![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Jak maska z laminatu zachowuje się przy 160 ?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Bardzo_kurwa_nieładnie. Mimo ożebrowania. Właśnie odkryłeś powód, dla którego do czasu zamontowania dodatkowych zamków z przodu więcej na budziku nie będzie.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Ja u siebie też musiałem zrobić dodatkowe mocowania, bo rogi maski unosiły się do góry
![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A miałeś ożebrowanie też?
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Też
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Super...
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 29 May 2010 ![]() |
![]() Masz już to zamontowane? jak się spisuje? Ile płaciłeś, gdzie kupowałeś? ;> |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wsyzstko mi założyli...poza tym
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wczoraj 7h czekałem aż chłopacy poprawią wózek pod silnikiem. Ano bo robili to bez kanału, na dworzu. Oczywiście wyszły schody, po pierwsz mój okazał się cały do poprawki, jak go zobaczyli to ze wstydu się za głowy złapali. Po drugie z braku kanału robili to na podnośniku, i tak jak dało się go zdemontować w godzinę, tak zakładanie zajęło godzin 5...
No ale założony, powrót do Bydzi mimo mokrego już w miarę śmiały, mina pana w CLS 350 bezcenna na obwodnicy Torunia ![]() Dziś auto na lawecie miało jechać do Poznania do Małeckich na założenie ecumastera i cofnięcie zapłonów. Wczoraj wsadziliśmy na lawetę, ja pojechałem na imprezę, kolega lawetą do warsztatu wymienić łożysko w kole. Nie dojechał. Koło odpadło, na lawecie pet... Ale ocalał, skręcali na skrzyżowaniu, koło wpadło na szczęście pod lawetę a nie poza. No i problem, jak dostarczyć auto do Poznania dziś. Krótka chwila namysłu napojonego alkoholem narządu wewnątrzczaszkowego i męska decyzja, kolega ma wsiadać za kierę i sam jechać :? Dziś rano dzwoni, że nie ma dokumentów, ale już jedzie nach Posen... przy 180km/h odkrył, że auto wbrew temu co na gałce ma jednak 6 biegów ![]() ![]() U Małeckich praca wre, ecumaster się zakłada ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 January 2004 Skąd: Poznań ![]() |
@Kajman - ostatni Twój post "bezcenny"
![]() Kibicuję dalej ![]() PS. V8 od BMW - rulessss -------------------- ***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6*** |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Kajman gratki, że peta nie straciłeś. A kolega że dojechał.
Fajnie, że działasz pomimo schodów. -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Auto już z ecumasterem. Dziś w końcu, po raz pierwszy,miało okazję posłużyć mi pod nogą kilka godzin. Spostrzeżenia:
-auto ma jakiś problem na 1 i czasem 2 biegu, dopiero pod koniec obrotów idzie jak należy, na dole coś nie gra, jutro zmiana świec i muszę nagrać sobie afr co tam się z nim wyrabia w tym czasie i egt. Dokumentacja: http://www.youtube.com/watch?v=rLTqCZh-B-8 -jakiś przewód z układu chłodzenia się lekko rozszczelnił i sobie psika na tył silnika, jutro dociąganie wszystkich opasek raz jeszcze -r888 nie ślizgają się z tyłu tylko kur... podskakują ![]() ![]() -po założeniu ecumastera gorzej odpala, o co kur.. chodzi skoro on jest wyłączony na razie?! -lexanowe szyby z tyłu znowu do podklejenia, większość powierzchni klejonych już puściła -radio wywaliłem na razie bo wypada świnia podczas mocniejszych startów ![]() To tak wstępnie. Auto jak już jedzie, to całkiem miło, najlepiej na większych prędkościach, nagrałbym tam coś gdyby nie ten feralny przewód chłodniczy. No i trza się nauczyć ruszać, na razie co start to inaczej. Udało mi się zrobić na szybko kilka fotek za to (ale auta nie domyłem na smoobsługowej myjni): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Lol, ktoś jeszcze pamięta stare czasy ![]() myślę, że nie jeden ![]() ![]() -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
calkiem fajnie wygladaja te poszerzanki
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto już z ecumasterem. Dziś w końcu, po raz pierwszy,miało okazję posłużyć mi pod nogą kilka godzin. Spostrzeżenia: -auto ma jakiś problem na 1 i czasem 2 biegu, dopiero pod koniec obrotów idzie jak należy, na dole coś nie gra, jutro zmiana świec i muszę nagrać sobie afr co tam się z nim wyrabia w tym czasie i egt. u mnie problemem na niskich obrotach były świece, na niskich sie dławiło, na wysokich jechało. -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ano właśnie. Są nowe NGK,ale wsadzę jutro Denso irydowe już pod nitro.
Czy w e36 na konsoli za lewarkiem do biegów bywają jakieś przełączniki fabrycznie? Zaczynam mieć tam kompletną arkę noego, każdy z innej parafii, a będzie ich więcej... -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
jest parę osób co pamiętają stare dobre czasy...
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Jaja, to już ponad 15 lat od początków zabawy
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
ma ktoś do tego obstrukcję bo w sumie bym zanabył ale nie wiem czy u mnie da się to podłączyć, w sensie chce wiedzieć pod co trzeba konkretnie wpiąć sygnał
pzdr Super...
![]() -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
W sprawie podskakiwania przy ruszaniu to poczekaj aż założysz ten zawias Koni. Wg ten bilstein jest trochę za miękki i dlatego koło odrywa się od ziemi.
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:42 |