![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
Jak pewnie wiesz mial swoje problemy... Byles u niego w Osielsku? Otworzyl warsztat, urodzil mu sie ostatnio syn - wybieram sie do niego, ale cos sie wybrac nie moge... czasu brak :/
Ale nie zasmiecajmy tematu - jak cos to PW ![]() -------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
No i auto w końcu dziś wyjechało, wprawdzie były 3 poprawki na miejscu i potem jedna na parkingu, ale już jeździ. Zaliczyłem dziś kilka fajnych killi, więc humor wyśmienity. Jedynie co to do 3000rpm nie palą wszystkie cylindry, prawie zawsze przy WOT na 1 i 2. Do poprawki,tak nie może być. Jakieś pomysły?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
Widziałem "PET'a" w piątek okolo 20:00 w Bydgoszczy, przy ul Zbozowy Rynek, spoko wyglada, tylko ta tylna klapa gładka srednio wygląda.
Kibicuje projektowi, wrzuc jakies swierze fotki. -------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 August 2011 Skąd: Radość. ![]() |
Jedynie co to do 3000rpm nie palą wszystkie cylindry, prawie zawsze przy WOT na 1 i 2. Do poprawki,tak nie może być. Jakieś pomysły? Nie wiem czy to możliwe, ale dziś jeden z okolicznych szpeców od bmw (zresztą ma ten piec upchany do e30) stwierdził, że może to być wina wtrysków. Ponoć miał kiedyś podobny problem i przy pełnym otwarciu przepustnicy poniżej jakiś tam obrotów dwa wtryskiwacze lały. Taka ciekawostko-hipoteza. Średnio w to wierze, ale podziele sie tym co usłyszałem. Wydaje mi sie, że niezależnie od czasu otwarcia, wtryskiwacz albo jest ok, albo jest spieprzony. Zresztą jeśli można prosić, niech ktoś mądrzejszy wyjaśni czy taka sytuacja jest wogóle możliwa. -------------------- Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Tak w ramach aktualizacji. Auto jeździ sobie, staram się choć 2 razy w tygodniu pojeździć godzinkę lub dwie. W międzyczasie zamontowane zostały ponownie tunele chłodzące przednie hamulce, flegi nabawiły się dekielków robionych na CNC, poprawiłem geometrię zawieszenia, auto jest w trakcie dopieszczania. Co do zamułek, okazało się, że warsztat który usuwał dodatkową przepustnicę ASC czy jak się tam ta kontrola trakcji zwie w bmw, zostawił na końcu kabla wpięty silniczek od tej przepustnicy. Usunąłęm go, problem stał się znacznie bardziej sporadyczny
![]() ![]() ![]() Wczoraj wieczorem przy okazji jak kolega mierzył swoje auto, to pomierzyliśmy peta. Było to na dobrym asfalcie na kończących się r888, ale jako że wyrwaliśmy ogranicznik skoku pedału gazu (i się pedał blokuje w pozycji max), to ograniczyło się do 4 prób, wynik ostatniej: ![]() Gdyby nie pedał gazu, to by się 4 z przodu pojawiło ![]() No i drugi wynik, też do poprawienia jeszcze, jest nieźle. Ze sprawną elektroniką, z programem i nitro, na drag slickach będzie myślę całkiem fajnie: ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
bardzo dobre czasy, gratulacje.. u mnie znowu mocowanie dyfra do roboty...
|
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A dzięki, może zrób na stałe jak drifterzy, ty tym na codzień jeździsz? U mnie na razie trzyma,ale to tylko kwestia czasu
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#248
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
nawet zdrowe s50b32 nie robi takich dobrych czasow.
|
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Moje auto nabyło przywileje tylko weekendowego przez zawieszenie, sentyment i brak czasu
![]() |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
nawet zdrowe s50b32 nie robi takich dobrych czasow. Wez pod uwage ile tu kg mniej niz w seri m3 oraz jaki kapec ... Mysle ze moje b30 na dobrym sliku spokojnie zrobi taki czas do 100... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Auto jest po taniości,ale przyzwoicie robione
![]() M3 to trochę inna filozofia,ale dążę by pecik był odrobinę szybszy w sprincie, za 2 dni idzie na poprawki elektryki, potem program i nitro. I po temacie ![]() Mówią mi tu, że kompresor M90 da radę lekko doładować ten motorek, jak uważacie? Jakieś inne sugestie? Jako że zgrałem do kompa, to kpl informacji z piątku: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Latałem z Suprą 500KM i 911 Turbo, oczywiście są szybsze,ale różnica jest do przełknięcia, prosię jak załączę nitro a on lekko spier.. start będzie moje ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 27 September 2008 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
Mówią mi tu, że kompresor M90 da radę lekko doładować ten motorek, jak uważacie? Jakieś inne sugestie? Podoba mi sie ta koncepcja, ale trzeba przekalkulowac, czy to m90 da rade utrzymac do konca te 0,5 bara.. Pewnie kojarzysz, ze moja wizja to 2x M62, ktore wedlug obliczen nie wezma wiecej mocy na naped niz jedna krowa M112 ![]() -------------------- pozdrawiam,
Exec |
|
|
![]()
Post
#253
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Kojarzę,ale ja w 2szt nie wierzę, choćby w zmieszczenie
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 27 September 2008 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
Kojarzę,ale ja w 2szt nie wierzę, choćby w zmieszczenie ![]() Kolega Sloma wozi juz dopalke w e36 na V8, co prawda wieksza, ale widocznosc kolosalnie ograniczona ![]() zanim zaczniesz szukac sc, policz to, czy uciagnie ten M90... -------------------- pozdrawiam,
Exec |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A Vortech? Co ten Słoma robił i gdzie i z jakim wynikiem?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 27 September 2008 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
A Vortech? Co ten Słoma robił i gdzie i z jakim wynikiem? Vortech? Koszta... u Słomy tak to wyglada: ![]() ![]() Opis: http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=14&t=6406 Ponoć 400KM przy 0,4bara i pewnie ok 600Nm -------------------- pozdrawiam,
Exec |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
![]() ![]() tutaj masz m112 skrocone cnc itp ogolnie bardzo kompaktowy zestaw tutaj go zmierzylem ![]() mozna na glowicy niby w e30 i e34 a jak to wyjdzie w e36 nie mam pojecia:/ |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A odprężają ludzie te silniki czy poprostu pompują i to działa?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 27 September 2008 Skąd: Warszawa/Radom ![]() |
A odprężają ludzie te silniki czy poprostu pompują i to działa? W teorii do 0,5 bara mozna dmuchac bez odprezania, niektorzy i 0,7 dopalają... -------------------- pozdrawiam,
Exec |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
http://vf-engineering.com
lub http://www.esstuning.com/products/M60B40-V...ger-System.html ale to juz pod 20 tys:D |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:24 |