Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Closed TopicStart new topic
> Mk 6 Golf R20 Stage 3 (new), +dolot +FMIC +new soft by CompSport
Nikolas
post Thu, 16 Jun 2011 - 12:49
Post #61


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Przy pojemności 2.0 i mocy 550+ laga nie będzie? Będzie taki sam lub większy jak w 2.5 R5 na GTXie. Oczywiście ze finansowo napewno taniej modzic dalej 2.0, ale 2,5 wydaje sie mieć większe możliwości, tym bardziej jak macie juz wtryski. A czy jest sens czy go nie ma zależy tylko i wyłącznie od fantazji i portfela właściciela.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 16 Jun 2011 - 12:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
prnit
post Thu, 16 Jun 2011 - 13:03
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Nie wiem po co chcesz psuc tak ładne autko, masz w miare bezawaryjne 340KM, każde modzenie powyżej 400KM będzie się objawiało częstszymi usterkami, autko nowe, pewnie gwarancje na nie masz, wygodne, bardzo szybkie, po co je PSUC??? Swapy chcesz robić ??? Kup sobie golfa IV za 20tysi z haldexem, i silnikiem 2,8, uturbij i się baw..będziesz 10 trzepał tak jak daniel..a jak nie to kup gotowe S4 z 500KM, będzie Cie to wszystko kosztować mniej nerwów i pieniędzy. Szkoda tego Pięknego autka...


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 16 Jun 2011 - 13:25
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(Nikolas @ Thu, 16 Jun 2011 - 12:49) *
Przy pojemności 2.0 i mocy 550+ laga nie będzie? Będzie taki sam lub większy jak w 2.5 R5 na GTXie. Oczywiście ze finansowo napewno taniej modzic dalej 2.0, ale 2,5 wydaje sie mieć większe możliwości, tym bardziej jak macie juz wtryski. A czy jest sens czy go nie ma zależy tylko i wyłącznie od fantazji i portfela właściciela.


Moze zle sie wyrazilem. Jestesmy firma ktora robi samochody na droge zachowujac duzy zapas.
Kto korzystal z naszych uslug wie. Napisalem ze silnik zniesie 550ps ale nie oferuje klientom wiecej niz 450ps
Wole 450ps z max momentem 3000-3500 z TurboFSI czy tez 550ps z 3.2VR6 rowniez z max momentem miedzy 3000-3500rpm. Fajnie ze "czytacze" tego forum jaraja sie max wartosciami ale nie o to chodzi w modyfikacji samochodów do jazdy na codzien.

Pozatym jak zagłebicie sie w specyfikacje R5TFSI to zauwazycie ze bez duzych modow nie nadaje sie do duzych mocy.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 16 Jun 2011 - 13:30
Post #64


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Doskonale Was rozumiem. Zdrowe i fachowe podejście, jednak nie eliminował bym silnika 2,5TFSI w Golfie jeżeli właściciela na to stać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Thu, 16 Jun 2011 - 14:27
Post #65


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





CYTAT(PatTDI @ Thu, 16 Jun 2011 - 13:25) *
Napisalem ze silnik zniesie 550ps ale nie oferuje klientom wiecej niz 450ps

Pozatym jak zagłebicie sie w specyfikacje R5TFSI to zauwazycie ze bez duzych modow nie nadaje sie do duzych mocy.


Mamy rozumieć , że już kilka 2.5 TFSI wysłałeś na złom , bo przekroczyłeś w nich 550KM. Jak empirycznie to udowodniłeś to nie ma co rzeczywiście dalej dywagować.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 16 Jun 2011 - 14:48
Post #66


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem pajak100.
Nikt nie mowi ze nie bedzie wytrzymywał. Ale powerband bedzie gorszy przy 550ps niz R32.
450ps da sie zrobic z 2.0TFSI z max momentem kolo 3000rpm.
Napisz gdzie tu sens zastanawiac sie na 2.5????


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 16 Jun 2011 - 14:57
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(PatTDI @ Thu, 16 Jun 2011 - 14:48) *
Napisz gdzie tu sens zastanawiac sie na 2.5????


Może dla Zlos-ia istotny jest fakt że posiadałby unikalnego Golfa R z 2.5 R5TFSI. No i dzwięk R5 jest niesamowity, wyjatek - R5TFSI gdy pracuje na wolnych obrotach to nie powala dzwiękiem.
Pozatym byłby pierwszy na świecie Z Golf-em R5TFSI o co tak sie 'zabiega' na polskim rynku ;]


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 16 Jun 2011 - 16:02
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Do nowego samochodu z zajebistym silnikiem wkladac inny.....ktory nie wiadomo czy wogole bez rzezby tam siadzie, nie mowiac o elektryce czy tez dopasowaniu immo tylko po to ze na forum rf.pl panuje moda "jedynego na swiecie"??
Sorry ale to bezsens. Oczywiscie klient nasz Pan i jesli trzeba bedzie to taki swap wykonamy


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 16 Jun 2011 - 16:22
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Tez uwazam ze prucie tego golfa nie ma sensu , jak juz sie tak uparles na 2,5 tfsi bo z pewnoscia motor ma potencjal i jest zajebisty to zapakowac cos takiego do mk2 plus 4 motion i wtedy rzezbic , mi osobiscie golfa bylo by troche szkoda


ps Ale napewno 2,5 nie jest nijaki i na gt35 z malym zeliwem ,albo tak jak nikolas wspomnial zeby zapakowac tam GTX 3076 z potencjalem do 600-650km lag bylby do przyjecia


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Thu, 16 Jun 2011 - 18:42
Post #70


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





CYTAT(Rafalek114 @ Thu, 16 Jun 2011 - 16:22) *
,albo tak jak nikolas wspomnial zeby zapakowac tam GTX 3076 z potencjalem do 600-650km lag bylby do przyjecia


Jasne czemu nie tylko ktos wyzej napisal ze cena bardziej wydajnych wtryskow co circa ~1k euro, wiec IMO zostawic auto w takim zestawieniu jak jest obecnie i cieszyc sie fajnym mocny DD lub sprzedac to i kupic TT RS gdzie stockowo jest 5 garow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Thu, 16 Jun 2011 - 19:50
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Wtryski wydajniejsze niz ori w CDL i nie mówie o RS4kowych mozna miec duuuzo taniej niz 1000e/sztuka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł75
post Thu, 16 Jun 2011 - 21:58
Post #72


User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





Skoro 2.0TFSI robi sie na bezpieczne 450KM,to ten R5 po ogarnieciu tematu 550+ nie powinno stanowic problemu za pare lat z BigT bedzie pewnie robiony na 600+ i bedzie uznany za najlepszy silnik Vaga do modow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
castellaro
post Thu, 16 Jun 2011 - 23:15
Post #73


User
Dołączył: Tue, 01 March 2011





A ja zaproponuje coś innego 4.2 fsi z Audi S4 b6 lub RS4 z b7. Ale do końca nie wiem czy wejdzie... tongue.gif I tez zależy jaki właściciel ma na to fundusz na ten projekt...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MiC_street
post Fri, 17 Jun 2011 - 01:13
Post #74


Frequent User
Dołączył: Thu, 28 January 2010
Skąd: Kraków





taa, najlepszy pomysł ze wszystkich wymienionych...
i do tego istny połykacz zakrętów będzie...


--------------------
MX-5 - track
E55 AMG - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 17 Jun 2011 - 13:47
Post #75


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ja tylko przypomne że niedawno był albo jeszcze jest 2.5 TFSI na allegro za 25 000 PLN, tanio jak za mokre zboże, gratow tuningowych do niego tez full za grosze mozna dostać wszedzie.. wink.gif smile.gif

dla przypomnienia R32 mozna kupić za 6-7 kPLN, przetarte mody, jeden cylinder więcej , wieksza pojemność no i najwazniejsze w koncu eRka musi mieć VRa... zostawmy R5 dla audi, poza tym poprzecznie R5 to jakoś nie to samo wink.gif

ten 2.5 TFSI to w ogóle audi wzdłuż montuje ? trzeba by smiałka co by go ustawił wzdłuż, w starym B2 najlepiej URquattro - to byłoby coś i powrót do korzeni !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Fri, 17 Jun 2011 - 14:12
Post #76


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





mnie drażni że audi nie idzie w vr6, tylko traktuje je po macoszemu.
przecież to byłby szał a3 albo a4 3,2 zaturbione moc w okolicach 350KM w serii, mało awaryjne, mało wysilone, itp,
a oni idą w te v6 moim zdaniem bez sensu
też nie do końca podzielam zachwyt tym tfsi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 17 Jun 2011 - 14:22
Post #77


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





jak to nie idzie, nawet porsche idzie, wszak R36 jest w Q7 i cayenne wink.gif

zaturbienie VRa to byłby strzał w kolano w pewien sposob... pewnie nie żyją w kosmosie i widzą ile sie tego zaturbia wink.gif

V6 3.0 TFSI to tez zajebisty silnik, cos miał wyjśc taki tylko z turbiną a nie z kompresorem podobno do jakiego RS tylko nie wiem czy RS5 czy RS4

nie chce mi sie sprawdzać ale to nowe 2.5 TFSI to chyba tylko w poprzek idzie ? a ponieważ silnik krótki, do tego sa te nowe skrzynie to mogłoby spokojnie iść do S4, no chyba że tam juz docelowo V6 co nie byłoby głupie...

jak juz mowa o macoszeniu VRa, to szkoda że w R8 nie zapodali W12 biturbo który jest w bentleyu - byłby taki baby veyron wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 17 Jun 2011 - 15:01
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Dobrze że audi nie daje vr-a turbo do swoim fur. Vw ma , a raczej miał R32 ,teraz ma nowego vr-a R36 no i maja jeszcze 2.0T i to im wystarcza. Audi ma 3.0TFSI i 2.5R5TFSI i też ma fajnie. Dla każdego coś miłego.

Koniec ot.
Fajnie by było złożyć sobie takiego golfa r + 2.5 R5Tfsi. Z drugiej strony realnie na to patrząc auto straci na wartości masakrycznie. No i nikt tego w razie chceci sprzedaży nie odkupi za rozsadna cene.
Ja proponuje nie zmieniać fury i rzeźbić to co jest na 450hp i chyba ? powinno wystarczyć te 450kucy jak do dupowozu po bułki ? am i right ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł75
post Fri, 17 Jun 2011 - 17:10
Post #79


User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





Skoro Patryk mowi ze 2.0tsi robia bezpiecznie na 450 to wlasnie jest najlepsze rozwiazanie,bo choc 2.5R5 wedlug mnie to super motor ale na dzien dzisiejszy nie jest ogarniety na tyle zeby robic 550+ a dopiero wtedy bylby sens w niegi isc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gofli3007
post Fri, 17 Jun 2011 - 21:10
Post #80


User
Dołączył: Sun, 28 November 2010





Może jednak zrobić R32/36 Mk VI w PL pierwszy i pewnie jeden z pierwszych w Euro. cool.gif Jak już tak mówimy o byciu pionierem. :L
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 21 August 2025 - 05:24