dalej niż 50% 2-ki. Trzeci bieg jest totalnie dziwnie długi. Niestety tu nie bardzo można sobie żąglować przełożeniami poszczególnych biegów. Zawsze jednak można pokusić się o 6 biegową skrzynię ze szperą (niestety koszt dosyć znaczny...) - jest nawet nieźle zestopniowana (biegi są krótkie: 60- 95-135-175-220-260 km/h przy standardowej odcince) -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Dla mnie najlepszym rozwiazaniem jest skrzynia z wolnossaka.
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Dla mnie najlepszym rozwiazaniem jest skrzynia z wolnossaka. Jest najlepszym z łatwo dostępnych, ale z pewnością nie jest to optymalne rozwiązanie ![]() -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Jest optymalne bo jest dobre i tanie
![]() |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Jest optymalne bo jest dobre i tanie ![]() Hihi - niech będzie. Moja 4,45 czeka aż się zgadam z mechaniorem na wymianke (a mam 3,82 więc ból) ![]() -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dzisiaj był ciekawy pojedynek dwóch aut o mocy blisko 400KM, ten saab i jakiś Nissan 300ZX na angielskich blachach...
Przy spirincie z III biegu od 100km/h do bodajże 230-240km/h 300ZX wysunął się do przodu o 1 długość auta, jak to możliwe że po mimo sporo większej masy (Saab waży tylko ok. 1380kg) i o zbliżonej mocy a jednak wysunął się przed Saaba ?? Chodzi tu o Aerodynamikę czy może o przełożenia w skrzyni biegów ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
No a z kolei jak to możliwe że 400 konny saab do 240km/h zostaje z tyłu za moim 330KM?
![]() |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
Pojemność i co z tym idzie pewnie niuton większy więc było czym pchać.
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No ale ty Adaś masz skrzynię najkrutkszą jaka była o przełożeniu 4,45 a Saabinho to najdłuższe badziewie 3,82 - to chyba o to chodzi...
Zresztą te 328KM miałeś przed wymianą głowicy teraz na nowej pewno z 5-10KM mogło dojść... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Myślałem, ze długa skrzynia jest zaletą doładowanego silnika. To chyba chodzi po prostu o spory LAG, który trzeba wyeliminować. Skracając skrzynie rozwiąże się jeden, a spowoduje inny problem
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Dzisiaj był ciekawy pojedynek dwóch aut o mocy blisko 400KM, ten saab i jakiś Nissan 300ZX na angielskich blachach... Przy spirincie z III biegu od 100km/h do bodajże 230-240km/h 300ZX wysunął się do przodu o 1 długość auta, jak to możliwe że po mimo sporo większej masy (Saab waży tylko ok. 1380kg) i o zbliżonej mocy a jednak wysunął się przed Saaba ?? Chodzi tu o Aerodynamikę czy może o przełożenia w skrzyni biegów ?? bo po prostu w tym 300ZXie było bardzo grubo nadłubane... a z wiaduktu z góry wyglądąło to na 2-3 długości... -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Łódź ![]() |
A to nie ten 300zx świeżo zestrojony w Piasecznie na 700+ ?
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 September 2025 - 03:13 |