![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
Mając 5k pln myślałbym tak :
Jak ma być szybko i w miarę oszczędnie to c20xe z sekwencją + zmiany w heblach podstawowe i zawieszenie też podstawowe modyfikacje Jak ma być w miarę szybko i ma coś w kielni zostać na lepszejsze modyfikację zawiasu/budy to c20ne/c20seh z sekwencją Jak ma być w miarę szybko i w miarę młodo silnikami to x20xer + sekwencja Jak ma być szybko i stać Cię będzie na serwis i u3manie v6 to x30xe + sekwencja Jak ma być fun i ma być szybko + nie liczą się koszta późniejsze to kup i uturbiaj c20xe Jak ma być szybko i masz dojście do ropy dobre to pomyślałbym o turbodieslu i wirusie do niego... Takie dywagacje pozwoliłem sobie wysnuć mając na uwadze : - 5k budżetu - CENY PALIWA - masę Astry - stan blacharski 90% Astr w PL sprzed 96roku - ogólnie czytając postu właściciela... Pzdr !! -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
eco to nadaje sie ale do dupy, i zaraz sie ktos odezwie ze nibu da sie , bo sie da, ale totalnie bez sensu, jak juz chcesz wybierac miedzy tymi silnikami to jedynie starsza wersje 16v czyli XE, a jak juz wogole chcialbys nie narzekac za jakis czas ze malo mocy to jedynie v6 Powtarzam się jak stara płyta ale kilka haseł: klonek78, nubira, x20xev, turbo. Poddało się to przy 3XX jeśli dobrze pamiętam. A że C20XE to zajebisty silnik to wiemy wszyscy, ale konstrukcja to jedno, a stan to drugie. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN ![]() |
kompot;
i to jest dobrze napisane poza tym jak napisal kamil xe za 2tys plus nie przewidziany remont 2tys plus sekwencja rowna sie 6tys- opcja srednio optymistyczna chyba ,ze sie trafi motor ze sprawdzonego zrodla oczywiscie nie wykluczam okazji a w temacie tez polecam xe,bo to wdzieczny silnik i na pb w serii tez nie duzo pali -------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
sprzedaj astrę kup saaba i koniec... dasz sekwencje i będziesz się cieszył wypasem i 185końmi...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
polejcie mu, dobrze gada!
-------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
kazdemu tak bedziecie doradzac zeby zmienil auto?
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN ![]() |
malo ktory ma ten i taki silnik
pozdro.... -------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Sat, 16 April 2011 ![]() |
Najlepiej jak napisze dokładniej bo 5 tys budżet na silnik + graty, czy na silnik + robocizna. Czy masz kasę na utrzymanie v6 c25xe/x25xe/x30xe czy lepiej pójść w stronę silników r4 c20ne/c20seh/c20xe (na pewno nie ładuj się w x20xev). Turbo czy kompresora nie dasz rady za 5tys włożyć, nawet jak kupisz kompletnego leta. Trzeba pamiętać że najpierw trzeba sprawdzić stan budy (bo nie wiadomo czy się opłaca ładować mocny silnik w krzywą czy zjedzoną budę, a koszt remontu budy będzie zabierał Ci miliony monet), potem dochodzą nieprzewidzianie koszta + może się okazać że silnik do remontu, do tego większy hebel, zmiana zawieszenia. Więc może lepiej kupić astrę gsi, vectrę 2000 albo calibrę i mieć wszytko w serii. Za pieniądze z astry + twoje 5 tys spokojnie sobie ogarniesz coś. Możesz mieć też astrę jako dupowoza, a kupić sobie coś do zabawy.. Musisz sobie zadać jedno zajebiście ważne pytanie, czego oczekujesz od samochodu, a potem z nim to zrobić
![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
![]() tylko pomyśl. Silnik pasuje do skrzyni, Saab w PL 3000zł cały z tym motorem. W UK 400-500 Funtów. 185 koni na start. A z lepszym wydechem, bez kata, i przerobioną puszką filtra powietrza (jedna rurka) możesz załatwiać sobie komputer, będzie Cie kosztował skrzynkę piwa i masz najbidniej 210koni. Ale gdybyś potrafił spawać to wyrzeźbiłbyś ładny układ wydechowy po kosztach materiałów do tego zwyczajny dolot byle wydajny i w miarę chłodny i na kompie dojdziesz do 250koni lekkim bażantem. Chyba że nic nie potrafisz, to rób to w czym jesteś dobry aż zarobisz na Subaru ;] edit: a przy masie 3d astry jakie czasy by się robiło przy dobrej przyczepności na 250 koniach? edit2: http://allegro.pl/saab-900-2-0-turbo-silni...1553764563.html reszta pójdzie na graty ;] i saab się zwróci a Tobie zostanie motor, bardzo mądry komputer i wiązka do niego. -------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Najlepiej jak napisze dokładniej bo 5 tys budżet na silnik + graty, czy na silnik + robocizna. Czy masz kasę na utrzymanie v6 c25xe/x25xe/x30xe czy lepiej pójść w stronę silników r4 c20ne/c20seh/c20xe (na pewno nie ładuj się w x20xev). Turbo czy kompresora nie dasz rady za 5tys włożyć, nawet jak kupisz kompletnego leta. Trzeba pamiętać że najpierw trzeba sprawdzić stan budy (bo nie wiadomo czy się opłaca ładować mocny silnik w krzywą czy zjedzoną budę, a koszt remontu budy będzie zabierał Ci miliony monet), potem dochodzą nieprzewidzianie koszta + może się okazać że silnik do remontu, do tego większy hebel, zmiana zawieszenia. Więc może lepiej kupić astrę gsi, vectrę 2000 albo calibrę i mieć wszytko w serii. Za pieniądze z astry + twoje 5 tys spokojnie sobie ogarniesz coś. Możesz mieć też astrę jako dupowoza, a kupić sobie coś do zabawy.. Musisz sobie zadać jedno zajebiście ważne pytanie, czego oczekujesz od samochodu, a potem z nim to zrobić ![]() nie obraz sie ale szmieszne sa dla mnie takie wypowiedzi czesciowe twoje masz-miales auto z silnikiem v6 ktorykolwiek ze piszesz o tym ze DROGO jest w utrzymaniu? -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 February 2011 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jak na razie to chyba sobie odpuszczę i poczekam troszkę zarobie więcej kasy i może kupie coś seryjnego ale z dobrym mocnym motorem.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
to jak jest tak FAJNIE to napisz prosze ile trzeba wlozyc zeby zniosl te 500 koni a nie pozniej sie legenty tworza z fabrycznego silnika z fabrycznym osprzetemi da sie tyle wycisnac, wiec prosze cie zejdz na ziemie, i nie pisz zaraz ze fabrycznie silnik zniesie tyle bo to wiem, ale juz nie na innych seryjnych dodatkach do bloku Troszkę sie mylisz że legendy, zobacz projekt Coobcia: Silnik seria (b204 i b234) znosi 600 przy dobrym wystrojeniu, osprzęt wiadomo trzeba zmienic sprzęgło, pompe paliwa, wtryski itp ![]() Co do wsadzenia silnika saaba to najlepiej brać cały wóz, trzeba przełożyć kompletną wiązkę jeśli chce sie mieć seryjny komputer saaba ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
no niestety nie myle sie w tej sprawie
poprosze o wypowiedz Coobcia , zobaczymy w realu jakie sa koszta (wiem jakie sa) ale niech sie cobciomaniaksaabowy wypowie ![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na zagranicznych forach jest wiele Saabów z mocami 500+ fakt że wymieniają oni w nich wałki rozrządu...
Do mechaniki silnika dotykać się nie trzeba do takich mocy, ważne żeby był on sprawny i tyle (nie klepał nie brał oleju). Podstawa do robienia mocy to duże turbo, wtryski, dolot, wydech i przede wszystkim odpowiednie wystrojenie. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Sat, 16 April 2011 ![]() |
henry, w sumie to chodziło mi o to że droższe utrzymanie od r4, źle sformułowałem swoją wypowiedź. Czy drogie to już rzecz względna i zależy od zasobności portfela
pzdr. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
spoko, luzik
![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 ![]() |
Z 5cioma kolkami to do vki nie ma co podchodzic jak ma to byc zrobione dobrze wiem po sobie.. Chyba ze dobrze wszystko ogarniasz i zrobisz to sam. I u mnie jest to c25xe w fce a co tu mowic o x30...
-------------------- Astra F C25XE+
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
Jeżeli budę masz zdrową to pakuj 2.5V6, w serii 170KM, jak nie styknie na wydech+wałki to dozbierasz dość szybko.
170KM w Astrze F już sprawnie jeździ. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Z 5cioma kolkami to do vki nie ma co podchodzic jak ma to byc zrobione dobrze wiem po sobie.. Chyba ze dobrze wszystko ogarniasz i zrobisz to sam. I u mnie jest to c25xe w fce a co tu mowic o x30... nie wiem oczym mowisz ale praktycznie jeden bat czy 2,5 czy 3,0 rozni sie Minimalnie cena zakupu ![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 ![]() |
Niektore czesci do silniczkow z X na przodzie sa drozsze zauwazalnie z tego co patrzylem:P
-------------------- Astra F C25XE+
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 01:26 |