Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Closed TopicStart new topic
> Śmietnik vel Pet, BMW E36 Sedan 4.4 V8 411KM/517Nm, robione na weekendowe zabawy :)
Kajman
post Sun, 26 Jun 2011 - 10:08
Post #221


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Problem polega na tym, że to auto bywa że jedzie na gazie do tych 5500obr i to całkiem w szyku. A czasami nie jedzie, stąd moje przypuszczenie, że to się powinno dać zrobić...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 26 Jun 2011 - 10:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GREGOR10
post Sun, 26 Jun 2011 - 17:35
Post #222


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Dokladnie Kajman walcz do upadłego z nimi , jak nie zrobia Ci zeby to przynajmniej do 4000tys obrt ciaglo normalnie to niech oddaja kase i zabieraja ten szmelc bo takiego czegos instalacja gazowa nazwac nie mozna.
Wtedy zalozysz staga 300-4plus isa2 do tego np hany + 2xac r01 i auta nie poznasz.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Mon, 27 Jun 2011 - 23:27
Post #223


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





CYTAT(Kajman @ Tue, 21 Jun 2011 - 15:28) *
Wkurwiam się tylko. Wczoraj minęło chyba 5 tygodni, w ostatnim tygodniu mechanicy nagle zorientowali się że nie zamówili wszystkich uszczelek, zamawianie przez ASO BMW bo niema zamienników,



To Ci dopiero. Oczywiście że zamienniki są. Choćby victor reinz, produkuje do tych silników całe komplety na górę i na dół. Ja za komplet na góre z grubszymi uszczelkami (planowałem głowice i blok zgodnie ze sztuką remontu aluminiowego silnika), zapłaciłem ok 1000zł. Ty pewno za same uszczelki pod głowy tyle zapłaciłeś.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 28 Jun 2011 - 00:10
Post #224


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Nene, ja mówię o uszczelkach pokryw rozrządu, wielkiej uszczelce przestrzeni korbowodowej z aluminiowym deklem (oil pan cap), simmeringi, oringi itd itp, czyli kpl wszystkie jakie tam są. Za typówke czyli głowice, kolektory, gumki, kapy zew i wew zapłaciłem niecałe 800, ale potem drugie tyle w tych co nie ma zamienników.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Tue, 28 Jun 2011 - 10:46
Post #225


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





ciekawe stwierdzenie "duzy apetyt na paliwo i bedzie przelaczac z gazu na Pb"
w poprzednim aucie mialem 3.0 220KM 280Nm, sterownik STAG, reduktor KME Silver, wtryski Valtek (wiec nic specjalnego) i dawalo rade do odciecia... (wiem ze na 4 gary trzeba dac szybsze wtryski ale i tak powinno dawac rade)
sprawdzone na hamowni, strata 2-4km ok 10Nm wzgledem benzyny

jedz do tych gaziarzy i niech wywala ten cód techniki BRC i wsadza rodzimy wyrob i bedzie latac fura jak trzeba wink.gif


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 28 Jun 2011 - 13:41
Post #226


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Wiesz co, to takie proste wydawało się wszystkim gazownikom też zagazowanie espace, wkładamy i jeździ,a tu dupa. Sądząc po objawach, chodzi o te bardzo długie czasy wtrysków, lub momenty gdy poprostu otwierają się i leją. Czy na to jest jakiś sposób, bo zaczynam słyszeć, że z tym to żadna instalacja sobie nie poradzi i będę musiał wrócić do programu seryjnego... angry.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roboform550
post Tue, 28 Jun 2011 - 17:18
Post #227


User
Dołączył: Wed, 02 June 2010
Skąd: Kalisz





Sterownik Staga liczy sobie obciążenie silnika w % na podstawie czasu wtrysku i obrotów. Jak masz 100 % obciążenia to wtedy czas wtrysku BP trwa tyle samo ile obrót wału korbowego i dochodzi do zapętlenia i wtedy jest problem...regulując gaz jak zapewne wiesz opierasz się na czasach wtrysku BP i teraz najfajniejsze...ustawiasz sobie próg obciążenia na LPG np. na 97% i jak benzyna dochodzi już do zapętlenia ( max. wydajność wtryskiwaczy BP) wtedy autko wraca na BP i niema problemu z wystrojeniem LPG... BRC takiej funkcji nie ma...swoją drogą nie chce po nikim jeździć ale porządny tuner powinien tak zrobić program żeby do zapętlenia benzyny nie dochodziło i by wtedy problemów z gazem nie było...i trzecie rozwiązanie twojego problemu to założenie wydajniejszego układu zasilania BP
reasumując:
1. wymiana instalacji na ze sterownikiem staga
2. zmiana programu sterującego ECU bp - "czip" na słabszy
3. założenie wydajniejszego układu BP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz_61
post Tue, 28 Jun 2011 - 19:16
Post #228


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





wtrace tylko, ze BP to nazwa sieci stacji (czy tam firmy, wiadomo o co chodzi), a o tej benzynie wypadaloby napisac Pb, od tego, ze jest jest bezolowiowa tongue.gif
pozdro


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adekkk
post Wed, 29 Jun 2011 - 01:45
Post #229


Rookie
Dołączył: Thu, 03 September 2009





kajman na twoim miejscu bym zadzwonil pod ten numer 694 626 027.. do Lubicza daleko nie masz. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szatek92
post Wed, 29 Jun 2011 - 06:47
Post #230


User
Dołączył: Mon, 16 July 2007
Skąd: WE/CRY





auto-flesz do brc się nie dotyka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 30 Jun 2011 - 21:19
Post #231


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Kajman, kup interfejs do brc, albo wez od gaziarza laptopa z interfejsem i sam pozmieniaj parametry. Przy zapetlaniu sie wtryskow PB rzeczywiscie instalki moga roznie reagowac. Czy przy jezdzie na pol gazu tez szarpie na lpg i sie przelacza? pogodzisz sie z nizszymi osiagami na lpg ? jesli tak, to mozesz przez przekaznik podlaczyc sterowanie wg tak,zeby na lpg bylo 0,5 bara ze sprezyny tylko. Patent domowy,ale moze rozwiaze twoje problemy.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Młody c20let
post Sun, 03 Jul 2011 - 19:18
Post #232


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 January 2010
Skąd: Poznań





niech gazownik sciaga brc i zakłada staga
z własnego doświadczenia wiem że do 1,2b doładowania da radę śmigać na stagu w r4T
gazownik twierdził że program że powietrze że w kościele nie byłem kabelek laptop i troszkę zabawy i let jedzie pozytywnie na lpg na programie na 280KM
co do auta o którym jest tu mowa ładne przemyślane ale jak silnik na wieszku popraw miskę co byś powietrza nie pompował
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 03 Jul 2011 - 19:21
Post #233


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ale jak ją poprawić? Silnik w końcu wylądował w aucie, ale to nie problem. A Stag podobno tak samo zapętlających się wtrysków nie ugryzie.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Młody c20let
post Sun, 03 Jul 2011 - 19:38
Post #234


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 January 2010
Skąd: Poznań





w stagu można wiele od %towego obciążenia po rozwiercanie wtrysków lpg co skróci czas ich otwarcia mapę zrobisz samemu i jest to bardzo proste.Jest jeszcze pytanie czy na pewno wtryski pb zapętlają czy tylko lpg u mnie pętliły tylko pb przez złe ich ustawienie pytanie jakimi średnicami miedzi poszli i czy aby twa instalacja jest wstanie nakarmić kalorycznie silnik
miska przedewszystkim przegrody co by olej nie uciekał osobiście pomyślał bym o jakiejś siatce w misce co by zapobiegało szybkiemu przelewaniu się oleju (coś na zasadzie cystern )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 03 Jul 2011 - 19:59
Post #235


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Przegrody ale jak? Nie chciałbym, by tak ograniczyły spływanie oleju, że smok w swoim miejscy wyssie do zera i zatrę silnik sad.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 04 Jul 2011 - 20:36
Post #236


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Silnik odpalił. Zawory nie przywitały się z tłokami. To już coś wink.gif Za to termostat podobno nas opuścił.300.Kurwa, kończą się części do wymiany tam na górze silnika wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reaper
post Mon, 04 Jul 2011 - 22:31
Post #237


Super User
Dołączył: Fri, 10 December 2004
Skąd: Malbork/Gdańsk





CYTAT(Kajman @ Mon, 04 Jul 2011 - 20:36) *
Kurwa, kończą się części do wymiany tam na górze silnika wink.gif

Eeeeeeeeee nie pamietasz jak to z Corrado bylo? Zaraz rundka od nowa wink.gif


--------------------
VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her
Oba Mondstein Grau :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 04 Jul 2011 - 22:33
Post #238


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





BUahahha, w corrado to skrzynie wymieniałem hobbystycznie co miesiąc wink.gif No i było autem na codzień, a to nigdy takowym nie ma być, to tylko pet smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reaper
post Mon, 04 Jul 2011 - 22:44
Post #239


Super User
Dołączył: Fri, 10 December 2004
Skąd: Malbork/Gdańsk





Slyszalem od Buzaya troche historii smile.gif


--------------------
VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her
Oba Mondstein Grau :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 04 Jul 2011 - 22:46
Post #240


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





On się baardzo późno narysował, historia zaczęła się w 1996r smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:28