Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Closed TopicStart new topic
> Śmietnik vel Pet, BMW E36 Sedan 4.4 V8 411KM/517Nm, robione na weekendowe zabawy :)
Reaper
post Mon, 04 Jul 2011 - 22:50
Post #241


Super User
Dołączył: Fri, 10 December 2004
Skąd: Malbork/Gdańsk





Jak pewnie wiesz mial swoje problemy... Byles u niego w Osielsku? Otworzyl warsztat, urodzil mu sie ostatnio syn - wybieram sie do niego, ale cos sie wybrac nie moge... czasu brak :/

Ale nie zasmiecajmy tematu - jak cos to PW smile.gif


--------------------
VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her
Oba Mondstein Grau :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 04 Jul 2011 - 22:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kajman
post Tue, 05 Jul 2011 - 22:08
Post #242


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





No i auto w końcu dziś wyjechało, wprawdzie były 3 poprawki na miejscu i potem jedna na parkingu, ale już jeździ. Zaliczyłem dziś kilka fajnych killi, więc humor wyśmienity. Jedynie co to do 3000rpm nie palą wszystkie cylindry, prawie zawsze przy WOT na 1 i 2. Do poprawki,tak nie może być. Jakieś pomysły?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patp
post Wed, 17 Aug 2011 - 15:11
Post #243


User
Dołączył: Tue, 16 August 2011





Widziałem "PET'a" w piątek okolo 20:00 w Bydgoszczy, przy ul Zbozowy Rynek, spoko wyglada, tylko ta tylna klapa gładka srednio wygląda.

Kibicuje projektowi, wrzuc jakies swierze fotki.


--------------------
Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spector
post Thu, 18 Aug 2011 - 21:06
Post #244


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 August 2011
Skąd: Radość.





CYTAT(Kajman @ Tue, 05 Jul 2011 - 22:08) *
Jedynie co to do 3000rpm nie palą wszystkie cylindry, prawie zawsze przy WOT na 1 i 2. Do poprawki,tak nie może być. Jakieś pomysły?

Nie wiem czy to możliwe, ale dziś jeden z okolicznych szpeców od bmw (zresztą ma ten piec upchany do e30) stwierdził, że może to być wina wtrysków. Ponoć miał kiedyś podobny problem i przy pełnym otwarciu przepustnicy poniżej jakiś tam obrotów dwa wtryskiwacze lały.

Taka ciekawostko-hipoteza. Średnio w to wierze, ale podziele sie tym co usłyszałem. Wydaje mi sie, że niezależnie od czasu otwarcia, wtryskiwacz albo jest ok, albo jest spieprzony. Zresztą jeśli można prosić, niech ktoś mądrzejszy wyjaśni czy taka sytuacja jest wogóle możliwa.


--------------------
Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 03 Sep 2011 - 07:50
Post #245


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Tak w ramach aktualizacji. Auto jeździ sobie, staram się choć 2 razy w tygodniu pojeździć godzinkę lub dwie. W międzyczasie zamontowane zostały ponownie tunele chłodzące przednie hamulce, flegi nabawiły się dekielków robionych na CNC, poprawiłem geometrię zawieszenia, auto jest w trakcie dopieszczania. Co do zamułek, okazało się, że warsztat który usuwał dodatkową przepustnicę ASC czy jak się tam ta kontrola trakcji zwie w bmw, zostawił na końcu kabla wpięty silniczek od tej przepustnicy. Usunąłęm go, problem stał się znacznie bardziej sporadyczny smile.gif Ale dorwałem namiar do kogoś, kto wygląda na ogarniętego i ma z elektroniką zrobić taki porządek, że będzie w stanie fabrycznie idealnym, w końcu, łącznie ze zrobieniem obrotomierza by dobrze wskazywał smile.gif Potem będzie można w końcu zrobić program i odpalić nitro smile.gif
Wczoraj wieczorem przy okazji jak kolega mierzył swoje auto, to pomierzyliśmy peta. Było to na dobrym asfalcie na kończących się r888, ale jako że wyrwaliśmy ogranicznik skoku pedału gazu (i się pedał blokuje w pozycji max), to ograniczyło się do 4 prób, wynik ostatniej:



Gdyby nie pedał gazu, to by się 4 z przodu pojawiło smile.gif Jest ok jak na niestrojonego peta bez nitro uważam.

No i drugi wynik, też do poprawienia jeszcze, jest nieźle. Ze sprawną elektroniką, z programem i nitro, na drag slickach będzie myślę całkiem fajnie:




--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Sat, 03 Sep 2011 - 11:36
Post #246


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





bardzo dobre czasy, gratulacje.. u mnie znowu mocowanie dyfra do roboty...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 03 Sep 2011 - 12:26
Post #247


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A dzięki, może zrób na stałe jak drifterzy, ty tym na codzień jeździsz? U mnie na razie trzyma,ale to tylko kwestia czasu wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 04 Sep 2011 - 00:44
Post #248


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





nawet zdrowe s50b32 nie robi takich dobrych czasow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Sun, 04 Sep 2011 - 01:23
Post #249


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Moje auto nabyło przywileje tylko weekendowego przez zawieszenie, sentyment i brak czasu wink.gif Piszesz w swoim temacie, że miał to być PET po taniości a na pewno przekroczyłeś już 30k (ja też już tą barierę pokonałem;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 05 Sep 2011 - 08:02
Post #250


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CYTAT(raich @ Sun, 04 Sep 2011 - 00:44) *
nawet zdrowe s50b32 nie robi takich dobrych czasow.

Wez pod uwage ile tu kg mniej niz w seri m3 oraz jaki kapec ... Mysle ze moje b30 na dobrym sliku spokojnie zrobi taki czas do 100...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 05 Sep 2011 - 14:49
Post #251


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Auto jest po taniości,ale przyzwoicie robione wink.gif Opony będą szersze, obecne to granica dolna, docelowo 275-295 lub więcej.
M3 to trochę inna filozofia,ale dążę by pecik był odrobinę szybszy w sprincie, za 2 dni idzie na poprawki elektryki, potem program i nitro. I po temacie wink.gif
Mówią mi tu, że kompresor M90 da radę lekko doładować ten motorek, jak uważacie? Jakieś inne sugestie?

Jako że zgrałem do kompa, to kpl informacji z piątku:






Latałem z Suprą 500KM i 911 Turbo, oczywiście są szybsze,ale różnica jest do przełknięcia, prosię jak załączę nitro a on lekko spier.. start będzie moje smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Exec
post Mon, 05 Sep 2011 - 15:53
Post #252


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 September 2008
Skąd: Warszawa/Radom





CYTAT(Kajman @ Mon, 05 Sep 2011 - 14:49) *
Mówią mi tu, że kompresor M90 da radę lekko doładować ten motorek, jak uważacie? Jakieś inne sugestie?


Podoba mi sie ta koncepcja, ale trzeba przekalkulowac, czy to m90 da rade utrzymac do konca te 0,5 bara..

Pewnie kojarzysz, ze moja wizja to 2x M62, ktore wedlug obliczen nie wezma wiecej mocy na naped niz jedna krowa M112 smile.gif


--------------------
pozdrawiam,
Exec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 05 Sep 2011 - 15:55
Post #253


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Kojarzę,ale ja w 2szt nie wierzę, choćby w zmieszczenie wink.gif Jeden, najlepiej centralnie, tylko ktoś musiałby mi zbudować kolektory ssące pod kompresor wraz z wtryskami. Teraz właśnie to muszę wymyślić, bo chyb z boku się tego nie upchnie.... Ale to na razie rozważania, musze zakupić kompresor żeby go poukładać pod maską.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Exec
post Mon, 05 Sep 2011 - 21:45
Post #254


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 September 2008
Skąd: Warszawa/Radom





CYTAT(Kajman @ Mon, 05 Sep 2011 - 15:55) *
Kojarzę,ale ja w 2szt nie wierzę, choćby w zmieszczenie wink.gif


Kolega Sloma wozi juz dopalke w e36 na V8, co prawda wieksza, ale widocznosc kolosalnie ograniczona smile.gif

zanim zaczniesz szukac sc, policz to, czy uciagnie ten M90...


--------------------
pozdrawiam,
Exec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 05 Sep 2011 - 22:08
Post #255


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A Vortech? Co ten Słoma robił i gdzie i z jakim wynikiem?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Exec
post Tue, 06 Sep 2011 - 08:28
Post #256


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 September 2008
Skąd: Warszawa/Radom





CYTAT(Kajman @ Mon, 05 Sep 2011 - 22:08) *
A Vortech? Co ten Słoma robił i gdzie i z jakim wynikiem?

Vortech? Koszta...


u Słomy tak to wyglada:





Opis:
http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=14&t=6406


Ponoć 400KM przy 0,4bara i pewnie ok 600Nm


--------------------
pozdrawiam,
Exec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Tue, 06 Sep 2011 - 08:58
Post #257


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city







tutaj masz m112 skrocone cnc itp ogolnie bardzo kompaktowy zestaw tutaj go zmierzylem

mozna na glowicy niby w e30 i e34 a jak to wyjdzie w e36 nie mam pojecia:/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 06 Sep 2011 - 09:09
Post #258


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A odprężają ludzie te silniki czy poprostu pompują i to działa?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Exec
post Tue, 06 Sep 2011 - 09:42
Post #259


Frequent User
Dołączył: Sat, 27 September 2008
Skąd: Warszawa/Radom





CYTAT(Kajman @ Tue, 06 Sep 2011 - 09:09) *
A odprężają ludzie te silniki czy poprostu pompują i to działa?

W teorii do 0,5 bara mozna dmuchac bez odprezania, niektorzy i 0,7 dopalają...


--------------------
pozdrawiam,
Exec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Tue, 06 Sep 2011 - 10:16
Post #260


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





http://vf-engineering.com

lub

http://www.esstuning.com/products/M60B40-V...ger-System.html

ale to juz pod 20 tys:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:24