![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Problem polega na tym, że to auto bywa że jedzie na gazie do tych 5500obr i to całkiem w szyku. A czasami nie jedzie, stąd moje przypuszczenie, że to się powinno dać zrobić...
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Dokladnie Kajman walcz do upadłego z nimi , jak nie zrobia Ci zeby to przynajmniej do 4000tys obrt ciaglo normalnie to niech oddaja kase i zabieraja ten szmelc bo takiego czegos instalacja gazowa nazwac nie mozna.
Wtedy zalozysz staga 300-4plus isa2 do tego np hany + 2xac r01 i auta nie poznasz. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#223
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Wkurwiam się tylko. Wczoraj minęło chyba 5 tygodni, w ostatnim tygodniu mechanicy nagle zorientowali się że nie zamówili wszystkich uszczelek, zamawianie przez ASO BMW bo niema zamienników, To Ci dopiero. Oczywiście że zamienniki są. Choćby victor reinz, produkuje do tych silników całe komplety na górę i na dół. Ja za komplet na góre z grubszymi uszczelkami (planowałem głowice i blok zgodnie ze sztuką remontu aluminiowego silnika), zapłaciłem ok 1000zł. Ty pewno za same uszczelki pod głowy tyle zapłaciłeś. -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Nene, ja mówię o uszczelkach pokryw rozrządu, wielkiej uszczelce przestrzeni korbowodowej z aluminiowym deklem (oil pan cap), simmeringi, oringi itd itp, czyli kpl wszystkie jakie tam są. Za typówke czyli głowice, kolektory, gumki, kapy zew i wew zapłaciłem niecałe 800, ale potem drugie tyle w tych co nie ma zamienników.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
ciekawe stwierdzenie "duzy apetyt na paliwo i bedzie przelaczac z gazu na Pb"
w poprzednim aucie mialem 3.0 220KM 280Nm, sterownik STAG, reduktor KME Silver, wtryski Valtek (wiec nic specjalnego) i dawalo rade do odciecia... (wiem ze na 4 gary trzeba dac szybsze wtryski ale i tak powinno dawac rade) sprawdzone na hamowni, strata 2-4km ok 10Nm wzgledem benzyny jedz do tych gaziarzy i niech wywala ten cód techniki BRC i wsadza rodzimy wyrob i bedzie latac fura jak trzeba ![]() -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wiesz co, to takie proste wydawało się wszystkim gazownikom też zagazowanie espace, wkładamy i jeździ,a tu dupa. Sądząc po objawach, chodzi o te bardzo długie czasy wtrysków, lub momenty gdy poprostu otwierają się i leją. Czy na to jest jakiś sposób, bo zaczynam słyszeć, że z tym to żadna instalacja sobie nie poradzi i będę musiał wrócić do programu seryjnego...
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#227
|
|
User Dołączył: Wed, 02 June 2010 Skąd: Kalisz ![]() |
Sterownik Staga liczy sobie obciążenie silnika w % na podstawie czasu wtrysku i obrotów. Jak masz 100 % obciążenia to wtedy czas wtrysku BP trwa tyle samo ile obrót wału korbowego i dochodzi do zapętlenia i wtedy jest problem...regulując gaz jak zapewne wiesz opierasz się na czasach wtrysku BP i teraz najfajniejsze...ustawiasz sobie próg obciążenia na LPG np. na 97% i jak benzyna dochodzi już do zapętlenia ( max. wydajność wtryskiwaczy BP) wtedy autko wraca na BP i niema problemu z wystrojeniem LPG... BRC takiej funkcji nie ma...swoją drogą nie chce po nikim jeździć ale porządny tuner powinien tak zrobić program żeby do zapętlenia benzyny nie dochodziło i by wtedy problemów z gazem nie było...i trzecie rozwiązanie twojego problemu to założenie wydajniejszego układu zasilania BP
reasumując: 1. wymiana instalacji na ze sterownikiem staga 2. zmiana programu sterującego ECU bp - "czip" na słabszy 3. założenie wydajniejszego układu BP |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola ![]() |
wtrace tylko, ze BP to nazwa sieci stacji (czy tam firmy, wiadomo o co chodzi), a o tej benzynie wypadaloby napisac Pb, od tego, ze jest jest bezolowiowa
![]() pozdro -------------------- E36 325i coupe
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 03 September 2009 ![]() |
kajman na twoim miejscu bym zadzwonil pod ten numer 694 626 027.. do Lubicza daleko nie masz.
![]() |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2007 Skąd: WE/CRY ![]() |
auto-flesz do brc się nie dotyka.
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Kajman, kup interfejs do brc, albo wez od gaziarza laptopa z interfejsem i sam pozmieniaj parametry. Przy zapetlaniu sie wtryskow PB rzeczywiscie instalki moga roznie reagowac. Czy przy jezdzie na pol gazu tez szarpie na lpg i sie przelacza? pogodzisz sie z nizszymi osiagami na lpg ? jesli tak, to mozesz przez przekaznik podlaczyc sterowanie wg tak,zeby na lpg bylo 0,5 bara ze sprezyny tylko. Patent domowy,ale moze rozwiaze twoje problemy.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 09 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
niech gazownik sciaga brc i zakłada staga
z własnego doświadczenia wiem że do 1,2b doładowania da radę śmigać na stagu w r4T gazownik twierdził że program że powietrze że w kościele nie byłem kabelek laptop i troszkę zabawy i let jedzie pozytywnie na lpg na programie na 280KM co do auta o którym jest tu mowa ładne przemyślane ale jak silnik na wieszku popraw miskę co byś powietrza nie pompował |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ale jak ją poprawić? Silnik w końcu wylądował w aucie, ale to nie problem. A Stag podobno tak samo zapętlających się wtrysków nie ugryzie.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 09 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
w stagu można wiele od %towego obciążenia po rozwiercanie wtrysków lpg co skróci czas ich otwarcia mapę zrobisz samemu i jest to bardzo proste.Jest jeszcze pytanie czy na pewno wtryski pb zapętlają czy tylko lpg u mnie pętliły tylko pb przez złe ich ustawienie pytanie jakimi średnicami miedzi poszli i czy aby twa instalacja jest wstanie nakarmić kalorycznie silnik
miska przedewszystkim przegrody co by olej nie uciekał osobiście pomyślał bym o jakiejś siatce w misce co by zapobiegało szybkiemu przelewaniu się oleju (coś na zasadzie cystern ) |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Przegrody ale jak? Nie chciałbym, by tak ograniczyły spływanie oleju, że smok w swoim miejscy wyssie do zera i zatrę silnik
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Silnik odpalił. Zawory nie przywitały się z tłokami. To już coś
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
Kurwa, kończą się części do wymiany tam na górze silnika ![]() Eeeeeeeeee nie pamietasz jak to z Corrado bylo? Zaraz rundka od nowa ![]() -------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
BUahahha, w corrado to skrzynie wymieniałem hobbystycznie co miesiąc
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
Slyszalem od Buzaya troche historii
![]() -------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
On się baardzo późno narysował, historia zaczęła się w 1996r
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:28 |