![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Przy pojemności 2.0 i mocy 550+ laga nie będzie? Będzie taki sam lub większy jak w 2.5 R5 na GTXie. Oczywiście ze finansowo napewno taniej modzic dalej 2.0, ale 2,5 wydaje sie mieć większe możliwości, tym bardziej jak macie juz wtryski. A czy jest sens czy go nie ma zależy tylko i wyłącznie od fantazji i portfela właściciela.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Nie wiem po co chcesz psuc tak ładne autko, masz w miare bezawaryjne 340KM, każde modzenie powyżej 400KM będzie się objawiało częstszymi usterkami, autko nowe, pewnie gwarancje na nie masz, wygodne, bardzo szybkie, po co je PSUC??? Swapy chcesz robić ??? Kup sobie golfa IV za 20tysi z haldexem, i silnikiem 2,8, uturbij i się baw..będziesz 10 trzepał tak jak daniel..a jak nie to kup gotowe S4 z 500KM, będzie Cie to wszystko kosztować mniej nerwów i pieniędzy. Szkoda tego Pięknego autka...
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Przy pojemności 2.0 i mocy 550+ laga nie będzie? Będzie taki sam lub większy jak w 2.5 R5 na GTXie. Oczywiście ze finansowo napewno taniej modzic dalej 2.0, ale 2,5 wydaje sie mieć większe możliwości, tym bardziej jak macie juz wtryski. A czy jest sens czy go nie ma zależy tylko i wyłącznie od fantazji i portfela właściciela. Moze zle sie wyrazilem. Jestesmy firma ktora robi samochody na droge zachowujac duzy zapas. Kto korzystal z naszych uslug wie. Napisalem ze silnik zniesie 550ps ale nie oferuje klientom wiecej niz 450ps Wole 450ps z max momentem 3000-3500 z TurboFSI czy tez 550ps z 3.2VR6 rowniez z max momentem miedzy 3000-3500rpm. Fajnie ze "czytacze" tego forum jaraja sie max wartosciami ale nie o to chodzi w modyfikacji samochodów do jazdy na codzien. Pozatym jak zagłebicie sie w specyfikacje R5TFSI to zauwazycie ze bez duzych modow nie nadaje sie do duzych mocy. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Doskonale Was rozumiem. Zdrowe i fachowe podejście, jednak nie eliminował bym silnika 2,5TFSI w Golfie jeżeli właściciela na to stać.
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Napisalem ze silnik zniesie 550ps ale nie oferuje klientom wiecej niz 450ps Pozatym jak zagłebicie sie w specyfikacje R5TFSI to zauwazycie ze bez duzych modow nie nadaje sie do duzych mocy. Mamy rozumieć , że już kilka 2.5 TFSI wysłałeś na złom , bo przekroczyłeś w nich 550KM. Jak empirycznie to udowodniłeś to nie ma co rzeczywiście dalej dywagować. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem pajak100.
Nikt nie mowi ze nie bedzie wytrzymywał. Ale powerband bedzie gorszy przy 550ps niz R32. 450ps da sie zrobic z 2.0TFSI z max momentem kolo 3000rpm. Napisz gdzie tu sens zastanawiac sie na 2.5???? -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Napisz gdzie tu sens zastanawiac sie na 2.5???? Może dla Zlos-ia istotny jest fakt że posiadałby unikalnego Golfa R z 2.5 R5TFSI. No i dzwięk R5 jest niesamowity, wyjatek - R5TFSI gdy pracuje na wolnych obrotach to nie powala dzwiękiem. Pozatym byłby pierwszy na świecie Z Golf-em R5TFSI o co tak sie 'zabiega' na polskim rynku ;] -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Do nowego samochodu z zajebistym silnikiem wkladac inny.....ktory nie wiadomo czy wogole bez rzezby tam siadzie, nie mowiac o elektryce czy tez dopasowaniu immo tylko po to ze na forum rf.pl panuje moda "jedynego na swiecie"??
Sorry ale to bezsens. Oczywiscie klient nasz Pan i jesli trzeba bedzie to taki swap wykonamy -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Tez uwazam ze prucie tego golfa nie ma sensu , jak juz sie tak uparles na 2,5 tfsi bo z pewnoscia motor ma potencjal i jest zajebisty to zapakowac cos takiego do mk2 plus 4 motion i wtedy rzezbic , mi osobiscie golfa bylo by troche szkoda
ps Ale napewno 2,5 nie jest nijaki i na gt35 z malym zeliwem ,albo tak jak nikolas wspomnial zeby zapakowac tam GTX 3076 z potencjalem do 600-650km lag bylby do przyjecia -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
,albo tak jak nikolas wspomnial zeby zapakowac tam GTX 3076 z potencjalem do 600-650km lag bylby do przyjecia Jasne czemu nie tylko ktos wyzej napisal ze cena bardziej wydajnych wtryskow co circa ~1k euro, wiec IMO zostawic auto w takim zestawieniu jak jest obecnie i cieszyc sie fajnym mocny DD lub sprzedac to i kupic TT RS gdzie stockowo jest 5 garow. |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Wtryski wydajniejsze niz ori w CDL i nie mówie o RS4kowych mozna miec duuuzo taniej niz 1000e/sztuka.
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
Skoro 2.0TFSI robi sie na bezpieczne 450KM,to ten R5 po ogarnieciu tematu 550+ nie powinno stanowic problemu za pare lat z BigT bedzie pewnie robiony na 600+ i bedzie uznany za najlepszy silnik Vaga do modow.
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
User Dołączył: Tue, 01 March 2011 ![]() |
A ja zaproponuje coś innego 4.2 fsi z Audi S4 b6 lub RS4 z b7. Ale do końca nie wiem czy wejdzie...
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 Skąd: Kraków ![]() |
taa, najlepszy pomysł ze wszystkich wymienionych...
i do tego istny połykacz zakrętów będzie... -------------------- MX-5 - track
E55 AMG - daily |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ja tylko przypomne że niedawno był albo jeszcze jest 2.5 TFSI na allegro za 25 000 PLN, tanio jak za mokre zboże, gratow tuningowych do niego tez full za grosze mozna dostać wszedzie..
![]() ![]() dla przypomnienia R32 mozna kupić za 6-7 kPLN, przetarte mody, jeden cylinder więcej , wieksza pojemność no i najwazniejsze w koncu eRka musi mieć VRa... zostawmy R5 dla audi, poza tym poprzecznie R5 to jakoś nie to samo ![]() ten 2.5 TFSI to w ogóle audi wzdłuż montuje ? trzeba by smiałka co by go ustawił wzdłuż, w starym B2 najlepiej URquattro - to byłoby coś i powrót do korzeni ! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
mnie drażni że audi nie idzie w vr6, tylko traktuje je po macoszemu.
przecież to byłby szał a3 albo a4 3,2 zaturbione moc w okolicach 350KM w serii, mało awaryjne, mało wysilone, itp, a oni idą w te v6 moim zdaniem bez sensu też nie do końca podzielam zachwyt tym tfsi |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jak to nie idzie, nawet porsche idzie, wszak R36 jest w Q7 i cayenne
![]() zaturbienie VRa to byłby strzał w kolano w pewien sposob... pewnie nie żyją w kosmosie i widzą ile sie tego zaturbia ![]() V6 3.0 TFSI to tez zajebisty silnik, cos miał wyjśc taki tylko z turbiną a nie z kompresorem podobno do jakiego RS tylko nie wiem czy RS5 czy RS4 nie chce mi sie sprawdzać ale to nowe 2.5 TFSI to chyba tylko w poprzek idzie ? a ponieważ silnik krótki, do tego sa te nowe skrzynie to mogłoby spokojnie iść do S4, no chyba że tam juz docelowo V6 co nie byłoby głupie... jak juz mowa o macoszeniu VRa, to szkoda że w R8 nie zapodali W12 biturbo który jest w bentleyu - byłby taki baby veyron ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Dobrze że audi nie daje vr-a turbo do swoim fur. Vw ma , a raczej miał R32 ,teraz ma nowego vr-a R36 no i maja jeszcze 2.0T i to im wystarcza. Audi ma 3.0TFSI i 2.5R5TFSI i też ma fajnie. Dla każdego coś miłego.
Koniec ot. Fajnie by było złożyć sobie takiego golfa r + 2.5 R5Tfsi. Z drugiej strony realnie na to patrząc auto straci na wartości masakrycznie. No i nikt tego w razie chceci sprzedaży nie odkupi za rozsadna cene. Ja proponuje nie zmieniać fury i rzeźbić to co jest na 450hp i chyba ? powinno wystarczyć te 450kucy jak do dupowozu po bułki ? am i right ? -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
Skoro Patryk mowi ze 2.0tsi robia bezpiecznie na 450 to wlasnie jest najlepsze rozwiazanie,bo choc 2.5R5 wedlug mnie to super motor ale na dzien dzisiejszy nie jest ogarniety na tyle zeby robic 550+ a dopiero wtedy bylby sens w niegi isc.
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
User Dołączył: Sun, 28 November 2010 ![]() |
Może jednak zrobić R32/36 Mk VI w PL pierwszy i pewnie jeden z pierwszych w Euro.
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 05:24 |