Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Closed TopicStart new topic
> Śmietnik vel Pet, BMW E36 Sedan 4.4 V8 411KM/517Nm, robione na weekendowe zabawy :)
raich
post Sun, 05 Feb 2012 - 23:24
Post #281


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





alo,alo.
jakis update?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Feb 2012 - 23:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kajman
post Mon, 06 Feb 2012 - 07:23
Post #282


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





polnische banditen wink.gif Auto od września stoi pod Włocławkiem na okoliczność wypadania zapłonów i spadków mocy po rozgrzaniu się dłuższym oraz na wymianę sanek i wahaczy. No i chyba głównie stoi, niby cośtam się dzieje, ma być w tym tygodniu do odbioru, ale nie do końca jestem przekonany że problem został odnaleziony i auto działa.... Potem do kogoś na strojenie i może w końcu ten sezon pojeździ... Ale generalnie poległem na jakiemś mechanicznym/elektronicznym gównie z którym nikt nie może sobie poradzić sad.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 06 Feb 2012 - 09:25
Post #283


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





nie wiem czy w v8 pompa uruchamia sie sama czy dopiero przy kreceniu rozrsznikiem u mnie jak byla pompa na krotko a nie ze ecu ja zalaczal to dzialy sie tez jakies dziwne cyrki z s50 - tu wlasnie pompe wlacza ecu przy kreceniu rozrusznikiem a w m50 przekrecasz zaplon i juz slychac pompe a ja wlozylem s50 przekrecam zaplon pompa nie pracuje nawet nie probwalem krecic tylko podpiolem na krotko a pozniej 2 lata walczylem z jakims nie mozliwym bledem elektroniczynym...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Mon, 06 Feb 2012 - 11:38
Post #284


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





W v8 pompa pracuje właśnie po rozruszniku i tylko jak silnik pracuje.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz_61
post Mon, 06 Feb 2012 - 13:53
Post #285


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





pompa paliwa, tak? bo z tym w e36 roznie bywa. wiekszosci m50 jednak dopiero po rozruszniku sie zalacza. we wszystkich popsute czy tak wychodzilo?


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 06 Feb 2012 - 17:08
Post #286


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





pompa paliwa w e36 przed starem sie wlacza i wali na regulator az osiagnie na wtryski 3,5 bara, pozniej sie wylacza, nastepnie zakrecisz rozrusznikim i znow sie wlacza.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz_61
post Mon, 06 Feb 2012 - 17:13
Post #287


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





ja swojej nigdy nie slyszalem. tak samo jak wielu kolegow. z kolei w jednym is'ie sie zalaczala. tylko przekaznik moze byc temu winien? bo 3,5 bara tam nie ma caly czas na pewno


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 06 Feb 2012 - 18:06
Post #288


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Kajman @ Mon, 06 Feb 2012 - 07:23) *
polnische banditen wink.gif Auto od września stoi pod Włocławkiem na okoliczność wypadania zapłonów i spadków mocy po rozgrzaniu się dłuższym oraz na wymianę sanek i wahaczy. No i chyba głównie stoi, niby cośtam się dzieje, ma być w tym tygodniu do odbioru, ale nie do końca jestem przekonany że problem został odnaleziony i auto działa.... Potem do kogoś na strojenie i może w końcu ten sezon pojeździ... Ale generalnie poległem na jakiemś mechanicznym/elektronicznym gównie z którym nikt nie może sobie poradzić sad.gif


z wloclawcka do łodzi na Teresy nie masz daleko.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 06 Feb 2012 - 18:15
Post #289


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





ktoś z łodzi oglądał to auto, niby wszystko gra, tylko kuźwa nie zawsze sad.gif Zobaczymy co będzie po odbiorze.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Mon, 06 Feb 2012 - 20:10
Post #290


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





CYTAT(lukasz_61 @ Mon, 06 Feb 2012 - 13:53) *
pompa paliwa, tak? bo z tym w e36 roznie bywa. wiekszosci m50 jednak dopiero po rozruszniku sie zalacza. we wszystkich popsute czy tak wychodzilo?


Nic nie jest zepsute. Tak steruje tym oryginalne ECU.

CYTAT(k64 @ Mon, 06 Feb 2012 - 17:08) *
pompa paliwa w e36 przed starem sie wlacza i wali na regulator az osiagnie na wtryski 3,5 bara, pozniej sie wylacza, nastepnie zakrecisz rozrusznikim i znow sie wlacza.


W niektórych silnikach jest przekaźnik czasowy. Po włączeniu stacyjki uruchamiana jest pompa, zazwyczaj od 3 do 5 sekund i jest to z góry ustalony czas. W oryginalnym układzie nie ma czujnika ciśnienia paliwa, więc defakto ECU nie wie jakie ciśnienie panuje w listwie.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mati0618
post Sun, 12 Feb 2012 - 15:16
Post #291


User
Dołączył: Fri, 19 November 2010





a gdzie stoi dokładnie bo chciałbym oblookać na żywo ten sprzęt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 12 Feb 2012 - 15:37
Post #292


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Na codzień jest chowane w garażu. A obecnie jest jeszcze chwilowo pod włocławkiem, potem chwile będzie u nas, a potem w Wawie na chwilę smile.gif Generalnie auto jest ukończone, zawias zmieniony (nowe sanki i wahacze), elektronicznie - zaniki mocy praktycznie ustapiły, zdarza się jednak że moment z dołu zżera jak się rozgrzeje ciut,na drugą połowę miesiąca umówiony jestem u Coobcia na strojenie ecumastera to przy okazji przyjży się mam nadzieję temu i może ogarnie całość łącznie z nitro. A potem w końcu może jeździć...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaczka23
post Sun, 12 Feb 2012 - 16:44
Post #293


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 December 2011
Skąd: kolo KRAKOWA





witam,no z nitro to zamiata fajnie ja mam e30 v8+nitro i zabawa jest na całego pozdrawiam


--------------------
BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 22 Mar 2012 - 20:41
Post #294


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Update mały. Objawy po elektryku w większości ustąpiły, pozbyłem się oryginalnego alarmu, kilku zbędnych w instalacji urządzeń, zmienioną mam chwilowo pompę paliwa. Mam też od początku przeprojektowane zawieszenie, w końcu na fabrycznych wahaczach na wykonanych profesjonalnie sankach, gdzie nic nie będzie wyskakiwać znikąd wink.gif Ale pobyt tam zasługuje mimo to na osobną książkę...
Na razie ujeżdzam trochę po mieście codziennie, w międzyczasie robiąc małe upgrade z myślą o jakimś track day w Poznaniu, na początek poszły heble:
Całkiem fajne podobno klocki:


Całkiem fajne podobno tarcze, wentylowany tył 276mm:


i oczywiście wentylowany przód 325mm:



Wydaje się to banalne, a jednak przez ostatnie 4 dni zajmował mi ten temat po kilka godzin dziennie, normalnie jak budowa promu kosmicznego, dziś w pitstopie to zakładali, od jutra docieramy. Potem kolejne pierdoły mam nadzieję smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzejkob
post Thu, 22 Mar 2012 - 23:20
Post #295


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 November 2005





Czym sie rozni taki bozarto od mikody?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 22 Mar 2012 - 23:24
Post #296


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Bozarto daje na piśmie gwarancję na tarcze aż do ich zjechania do grubości granicznej, na skrzywienia i pękanie, nie wiem jak Mikoda. Może i potem można nią sobie .... podetrzeć, ale na razie skłonny jestem to sprawdzić.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warpi
post Fri, 23 Mar 2012 - 07:34
Post #297


Super User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: LBI





Ja mam tak samo wyglądające tyle że mikody i z green stuff-ami hamuję to znacznie lepiej niż seria.


--------------------
CCWA i ARX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 23 Mar 2012 - 07:37
Post #298


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Zobaczymy jak zniosą DS-2500 smile.gif Hamować będzie dobrze, kwestia jak długo tarcze będą całe smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mieszczanin
post Fri, 23 Mar 2012 - 23:46
Post #299


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 November 2008
Skąd: Łódź





Tarcze kiedys przypalilem dobrze zapieczonym tloczkiem w zacisku, stopila sie plastikowa zaslepka felgi, wtopil sie pyl z klocka w farbe felgi biggrin.gif
Z tarcza nic sie nie stalo, nie mial zadnych odksztalcen itd, takze spokojna glowa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaczka23
post Sat, 24 Mar 2012 - 19:07
Post #300


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 December 2011
Skąd: kolo KRAKOWA





kajman albo inni chłopy może mi pod powiecie bo mam e30 v8 4,4 i jak daję mocno po gazie to łapie takiego błenda że mam odcinke na 3,5tyś i muszę zgasić auto na parę sekund i jest ok trzy może to być pompa paliwa ? pompa teraz jest walbro od prawie 3lat na zegarze jak trzyma 3,5bara


--------------------
BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 05:44