![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
12.05. było jedno, na pewno między nimi była przepaść
![]() ![]() Przyszły też slicki 270/640/18 A005, fele od M5 tyły już się malują, zamówione chłodnice oleju i wspomagania, termostat oleju, ciągle coś się dzieje, tylko kartodrom w Bydgoszczy ma już 1.5 miesiąca obsuwy w zakończeniu rozbudowy i nie ma gdzie zużywać w pobliżu ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 21 March 2012 ![]() |
12.05. było jedno, na pewno między nimi była przepaść ![]() Były dwa. Jedno było kolegi, dobry bilstein tam wsadzony, kolega bardzo dobrze jest w auto wjeżdzony, jest dobrym kierowcą i 1.54 niskie było (przód R888 tył RSR). Czyli 1.53 pewnie w tym sezonie pojedzie. Nawet jeżeli, 5S jest nieosiągalnie. Ale nie ma co porównywać (poza zawiasem) seryjnego auta z wydumką, bezcelowe. |
|
|
![]()
Post
#363
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Auto stoi bez krzyżaka od 2 dni, ale biorąc pod uwage potop za oknem nie jest to szczególnie uciążliwe. Oby na jutrzejszą pogodę Ed je już naprawił. A dziś przyszły chłodnice olejów i termostat
![]() ![]() Może w przyszłym tygodniu da się założyć nawet? ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#364
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Opisz pokrótce jak zrobiłeś obieg na chłodnice oleju?
|
|
|
![]()
Post
#365
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Jeszcze nie zrobiłem, dopiero graty przyszły, ale jako że 540i (z którego mam napęd) ma filtr oleju w odróżnieniu od większości aut na przewodach z przodu pod maską (zdjęcie poglądowe)
![]() więc będą mi musieli dorobić przewody z odpowiednimi końcówkami, będzie tego sporo, ale będzie działać. W wypadku oleju silnikowego pójdę raczej zza filtra do termostatu, z termostatu do chłodnicy, z chłodnicy do temostatu, z termostatu do silnika. Chłodnicę płynu do wspomy daję bez termostatu i przewody mam już wyprowadzone do mojej obecnej rurkowej. A sam termostat podłącza się wg tego: http://208.109.215.220/files/thermos$.pdf Muszę jeszcze gdzieś zregenerować pompę wspomagania, może ktoś słyszał o kimś dobrym? Przy okazji, jakiś czas temu przeszedłem z minerala 15w40 na syntetyk blend 10w60, przy przebiegu ok. 270kkm zużycie oleju spadło, silnik chodzi lepiej, to tak gwoli mitów o wlewaniu syntetyka do silników z dużym przebiegiem ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#366
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
po prostu olej 10W60 jest duzo lepszy niż 15 W40 i to zarówno jesli chodzi o mniejsza lepkość na nienagrzanym silniku jak i na dogrzanym oleju. Wie o tym każdy kto choc raz widział "od środka" magistrale oleju i zastanowił sie jak działa.
-------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
No tak, ale wielu twierdzi, że przy tym przebiegu wlewanie syntetyka do motoru jeżdżącego na mineralu to zło. A ja twierdzę, że jak silnik zdrowy to da radę.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#368
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Wielu ma rację biorąc pod uwagę Fiata 125p i Skodę Favorit. No i ciągniki siodłowe itp.
Ale w miarę wyrafinowany motor powinien latać na przyzwoitym syntetyku, zwłaszcza przy Twoich zastosowaniach ![]() |
|
|
![]()
Post
#369
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ja nie wiem, czy ja mam pecha, czy za mocno strzelam sprzęgłem jak zmieniam biegi, czy też mam za szerokie opony, kurde wózek pękł mi z tyłu, hol do mechanika, dyfer prawie na drodze został... Coś mało pancerne to auto w serii. I nie było rdzy, dzwonów itd, udokumentowane 200kkm przebiegu kurde miała buda.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#370
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
A może i to i to tzn i opony i sprzeglo?
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#371
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
normalna sprawa w e36. dobrze pospawiesz to bedzie ok , jak nie wzmocnisz to dalej bedzie kapa.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ale wzmacniałeś czymś cały wózek? Nie mówię o mocowaniach, tylko o samym wózku.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#373
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Ale wzmacniałeś czymś cały wózek? Nie mówię o mocowaniach, tylko o samym wózku. nie, mocowanie solidne, jesli bedziesz miec drgania na dyferku, lub cos nie tak z poloskami to rozne rzeczy sie dzieja. Poliuretany na wozku wskazane. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
mocowania to mam zrobione od początku, mi sam wózek teraz pękł... Poliuretany są od dawna.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#375
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
ja w serii m50b20 tez wyrwałem wiec sie nie martw poprostu trzeba to solidnie wspawac i po wzmacniac...
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#376
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Kurde ale ja nie wyrwałem, mocowania mam obspawane, mi wózek popękał i sam wózek mam w kilku kawałkach, podłoga jest cała...
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#377
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
To raczej zmien go szybko bo pewnie zaraz pourywa mocowania w budzie. U mnie byla rozwalona jedna gumowa tuleja laczaca wozek z buda i wlasnie przez to zaczelo nadrywac mocowania. Urwalem tez kiedys srube od mocowania mostu do wozka ta od przodu wyrwalo gwint z mostu. Kupilem dluzsza 10.9 tokarz dorobil gwint i dlugosc tak aby sruba przeszla na wylot i nakretka od drogiej strony i trzyma juz 2 lata.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#378
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
a ja bym spróbował wrzucić seryjne gumowe poduszki zamiast poliuretanu...
-------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
ja u siebie wlasnie patrzylem pod auto i jeden pouliretan jak by schowal sie troszhe w wozek chyba znow bede musial wyciagac ;/ luzu tam nie ma ale inne widac ze leza ok a tak jak by weszla kapke w wozek...
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#380
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
![]() Tak rozpruło, przy okazji poduszki dyfra poleciały, no chyba że kolejność była odwrotna. Przekładanie poliuretanów podobno to żadna frajda ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:22 |