![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Zwykłego nie można obspawać, wzmocnić troszkę?
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wydaje mi się że to by pomogło, ale obecnie mechanicy nie zrobili tego.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#383
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Jeszcze nie zrobiłem, dopiero graty przyszły, ale jako że 540i (z którego mam napęd) ma filtr oleju w odróżnieniu od większości aut na przewodach z przodu pod maską (zdjęcie poglądowe) ... więc będą mi musieli dorobić przewody z odpowiednimi końcówkami, będzie tego sporo, ale będzie działać. W wypadku oleju silnikowego pójdę raczej zza filtra do termostatu, z termostatu do chłodnicy, z chłodnicy do temostatu, z termostatu do silnika. Chłodnicę płynu do wspomy daję bez termostatu i przewody mam już wyprowadzone do mojej obecnej rurkowej. A sam termostat podłącza się wg tego: http://208.109.215.220/files/thermos$.pdf Poszukaj obudowy od m62 lub od 750 z wyjściem na chłodnicę. Ja mam u siebie w e30 właśnie od 750 i masz dużo mniej zabawy bo ma wbudowany termostat. |
|
|
![]()
Post
#384
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Już po ptokach, kupione graciki jak widać na zdjęciu wcześniej, teraz tylko muszę mechanika zmęczyć żeby założył
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#385
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Powiem Wam, że myślałem że już po takim czasie nic mnie nie zaskoczy w tym aucie jeśli chodzi o antykreatywność polskich tunerów. A jednak
![]() Jakiś czas temu kupiłem sobie do Espace czytnik obd na bluetooth, tak z ciekawości żeby podpatrzeć parametry turbo itd w czasie jazdy, np na telefonie. Wszyscy święci mówili, że serce mojej e36 jest za stare żeby się z tym dogadać, w sumie wszędzie nawet tak piszą. Do odczytu używam programu Torque. Ostatnio z nudów kombinowałem coś w garażu i zauważyłem, że przy swapie złącze diagnostyczne dostałem w nowym formacie, kurde no to co, wkładam ten czytnik, włączam telefon i fiuuuu, wszystko działa ![]() ![]() 1.Dolewa paliwa (fajnie) 2.Cofa zapłon (niefajnie) Podczas strojenia DET3 wyszło, że zapłonem można u mnie w bardzo ograniczonym stopniu kręcić (+-8st), więc skoro jest szansa bazowo kilka stopni go przyspieszyć, to czemu nie ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#386
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
hehe wazne ze auto jezdzilo reszta sie nie liczy
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#387
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Możesz napisać z którego miejsca wiązki idzie ten kabel do czujnika temperatury? Bo u mnie nie wiem czy jest (a gdzie on w ogóle powinien byc
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#388
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Szkoda że wątek dotyczy M5 i S62, ale myślę że to będzie działało analogicznie w innych bmw: http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e5...need-one-7.html
Z opisów i wykresów z hamowni wynika jasno, że mało bo mało, ale ten pierdek wpływa na pracę silnika. Nawet po programach itd. Wychodzi z wiązki koło przepustnicy chyba, taki samotny kabelek. A co do tego czy to coś daje czy nie, uważam że lepiej go mieć i niech komputer używa czujnika a nie dziwnych map, det3 za wiele nie może w tym motorze wyregulować, zakres jest niewielki, więc jak to zwykle w niedoładowanych silnikach, every bit helps ![]() W ogóle to wydaje mi się, że to działa tak, że det3 zapłon modyfikuje że tak powiem obowiązujący obecnie w kompie, jeśli więc komp korzysta z mapy -6st (bo brak mu czujnika IAT), to i na det3 mimo że dodasz 8, to i tak finalnie w stosunku do sprawnej serii z czujnikiem gdy zapłon nie jest cofnięty to jest tylko +2stopnie. A jak masz wsio sprawne i masz 6st więcej bazowo w ecu, to det do tego dodaje swoje 8 i już jest fajniej. Ale mogę się mylić. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#389
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
lubię zaglądać w ten temat, jest co poczytać często
![]() soczyście i prawdziwie ![]() Patrzę żeś podobny szczególarz jak ja i też cię krew zalewa po wizycie u różnych fachowców ![]() -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#390
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Szkoda że wątek dotyczy M5 i S62, ale myślę że to będzie działało analogicznie w innych bmw: http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e5...need-one-7.html Z opisów i wykresów z hamowni wynika jasno, że mało bo mało, ale ten pierdek wpływa na pracę silnika. Nawet po programach itd. Wychodzi z wiązki koło przepustnicy chyba, taki samotny kabelek. A co do tego czy to coś daje czy nie, uważam że lepiej go mieć i niech komputer używa czujnika a nie dziwnych map, det3 za wiele nie może w tym motorze wyregulować, zakres jest niewielki, więc jak to zwykle w niedoładowanych silnikach, every bit helps ![]() W ogóle to wydaje mi się, że to działa tak, że det3 zapłon modyfikuje że tak powiem obowiązujący obecnie w kompie, jeśli więc komp korzysta z mapy -6st (bo brak mu czujnika IAT), to i na det3 mimo że dodasz 8, to i tak finalnie w stosunku do sprawnej serii z czujnikiem gdy zapłon nie jest cofnięty to jest tylko +2stopnie. A jak masz wsio sprawne i masz 6st więcej bazowo w ecu, to det do tego dodaje swoje 8 i już jest fajniej. Ale mogę się mylić. Świnka modyfikuje to co wychodzi z ECU, czyli jest dokładnie tak jak piszesz. Zresztą cały post +1. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#391
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
U mnie właśnie wisi taki kabelek z wtyczką na dwa piny i myślałem że to może od klimy (jaki jest kabel od kompresora klimy?) ale jakiś cienki mi się wydawał.
Ciekawe czy są jakieś wymierne korzyści założenia takiego czujnika w m62? |
|
|
![]()
Post
#392
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
u mnie na pewno lepszy bieg jałowy
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#393
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Niestety deszcz za oknem, 11stopni, a tu taki sprzęcik do testowania czeka już przygotowany:
![]() Fele od M5 9.5x18 + yoko A005 soft 270/640/18. W sumie wyszło 20kg na to niemałe koło ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#394
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Yoko okazały się twarde mniej więcej jak FZ-201, czyli nieźle, ale nie jest to R888 ani michałki Tb5R
![]() Z nowości to udało mi się zrobić takie coś: ![]() Półoś się ukręciła/pękła. Przy starcie. Semi są jednak bolesne dla auta w takich sytuacjach gdzie zwykła opona by puściła, co gorsza one łapią-puszczają-łapią, taka seria uderzeń robi miazgę w zawiasie. Nitro coś ostatnio słabiej działa, AFR 9.5-10.5, egt 600st, plaża, a efektu nie czuć na 3 i 4 biegu prawie wcale ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#395
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
afr za bogate, wjedz na 11 , 11,5
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#396
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Na nitro nie wiem czy to nie za ubogo... Muszę polatać i potestować.
Jak dziś oddawałem hamanny do renowacji, okazało się, że nie tylko przeniesienie napędu i zawias rozrywam, jedna z Federali FZ-201 też się poddała, nieciekawie. Jeździć się tak da, ale wolałbym wymianę. A się nie da, wg importera to normalne, tak się dzieje i mam jeździć jakby się nic nie stało... ![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#397
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Chwile mnie tu nie było. Auto jeździ, całkiem sporo, jako auto tylko do zabawy zrobiło w od maja ok. 8000km
![]() Więc mamy komplet do niezniszczalnych podobno półosi i wózka ![]() Przy okazji obute ATS GTR 9"x17" z R888 255/40/17. Szerokość na styk jakby kto pytał. Fele dość lekkie (8.8-9kg), jednak nie tak lekkie jak się spodziewałem, ale już wiem dlaczego. Każde prawie felgi z ET w okolicach 10-20 będą ważyły więcej niż konkurencja z ET 35-40, odsadzenie uzyskuje się na piaście, do tych ATS musiałem kupić 5mm dłuższe śruby, bo oryginalne nie łapały wystarczająco ![]() ![]() Z lekkimi oponami będą akurat do przodu na jakieś ćwiartki ![]() Zakończyłem renowację Hamann'ów HM1 (8.5"x17 ET13 9.5kg i 10x17 ET20 10.5kg), wersja z napisem na ramieniu, dekielki toczone następnie grawerowane na CNC. Fele które były krzywe wyprostowane, wcześniejsze ingerencje polskich rzeźników naprawione, pomalowane, wypolerowane. Zasłużyły na nowe gumki w odpowiednim rozmiarze: ![]() Razem całkiem miło, aż za ładnie jak na PET'a ![]() Pierwszy raz tylna felga się schowała w oponie ![]() Polerka znośna: ![]() ![]() Generalnie mam małe ałka na punkcie opon i felg, więc nie ukrywam, że te bardzo lubię. Guma lepka jak lep na muchy prawie, bieżnik 3mm, cała guma 4mm, będzie na wyjątkowe okazje w chłodne dni. DOT legal o dziwo ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#398
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Ty chyba wszystko w tym samochodzie pourywasz
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#399
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Kuźwa niezniszczalne miały te bety być
![]() ![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=3Koa_IYh5Kg -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#400
|
|
User Dołączył: Wed, 18 March 2009 ![]() |
siemasz
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:26 |