Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Closed TopicStart new topic
> Mk 6 Golf R20 Stage 3 (new), +dolot +FMIC +new soft by CompSport
GRE
post Thu, 23 Jun 2011 - 14:03
Post #201


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





A czym sie rozni fimc z R od tego z s3? Oprocz boczkow.


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 23 Jun 2011 - 14:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GRE
post Thu, 23 Jun 2011 - 14:06
Post #202


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





Zawsze moznazmienic przelozenie biegu6 go na dluzszy, potem remap skrzyni CS i juz jest dluzsza
CYTAT(zlos @ Thu, 23 Jun 2011 - 12:25) *
DSG w R20 ma bardzo krótki 6. bieg - 130kmh to już okolice 3.2-3.4 krpm.
Trasa jest więc męcząca i niekoniecznie ekonomiczna, choć wypierd owszem posiada z każdej szybkości.
Dlatego skrzynka z RS3 tak się uśmiecha, bo przełożenia 1 do 6. biegu ma podobne, a 7. bieg jest typowym autostradowym nadbiegiem, na którym wszystko cichnie i uspakaja się...



No i? smile.gif



Nie są to auta do porównywania. RS6 jest dużym kombi klasy GT - zjadaczem autostrad, a golfina to hothatch do śmigania po krętych dróżkach. Różnica 500kg masy już powinna coś powiedzieć.



--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 23 Jun 2011 - 14:35
Post #203


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(GRE @ Thu, 23 Jun 2011 - 14:03) *
A czym sie rozni fimc z R od tego z s3? Oprocz boczkow.

Wydajnością rdzenia
Po maju 2009 niczym się nie różni.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Thu, 23 Jun 2011 - 14:45
Post #204


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





CYTAT(PatTDI @ Thu, 23 Jun 2011 - 14:35) *
Wydajnością rdzenia
Po maju 2009 niczym się nie różni.

W zaden inny upgrade nie warto sie pchac w porownaniu z s3?


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 23 Jun 2011 - 14:55
Post #205


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(GRE @ Thu, 23 Jun 2011 - 14:45) *
W zaden inny upgrade nie warto sie pchac w porownaniu z s3?

Do 400ps nie


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 26 Jun 2011 - 22:31
Post #206


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Nie wiem czy coś wniose do dyskusji ale byłem dziś na gti international i rozmawiałem chwile z właścicielem s3 z r5 2.5T.Podobno 700KM , spięty ze skrzynia z s3, odprezony 8:1, na normalnym wtrysku. Nie było jeszcze oficjalnych przejazdów na 1/4. Jutro wrzucę foto poglądowe.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sun, 26 Jun 2011 - 23:28
Post #207


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





No właśnie wniosłeś i to dużo , bo PatTdi twierdził gdzieś we wcześniejszych postach , że seryjne wtryski skończą się przy 450KM. Pytanie tylko czy pisząc to masz namyśli oryginalne wtryski od TFSI.
Normalny oznacza - stary w kolektor ?


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 26 Jun 2011 - 23:33
Post #208


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





W sesje normalne wtryski czyli na zwykłej listwie nie fsi. Sory ze trochę zamieszalem.Motor odpalony na SA. Boost 2.0 bary


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 27 Jun 2011 - 08:47
Post #209


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(pajak100 @ Sun, 26 Jun 2011 - 23:28) *
No właśnie wniosłeś i to dużo , bo PatTdi twierdził gdzieś we wcześniejszych postach , że seryjne wtryski skończą się przy 450KM. Pytanie tylko czy pisząc to masz namyśli oryginalne wtryski od TFSI.
Normalny oznacza - stary w kolektor ?


Pajak100 jak nie wiesz to sie nie odzywaj. Ja podaje info ktore sam sprawdziłem.

Lukey a silnik w tym s3 nie byl przypadkiem z amerykanskiego golfa 2.5 R5 non fsi??


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 27 Jun 2011 - 09:48
Post #210


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





btw: co to za silnik idzie na USA ? jakie ma oznaczenie, to jest do czegoś jeszcze pakowane oprócz golfa ?

to byłaby moze alternatywa do zaturbienia ?

edit z audiklubu info:

http://www.audiklub.org/silniki/-/vw/2.4/2...c/index/pb.html

Kody silników
Marka Kod Moc Poj. Cyl. Rozpocz. Zakoń. Model Typ »
VW BGP 150 2.5 5 1/2006 6/2008 VW Jetta PB "ROK"
VW BPS 150 2.5 5 7/2005 4/2010 VW New Beetle PB "USA"
VW BPS 150 2.5 5 7/2005 9/2010 VW New Beetle PB "USA","CDN" "MEX"
VW CBTA 170 2.5 5 7/2007 10/2010 VW Bora PB "MEX"
VW CBTA 170 2.5 5 5/2007 5/2011 VW Golf PB "USA", "CDN", "MEX":SRE
VW CBTA 170 2.5 5 7/2007 w prod. VW Jetta PB
VW CBTA 170 2.5 5 7/2009 10/2010 VW Jetta PB "BR","RA."
VW CBTA 170 2.5 5 4/2010 w prod. VW Jetta PB "RA."
VW CBTA 170 2.5 5 7/2009 w prod. VW Jetta PB "RA.","BR." "USA","CDN"
VW CBTA 170 2.5 5 7/2009 w prod. VW Jetta PB "RA.","USA" "CDN"
VW CBTA 170 2.5 5 7/2007 10/2010 VW Jetta PB "ROK"
VW CBTA 170 2.5 5 7/2007 7/2008 VW Jetta PB "USA"
VW CBTA 170 2.5 5 7/2007 w prod. VW Jetta PB "USA","CDN"
VW CBTA 170 2.5 5 7/2007 10/2010 VW Jetta PB "USA","MEX"
VW CBUA 170 2.5 5 7/2007 10/2010 VW Bora PB
VW CBUA 170 2.5 5 7/2007 7/2009 VW Bora PB "MEX"
VW CBUA 170 2.5 5 5/2007 5/2011 VW Golf PB "USA", "CDN", "MEX":SRE
VW CBUA 170 2.5 5 7/2007 w prod. VW Jetta PB
VW CBUA 170 2.5 5 4/2010 w prod. VW Jetta PB "RA."
VW CBUA 170 2.5 5 7/2007 w prod. VW Jetta PB "USA"


jest taki na Allegro za 6kPLN smile.gif

http://moto.allegro.pl/vw-jetta-passat-gol...1642910557.html


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Mon, 27 Jun 2011 - 11:41
Post #211


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Właściciel mówił ze był to orginał fsi.Robiony przez storm developments z UK.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 27 Jun 2011 - 14:37
Post #212


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(cowboy @ Mon, 27 Jun 2011 - 09:48) *
btw: co to za silnik idzie na USA ? jakie ma oznaczenie, to jest do czegoś jeszcze pakowane


Miałem rowniez okazje takie stroic. Jeden w MK5 a drugi w Jettcie
Wolnossace i uturbione.
Silniki sa na dwoch rodzajach sterowania ME7 i ME17
Silnik 150ps na ME7 z kolektorem ssacym zrobilismy na 210ps.... Niezle biorac pod uwage doladowane stare 2.2T
Uturbione oba sa na GT35 i w pełni zakute. O wynikach ciezko mowic bo samochody nie byly na hamownii.
Jak ja odwiedza to napisze o wynikach.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Mon, 27 Jun 2011 - 20:59
Post #213


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Obiecane foto.
Sory za jakosc ale nie jestem fotografem:)
http://imageshack.us/f/12/img5175o.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/560/img5177h.jpg/

P.S Jak sie wstawia fotki jako thumbnails?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lakier
post Mon, 27 Jun 2011 - 21:24
Post #214


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 December 2010





Pitupitu o silnikach, a na tvn turbo Mikiciuk podnieca się Golfem R. Swoją drogą ma rację, że nazwa r20 brzmi jak bateria wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 27 Jun 2011 - 21:57
Post #215


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(lukey @ Mon, 27 Jun 2011 - 20:59) *
Obiecane foto.
Sory za jakosc ale nie jestem fotografem:)
http://imageshack.us/f/12/img5175o.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/560/img5177h.jpg/

P.S Jak sie wstawia fotki jako thumbnails?

To jest właśnie silnik z Rabitta 2.5 R5 i z TTRS 2.5TFSI nie ma nic wspolnego


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 27 Jun 2011 - 22:04
Post #216


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





PatTDI
czy dobrze zrozumiałem że wolnossak zrobił sie ze 150 na 210KM ?
te 150KM to jest jakis rev limiter, albo na paliwie 86 oktanów ? wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 27 Jun 2011 - 22:37
Post #217


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(PatTDI @ Mon, 27 Jun 2011 - 21:57) *
To jest właśnie silnik z Rabitta 2.5 R5 i z TTRS 2.5TFSI nie ma nic wspolnego


Pat w tym R5 N/A jest alublok ?? Jak z dostępnością korb i odpręzających tłoków do tego ??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Mon, 27 Jun 2011 - 23:01
Post #218


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Jakie roznice sa w tych silnikach?Mozliwe ze cos zle zrozumialem ,dosc glosno tam bylo.Jakby nie bylo tez ciekawa alternatywa dla orginalnego silnika.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 27 Jun 2011 - 23:09
Post #219


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Jest ograniczony kolektorem ssacym i softem.
Korby i tłoki są dostępne. Ten na ME7 ma 9.5:1 wiec nie widzę sensu odprezania. Korby, turbo i jeździć.
Ogólnie bardzo fajny......wałek ssacy płynnie regulowany.....pasuje pod każda skrzynię z r4. Blok oczywiście zeliwny


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZiG
post Tue, 28 Jun 2011 - 04:04
Post #220


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: Szczecin





CYTAT(Lakier @ Mon, 27 Jun 2011 - 21:24) *
Swoją drogą ma rację, że nazwa r20 brzmi jak bateria wink.gif


A oficjalna nazwa to nie jest poprostu Golf R ? Wraz z mk6 cyfrowe oznaczenie odeszło w niepamięć. W salonie VW też mówią r20 ?


--------------------
Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 12:09