Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > »   
Closed TopicStart new topic
> Śmietnik vel Pet, BMW E36 Sedan 4.4 V8 411KM/517Nm, robione na weekendowe zabawy :)
Kajman
post Tue, 12 Jun 2012 - 15:18
Post #361


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





12.05. było jedno, na pewno między nimi była przepaść smile.gif Ja obecnie ukręciłem krzyżaki, kurde stary rozumiem, ale po wymianie kolejny wytrzymał 5km i się zerwał, co za gówna sprzedają teraz. Dziś z odświeżenia wróciły BBS RK:
Przyszły też slicki 270/640/18 A005, fele od M5 tyły już się malują, zamówione chłodnice oleju i wspomagania, termostat oleju, ciągle coś się dzieje, tylko kartodrom w Bydgoszczy ma już 1.5 miesiąca obsuwy w zakończeniu rozbudowy i nie ma gdzie zużywać w pobliżu sad.gif A na Poznań w ten weekend ni ma czasu.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 12 Jun 2012 - 15:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PiczkaRypiczka
post Tue, 12 Jun 2012 - 23:24
Post #362


Rookie
Dołączył: Wed, 21 March 2012





CYTAT(Kajman @ Tue, 12 Jun 2012 - 15:18) *
12.05. było jedno, na pewno między nimi była przepaść smile.gif



Były dwa. Jedno było kolegi, dobry bilstein tam wsadzony, kolega bardzo dobrze jest w auto wjeżdzony, jest dobrym kierowcą i 1.54 niskie było (przód R888 tył RSR). Czyli 1.53 pewnie w tym sezonie pojedzie. Nawet jeżeli, 5S jest nieosiągalnie.

Ale nie ma co porównywać (poza zawiasem) seryjnego auta z wydumką, bezcelowe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 14 Jun 2012 - 15:23
Post #363


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Auto stoi bez krzyżaka od 2 dni, ale biorąc pod uwage potop za oknem nie jest to szczególnie uciążliwe. Oby na jutrzejszą pogodę Ed je już naprawił. A dziś przyszły chłodnice olejów i termostat smile.gif



Może w przyszłym tygodniu da się założyć nawet? smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Thu, 14 Jun 2012 - 22:55
Post #364


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Opisz pokrótce jak zrobiłeś obieg na chłodnice oleju?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 15 Jun 2012 - 07:18
Post #365


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jeszcze nie zrobiłem, dopiero graty przyszły, ale jako że 540i (z którego mam napęd) ma filtr oleju w odróżnieniu od większości aut na przewodach z przodu pod maską (zdjęcie poglądowe)



więc będą mi musieli dorobić przewody z odpowiednimi końcówkami, będzie tego sporo, ale będzie działać. W wypadku oleju silnikowego pójdę raczej zza filtra do termostatu, z termostatu do chłodnicy, z chłodnicy do temostatu, z termostatu do silnika. Chłodnicę płynu do wspomy daję bez termostatu i przewody mam już wyprowadzone do mojej obecnej rurkowej. A sam termostat podłącza się wg tego: http://208.109.215.220/files/thermos$.pdf

Muszę jeszcze gdzieś zregenerować pompę wspomagania, może ktoś słyszał o kimś dobrym?
Przy okazji, jakiś czas temu przeszedłem z minerala 15w40 na syntetyk blend 10w60, przy przebiegu ok. 270kkm zużycie oleju spadło, silnik chodzi lepiej, to tak gwoli mitów o wlewaniu syntetyka do silników z dużym przebiegiem smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Sat, 16 Jun 2012 - 00:30
Post #366


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





po prostu olej 10W60 jest duzo lepszy niż 15 W40 i to zarówno jesli chodzi o mniejsza lepkość na nienagrzanym silniku jak i na dogrzanym oleju. Wie o tym każdy kto choc raz widział "od środka" magistrale oleju i zastanowił sie jak działa.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 16 Jun 2012 - 23:22
Post #367


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





No tak, ale wielu twierdzi, że przy tym przebiegu wlewanie syntetyka do motoru jeżdżącego na mineralu to zło. A ja twierdzę, że jak silnik zdrowy to da radę.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aval
post Sun, 17 Jun 2012 - 00:30
Post #368


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 September 2011
Skąd: Warszawa





Wielu ma rację biorąc pod uwagę Fiata 125p i Skodę Favorit. No i ciągniki siodłowe itp.

Ale w miarę wyrafinowany motor powinien latać na przyzwoitym syntetyku, zwłaszcza przy Twoich zastosowaniach wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 28 Jun 2012 - 22:16
Post #369


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ja nie wiem, czy ja mam pecha, czy za mocno strzelam sprzęgłem jak zmieniam biegi, czy też mam za szerokie opony, kurde wózek pękł mi z tyłu, hol do mechanika, dyfer prawie na drodze został... Coś mało pancerne to auto w serii. I nie było rdzy, dzwonów itd, udokumentowane 200kkm przebiegu kurde miała buda.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Thu, 28 Jun 2012 - 22:35
Post #370


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





A może i to i to tzn i opony i sprzeglo?


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 28 Jun 2012 - 22:40
Post #371


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





normalna sprawa w e36. dobrze pospawiesz to bedzie ok , jak nie wzmocnisz to dalej bedzie kapa.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 28 Jun 2012 - 23:11
Post #372


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ale wzmacniałeś czymś cały wózek? Nie mówię o mocowaniach, tylko o samym wózku.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 28 Jun 2012 - 23:58
Post #373


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Kajman @ Thu, 28 Jun 2012 - 23:11) *
Ale wzmacniałeś czymś cały wózek? Nie mówię o mocowaniach, tylko o samym wózku.

nie, mocowanie solidne, jesli bedziesz miec drgania na dyferku, lub cos nie tak z poloskami to rozne rzeczy sie dzieja. Poliuretany na wozku wskazane.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 29 Jun 2012 - 06:52
Post #374


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





mocowania to mam zrobione od początku, mi sam wózek teraz pękł... Poliuretany są od dawna.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Fri, 29 Jun 2012 - 08:15
Post #375


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





ja w serii m50b20 tez wyrwałem wiec sie nie martw poprostu trzeba to solidnie wspawac i po wzmacniac...


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 29 Jun 2012 - 08:30
Post #376


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Kurde ale ja nie wyrwałem, mocowania mam obspawane, mi wózek popękał i sam wózek mam w kilku kawałkach, podłoga jest cała...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 29 Jun 2012 - 13:36
Post #377


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





To raczej zmien go szybko bo pewnie zaraz pourywa mocowania w budzie. U mnie byla rozwalona jedna gumowa tuleja laczaca wozek z buda i wlasnie przez to zaczelo nadrywac mocowania. Urwalem tez kiedys srube od mocowania mostu do wozka ta od przodu wyrwalo gwint z mostu. Kupilem dluzsza 10.9 tokarz dorobil gwint i dlugosc tak aby sruba przeszla na wylot i nakretka od drogiej strony i trzyma juz 2 lata.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Sat, 30 Jun 2012 - 23:26
Post #378


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





a ja bym spróbował wrzucić seryjne gumowe poduszki zamiast poliuretanu...


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sun, 01 Jul 2012 - 14:21
Post #379


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





ja u siebie wlasnie patrzylem pod auto i jeden pouliretan jak by schowal sie troszhe w wozek chyba znow bede musial wyciagac ;/ luzu tam nie ma ale inne widac ze leza ok a tak jak by weszla kapke w wozek...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 03 Jul 2012 - 18:21
Post #380


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz







Tak rozpruło, przy okazji poduszki dyfra poleciały, no chyba że kolejność była odwrotna. Przekładanie poliuretanów podobno to żadna frajda wink.gif Ale są przełożone. Przy okazji na szrocie sprawdziłem, m3 3.0 ma identyczny wózek, 3.2 ma rzeczywiście inny, ciut mocniejszy się wydaje, ale skala zmian później jest ogromna i kosztowna, od nowa dopiero co zmienione tarcze, klocki, poliuretany itd itp. No i sam wózek, a stan tych u nas oferowanych jest przynajmniej średni. Więc obstawiam że cała operacja z 5000zł by wyszła.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:22