Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Jaki silnik do astry F???
wujek_kamil
post Thu, 14 Apr 2011 - 19:55
Post #21


Super User
Dołączył: Sun, 21 February 2010
Skąd: Poznań, Iława





Mając 5k pln myślałbym tak :

Jak ma być szybko i w miarę oszczędnie to c20xe z sekwencją + zmiany w heblach podstawowe i zawieszenie też podstawowe modyfikacje

Jak ma być w miarę szybko i ma coś w kielni zostać na lepszejsze modyfikację zawiasu/budy to c20ne/c20seh z sekwencją

Jak ma być w miarę szybko i w miarę młodo silnikami to x20xer + sekwencja

Jak ma być szybko i stać Cię będzie na serwis i u3manie v6 to x30xe + sekwencja

Jak ma być fun i ma być szybko + nie liczą się koszta późniejsze to kup i uturbiaj c20xe

Jak ma być szybko i masz dojście do ropy dobre to pomyślałbym o turbodieslu i wirusie do niego...

Takie dywagacje pozwoliłem sobie wysnuć mając na uwadze :

- 5k budżetu
- CENY PALIWA
- masę Astry
- stan blacharski 90% Astr w PL sprzed 96roku
- ogólnie czytając postu właściciela...

Pzdr !!


--------------------
Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz
Combo gleba i 9" alu - żonowóz
Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 14 Apr 2011 - 19:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kompot
post Thu, 14 Apr 2011 - 22:15
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(henry @ Wed, 13 Apr 2011 - 21:08) *
eco to nadaje sie ale do dupy, i zaraz sie ktos odezwie ze nibu da sie , bo sie da, ale totalnie bez sensu,
jak juz chcesz wybierac miedzy tymi silnikami to jedynie starsza wersje 16v czyli XE,
a jak juz wogole chcialbys nie narzekac za jakis czas ze malo mocy to jedynie v6


Powtarzam się jak stara płyta ale kilka haseł: klonek78, nubira, x20xev, turbo. Poddało się to przy 3XX jeśli dobrze pamiętam. A że C20XE to zajebisty silnik to wiemy wszyscy, ale konstrukcja to jedno, a stan to drugie.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andriei
post Thu, 14 Apr 2011 - 22:32
Post #23


Super User
Dołączył: Thu, 09 April 2009
Skąd: BMN





kompot;
i to jest dobrze napisane

poza tym jak napisal kamil
xe za 2tys plus nie przewidziany remont 2tys plus sekwencja rowna sie 6tys- opcja srednio optymistyczna
chyba ,ze sie trafi motor ze sprawdzonego zrodla
oczywiscie nie wykluczam okazji

a w temacie tez polecam xe,bo to wdzieczny silnik
i na pb w serii tez nie duzo pali


--------------------
C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy...
AR 156 jtd . 302 tys km
aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Fri, 15 Apr 2011 - 09:13
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





sprzedaj astrę kup saaba i koniec... dasz sekwencje i będziesz się cieszył wypasem i 185końmi...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Fri, 15 Apr 2011 - 12:35
Post #25


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





polejcie mu, dobrze gada!


--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Fri, 15 Apr 2011 - 18:15
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





kazdemu tak bedziecie doradzac zeby zmienil auto?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andriei
post Fri, 15 Apr 2011 - 19:38
Post #27


Super User
Dołączył: Thu, 09 April 2009
Skąd: BMN





malo ktory ma ten i taki silnik
pozdro....


--------------------
C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy...
AR 156 jtd . 302 tys km
aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oliw3r
post Sat, 16 Apr 2011 - 11:21
Post #28


User
Dołączył: Sat, 16 April 2011





Najlepiej jak napisze dokładniej bo 5 tys budżet na silnik + graty, czy na silnik + robocizna. Czy masz kasę na utrzymanie v6 c25xe/x25xe/x30xe czy lepiej pójść w stronę silników r4 c20ne/c20seh/c20xe (na pewno nie ładuj się w x20xev). Turbo czy kompresora nie dasz rady za 5tys włożyć, nawet jak kupisz kompletnego leta. Trzeba pamiętać że najpierw trzeba sprawdzić stan budy (bo nie wiadomo czy się opłaca ładować mocny silnik w krzywą czy zjedzoną budę, a koszt remontu budy będzie zabierał Ci miliony monet), potem dochodzą nieprzewidzianie koszta + może się okazać że silnik do remontu, do tego większy hebel, zmiana zawieszenia. Więc może lepiej kupić astrę gsi, vectrę 2000 albo calibrę i mieć wszytko w serii. Za pieniądze z astry + twoje 5 tys spokojnie sobie ogarniesz coś. Możesz mieć też astrę jako dupowoza, a kupić sobie coś do zabawy.. Musisz sobie zadać jedno zajebiście ważne pytanie, czego oczekujesz od samochodu, a potem z nim to zrobić smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Sat, 16 Apr 2011 - 20:37
Post #29


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie







tylko pomyśl. Silnik pasuje do skrzyni, Saab w PL 3000zł cały z tym motorem. W UK 400-500 Funtów. 185 koni na start. A z lepszym wydechem, bez kata, i przerobioną puszką filtra powietrza (jedna rurka) możesz załatwiać sobie komputer, będzie Cie kosztował skrzynkę piwa i masz najbidniej 210koni. Ale gdybyś potrafił spawać to wyrzeźbiłbyś ładny układ wydechowy po kosztach materiałów do tego zwyczajny dolot byle wydajny i w miarę chłodny i na kompie dojdziesz do 250koni lekkim bażantem. Chyba że nic nie potrafisz, to rób to w czym jesteś dobry aż zarobisz na Subaru ;]
edit:
a przy masie 3d astry jakie czasy by się robiło przy dobrej przyczepności na 250 koniach?
edit2:
http://allegro.pl/saab-900-2-0-turbo-silni...1553764563.html
reszta pójdzie na graty ;] i saab się zwróci a Tobie zostanie motor, bardzo mądry komputer i wiązka do niego.


--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 16 Apr 2011 - 21:26
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(oliw3r @ Sat, 16 Apr 2011 - 11:21) *
Najlepiej jak napisze dokładniej bo 5 tys budżet na silnik + graty, czy na silnik + robocizna. Czy masz kasę na utrzymanie v6 c25xe/x25xe/x30xe czy lepiej pójść w stronę silników r4 c20ne/c20seh/c20xe (na pewno nie ładuj się w x20xev). Turbo czy kompresora nie dasz rady za 5tys włożyć, nawet jak kupisz kompletnego leta. Trzeba pamiętać że najpierw trzeba sprawdzić stan budy (bo nie wiadomo czy się opłaca ładować mocny silnik w krzywą czy zjedzoną budę, a koszt remontu budy będzie zabierał Ci miliony monet), potem dochodzą nieprzewidzianie koszta + może się okazać że silnik do remontu, do tego większy hebel, zmiana zawieszenia. Więc może lepiej kupić astrę gsi, vectrę 2000 albo calibrę i mieć wszytko w serii. Za pieniądze z astry + twoje 5 tys spokojnie sobie ogarniesz coś. Możesz mieć też astrę jako dupowoza, a kupić sobie coś do zabawy.. Musisz sobie zadać jedno zajebiście ważne pytanie, czego oczekujesz od samochodu, a potem z nim to zrobić smile.gif



nie obraz sie ale szmieszne sa dla mnie takie wypowiedzi czesciowe twoje
masz-miales auto z silnikiem v6 ktorykolwiek ze piszesz o tym ze DROGO jest w utrzymaniu?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzegorz94
post Sun, 17 Apr 2011 - 13:13
Post #31


Rookie
Dołączył: Sun, 27 February 2011
Skąd: Rzeszów





Jak na razie to chyba sobie odpuszczę i poczekam troszkę zarobie więcej kasy i może kupie coś seryjnego ale z dobrym mocnym motorem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Sun, 17 Apr 2011 - 17:04
Post #32


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





CYTAT(henry @ Wed, 13 Apr 2011 - 23:15) *
to jak jest tak FAJNIE to napisz prosze ile trzeba wlozyc zeby zniosl te 500 koni a nie pozniej sie legenty tworza z fabrycznego silnika z fabrycznym osprzetemi da sie tyle wycisnac, wiec prosze cie zejdz na ziemie, i nie pisz zaraz ze fabrycznie silnik zniesie tyle bo to wiem, ale juz nie na innych seryjnych dodatkach do bloku



Troszkę sie mylisz że legendy, zobacz projekt Coobcia:
Silnik seria (b204 i b234) znosi 600 przy dobrym wystrojeniu, osprzęt wiadomo trzeba zmienic sprzęgło, pompe paliwa, wtryski itp wink.gif

Co do wsadzenia silnika saaba to najlepiej brać cały wóz, trzeba przełożyć kompletną wiązkę jeśli chce sie mieć seryjny komputer saaba wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sun, 17 Apr 2011 - 19:12
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





no niestety nie myle sie w tej sprawie
poprosze o wypowiedz Coobcia , zobaczymy w realu jakie sa koszta (wiem jakie sa)
ale niech sie cobciomaniaksaabowy wypowie biggrin.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 17 Apr 2011 - 20:21
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na zagranicznych forach jest wiele Saabów z mocami 500+ fakt że wymieniają oni w nich wałki rozrządu...
Do mechaniki silnika dotykać się nie trzeba do takich mocy, ważne żeby był on sprawny i tyle (nie klepał nie brał oleju).
Podstawa do robienia mocy to duże turbo, wtryski, dolot, wydech i przede wszystkim odpowiednie wystrojenie.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oliw3r
post Sun, 17 Apr 2011 - 21:10
Post #35


User
Dołączył: Sat, 16 April 2011





henry, w sumie to chodziło mi o to że droższe utrzymanie od r4, źle sformułowałem swoją wypowiedź. Czy drogie to już rzecz względna i zależy od zasobności portfela

pzdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 18 Apr 2011 - 07:21
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





spoko, luzik wink.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Soundman
post Sat, 30 Apr 2011 - 13:05
Post #37


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 July 2008





Z 5cioma kolkami to do vki nie ma co podchodzic jak ma to byc zrobione dobrze wiem po sobie.. Chyba ze dobrze wszystko ogarniasz i zrobisz to sam. I u mnie jest to c25xe w fce a co tu mowic o x30...


--------------------
Astra F C25XE+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
werladyn
post Sat, 30 Apr 2011 - 13:27
Post #38


User
Dołączył: Fri, 06 August 2010





Jeżeli budę masz zdrową to pakuj 2.5V6, w serii 170KM, jak nie styknie na wydech+wałki to dozbierasz dość szybko.

170KM w Astrze F już sprawnie jeździ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 30 Apr 2011 - 17:01
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(Soundman @ Sat, 30 Apr 2011 - 13:05) *
Z 5cioma kolkami to do vki nie ma co podchodzic jak ma to byc zrobione dobrze wiem po sobie.. Chyba ze dobrze wszystko ogarniasz i zrobisz to sam. I u mnie jest to c25xe w fce a co tu mowic o x30...


nie wiem oczym mowisz ale praktycznie jeden bat czy 2,5 czy 3,0
rozni sie Minimalnie cena zakupu tongue.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Soundman
post Sat, 30 Apr 2011 - 23:47
Post #40


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 July 2008





Niektore czesci do silniczkow z X na przodzie sa drozsze zauwazalnie z tego co patrzylem:P


--------------------
Astra F C25XE+
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 01:26