Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> Mk 6 Golf R20 Stage 3 (new), +dolot +FMIC +new soft by CompSport
(A)rturo
post Sun, 17 Apr 2011 - 21:30
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Czekam na czas z Taghauera lub drzewka SSS. Jesli wpadnie w granicach 12.5s to... smile.gif


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 17 Apr 2011 - 21:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
zlos
post Sun, 17 Apr 2011 - 23:45
Post #22


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT((A)rturo @ Sun, 17 Apr 2011 - 21:30) *
Jesli wpadnie w granicach 12.5s to... smile.gif
sam bym się zdziwił blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PGmaster
post Sun, 17 Apr 2011 - 23:51
Post #23


User
Dołączył: Sun, 14 September 2003
Skąd: Płock/Wawa





Trza bylo dzisiaj podjechac i sprawdzic wink.gif


--------------------
PIDŻON

M3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Sun, 17 Apr 2011 - 23:55
Post #24


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





Mam skrzynkę z nowym softem, który(ą) ujeżdżam od kilkudziesięciu godzin w opcją startu LC z wolnej stopy.
Jak ogarnę do końca start, to pokażę się gdzieś przy porządnym sprzęcie do pomiarów smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Mon, 18 Apr 2011 - 09:38
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Może Lublin za miesiąc?


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Mon, 18 Apr 2011 - 10:50
Post #26


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(daniel1d11 @ Mon, 18 Apr 2011 - 09:38) *
Może Lublin za miesiąc?
Może smile.gif


EDIT: Procedura LC bez ogranicznika obrotów (sorki za jakość, ale musiałem w łapie trzymać):
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 18 Apr 2011 - 21:24
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Na drugim filmiku fajnie się odepchnął smile.gif Choć ta dwójka zdaje się być bardzo krótka jakaś. Ale ogólnie odpycha się bardzo fajnie.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Tue, 19 Apr 2011 - 12:08
Post #28


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(dżordżyk @ Mon, 18 Apr 2011 - 21:24) *
Na drugim filmiku fajnie się odepchnął smile.gif Choć ta dwójka zdaje się być bardzo krótka jakaś. Ale ogólnie odpycha się bardzo fajnie.
Ogólnie biegi są krótkie w R20 - jazda autostradą to już obroty grubo powyżej 3k rpm. Brakuje nadbiegu do dalekich podróży... Akurat w trakcie przyspieszania to nie wadzi, bo DSG przerzuca biegi naprawdę szybko. Start z Launch Control natomiast zmienia nieco działanie sprzęgła, które przy zmianie biegów nie zaciska się do końca i zmiana odbywa się na pływającym sprzęgle. W ten sposób nie można wyczuć utraty momentu na kołach - a przynajmniej ja nie jestem w stanie znaleźć na kierownicy lub kołach momentu przepięcia biegu.

W sumie - to jest opinia wielu osób, które znam - DSG robi bardzo dobrą robotę. Auto waży 1450kg, ma 340 koni i 4.5 do setki. Głównie dzięki właśnie DSG.
Kilku kolegów z manualem walczy z przepinką z 1. na 2. w trakcie startów i... nie zawsze się udaje.

Rozkminiłem wczoraj w nocy system startowania z wolnej stopy i z limiterem obrotów smile.gif Zrobiłem kilka prób i mam bardzo powtarzalny wynik poniżej 4.6 sek do setki ze startu z limiterem. Start z wolnej stopy, jeśli trafiony idealnie w okolice 4.4-4.6 krpm jest porównywalny, a 2 razy nawet lepszy od startu z limiterem (udało się 4.48 i 4.46 sek). Na 1/4 mili nie katowałem auta, w ostatnim tygodniu zrobiłem milion procent normy ostrych startów i szkoda mi golfinki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 09 Jun 2011 - 16:59
Post #29


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





Wynik tankowania na stacji BP, związku powstałego w wyniku połączenia benzyny z czymś ropopodobnym skończył się niemal katastrofą.

Na szczęście na czas spuściłem paliwo (???), wymieniłem filtry i... podłączyłem silnik do zewnętrznego płuco-serca, które wypchało rurą wydechową takie bardzo śmierdzące coś z wtrysków. Wszystko wskazuje na to, że odzyskałem wreszcie wigor.



Ostrzegam przez BP przy skrzyżowaniu Łopuszańskiej i Jerozolimskich w Wawie. Zamiast 98 zatankujesz tam mazut, a Twój mail do BP będzie ordynarnie zlany ciepłym moczem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Thu, 09 Jun 2011 - 17:22
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





shit ohmy.gif cale szczescie ze ( miejmy nadzieje ) wszystko jest w 100% dobrze z silnikiem.
Ja juz od dłuższego czasu nie zalewam na BP bo stwierdzam ze to mega gó**o.
Toledziak na ich paliwie krztusil sie a drugie auto caly czas wywalalo bład EGR...

P.S tak sobie teraz patrze jaki czas na 1/4 mili wg Racelogica robisz, i tym bardziej mi miło ze pare razy z rolki mogliśmy polatac wink.gif , bo z zatrzymanego jednak nie mam za duzych szans.


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes6
post Thu, 09 Jun 2011 - 18:19
Post #31


Super User
Dołączył: Thu, 19 November 2009
Skąd: Warszawa





no ja juz dawno sie wyleczylem ze stacji BP....
a jake miales objawy po zalaniu tego "czegos".....

Pamietam ze w niedziele narzekaleś ze gorzej auto się zbiera ale to chyba nie to bylo powodem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 09 Jun 2011 - 18:24
Post #32


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(Toldi @ Thu, 09 Jun 2011 - 17:22) *
P.S tak sobie teraz patrze jaki czas na 1/4 mili wg Racelogica robisz, i tym bardziej mi miło ze pare razy z rolki mogliśmy polatac wink.gif , bo z zatrzymanego jednak nie mam za duzych szans.
Rolkę masz bardzo fajną. Odnośnie kreski to wiadomo, że moje DSG + 4WD startuje z innej ligi. Zauważyłem jednak, że bardzo niewiele aut chce się ze mną brać z kreski. Ostatnio tylko uturbiony CRX i BMW 4xx koni startowało...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 09 Jun 2011 - 18:31
Post #33


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(jankes6 @ Thu, 09 Jun 2011 - 18:19) *
no ja juz dawno sie wyleczylem ze stacji BP....
a jake miales objawy po zalaniu tego "czegos".....

Pamietam ze w niedziele narzekaleś ze gorzej auto się zbiera ale to chyba nie to bylo powodem?

Objawy były ostre. Zaczęło się od potężnego grzania silnika (błyskawicznie łapałem ok. 110 stopni temp. oliwy), potem komputer zaczął pluć błędami sond lambda, katalizatora a na koniec pompy paliwa. Wszystko na dystansie 10km ze stacji do domu.

Tak, to było powodem zmulenia auta. Pomimo dodatków do paliwa mających wyczyścić układ, które po prostu nie dały rady.
Miałem masę syfu w układzie paliwowym, wtryskach, w okolicach turbiny i kolektorze spalin. Silnik dopiero po 1,5 godziny rozpuszczania skończył oddawać syf. Zwykle wystarczy 30 minut na serco-płuckach od Liqui Moly na wyczyszczenie, u mnie trwało to 90 minut. Pierwszy gaz miałem czarną chmurę za sobą - wydech przepalał resztki syfu. Wyglądało to nieciekawie.

Najważniejsze, że mam to za sobą. Czuję się jakbym wykąpał się po sianokosach z wódką i rzepiastymi dziewuchami wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes6
post Thu, 09 Jun 2011 - 18:51
Post #34


Super User
Dołączył: Thu, 19 November 2009
Skąd: Warszawa





CYTAT(zlos @ Thu, 09 Jun 2011 - 18:31) *
Najważniejsze, że mam to za sobą. Czuję się jakbym wykąpał się po sianokosach z wódką i rzepiastymi dziewuchami wink.gif


no nie dziwie ci sie wcale.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 10 Jun 2011 - 23:18
Post #35


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





nie kumam jak mozna tylko wyslac maila. ekspertyze i do sadu kuta... zaciagnac. jesli tylko cos sie stanie z ukladem napedowym, to beda sponsorowac wymiane zepsutych czesci. z 20 letnim autem mozna odpuscic,ale nie z taka nowa fura... No i standardowo zglosic do tych, co sie zajmuja jakoscia paliw. Kiedys mailowo zglosilem , ze chyba dystrybutor na lpg oszukuje, bo ladowalo mi na jednej stacji 100% butli, po 3 tygodniach dostalem maila ze skanem ekspertyzy i wynikami pomiarow, ze wszystko jest ok.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Wed, 15 Jun 2011 - 13:53
Post #36


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





Po tym, jak silnik jest wysprzątany z nagaru, wtryski i kolektory czyściutkie pomierzyłem auto od nowa (wczoraj wieczorem).
Wynik: 12,57 ćwiartka i 4,29 setka
Warunki: start z wolnej stopy (turbo lepiej stoi), temperatura 17 st, najdroższy kawałek asfaltu w PL, czyli S8.
Wolna stopa lepiej idzie z okolic 4.5 krpm.

KurDE MOL, czyli plany DEMOLki
Z tego silnika więcej nie wyduszę bez kompletnej demolki, która dorzuci mi maks 60 koni i 30 niuta.
A jeśli już demolować, to raczej będzie swap na jakiś ciekawszy silniczek z grupy VAG, który daje większe możliwości. Czyli swap plus cylindrowy. +1cylinderek jest taki jeden bardzo fajny...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 15 Jun 2011 - 13:57
Post #37


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(zlos @ Wed, 15 Jun 2011 - 13:53) *
Po tym, jak silnik jest wysprzątany z nagaru, wtryski i kolektory czyściutkie pomierzyłem auto od nowa (wczoraj wieczorem).
Wynik: 12,57 ćwiartka i 4,29 setka
Warunki: start z wolnej stopy (turbo lepiej stoi), temperatura 17 st, najdroższy kawałek asfaltu w PL, czyli S8.
Wolna stopa lepiej idzie z okolic 4.5 krpm.

KurDE MOL, czyli plany
Z tego silnika więcej nie wyduszę bez kompletnej demolki, która dorzuci mi maks 60 koni i 30 niuta.
A jeśli już demolować, to raczej będzie swap na jakiś ciekawszy silniczek z grupy VAG, który daje większe możliwości. Czyli swap plus cylindrowy. +1cylinderek jest taki jeden bardzo fajny...



12,6 2 litrowy samochod z automatem, ktory w miescie pali 10-11l a w trasie potrafi spalic 7. nie wiem, czy jest tu nad czym plakac wink.gif.

Co znaczy kompletna demolka ? chodzi o nowy kolektor i turbo, wtryski , pompe paliwa i takie tam ?
Przyznam, ze kibicuje R-ce, bo ma bardzo fajna skrzynie, naped i silnik, a osiagi sa masakryczne.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 15 Jun 2011 - 13:59
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Rozumiem ze mówisz o 2.5 TFSI. Tam narazie chyba Max 450hp, bo większych wtryskow jeszcze nie wymyślili z tego co wiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 15 Jun 2011 - 14:00
Post #39


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





swap na R5 2,5 TFSI to pewnie koszt z 40 tys PLN

sam silnik to koszt rzędu 25 kPLN....

IMO nie ma to sensu, sprzedaj to i kup auto z seryjnym silnikiem 2.5 TFSI, nie bedzie gorsze niż golf wink.gif

EDIT:

jak chcesz mieć prawdziwą R-kę to zapodaj R32 turbo i mozesz miec spokojnie +500KM, a zawsze to jeszcze większa pojemnośc i jeszcze jeden cylinder więcej

w sumie to poprawisz błąd fabryki, że zaniechali VRa pod maską eRki... zamiast pakowac R4 powinni zapodac R36 albo doładować VRa - to byłby czad !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Wed, 15 Jun 2011 - 14:06
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





CYTAT
Tam narazie chyba Max 450hp, bo większych wtryskow jeszcze nie wymyślili z tego co wiem.


Coś mi się zdawało że widziałem większe wtryski do TFSI, koszt 1000€ sztuka wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 18:07