Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Closed TopicStart new topic
> Śmietnik vel Pet, BMW E36 Sedan 4.4 V8 411KM/517Nm, robione na weekendowe zabawy :)
Kajman
post Tue, 06 Sep 2011 - 16:52
Post #261


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Vortech/Rotrex wydają się być łatwiejsze do upchnięcia,ale muszę wymiary wszystkich popisać i popatrzyć co najlepiej podchodzi.
Dziś wróciły do mnie opony dragowe, pojechałem założyć na fele, uszczelnić i...przymierzyć smile.gif Uszczelnić poszarpane ranty się dało bez problemu smile.gif
Nie sądziłem przez chwilę, że będą od razu pasować, jakie było więc moje zdziwienie, że auto się na nich toczy smile.gif Ale przerwa między nadkolem a oponą jest stanowczo "na żyletkę" laugh.gif Trza to będzie (ale już zimą) zwiększyć średnicę nadkoli o te 1-2cm i będzie git. Od środka jest luzik smile.gif Więc prawie się udało wink.gif Kilka zdjątek:

Kółka 2:



12"x26x15" MH vs. 255/40/17 R888:



W powietrzu:






I na ziemi już:




Zabawne,ale ma swój urok:


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 06 Sep 2011 - 16:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k64
post Tue, 06 Sep 2011 - 17:02
Post #262


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





troche za szerokie jak na 350+ hp, bedzie mulic wyzej mimo ze start bedzie jak z procy, napisz jakie masz przelozenia, albo dyfer tak z ciekawosci.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 06 Sep 2011 - 17:09
Post #263


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Skrzynia Getrag 420G czyli przełożenia :

1. 4.32
2. 2.54
3. 1.62
4. 1.23
5. 1.00
6. 0.83
R. 3.75

Dyfer 2.93, szpera 40%. Moc do tych kół będzie 400+ smile.gif Nie uważam że są za duże, tył jest lekki, na nitro/kompresorze lub kompresorze+nitro będzie dużo niuta do dźwignięcia tym lekkim tyłem.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 06 Sep 2011 - 17:12
Post #264


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





ale na gorze brakowac go bedzie , zalozyz pozniej mniejsze to zobaczysz.
2 bieg konczy sie gdzies przy 120km/h ?


ogolnie to idziesz do przodu na cwiare widze , mam rozumiec drag? smile.gif na sss jedziesz?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 06 Sep 2011 - 17:15
Post #265


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





2 bieg kończy się przy ok. 100-105km/h. Auto robię do zabawy, będę chciał, to sobie na jakieś zawody pojadę (choć współtworzenie SSS na tyle źle wspominam że pewnie nie na ich imprezę) ,ale równie dużą frajdę da mi wykręcenie niezłego czasu na uliczce w lesie dla samego siebie smile.gif Nadal uważam, że przy 400+/ok.600Nm więcej zyskam startem i 2-3 biegiem niż stracę na 4, a powyżej 4 nie wejdziemy smile.gif Bo to by było 11.xx
No i ciekawe ile startów wytrzyma wał i przeguby... smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 06 Sep 2011 - 22:37
Post #266


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
No i ciekawe ile startów wytrzyma wał i przeguby... smile.gif


U PMN'a sporo wytrzymały, a mocy było "troszkę" więcej wink.gif Więc akurat o przeniesienie napędu bym się nie martwił, choć to sprzęgło nie będzie miało lekko biggrin.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Tue, 06 Sep 2011 - 22:45
Post #267


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





zakladaj dyfer z 2.5tds z przelozeniem 2.56 lub 2.65 i zobaczysz jak fajnie sie ciagnie na biegach:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 06 Sep 2011 - 22:48
Post #268


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Co ciekawe, tak samo wielu mam mówiązcych "zakładaj 3.xx" smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Tue, 06 Sep 2011 - 23:46
Post #269


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





mam 325 turbo i mialem przelozenie 3.15 szpera zaciesniona na ok 40% autko na odcince 2 mialo 95-100km teraz ma 120-125km:D jest moc i moment mozna lepiej to wykorzystac nie ma ciaglego uslizgu kol. mozna lepiej wystartowac:D 1 mam do 70-75km:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 07 Sep 2011 - 00:52
Post #270


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





No ale właśnie z racji braku uślizgu kól dzięki fajnej przyczepności mozna by tu nadciągnąć krótszymi przełożeniami. Aczkolwiek jest to robienie auta typowo 'pod setup', bo znowu na uliczych kołach będzie mielonka. Autor musi przemyśleć.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 07 Sep 2011 - 06:56
Post #271


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Autor będzie miał całą zabawę z ustawiania tego i próbowania. Mam zaspawany 3.15 w piwnicy, zestaw kół się powiększa, będziem testować. Ale to już pewnie w przyszłym roku jak znam życie smile.gif Ale wtedy to już będzie tylko przekładanie zgromadzonych gratów i sprawdzanie osiągów smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Wed, 07 Sep 2011 - 09:08
Post #272


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





tez zastanawialem sie nad przelozeniami co bedzie najlepsze i zdecydowalem sie na zmiane skrzyni z getrafa na zf i z 3.15 na 2.56 nie wiem jak to dokladnie wyglada u ciebnie wiec wklejam moje obliczenia moze sie przydadza:D


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 07 Sep 2011 - 12:49
Post #273


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





http://www.projectxs.pl/content/view/151/121/


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 07 Sep 2011 - 16:40
Post #274


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ciekawe ciekawe... Dziś oddałem auto na poprawki elektryki, zobaczymy co z tego wyjdzie.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 07 Sep 2011 - 17:09
Post #275


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





jak przesadzisz z przelozeniem to zamuli, sam zobaczysz jak zle dobierzesz. 3,45 za krotkie , 2,60 za dlugie wink.gif i to przy 450+ i 500+nM


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 07 Sep 2011 - 18:45
Post #276


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Czyli wypada na moje 2.92 lub 3.15 smile.gif Krótsze spowoduje wrzucanie V na mecie ćwiartki obawiam się.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 07 Sep 2011 - 18:55
Post #277


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Kajman @ Wed, 07 Sep 2011 - 18:45) *
Czyli wypada na moje 2.92 lub 3.15 smile.gif Krótsze spowoduje wrzucanie V na mecie ćwiartki obawiam się.

to zalezy , na 3,45 ja mialem 190km/h srednio (4 odciecie 5metrow) zalezy jak sie startowalo i ile poslizgu ale to zalezy od wielu czynnikow, np ty mozesz nie miec laga na 3 biegu itd kwestia sprawdzenia tego tego czy siamtego dyfra i jescze dopasowanie do czasow, tu bedziesz miec 1 i 2 bieg lepiej a potem zamulenie i gorszcze czasy niz odwrotenie, mam nadzieje ze pomoglem wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 07 Sep 2011 - 18:59
Post #278


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





W wolnej chwili założę 3.15 i zobaczę co będzie. Ale na razie mam inne roboty przy aucie.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Wed, 07 Sep 2011 - 21:37
Post #279


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





2.56 zamuli jak bedziesz mial duze turbo i mega lagaD: u mnie bylo naprawde milo:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 07 Sep 2011 - 22:53
Post #280


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





nawet jak wstanie to nie jest milo bo poprostu potrzeba wiecej pary ale jest na to sposob cool.gif jak to sie gada sam musisz sprwadzic co i jak, i dojdziesz ze lepiej zucac wiecej razy biegami niz czekac dluuugooo


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 02:34