![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
za bardzo krzykliwe
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
Na Porsche jest taki fajny brąz... Chyba nawet w perle. Kusi mnie, żeby całe auto swoje tak polakierować.
-------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
![]() Kolor Subaru pięknie wygląda na BMW -------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]()
Post
#444
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
TO jest jakiś ciemniejszy subaru... Ale drugie miejsce po czarnym na razie...
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#445
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
Nic nie zmieniaj, Kajman. Ten srebrny z poprzedniej strony jest mistrz. Pomyślałem sobie, że jak pójdziesz w ten sam pakiet to w obecnym kolorze będzie równie zajebiście. Tak po Twoich gustach w stosunku do felg widzę, że wsi nie zrobisz i żaden kolorowy festyn w grę tu nie wchodzi.
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#446
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Często użyteczność bierze górę nad estetyką. Wstępna decyzja jest na ten (lub zbliżony) kolor:
![]() Jednak z maską i światłami e36. Przynajmniej jak na razie. Resztę pakietu będę miał podobną, ciut węższy tył (chcę uniknąć dystansów) i szersze progi łączące nadkola. Takie są pobożne życzenia, zobaczymy jak się będzie pakiet z coupe przerabiało na sedana. No i na razie klapa bagażnika bez zmian, muszę wymyślić rozsądny, działający spojler który się zmieści do garażu ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#447
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
idz w dtm starych lat...
![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#448
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
bodykit taki będzie (na ile 4 drzwi pozwolą), kolor nie.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#449
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
OK, kit wybrany, kolor chyba też, to teraz czekamy na efekt
![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#450
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Efekt dopiero na początku 2013, na razie mają się laminaty wysezonować trochę (kończą się robić właśnie), chcę też wykorzystać suche dni żeby jeszcze pojeździć jak długo się da. Więc na razie jak przyjdą graty to się na nie napatrzę, ew założę przód bez malowania niech się układa. Z tyłem będzie rzeźba, bo jest od coupe i trza będzie customizować
![]() ![]() ![]() ![]() Na ten tydzień plan prac obejmuje w deszczowe dni zmianę wtryskiwacza nitro z piranha na shark, dołożenie chłodnicy oleju z termostatem (bo się już od pół roku na półce sezonuje), dodatkowy wentylator elektryczny w sumie umieszczę chyba tak, żeby wszystkie 3 chłodnice owiewał na postoju. Poza tym mocowanie drugiej butli nitro, jako że jedna (mimo że większa) nie daje rady ciśnieniowo i w 3/4 przejazdu mam już mierne 600psi (z początkowego 1080). W końcu podłączyć też trzeba instalację purge, który bezczynie wisi pod maską. To są plany, co się uda to zweryfikuje życie ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#451
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW ![]() |
masz kocyk w instalacji NX ?? i jaki strzał bo coś straszliwie Ci pada to ciśnienie
-------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
![]()
Post
#452
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Kocyk jest, dysze są wstawione 150KM z groszem, sterownik steruje mocą. Od 4000 obrotów zaczyna rosnąć od wartości 70% mocy i kończy na 100% ustawionych na odcince. W sumie to od 3000 obrotów narasta od 30%, ale zmiana biegów wypada na 4000-4200rpm. A od 1 biegu tylko raz strzeliłem, zanim wziąłem rękę z przycisku na wajchę od biegów to już była odcinka... Obecna butla mieści ponad 7kg, dołożę drugą 8kg i zobaczymy co się będzie działo. Muszę najpierw obejrzeć dopiero co zmienione świece jak sobie radzą.
Problemem w osiągach jest brak możliwości załączenia tego na 1 biegu, w sumie włączam w połowie 2 bo tak to wychodzi manualnie w ferworze walki zanim łapą z wajchy trafisz w przycisk. Muszę ustawić 1 gear lockout, wtedy system sam się aktywuje po zmianie z 1 biegu na 2. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#453
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Nowy ryj jest
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#454
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Trochę szkoda, że bliżej zderzakowi do e46 niż e36, ale ważne, że szeroko...
|
|
|
![]()
Post
#455
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
I seryjnie, części dostępne od ręki w razie draki, koniec z rzeźbą. Nie ma m-technika z poszerzeniami, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma na rynku
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#456
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Dupcia gotowa, również bardzo lekka:
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#457
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Dupcia gotowa, również bardzo lekka: ![]() Można wiedzieć ile za taki kit wyszło? -------------------- Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide |
|
|
![]()
Post
#458
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Gentlemani o pieniądzach nie rozmawiają (publicznie, odezwij się na pw)
![]() ![]() ![]() Dziś drobna radość, wygrane za grosze (bo jakiś allegrowicz nie wiedział, że dziury z głośnikami to jest oryginalne miejsce montażowe głośników w pakiecie audio BMW i uznał boczki za niszczycielsko podziurawione i bezwartościowe) kilka miesięcy wcześniej boczki skórzane z M3 sedan zostaną jutro w końcu zamontowane, jeszcze potem małe czyszczenie i będzie git. Przy okazji wymontuję głośniki które tam niepotrzebnie kwitną. Jest: będzie: -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#459
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Dawno nic nie pisałem to mały update. Od wczoraj walczymy z montażem nowego gadgetu-kontrola trakcji z launch control i flat shiftem firmy Racelogic. Nie jest wbrew pozorom łatwo, bo urządzenie lub moja instalacja są nad wyraz wrażliwe na miejsca gdzie wpinamy się z zasilaniem i potem się cuda dzieją typu żarzące się zegary bez kluczyka w stacyjce... Ale samo urządzenie zapowiada się obiecująco.
Druga sprawa to już na przyszły sezon, znalazłem fajne źródło na tanie slicki Yokohama A005 soft 270/650/18, zakupiłem kilka sztuk na tył, dałem do nacięcia, będą oszukiwać niebieskich ze to semislicki: ![]() No i trzecie, cuda na allegro się zdarzają, felgi 8.5x18" 2szt za 200zł, kupione ![]() ![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#460
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Mialem kiedys taka felge na garazu - grubosc rantu pozostawia wiele do zyczenia... ale mogly byc juz naprawiane wiec moze widzialy tokarke. Napisz gdzie mozna nabyc tanio takie slicki.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 10:31 |