Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Closed TopicStart new topic
> Śmietnik vel Pet, BMW E36 Sedan 4.4 V8 411KM/517Nm, robione na weekendowe zabawy :)
Kajman
post Sat, 26 Jan 2013 - 10:01
Post #501


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jak patrzysz od przodu, to w miejscu nerek grill schodzi lekko w dół, a wgłębienie w zderzaku jest za płytkie, myślałem że może po lifcie jest całość w linii prostej. Koślawość ile się na naprostujemy,ale w pewnym momencie już się więcej nie da.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 26 Jan 2013 - 10:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lukasz_61
post Sun, 27 Jan 2013 - 00:24
Post #502


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





aha, już kminię. w obu wersjach na 100% to samo, bo po pierwsze zmieniałem przedlift na polift. po drugie zderzaki pasują zamiennie, a m-pakiet był ten sam przed i po lifcie


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StrD
post Fri, 01 Feb 2013 - 19:38
Post #503


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 August 2006
Skąd: Kraków





Odpowiedzią na nurtujące wszystkich pytanie o rozmiar zderzaka jest fakt iż jest on wykonany pod tylne poszerzenia wchodzące w skład body kitu:





--------------------
Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Fri, 01 Feb 2013 - 21:03
Post #504


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Kajman jak z pasowaniem tej maski z laminatu? To jest wersja z gwintami pod ori zawiasy i zamek?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StrD
post Wed, 06 Feb 2013 - 16:43
Post #505


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 August 2006
Skąd: Kraków





Kajman, może jesteś nadal zainteresowany tematem obrotomierza. Ponoć działa.

http://allegro.pl/show_item.php?item=2984953633

Waśnie zakupiłem ale sprawdzę do dwóch m-cy.


--------------------
Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 06 Feb 2013 - 18:10
Post #506


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A słyszałem o tym człowieku że też przerabia każde zegary że działają smile.gif
A z nowości to okazuje się że pierdolony hamburger nie wysłał kompresora i wystawił go jeszcze raz... sprawa zgłoszona do ebay, ale pewnie chwile zejdzie zanim to naprostują sad.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StrD
post Wed, 06 Feb 2013 - 20:17
Post #507


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 August 2006
Skąd: Kraków





Kajman, a te filmiki z Poznania 0-200 km/h, itd. to na którym setupie, M62 czy M62 + N2O?


--------------------
Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 06 Feb 2013 - 20:20
Post #508


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





delikatne (+70-80KM pod koniec obrotów) od 100km/h.
POwiedz mi jaką masz skrzynię i jakie masz prędkości na poszczególnych biegach przy obecnym dyfrze?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StrD
post Wed, 06 Feb 2013 - 20:35
Post #509


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 August 2006
Skąd: Kraków





CYTAT(Kajman @ Wed, 06 Feb 2013 - 20:20) *
delikatne (+70-80KM pod koniec obrotów) od 100km/h.
POwiedz mi jaką masz skrzynię i jakie masz prędkości na poszczególnych biegach przy obecnym dyfrze?


Tak sądziłem, bo pomimo długiego przełożenia 2,93 silnik ładnie się wkręcał i szybko przyspieszał.

Skrzynię mam od jakiegoś Diesla, przełożenie dyfra 3,73, prędkości orientacyjne: II - 70; III - 110; IV 150-160, V - 190.

Jest to fajny setup na kręte tory - mega elastyczność, reakcja na gaz bardzo szybka na każdym biegu. Przy szybkich partiach i długich prostych (Ułęż) silnik kręci się cały czas od 5 kprm wzwyż a jak pewnie wiesz pow. 5 kprm w M62 już nie czuć tak dynamiki co mid-range. Dlatego raczej zmienię przełożenie na 3,45 co powinno być dobrym kompromisem. No chyba że zorganizuję drugi dyfer ...


--------------------
Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 06 Feb 2013 - 21:20
Post #510


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Aaaale krótko, ja mam 60-100-150-215-??? (powyżej 250)-???.
Ale mam odczucia inne, auto ciągnie najlepiej od 3000 do odcinki w sumie,na krętym torze nie narzekam, generalnie jadę cały czas na 2, na dłuższych jest tylko lepiej. Na krótkim dyfrze obawiałbym się trakcji, raczej mocniej ucieka...? Sam myślę teraz o 3.15, mogłoby być lepsze ciut, wiem że na krótkich dyfrach jest wrażenie większej dzikości, ale ilość zmian biegów zabiera trochę czasów również, no i trakcja...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StrD
post Wed, 06 Feb 2013 - 21:35
Post #511


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 August 2006
Skąd: Kraków





CYTAT(Kajman @ Wed, 06 Feb 2013 - 21:20) *
Aaaale krótko, ja mam 60-100-150-215-??? (powyżej 250)-???.
Ale mam odczucia inne, auto ciągnie najlepiej od 3000 do odcinki w sumie,na krętym torze nie narzekam, generalnie jadę cały czas na 2, na dłuższych jest tylko lepiej. Na krótkim dyfrze obawiałbym się trakcji, raczej mocniej ucieka...? Sam myślę teraz o 3.15, mogłoby być lepsze ciut, wiem że na krótkich dyfrach jest wrażenie większej dzikości, ale ilość zmian biegów zabiera trochę czasów również, no i trakcja...


Fakt, jest dzikość, na III biegu przy pełnym przy wyjściu na slicku 235/18/64 idzie slajdem. Na Kielcach po torze kartingowym jedzie się właściwie (w moim przypadku) do III biegu, więc wbrew pozorom wachlowania tak dużo nie ma, kwestia przyzwyczajenia. Napewno na krótkim dyfrze jest dużo funu. W przyszłości będę chciał wymienić wałki na ostrzejsze co by górę nieco otworzyć ale pewnie nie prędko bo póki co muszę wszystko w nowej budzie poskładać. Wtedy przełożenie 3,73 będzie jak znalazł..


--------------------
Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 06 Feb 2013 - 21:38
Post #512


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Myślę że do zabawy ok, ale czy da najlepsze czasy to już nie jestem przekonany smile.gif Ale ciężko to sprawdzić smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StrD
post Wed, 06 Feb 2013 - 22:42
Post #513


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 August 2006
Skąd: Kraków





CYTAT(Kajman @ Wed, 06 Feb 2013 - 21:38) *
Myślę że do zabawy ok, ale czy da najlepsze czasy to już nie jestem przekonany smile.gif Ale ciężko to sprawdzić smile.gif


Odpowiednio wykorzystując tą moc na kołach można robić dobre czasy smile.gif


--------------------
Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 06 Feb 2013 - 22:43
Post #514


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Generalnie trzeba przyznać że V8 na ciasnych torach jest efektywny smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 25 Feb 2013 - 15:28
Post #515


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Faaajne, znowu coś się dzieje biggrin.gif





Szkoda że lakier przyjdzie, sama blacha wygląda kozacko wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Mon, 25 Feb 2013 - 16:24
Post #516


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





No tak to ja rozumiem. Bałem się, że to będzie wyglądać tak jak na focie, którą wkleił StrD. Ale widzę nie ma lipy.


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Tue, 26 Feb 2013 - 09:32
Post #517


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk






Czyżby wasza inspiracja?


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 26 Feb 2013 - 09:37
Post #518


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





kilka stron wcześniej jest skąd inspiracja smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mieszczanin
post Mon, 02 Sep 2013 - 06:38
Post #519


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 November 2008
Skąd: Łódź





no jak tam, dzieję się coś w projekcie? Cały sezon minął a tu zero aktualizacji
?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 02 Sep 2013 - 17:28
Post #520


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Więc auto wyjechało od blacharza 6 tygodni temu. Dopiero. Odstawione było w pierwszej połowie stycznia. Fatalnie. Stracone pół roku. Po drodze w magiczny sposób pękła przednia szyba, nikt nie przyznaje się jak to się stało. Pewnie sama. Nowa była, w grudniu wstawiana.
Zniesmaczony dałem peta na przegląd mechaniki i dokończenie kilku pierdoł łącznie z odpaleniem racelogica, co również się nie udało, poprosiłem o wycenę malowania i oklejenia kilka firm, do tej pory jedna pofatygowała się i powiedziała, że na tą chwilę powierzchnia jest zbyt mało gładka i folia może odchodzić. Z lakierników żaden się nie pofatygował żeby auto obejrzeć i wycenić (przez 3 tygodnie umawiałem się z 5), dziś dopiero pogoniona jedna z podobno najlepszych u nas firm obiecała, że w tym tygodniu dokonają oględzin. Więc generalnie po sezonie. Nie miałem za wiele czasu żeby stac nad ludźmi i pilnować, skończyło się więc tak jak widać. Bardzo mi szkoda sezonu, trochę straciłem serce do projektu, na szczęście mam natłok spraw zawodowych i nie za wiele czasu by tego żałować. Może jednak uda się coś w tym roku zrobić, na razie szukam kogoś, kto by wpadł tutaj i ogarnał mi kontrolę trakcji racelogica, lokalusy kurwa nie dają rady, a w usa to podobno glupi jasiu potrafi podłączyć i uruchomić sad.gif Niesmak i zniechęcenie do projektów, trza kupić coś dość szybkiego fabrycznie w serii i jeździć i naprawiać, a nie wymyślać sad.gif
Auto na tą chwilę jest gotowe w większości do lakierowania, wygląda mniej więcej tak:




Przez tą mnogość kolorów nie ma efektu, zobaczymy co będzie po lakierze.

Kompresor jak wiece nigdy nie został wysłany ebay wydymał mnie na kasę, generalnie nie uturbiam tego auta, zostawiam je w stanie mało awaryjnym aby w końcu trochę pojeździć, może z mniejszą mocą,ale na pewno więcej i częściej wink.gif Na pewno trochę wagi teraz zgubiło, więc powinno dawać wystarczającą frajdę.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 03:12