![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Czekam na czas z Taghauera lub drzewka SSS. Jesli wpadnie w granicach 12.5s to...
![]() -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 14 September 2003 Skąd: Płock/Wawa ![]() |
Trza bylo dzisiaj podjechac i sprawdzic
![]() -------------------- PIDŻON
M3 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Mam skrzynkę z nowym softem, który(ą) ujeżdżam od kilkudziesięciu godzin w opcją startu LC z wolnej stopy.
Jak ogarnę do końca start, to pokażę się gdzieś przy porządnym sprzęcie do pomiarów ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Może Lublin za miesiąc?
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Na drugim filmiku fajnie się odepchnął
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Na drugim filmiku fajnie się odepchnął Ogólnie biegi są krótkie w R20 - jazda autostradą to już obroty grubo powyżej 3k rpm. Brakuje nadbiegu do dalekich podróży... Akurat w trakcie przyspieszania to nie wadzi, bo DSG przerzuca biegi naprawdę szybko. Start z Launch Control natomiast zmienia nieco działanie sprzęgła, które przy zmianie biegów nie zaciska się do końca i zmiana odbywa się na pływającym sprzęgle. W ten sposób nie można wyczuć utraty momentu na kołach - a przynajmniej ja nie jestem w stanie znaleźć na kierownicy lub kołach momentu przepięcia biegu.![]() W sumie - to jest opinia wielu osób, które znam - DSG robi bardzo dobrą robotę. Auto waży 1450kg, ma 340 koni i 4.5 do setki. Głównie dzięki właśnie DSG. Kilku kolegów z manualem walczy z przepinką z 1. na 2. w trakcie startów i... nie zawsze się udaje. Rozkminiłem wczoraj w nocy system startowania z wolnej stopy i z limiterem obrotów ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Wynik tankowania na stacji BP, związku powstałego w wyniku połączenia benzyny z czymś ropopodobnym skończył się niemal katastrofą.
Na szczęście na czas spuściłem paliwo (???), wymieniłem filtry i... podłączyłem silnik do zewnętrznego płuco-serca, które wypchało rurą wydechową takie bardzo śmierdzące coś z wtrysków. Wszystko wskazuje na to, że odzyskałem wreszcie wigor. Ostrzegam przez BP przy skrzyżowaniu Łopuszańskiej i Jerozolimskich w Wawie. Zamiast 98 zatankujesz tam mazut, a Twój mail do BP będzie ordynarnie zlany ciepłym moczem. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
shit
![]() Ja juz od dłuższego czasu nie zalewam na BP bo stwierdzam ze to mega gó**o. Toledziak na ich paliwie krztusil sie a drugie auto caly czas wywalalo bład EGR... P.S tak sobie teraz patrze jaki czas na 1/4 mili wg Racelogica robisz, i tym bardziej mi miło ze pare razy z rolki mogliśmy polatac ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
no ja juz dawno sie wyleczylem ze stacji BP....
a jake miales objawy po zalaniu tego "czegos"..... Pamietam ze w niedziele narzekaleś ze gorzej auto się zbiera ale to chyba nie to bylo powodem? |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
P.S tak sobie teraz patrze jaki czas na 1/4 mili wg Racelogica robisz, i tym bardziej mi miło ze pare razy z rolki mogliśmy polatac Rolkę masz bardzo fajną. Odnośnie kreski to wiadomo, że moje DSG + 4WD startuje z innej ligi. Zauważyłem jednak, że bardzo niewiele aut chce się ze mną brać z kreski. Ostatnio tylko uturbiony CRX i BMW 4xx koni startowało...![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
no ja juz dawno sie wyleczylem ze stacji BP.... a jake miales objawy po zalaniu tego "czegos"..... Pamietam ze w niedziele narzekaleś ze gorzej auto się zbiera ale to chyba nie to bylo powodem? Objawy były ostre. Zaczęło się od potężnego grzania silnika (błyskawicznie łapałem ok. 110 stopni temp. oliwy), potem komputer zaczął pluć błędami sond lambda, katalizatora a na koniec pompy paliwa. Wszystko na dystansie 10km ze stacji do domu. Tak, to było powodem zmulenia auta. Pomimo dodatków do paliwa mających wyczyścić układ, które po prostu nie dały rady. Miałem masę syfu w układzie paliwowym, wtryskach, w okolicach turbiny i kolektorze spalin. Silnik dopiero po 1,5 godziny rozpuszczania skończył oddawać syf. Zwykle wystarczy 30 minut na serco-płuckach od Liqui Moly na wyczyszczenie, u mnie trwało to 90 minut. Pierwszy gaz miałem czarną chmurę za sobą - wydech przepalał resztki syfu. Wyglądało to nieciekawie. Najważniejsze, że mam to za sobą. Czuję się jakbym wykąpał się po sianokosach z wódką i rzepiastymi dziewuchami ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
nie kumam jak mozna tylko wyslac maila. ekspertyze i do sadu kuta... zaciagnac. jesli tylko cos sie stanie z ukladem napedowym, to beda sponsorowac wymiane zepsutych czesci. z 20 letnim autem mozna odpuscic,ale nie z taka nowa fura... No i standardowo zglosic do tych, co sie zajmuja jakoscia paliw. Kiedys mailowo zglosilem , ze chyba dystrybutor na lpg oszukuje, bo ladowalo mi na jednej stacji 100% butli, po 3 tygodniach dostalem maila ze skanem ekspertyzy i wynikami pomiarow, ze wszystko jest ok.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Po tym, jak silnik jest wysprzątany z nagaru, wtryski i kolektory czyściutkie pomierzyłem auto od nowa (wczoraj wieczorem).
Wynik: 12,57 ćwiartka i 4,29 setka Warunki: start z wolnej stopy (turbo lepiej stoi), temperatura 17 st, najdroższy kawałek asfaltu w PL, czyli S8. Wolna stopa lepiej idzie z okolic 4.5 krpm. KurDE MOL, czyli plany DEMOLki Z tego silnika więcej nie wyduszę bez kompletnej demolki, która dorzuci mi maks 60 koni i 30 niuta. A jeśli już demolować, to raczej będzie swap na jakiś ciekawszy silniczek z grupy VAG, który daje większe możliwości. Czyli swap plus cylindrowy. +1cylinderek jest taki jeden bardzo fajny... |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Po tym, jak silnik jest wysprzątany z nagaru, wtryski i kolektory czyściutkie pomierzyłem auto od nowa (wczoraj wieczorem). Wynik: 12,57 ćwiartka i 4,29 setka Warunki: start z wolnej stopy (turbo lepiej stoi), temperatura 17 st, najdroższy kawałek asfaltu w PL, czyli S8. Wolna stopa lepiej idzie z okolic 4.5 krpm. KurDE MOL, czyli plany Z tego silnika więcej nie wyduszę bez kompletnej demolki, która dorzuci mi maks 60 koni i 30 niuta. A jeśli już demolować, to raczej będzie swap na jakiś ciekawszy silniczek z grupy VAG, który daje większe możliwości. Czyli swap plus cylindrowy. +1cylinderek jest taki jeden bardzo fajny... 12,6 2 litrowy samochod z automatem, ktory w miescie pali 10-11l a w trasie potrafi spalic 7. nie wiem, czy jest tu nad czym plakac ![]() Co znaczy kompletna demolka ? chodzi o nowy kolektor i turbo, wtryski , pompe paliwa i takie tam ? Przyznam, ze kibicuje R-ce, bo ma bardzo fajna skrzynie, naped i silnik, a osiagi sa masakryczne. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Rozumiem ze mówisz o 2.5 TFSI. Tam narazie chyba Max 450hp, bo większych wtryskow jeszcze nie wymyślili z tego co wiem.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
swap na R5 2,5 TFSI to pewnie koszt z 40 tys PLN
sam silnik to koszt rzędu 25 kPLN.... IMO nie ma to sensu, sprzedaj to i kup auto z seryjnym silnikiem 2.5 TFSI, nie bedzie gorsze niż golf ![]() EDIT: jak chcesz mieć prawdziwą R-kę to zapodaj R32 turbo i mozesz miec spokojnie +500KM, a zawsze to jeszcze większa pojemnośc i jeszcze jeden cylinder więcej w sumie to poprawisz błąd fabryki, że zaniechali VRa pod maską eRki... zamiast pakowac R4 powinni zapodac R36 albo doładować VRa - to byłby czad ! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
CYTAT Tam narazie chyba Max 450hp, bo większych wtryskow jeszcze nie wymyślili z tego co wiem. Coś mi się zdawało że widziałem większe wtryski do TFSI, koszt 1000€ sztuka ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 18:07 |