Shoutbox 0 nowych PW 


32 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mirage Saab 900NG 2.3T GT28RS 402KM & 564Nm, Żarłacz Drogojad
adam87
post Fri, 12 Aug 2011 - 08:20
Post #101


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Moc nie jest najwazniejsza smile.gif

Mirage, ale racelogic pokazuje max predkosc 227 a Ty ledwo przekroczyles 210. Zwykle jest odwrotnie ale u Ciebie wydaje mi sie ze licznik zaniza. Patrzac na zegary 100-200 wychodzi w 11s.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 12 Aug 2011 - 08:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Fri, 12 Aug 2011 - 10:21
Post #102


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





O Tym że moc w saabie jest nie najważniejsza Adaś jest najlepszym tego przykłądem w Ełku pojechał 13,3 sek przy 178km/h na mecie i przy mocy zaledwie 328KM i 450Nm - czyli naprawdę taki lajcik jak na 18letniego dobrze dotartego Saaba ...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 13 Aug 2011 - 09:27
Post #103


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(adam87 @ Fri, 12 Aug 2011 - 08:20) *
Moc nie jest najwazniejsza smile.gif

Mirage, ale racelogic pokazuje max predkosc 227 a Ty ledwo przekroczyles 210. Zwykle jest odwrotnie ale u Ciebie wydaje mi sie ze licznik zaniza. Patrzac na zegary 100-200 wychodzi w 11s.

Adam, jak patrzysz na szafę to racelogic pokazuje dokładnie to samo. z tą prędkością nie wiem o co Ci chodzi. Mierząc 100-200 w ogóle nie ma potrzeby patrzenia na licznik przecież bo racelogic i tak mierzy po realnej prędkości z GPSa


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 13 Aug 2011 - 09:30
Post #104


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(Toldi @ Fri, 12 Aug 2011 - 07:49) *
musi byc lepszy wynik bo 13,8 to ja robie, a u Ciebie jednak mocy wiecej, choc to oska wiec....ale zycze powodzenia smile.gif

Ja jak na razie ciotowato biję biegi bo kiepsko wchodzą i szkoda mi skrzyni. Niedługo zajmę się tym i wtedy zrobię dużo lepszy czas laugh.gif


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobson
post Sat, 13 Aug 2011 - 10:03
Post #105


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 January 2009





Fajne te Saaby biggrin.gif

Co do 1/4 to te auta z racji ośki i szczególnie długiej skrzyni to tak średnio sie chyba nadają co? Ale na trasie z rolki to jest już kiler imho ph34r.gif


--------------------
Fiesta XR2i ITB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 13 Aug 2011 - 10:18
Post #106


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(bobson @ Sat, 13 Aug 2011 - 10:03) *
Fajne te Saaby biggrin.gif

Co do 1/4 to te auta z racji ośki i szczególnie długiej skrzyni to tak średnio sie chyba nadają co? Ale na trasie z rolki to jest już kiler imho ph34r.gif


Jesli wierzyc g-techowi, to moj przy dobrej zmianie biegow (2.3 z T28) zrobil 14.2 na 1/4 i 5.9 do 60 mil. Ogolnie przy duzym turbo trzeba robic LC i flat shifta, przy mniejszym standardowa technika zmiany biegow sie sprawdza i auto naprawde jedzie. Moj przy wrzucaniu 2-ki i puszczaniu sprzegla potrafi zapiszczec (a ma ograniczony boost), czyli zmiana biegu jest wystarczajaco szybka i turbo nie zdazy zwolnic.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sat, 13 Aug 2011 - 10:52
Post #107


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Bi-turbo to by była dobra opcja biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BurnOuT
post Sat, 13 Aug 2011 - 12:09
Post #108


Super User
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Warszawa





Na laga po zmianie biegu jest dobra metoda - nie zdejmuj nogi z gazu


--------------------
[Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sat, 13 Aug 2011 - 13:41
Post #109


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(bobson @ Sat, 13 Aug 2011 - 10:03) *
Fajne te Saaby biggrin.gif

Co do 1/4 to te auta z racji ośki i szczególnie długiej skrzyni to tak średnio sie chyba nadają co? Ale na trasie z rolki to jest już kiler imho ph34r.gif


Wcale nie chodzi o to, że skrzynia ma długie przełożenia (bo jest i 4,45 - krótka), ale o zestopniowanie biegów.
Na 1/4 to 1 musi sięgać dalej niż 50% 2-ki. Trzeci bieg jest totalnie dziwnie długi. Niestety tu nie bardzo można sobie żąglować przełożeniami poszczególnych biegów.
Zawsze jednak można pokusić się o 6 biegową skrzynię ze szperą (niestety koszt dosyć znaczny...) - jest nawet nieźle zestopniowana (biegi są krótkie: 60- 95-135-175-220-260 km/h przy standardowej odcince)


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Sat, 13 Aug 2011 - 16:10
Post #110


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Dla mnie najlepszym rozwiazaniem jest skrzynia z wolnossaka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sat, 13 Aug 2011 - 17:24
Post #111


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(adam87 @ Sat, 13 Aug 2011 - 16:10) *
Dla mnie najlepszym rozwiazaniem jest skrzynia z wolnossaka.


Jest najlepszym z łatwo dostępnych, ale z pewnością nie jest to optymalne rozwiązanie tongue.gif


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Sat, 13 Aug 2011 - 18:10
Post #112


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Jest optymalne bo jest dobre i tanie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sat, 13 Aug 2011 - 20:18
Post #113


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(adam87 @ Sat, 13 Aug 2011 - 18:10) *
Jest optymalne bo jest dobre i tanie smile.gif


Hihi - niech będzie. Moja 4,45 czeka aż się zgadam z mechaniorem na wymianke (a mam 3,82 więc ból) biggrin.gif


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 01 Sep 2011 - 01:21
Post #114


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dzisiaj był ciekawy pojedynek dwóch aut o mocy blisko 400KM, ten saab i jakiś Nissan 300ZX na angielskich blachach...
Przy spirincie z III biegu od 100km/h do bodajże 230-240km/h 300ZX wysunął się do przodu o 1 długość auta, jak to możliwe że po mimo sporo większej masy (Saab waży tylko ok. 1380kg) i o zbliżonej mocy a jednak wysunął się przed Saaba ??
Chodzi tu o Aerodynamikę czy może o przełożenia w skrzyni biegów ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Thu, 01 Sep 2011 - 01:24
Post #115


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





No a z kolei jak to możliwe że 400 konny saab do 240km/h zostaje z tyłu za moim 330KM? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cfaniak
post Thu, 01 Sep 2011 - 01:25
Post #116


Super User
Dołączył: Fri, 26 November 2004
Skąd: Warsaw





Pojemność i co z tym idzie pewnie niuton większy więc było czym pchać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 01 Sep 2011 - 01:27
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No ale ty Adaś masz skrzynię najkrutkszą jaka była o przełożeniu 4,45 a Saabinho to najdłuższe badziewie 3,82 - to chyba o to chodzi...
Zresztą te 328KM miałeś przed wymianą głowicy teraz na nowej pewno z 5-10KM mogło dojść...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Thu, 01 Sep 2011 - 08:06
Post #118


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Myślałem, ze długa skrzynia jest zaletą doładowanego silnika. To chyba chodzi po prostu o spory LAG, który trzeba wyeliminować. Skracając skrzynie rozwiąże się jeden, a spowoduje inny problem


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Thu, 01 Sep 2011 - 08:42
Post #119


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(Coobcio @ Thu, 01 Sep 2011 - 01:21) *
Dzisiaj był ciekawy pojedynek dwóch aut o mocy blisko 400KM, ten saab i jakiś Nissan 300ZX na angielskich blachach...
Przy spirincie z III biegu od 100km/h do bodajże 230-240km/h 300ZX wysunął się do przodu o 1 długość auta, jak to możliwe że po mimo sporo większej masy (Saab waży tylko ok. 1380kg) i o zbliżonej mocy a jednak wysunął się przed Saaba ??
Chodzi tu o Aerodynamikę czy może o przełożenia w skrzyni biegów ??

bo po prostu w tym 300ZXie było bardzo grubo nadłubane...
a z wiaduktu z góry wyglądąło to na 2-3 długości...


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Binio
post Thu, 01 Sep 2011 - 16:22
Post #120


User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Łódź





A to nie ten 300zx świeżo zestrojony w Piasecznie na 700+ ?


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

32 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 26 September 2025 - 03:13