![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
Wg. mnie Kaczka to raczej nie pompa ale któryś czujnik, sonda albo przepływka.
Błędu na kompie nic z powyższych nie wywali póki zupełnie nie przestanie działać. @Kajman Jak wygląda sprawa podłączenia nitra w Twoim silniku ? Czy opóźnienie zapłonu jest konieczne ? Jeśli tak to da rady założyć na seryjnym ECU czy trzeba dokupować jakiegoś szpeja ? Strzelasz 100koni czy więcej ? A odnośnie hamulców to tył 276mm jest chyba seryjny a przód to E46 3.0D ? Przód pasuje plug&play czy trzeba robić adaptery ? Myślał ktoś o 4tłoku od E38 ale na tarczy 300mm żeby weszła w felgę 16' ? -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wg. mnie Kaczka to raczej nie pompa ale któryś czujnik, sonda albo przepływka. Błędu na kompie nic z powyższych nie wywali póki zupełnie nie przestanie działać. @Kajman Jak wygląda sprawa podłączenia nitra w Twoim silniku ? Czy opóźnienie zapłonu jest konieczne ? Jeśli tak to da rady założyć na seryjnym ECU czy trzeba dokupować jakiegoś szpeja ? Strzelasz 100koni czy więcej ? A odnośnie hamulców to tył 276mm jest chyba seryjny a przód to E46 3.0D ? Przód pasuje plug&play czy trzeba robić adaptery ? Myślał ktoś o 4tłoku od E38 ale na tarczy 300mm żeby weszła w felgę 16' ? Pompa jedna była źle założona, teraz będzie układ w zbiorniku pompa od 4.4 i w bagazniku surge tank 2.5l z Boschem 044. ELektryk costam podotykał i problem praktycznie nie wystepuje. Nitro jest podłączone, od wtorku będzie zapewne strojone. Opóźnienie pewnie nie jest konieczne, zwłaszcza że jest sterownik progresywny, ale lepiej dmuchać na zimne. Strzał ma być w okolicach 100-120. Heble seryjne w 325 to lite 280mm tył i 288 wentylowany przód. Obecnie jest przód z 330i 325mm i tył z E36 328i wentylowane 276mm (nie polecam z e46 jeśli ktoś chce klocki DS-2500). Podobno najlepsza kombinacja i wciąż założę z tyłu 15". Z przodu i tak przez zwrotnice mniej niż 17" nie założę, więc nie robi,ale 17" są na styk, od ciężarków na feldze od wew strony mam jakieś 1-2mm do zacisku ![]() ![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
No żesz kurwa jaka fajna...
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
O nitro pytam bo chciałbym strzelać 100 albo nawet 150 bo nie zależy mi bardzo na cacaniu mojego silnika ( M60 )
Nie mówię że Twoje hamulce są za słabe, wręcz przeciwnie. Nad 4tłokiem myślę tylko na zapas ![]() W zeszłym roku jeździłem różnych felgach przód/tył i auto się zrobiło podsterowne czego nie znoszę, dlatego tak walczę o przód na 16' Maska lekki odpust ale o tyle fajna że z takim garbem wejdzie silnik bez kombinowania z sankami, miską i pompą. -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
maska ta to m3e46 wzor gtr konkret szkoda ze do e36 dostepne tylko w usa sa:/ i wloty fajnie wentyluja komore.
tu masz do e36 ![]() |
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ta co pokazałem jest do e36 i jest w reichu, więc to ne problem. W odróżnieniu od ceny. Ale bardzo mi się podoba.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#307
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
No i pizda. Po 1.5 miesiąca bezczynnego stania auta w PromotoR muszę poszukać kogoś kto mi to auto wystroi albo samemu wszystko zrobić, kurwa nie do wiary, 1.5 miesiąca i auto nietknięte, za tydzień mam wykupiony poznań, myślałem że 1.5 miesiąca to wystarczająco dużo czasu na wystrojenie w podobno poważnej i profesjonalnej firmie auta, ale się myliłem... Po ch... umawiać się ze mną na termin podstawienia auta, cenę za usługę itd itp?! Nie można się nawet dodzwonić kiedy mogę odebrać samochód, rewelacja, telefony są odrzucane od 2 tygodni, sms bez odpowiedzi... Przeleciały mi 2x poznań, bemowo i kilka innych imprez... Ale ważne że PromotoR na fejsbuku kolejne auta kumpli wrzuca... ech powiem wam że czasem ma się dość...
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#309
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
to dlatego między innymi My - plebs dłubiemy sami i rzeźbimy na różne sposoby. Też mam dość warsztatów, chyba pierwszy raz w życiu oddawałem auto (służbowe) i musiałem stać nad ludźmi i im tłumaczyć co mają po kolei robić a potem dojebali cenę i wyszło 285zł za 4,5h lekkiej roboty w podrzędnym warsztacie. Jak by tego było mało to jeszcze pracownicy częstowali się moimi szlugami ze schowka.
sorry za ot. -------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
to dlatego między innymi My - plebs dłubiemy sami i rzeźbimy na różne sposoby. Też mam dość warsztatów, chyba pierwszy raz w życiu oddawałem auto (służbowe) i musiałem stać nad ludźmi i im tłumaczyć co mają po kolei robić a potem dojebali cenę i wyszło 285zł za 4,5h lekkiej roboty w podrzędnym warsztacie. Jak by tego było mało to jeszcze pracownicy częstowali się moimi szlugami ze schowka. sorry za ot. Sorry za OT, ale 285 PLNów za 4,5 godziny roboty wychodzi 63,(3) za roboczogodzinę. Mało... Ja za tyle do hamulców nie podchodzę ![]() -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#311
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
Jeżeli trzeba ich było uczyć to nawet 6 zł za rbh jest za dużo.
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#312
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
Jeżeli trzeba ich było uczyć to nawet 6 zł za rbh jest za dużo. dokładnie, trzeba wiedzieć za co bierze się pieniądze, też kiedyś spędziłem bardzo dużo czasu nad znalezieniem przyczyny usterki w motorze ale wziąłem jak za czas potrzebny na wymianę wadliwej części, tak to jest jak się nie ma doświadczenia, trzeba je zdobywać ale nie odstraszać przy okazji klientów. -------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#313
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
Jeżeli trzeba ich było uczyć to nawet 6 zł za rbh jest za dużo. dokładnie, trzeba wiedzieć za co bierze się pieniądze, też kiedyś spędziłem bardzo dużo czasu nad znalezieniem przyczyny usterki w motorze ale wziąłem jak za czas potrzebny na wymianę wadliwej części, tak to jest jak się nie ma doświadczenia, trzeba je zdobywać ale nie odstraszać przy okazji klientów. Zgadzam się z Wami obydwoma. Nie wiem za co te 285 PLNów wzięli, nie wnikam. Żaden mechanik nie jest alfą i omegą. Jak ja na coś zmarnuję cały dzień, bo nie wiem, to nie liczę klienta 8 godzin po 100PLNów, tylko uśredniam to jakoś znając ceny u pobliskiej konkurencji i w Warszawie za daną robotę. Przepraszam za OT. -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
OK, auto zostało zrobione w końcu przez promotora, jak tam posiedziałem 2 dni to prawie skończyliśmy na czas
![]() ![]() Na wolnossaku wyszło ok. 311KM i 417Nm. Sporo czasu zajęła walka z paliwem, ale siedzi już swirl pot 2.5l, bosch 044 wpycha z niego pełne 5bar na listwę. ![]() Zakończyliśmy w piątek wieczorem, więc nici z wymiany oleju i łożysk tylnich, wróciłem do domu, spakowałem auta na track day, 3h snu i do Poznania! Był to mój pierwszy raz tym autem na torze (nie licząc jednego wyjazdu na nasz kartingowy), wbrew wszelkim zapowiedziom auto przejechało po torze jakieś 100-130km, spaliło ok. 75l benzyny, a następnie dowiozło mnie bezpiecznie (ale z mega huczącymi łożyskami) 140km do domu. Hamulców nie udało mi się zagotować, silnik nie wykorkował, w sumie nic się nie działo, tylko koła zmienialiśmy czasem. Wynik zapewne śmiechu warty, ale jako nowicjusz nie jestem niezadowolony, 2:03.09 bez używania nitro na pierwsze jazdy styka, wiem co muszę w aucie poprawić, wiem że muszę jeździć więcej, to zupełnie inna bajka jest jednak. Na razie nie mam więcej fot, muszę kolegów karty ograbić. Filmek jeden: Porsche, Mustang i Pet Fotki -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
Brzydkie felgi z przodu
![]() A na poważnie fajnie, że wreszcie ogarnąłeś auto. Jak rozumiem masz 25 koni ponad serię bez nitro? Ładny wynik ![]() -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Akurat te felgi to najbrzydsze w mojej kolekcji, nazywa się to to targa, kupione na allegro za 150zł obie w rozmiarze 7.5"x17 ET35 z oponami drogowymi Conti 225/45
![]() ![]() Za to przy okazji pochwalę się, że upolowałem na allegro do kolekcji pewne okazyjne rodzynki: 2szt ATS GTR 9x17" ET18 po 9kg/szt, ![]() 4szt 8.5x17" ET15 BBS RK po 8kg/szt ![]() ![]() 4szt Breyton Softline 8.5x17 ET13 po... 12.8kg/szt !! ![]() ![]() A to wszystko bo zrobiłem porządek w semislickach mały i trza to pouzbrajać: -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Fajnie, że po torze pośmigałeś i wszystko się udało.
Spalanie i tak małe wyszło jak na taki dystans. Gratuluję również tego, że auto na kołach dojechało i wróciło... Hmmm... pozazdrościć. -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: kolo KRAKOWA ![]() |
fajny wynik mam pytanie jakie dysze masz że taki wynik wyszedł ?
-------------------- BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
|
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wg nx to gazowa 150KM a benzynowa 100KM (daliśmy mniejszą przez ciśnienie na listwie). No i w sumie się prawie idealnie zgadza, bo 60% to 90KM przyrostu
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 11:07 |