Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Closed TopicStart new topic
> Śmietnik vel Pet, BMW E36 Sedan 4.4 V8 411KM/517Nm, robione na weekendowe zabawy :)
Kajman
post Sun, 10 Apr 2011 - 22:00
Post #61


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





O mierniku mówisz? Tam masz napisane co i jak na zdjęciu smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 10 Apr 2011 - 22:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jedenasty
post Sun, 10 Apr 2011 - 22:48
Post #62


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





tam jest napisane "to ECM" a ja mam Megasquirta więc nie takie hop do przodu, kumam że to chodzi o sygnał prędkości z kompa ale mój wóz ma wskaźnik na linkę więc staram się przed zakupem rozkmienić czy na pewno da się to u mnie sensownie zainstalować

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 10 Apr 2011 - 22:49
Post #63


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Gdzieś do czegoś prędkość po kablu musi iść smile.gif Zegary na linkę masz?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Sun, 10 Apr 2011 - 23:42
Post #64


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Nie chcę Cię straszyć, ale to podskakiwanie może być przez naderwane mocowanie tylnego wózka z budą albo wyrobione tuleje, które nie trzymają mostu w osi. Na pewno nie przez miękki zawias. Temat znany i przerabiany wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 11 Apr 2011 - 07:15
Post #65


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(G-Rad @ Sun, 10 Apr 2011 - 23:42) *
Nie chcę Cię straszyć, ale to podskakiwanie może być przez naderwane mocowanie tylnego wózka z budą albo wyrobione tuleje, które nie trzymają mostu w osi. Na pewno nie przez miękki zawias. Temat znany i przerabiany wink.gif


Ja się nie boję smile.gif Mocowanie się obspawa jak co (od środy auto u blacharza na montaż foteli, CAI i zamków na maskę).
Dziś jadę to identyfikować, dzięki za cenne sugestie, sprawa zaczęła się od cyklicznego, pojedyńczego stuknięcia przy ruszaniu, to podskakiwanie to zło, muszę usunąć. Jakieś patenty na wzmocnienie tych tulejek?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Mon, 11 Apr 2011 - 08:58
Post #66


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Najlepiej jakieś poliuretanowe zamienniki, z tyłu jest ich 10 albo 12 ;D Masa roboty, ale opłaca się.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 11 Apr 2011 - 09:04
Post #67


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





O k... ile?!~Jak to możliwe? Powerflex czy coś innego da radę?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Mon, 11 Apr 2011 - 09:09
Post #68


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Mogą być powerflexy. Jak nie chcesz wymieniać wszystkich na raz to chociaż wymień te cztery (zdjęcie zaczerpnięte z kolekcji mojego forumowego kolegi k64).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Mon, 11 Apr 2011 - 09:20
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





no mam na linkę huh.gif

pzdr

CYTAT(Kajman @ Sun, 10 Apr 2011 - 22:49) *
Gdzieś do czegoś prędkość po kablu musi iść smile.gif Zegary na linkę masz?


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Mon, 11 Apr 2011 - 09:23
Post #70


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno






Pomyłka. Z tyłu jest 14 sztuk biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 11 Apr 2011 - 12:52
Post #71


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Dziś namierzyłem nieszczelność w układzie, wężyk wyjąłem,jakiś ch.. jak dokręcał opaskę to mu się musiał śrubokręt śliznąć, punktowo naciął i puściło. Zaraz będę opanowywał. Ale chyba tylko BMW będzie miało wężyki z różnymi średnicami na końcach? To jest pierwszy z 3 wchodzących do grodzi z silnika, nie wiem od czego.
Te końcówki trzeba będzie zamówić. Nie ma nić lepszego/w lepszej cenie niż powerflex? Jak nie to zamawiam i tyle, chyba najtaniej wychodzi w UK?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Mon, 11 Apr 2011 - 13:17
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Są jeszcze z Olkusza http://www.poliuretan.olkusz.pl/zawieszenia.html
Na pewno taniej, ale trzeba pilnować wymiarów.

A jeszcze dodam, że na tym schemacie nie ma dwóch tulei od "uszów" dyfra, które wg. mnie są kluczowymi.
W drifcie wytaczają walce z aluminium i wspawują na sztywno zamiast tych tulei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 11 Apr 2011 - 13:54
Post #73


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





http://polibusze.istore.pl/pl,product,4163...awieszenia.html

Sprawdzę ich, dzwoniłem, facet miły i rzeczowy, 2 lata gwarancji, głowę kładzie że będzie pasować. Zaryzykuję. Tylko czy w w/w zestawie jest to o czym mówisz?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Mon, 11 Apr 2011 - 14:06
Post #74


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Mam u siebie wszystkie z Olkusza , jak koledzy wspomnieli z tylem jest troche roboty ale warto. Przy okazji mozesz wzmocnic podloge lub naprawic jak jeszcze nie popekala wink.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 11 Apr 2011 - 14:09
Post #75


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Mogę to już w środę zrobić, kwestia w których miejscach i jak? Jak z trzeszczeniem tych poliuretanów? I dostałeś na wszystko?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Mon, 11 Apr 2011 - 14:19
Post #76


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Kajman , Ja pochodze z Olkusza wiec bylem na urlopie i odwiedzilem fabryke osobiscie, wybralem sam co mi bylo potrzebne , wiec totalnie wszystko. Trzeszczenia zadnego nie zauwazylem.

Ps . wywal te wloty wink.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 11 Apr 2011 - 14:22
Post #77


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Wyloty, wyloty, miały chłodzic, a się kur... nie udało przebić z komory silnika. A teraz to nie ma sensu z tego powodu malować elementu, nie przeszkadza w jeździe smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Mon, 11 Apr 2011 - 14:47
Post #78


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





CYTAT(Kajman @ Mon, 11 Apr 2011 - 13:22) *
Wyloty, wyloty, miały chłodzic, a się kur... nie udało przebić z komory silnika. A teraz to nie ma sensu z tego powodu malować elementu, nie przeszkadza w jeździe smile.gif

To moze sobie taki profi "vinyl" walnij? wink.gif


Jak to brzmi na tym wydechu? Nagraj cos...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 11 Apr 2011 - 15:20
Post #79


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Bardzo dowcipne tongue.gif Mi się podoba, podawałem już linka wcześniej: http://www.youtube.com/watch?v=-93xD_v5oXk
Aparat nie przenosi dźwięku jak trzeba, ale pogląd jest. Te BMW silniki jakoś tak charcząco właśnie wychodzą.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 20 Apr 2011 - 07:26
Post #80


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Żeby nie było że się nic nie dzieje. Fotele założone. Oryginalne fotele są jednak cięższe od tych FK które kupiłem, na oko o dobre 5kg/szt przynajmniej. Git. Były lekie problemy, bo FK są ciut za szerokie do bmw, ale na ścisk weszły smile.gif
Przód jest uniesiony, fajnie trzymają w każdym kierunku, akuratnie na moje skromne >100 smile.gif




Za to spinku aerocatch nie pasują, są za głębokie dla peta i nie da się ich założyć sad.gif Muszę kupić zwykłe sad.gif
Na dniach robimy CAI. Ale to po pobycie w PitStop:
Byłem u kolegi Eda w PitStop na sprawdzeniu co mi stuka z tyłu. Podobno gumy na dyfrze. Zamówiłem najtwardsze poliuretany na całe auto w Olkuszu, zmieni się i daj bóg będzie spokój. Ale przy okazji okazało się, że ktoś rozj... łapę mocującą skrzynię do karoserii. Aluminium przy jednej ze śrub rozwalone bardzo brzydko, świecące i świeże. Ale mimo pytań nikt się nie przyznał, jak zawsze... Trudno, łapa 40zł kupiona na szrocie za rogiem od ręki.
Przy okazji wyszło kilka pierdołek, pocimy się na simmeringu wału, na wyjściu ze skrzyni i na dyfrze. Kur... jeszcze nawet ciepło nie jest, a to bydle się poci! Pet od poniedziałku siedzi w warsztacie na kompleksową wymianę polibuszy z tyłu (na razie tył tylko,czekając na gwint), uszczelnienie poceń, wymianę feralnego mocowania skrzyni. Przy okazji od razu obspawać mają chłopaki mocowania wóżka w podłodze. Obstawiam że odbiór auta w piątek.Bo wczoraj jeszcze wyglądało to tak:




Walka okrutna, gdzie nie dotkniesz to zonk. Kiedyśtam były problemy ze śrubami od dwumasu. Jako że leci z simmeringu wału, więc temat powrócił, okazuje się, że w poprzednim warsztacie nie dość że sobie ze śrubami nie poradzili, to jeszcze je wszystkie w srodku rozjechali na gładko... Ale Ed stanął na wysokości zadania, jako pierwszy, po wielu godzinach walki podołał smile.gif Dwumas is out. No i daj bóg uszczelnienie będzie zrobione. Może w końcu będę miał jeden warsztat do wszystkich robót...

Przyszły polibusze, kolorowo smile.gif


I dobrze, bo oryginalne to jeszcze chyba trzecią rzeszę pamiętają, nic dziwnego, że auto na koleinach jak stara dziwka się prowadziło:


Teraz jeszcze obspawanie podłogi, wymiana ukręcającego się łącznika wału na wieloklinie (!), uszczelnienie dyfra, skrzyni, złożenie tego wszystkiego, geometria i można w końcu pojeździć! Daj Panie Boże w weekend ten w końcu się trochę wyżyć smile.gif Od razu daję stalowe przewody hamulcowe w oplocie z tyłu, po co mają leżeć w garażu skoro są na wierzchu w auciei można wsadzić. Przód jak w końcu przyjdzie zawias i tarcze.

Przy okazji miałem szansę ocenić pracę BRK Tuning:


Całkiem ładnie smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 22:09