![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
O mierniku mówisz? Tam masz napisane co i jak na zdjęciu
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
tam jest napisane "to ECM" a ja mam Megasquirta więc nie takie hop do przodu, kumam że to chodzi o sygnał prędkości z kompa ale mój wóz ma wskaźnik na linkę więc staram się przed zakupem rozkmienić czy na pewno da się to u mnie sensownie zainstalować
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Gdzieś do czegoś prędkość po kablu musi iść
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Nie chcę Cię straszyć, ale to podskakiwanie może być przez naderwane mocowanie tylnego wózka z budą albo wyrobione tuleje, które nie trzymają mostu w osi. Na pewno nie przez miękki zawias. Temat znany i przerabiany
![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Nie chcę Cię straszyć, ale to podskakiwanie może być przez naderwane mocowanie tylnego wózka z budą albo wyrobione tuleje, które nie trzymają mostu w osi. Na pewno nie przez miękki zawias. Temat znany i przerabiany ![]() Ja się nie boję ![]() Dziś jadę to identyfikować, dzięki za cenne sugestie, sprawa zaczęła się od cyklicznego, pojedyńczego stuknięcia przy ruszaniu, to podskakiwanie to zło, muszę usunąć. Jakieś patenty na wzmocnienie tych tulejek? -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Najlepiej jakieś poliuretanowe zamienniki, z tyłu jest ich 10 albo 12 ;D Masa roboty, ale opłaca się.
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
O k... ile?!~Jak to możliwe? Powerflex czy coś innego da radę?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Mogą być powerflexy. Jak nie chcesz wymieniać wszystkich na raz to chociaż wymień te cztery (zdjęcie zaczerpnięte z kolekcji mojego forumowego kolegi k64).
![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
no mam na linkę
![]() pzdr Gdzieś do czegoś prędkość po kablu musi iść
![]() -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
![]() Pomyłka. Z tyłu jest 14 sztuk ![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Dziś namierzyłem nieszczelność w układzie, wężyk wyjąłem,jakiś ch.. jak dokręcał opaskę to mu się musiał śrubokręt śliznąć, punktowo naciął i puściło. Zaraz będę opanowywał. Ale chyba tylko BMW będzie miało wężyki z różnymi średnicami na końcach? To jest pierwszy z 3 wchodzących do grodzi z silnika, nie wiem od czego.
Te końcówki trzeba będzie zamówić. Nie ma nić lepszego/w lepszej cenie niż powerflex? Jak nie to zamawiam i tyle, chyba najtaniej wychodzi w UK? -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Są jeszcze z Olkusza http://www.poliuretan.olkusz.pl/zawieszenia.html
Na pewno taniej, ale trzeba pilnować wymiarów. A jeszcze dodam, że na tym schemacie nie ma dwóch tulei od "uszów" dyfra, które wg. mnie są kluczowymi. W drifcie wytaczają walce z aluminium i wspawują na sztywno zamiast tych tulei. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
http://polibusze.istore.pl/pl,product,4163...awieszenia.html
Sprawdzę ich, dzwoniłem, facet miły i rzeczowy, 2 lata gwarancji, głowę kładzie że będzie pasować. Zaryzykuję. Tylko czy w w/w zestawie jest to o czym mówisz? -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Mam u siebie wszystkie z Olkusza , jak koledzy wspomnieli z tylem jest troche roboty ale warto. Przy okazji mozesz wzmocnic podloge lub naprawic jak jeszcze nie popekala
![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Mogę to już w środę zrobić, kwestia w których miejscach i jak? Jak z trzeszczeniem tych poliuretanów? I dostałeś na wszystko?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Kajman , Ja pochodze z Olkusza wiec bylem na urlopie i odwiedzilem fabryke osobiscie, wybralem sam co mi bylo potrzebne , wiec totalnie wszystko. Trzeszczenia zadnego nie zauwazylem.
Ps . wywal te wloty ![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wyloty, wyloty, miały chłodzic, a się kur... nie udało przebić z komory silnika. A teraz to nie ma sensu z tego powodu malować elementu, nie przeszkadza w jeździe
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Bardzo dowcipne
![]() Aparat nie przenosi dźwięku jak trzeba, ale pogląd jest. Te BMW silniki jakoś tak charcząco właśnie wychodzą. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Żeby nie było że się nic nie dzieje. Fotele założone. Oryginalne fotele są jednak cięższe od tych FK które kupiłem, na oko o dobre 5kg/szt przynajmniej. Git. Były lekie problemy, bo FK są ciut za szerokie do bmw, ale na ścisk weszły
![]() Przód jest uniesiony, fajnie trzymają w każdym kierunku, akuratnie na moje skromne >100 ![]() Za to spinku aerocatch nie pasują, są za głębokie dla peta i nie da się ich założyć ![]() ![]() Na dniach robimy CAI. Ale to po pobycie w PitStop: Byłem u kolegi Eda w PitStop na sprawdzeniu co mi stuka z tyłu. Podobno gumy na dyfrze. Zamówiłem najtwardsze poliuretany na całe auto w Olkuszu, zmieni się i daj bóg będzie spokój. Ale przy okazji okazało się, że ktoś rozj... łapę mocującą skrzynię do karoserii. Aluminium przy jednej ze śrub rozwalone bardzo brzydko, świecące i świeże. Ale mimo pytań nikt się nie przyznał, jak zawsze... Trudno, łapa 40zł kupiona na szrocie za rogiem od ręki. Przy okazji wyszło kilka pierdołek, pocimy się na simmeringu wału, na wyjściu ze skrzyni i na dyfrze. Kur... jeszcze nawet ciepło nie jest, a to bydle się poci! Pet od poniedziałku siedzi w warsztacie na kompleksową wymianę polibuszy z tyłu (na razie tył tylko,czekając na gwint), uszczelnienie poceń, wymianę feralnego mocowania skrzyni. Przy okazji od razu obspawać mają chłopaki mocowania wóżka w podłodze. Obstawiam że odbiór auta w piątek.Bo wczoraj jeszcze wyglądało to tak: Walka okrutna, gdzie nie dotkniesz to zonk. Kiedyśtam były problemy ze śrubami od dwumasu. Jako że leci z simmeringu wału, więc temat powrócił, okazuje się, że w poprzednim warsztacie nie dość że sobie ze śrubami nie poradzili, to jeszcze je wszystkie w srodku rozjechali na gładko... Ale Ed stanął na wysokości zadania, jako pierwszy, po wielu godzinach walki podołał ![]() Przyszły polibusze, kolorowo ![]() I dobrze, bo oryginalne to jeszcze chyba trzecią rzeszę pamiętają, nic dziwnego, że auto na koleinach jak stara dziwka się prowadziło: Teraz jeszcze obspawanie podłogi, wymiana ukręcającego się łącznika wału na wieloklinie (!), uszczelnienie dyfra, skrzyni, złożenie tego wszystkiego, geometria i można w końcu pojeździć! Daj Panie Boże w weekend ten w końcu się trochę wyżyć ![]() Przy okazji miałem szansę ocenić pracę BRK Tuning: Całkiem ładnie ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 22:09 |