![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#501
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Jak patrzysz od przodu, to w miejscu nerek grill schodzi lekko w dół, a wgłębienie w zderzaku jest za płytkie, myślałem że może po lifcie jest całość w linii prostej. Koślawość ile się na naprostujemy,ale w pewnym momencie już się więcej nie da.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#502
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola ![]() |
aha, już kminię. w obu wersjach na 100% to samo, bo po pierwsze zmieniałem przedlift na polift. po drugie zderzaki pasują zamiennie, a m-pakiet był ten sam przed i po lifcie
-------------------- E36 325i coupe
|
|
|
![]()
Post
#503
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Odpowiedzią na nurtujące wszystkich pytanie o rozmiar zderzaka jest fakt iż jest on wykonany pod tylne poszerzenia wchodzące w skład body kitu:
![]() -------------------- Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide |
|
|
![]()
Post
#504
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Kajman jak z pasowaniem tej maski z laminatu? To jest wersja z gwintami pod ori zawiasy i zamek?
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#505
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Kajman, może jesteś nadal zainteresowany tematem obrotomierza. Ponoć działa.
http://allegro.pl/show_item.php?item=2984953633 Waśnie zakupiłem ale sprawdzę do dwóch m-cy. -------------------- Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide |
|
|
![]()
Post
#506
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A słyszałem o tym człowieku że też przerabia każde zegary że działają
![]() A z nowości to okazuje się że pierdolony hamburger nie wysłał kompresora i wystawił go jeszcze raz... sprawa zgłoszona do ebay, ale pewnie chwile zejdzie zanim to naprostują ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#507
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Kajman, a te filmiki z Poznania 0-200 km/h, itd. to na którym setupie, M62 czy M62 + N2O?
-------------------- Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide |
|
|
![]()
Post
#508
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
delikatne (+70-80KM pod koniec obrotów) od 100km/h.
POwiedz mi jaką masz skrzynię i jakie masz prędkości na poszczególnych biegach przy obecnym dyfrze? -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#509
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
delikatne (+70-80KM pod koniec obrotów) od 100km/h. POwiedz mi jaką masz skrzynię i jakie masz prędkości na poszczególnych biegach przy obecnym dyfrze? Tak sądziłem, bo pomimo długiego przełożenia 2,93 silnik ładnie się wkręcał i szybko przyspieszał. Skrzynię mam od jakiegoś Diesla, przełożenie dyfra 3,73, prędkości orientacyjne: II - 70; III - 110; IV 150-160, V - 190. Jest to fajny setup na kręte tory - mega elastyczność, reakcja na gaz bardzo szybka na każdym biegu. Przy szybkich partiach i długich prostych (Ułęż) silnik kręci się cały czas od 5 kprm wzwyż a jak pewnie wiesz pow. 5 kprm w M62 już nie czuć tak dynamiki co mid-range. Dlatego raczej zmienię przełożenie na 3,45 co powinno być dobrym kompromisem. No chyba że zorganizuję drugi dyfer ... -------------------- Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide |
|
|
![]()
Post
#510
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Aaaale krótko, ja mam 60-100-150-215-??? (powyżej 250)-???.
Ale mam odczucia inne, auto ciągnie najlepiej od 3000 do odcinki w sumie,na krętym torze nie narzekam, generalnie jadę cały czas na 2, na dłuższych jest tylko lepiej. Na krótkim dyfrze obawiałbym się trakcji, raczej mocniej ucieka...? Sam myślę teraz o 3.15, mogłoby być lepsze ciut, wiem że na krótkich dyfrach jest wrażenie większej dzikości, ale ilość zmian biegów zabiera trochę czasów również, no i trakcja... -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#511
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Aaaale krótko, ja mam 60-100-150-215-??? (powyżej 250)-???. Ale mam odczucia inne, auto ciągnie najlepiej od 3000 do odcinki w sumie,na krętym torze nie narzekam, generalnie jadę cały czas na 2, na dłuższych jest tylko lepiej. Na krótkim dyfrze obawiałbym się trakcji, raczej mocniej ucieka...? Sam myślę teraz o 3.15, mogłoby być lepsze ciut, wiem że na krótkich dyfrach jest wrażenie większej dzikości, ale ilość zmian biegów zabiera trochę czasów również, no i trakcja... Fakt, jest dzikość, na III biegu przy pełnym przy wyjściu na slicku 235/18/64 idzie slajdem. Na Kielcach po torze kartingowym jedzie się właściwie (w moim przypadku) do III biegu, więc wbrew pozorom wachlowania tak dużo nie ma, kwestia przyzwyczajenia. Napewno na krótkim dyfrze jest dużo funu. W przyszłości będę chciał wymienić wałki na ostrzejsze co by górę nieco otworzyć ale pewnie nie prędko bo póki co muszę wszystko w nowej budzie poskładać. Wtedy przełożenie 3,73 będzie jak znalazł.. -------------------- Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide |
|
|
![]()
Post
#512
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Myślę że do zabawy ok, ale czy da najlepsze czasy to już nie jestem przekonany
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#513
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Myślę że do zabawy ok, ale czy da najlepsze czasy to już nie jestem przekonany ![]() ![]() Odpowiednio wykorzystując tą moc na kołach można robić dobre czasy ![]() -------------------- Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide |
|
|
![]()
Post
#514
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Generalnie trzeba przyznać że V8 na ciasnych torach jest efektywny
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#515
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Faaajne, znowu coś się dzieje
![]() ![]() ![]() Szkoda że lakier przyjdzie, sama blacha wygląda kozacko ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#516
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
No tak to ja rozumiem. Bałem się, że to będzie wyglądać tak jak na focie, którą wkleił StrD. Ale widzę nie ma lipy.
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#517
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
![]() Czyżby wasza inspiracja? -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#518
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
kilka stron wcześniej jest skąd inspiracja
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#519
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 November 2008 Skąd: Łódź ![]() |
no jak tam, dzieję się coś w projekcie? Cały sezon minął a tu zero aktualizacji
? |
|
|
![]()
Post
#520
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Więc auto wyjechało od blacharza 6 tygodni temu. Dopiero. Odstawione było w pierwszej połowie stycznia. Fatalnie. Stracone pół roku. Po drodze w magiczny sposób pękła przednia szyba, nikt nie przyznaje się jak to się stało. Pewnie sama. Nowa była, w grudniu wstawiana.
Zniesmaczony dałem peta na przegląd mechaniki i dokończenie kilku pierdoł łącznie z odpaleniem racelogica, co również się nie udało, poprosiłem o wycenę malowania i oklejenia kilka firm, do tej pory jedna pofatygowała się i powiedziała, że na tą chwilę powierzchnia jest zbyt mało gładka i folia może odchodzić. Z lakierników żaden się nie pofatygował żeby auto obejrzeć i wycenić (przez 3 tygodnie umawiałem się z 5), dziś dopiero pogoniona jedna z podobno najlepszych u nas firm obiecała, że w tym tygodniu dokonają oględzin. Więc generalnie po sezonie. Nie miałem za wiele czasu żeby stac nad ludźmi i pilnować, skończyło się więc tak jak widać. Bardzo mi szkoda sezonu, trochę straciłem serce do projektu, na szczęście mam natłok spraw zawodowych i nie za wiele czasu by tego żałować. Może jednak uda się coś w tym roku zrobić, na razie szukam kogoś, kto by wpadł tutaj i ogarnał mi kontrolę trakcji racelogica, lokalusy kurwa nie dają rady, a w usa to podobno glupi jasiu potrafi podłączyć i uruchomić ![]() ![]() Auto na tą chwilę jest gotowe w większości do lakierowania, wygląda mniej więcej tak: ![]() ![]() Przez tą mnogość kolorów nie ma efektu, zobaczymy co będzie po lakierze. Kompresor jak wiece nigdy nie został wysłany ebay wydymał mnie na kasę, generalnie nie uturbiam tego auta, zostawiam je w stanie mało awaryjnym aby w końcu trochę pojeździć, może z mniejszą mocą,ale na pewno więcej i częściej ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 03:12 |