Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Closed TopicStart new topic
> Śmietnik vel Pet, BMW E36 Sedan 4.4 V8 411KM/517Nm, robione na weekendowe zabawy :)
GREGOR10
post Tue, 21 Jun 2011 - 18:08
Post #201


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Kajman - moze do coobcia skocz ? Moze Ci wystroi ladnie.
Z ciekawosci weź sobie sprawdz korekte długoterminową zapamietana w sterowniku benzynowym. Nie powinna ona przekraczac kilku procent. U mnie jest 1.6% korekcji czyli prawie tyle co nic... Jak masz rozjazd wiekszy od 6-8% to na bank masz zle wystrojona instalke. Pozatym wez podepnij sobie kompa i zobacz co sie dzieje w silniku w czasie gdy ci szarpie autem. To moze Cie naprowadzic na trop dlaczego nie bangla na podtlenku.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 21 Jun 2011 - 18:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Lakier
post Tue, 21 Jun 2011 - 18:29
Post #202


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 December 2010





Może masz zapętlone wtryski benzyny, wtedy dzieją się takie cyrki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 21 Jun 2011 - 18:32
Post #203


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Co to znaczy zapętlone? Otwierają się długo, to fakt. Kompa podpinałem, nic nie pokazuje,a szarpie, sonda wtedy pokazuje za bogato, ale to raczej jako efekt niepalenia przez jakiś czas w trakcie szarpania.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 21 Jun 2011 - 19:04
Post #204


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Wsadz sonde i zrob sam mape z palca. Poza tym nie trzeba jezdzic 30 minut od 0 do odciecia, tylko zrobic 2-3 przejazdy z roznymi obciazeniami i mozna w 95% dograc mape. A jesli komputer ma logowanie , to w ogole bajka, bo wystarczy przejechac kawalek, obejrzec loga, poprawic, przejechac. Ja tak stroilem ecumastera sa i w sumie wystarczy pare razy zrobic loga, pozmieniac mape i jest ok.

A co do gaziarzy, to wielu robi super fury,ale nie ma wielkiego pojecia.

Moze tez masz cos uszkodzone z instalka (komp, jakis czujnik) i dlatego takie jaja?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 21 Jun 2011 - 19:06
Post #205


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Jakie masz czasy wtrysku w momencie gdy szarpie ? Trzymasz wtedy rowno gaz czy przyspieszasz ? Odczytaj jakie masz czasy wtrysku trzymajac rowno gaz wtedy jak szarpie jadac na benzynie a potem daj gaz i odczytaj czas wtrysku benzyny jadac na gazie. To na da poglad na sprawe czy masz ubogo czy bogato.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 21 Jun 2011 - 19:07
Post #206


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Szarpie przy czasach rzędu 26-28ms z tego co zeznał gazownik (ja prowadziłem), afr mam 11.2-11.6 na pełnym obciążeniu i 14.4 bez.
Coobcio stroi brc?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 25 Jun 2011 - 12:14
Post #207


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





swiece ruszales?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 25 Jun 2011 - 12:42
Post #208


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





O w pyte czasy masz 'męskie'. BRC obsługuje czasy wtrysku powyżej 25ms ?
Sprawdz jeszcze świece. Ew minimalnie zmniejsz przerwe na tych starych co masz teraz. Zobacz czy jest poprawa.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 25 Jun 2011 - 13:30
Post #209


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(GREGOR10 @ Sat, 25 Jun 2011 - 12:42) *
O w pyte czasy masz 'męskie'. BRC obsługuje czasy wtrysku powyżej 25ms ?
Sprawdz jeszcze świece. Ew minimalnie zmniejsz przerwe na tych starych co masz teraz. Zobacz czy jest poprawa.


szkoda,ze teraz na to wpadles,po moim poscie.
a wczesniej....strojenie mu doradzales.
Kajman gazownik pewnie probowal sklepac swiece,chociaz rozne fuck'upy sie zdarzaja jak sam juz wiesz,ze swojego doswiadczenia.
sprawdz dla swietego spokoju jaka maja przerwe,jak nie byly sklepane to wiesz co robic.
powodzenia smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 25 Jun 2011 - 15:33
Post #210


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





raich- tak wpadłem na to po Twoim poście ;p


Kajman - Można sprobować sklepac ale IHMO jak by nie było klepanie świec to kapke druciarstwo i nie polecam.
A tak wogóle to jak szarpie na takich czasach 26-28ms to czas wtrysku sie zmienia mocno wtedy ? w sensie czas utrzymuje sie w granicach 26-28ms ? Czy moze spada momentami do 0ms ? Ja miałem podobny problem - sygnał obrotów był zle ustawiony i instalacja gubiła sygnał obrotów tak od ok 4000- do konca- auto szarpało mocno. Niech spróbuja Ci ustawić inna czułość napiecia sygnału obrotów. Moze w tym tkwi problem.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 25 Jun 2011 - 16:07
Post #211


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Nie pierdolę się w tańcu. Jak się problem zaczął po zainstalowaniu gazu, to zmieniłem cewki (były od nowego czyli 130kkm) i świece (NGK platynowe po 30kkm) na nówki cewki Beru i świece Bosch irydowo platynowe (dedykowane do gazu). Wszystkie 4. Tak żeby nie było wątpliwości. Nic to nie dało.
Czasy wtrysków nie spadają do 0 w tym momencie szarpania. Zresztą, na benzynie chodzi w całym zakresie bez zakłóceń. Dołożono mi MAP sensor, troche lepiej, ale i tak się cuda dzieją jak wymagam od silnika 100% mocy. Ale nie zawsze, to jest wkur... Zaczynam się zastanawiać, czy nie dać komuś tego do zestrojenia co ma doktorat z BRC i najlepiej hamownię. Ale skąd w tym kraju garażowych instalatorów takich ludzi znaleźć... Poza tym kurwa zapłaciłem nie dalej jak 4 tygodnie temu za nową instalację, montaż i strojenie, czemu mam znowu komuś za to bulić?! No ale jakby ktoś to ogarnął, pewnie bym poszedł na to. Ostatnio czarę goryczy przelał fakt, że auto spaliło jeżdżąc na gazie przez 800km 82l benzyny. Czyli wynika z tego że połowę czasu jeździ na gazie, pewnie to są te okresy kiedy wydaje mi się że jest ok...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lakier
post Sat, 25 Jun 2011 - 17:45
Post #212


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 December 2010





Od swojego gazownika słyszałem, że jeżeli masz zapętlone wtryski, czyli przy bucie leją non stop, to będa jaja z instalacją gazową. Tunerzy często zapętlają wtryski w poszukiwaniu mocy. Rozwiązać to można wstawiając większe wtryski, lub modyfikując program. Oczywiście cały czas mówię o wtryskach do benzyny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 25 Jun 2011 - 18:13
Post #213


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





A nie jest tak że BRC to instalacja właśnie wychodząca z takiego założenia że auto dla małych i srednich obciazen pracuje na gazie , a dla duzych obciazen pracuje na benzynie ? Dlatego też butując palisz benzyne. Ale nie ważne.
Powinieneś walczyć z kolesiami którzy Ci to montowali , no bo kogo wina ? Przecież nie Twoja. Ty chciałeś instalacje , oni się podjeli montażu - zapłaciłeś za działająca instalacje ,a dostałeś niedziałająca. Wiec męcz ich dalej nie ma innego wyjścia.
BTW polecam Ci zarejestrować się na lpg-forum.pl ,gdybyś potrzebował pomocy myśle że ktoś by się znalazł może kto by to zestroił , z BRC jest ten problem że nie ma do tego darmowego oprogramowania i sobie nie pogrzebiesz w tym sam tak jak w stagu.
Walcz z nimi bo jest o co.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 25 Jun 2011 - 18:24
Post #214


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Kiedys jak mialem 320 w sekwencyjnym gazie to po chipie auto jezdzilo bez problemu, i tak wlasnie sie dzialo ze przy max obciazeniach instalacja przechodzila na pb ale taki mialo byc wlasnie... nie bylo roznicy czy ori progam czy nie...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roboform550
post Sun, 26 Jun 2011 - 08:24
Post #215


User
Dołączył: Wed, 02 June 2010
Skąd: Kalisz





BRC należy do instalacji mało ustawnych znaczy się ciężko wyregulować. Najczęściej jest tak, że gazownik montuje instalację wciska przycisk autokalibracja i auto śmiga...jak nie jedzie dobrze to jest problem i w większości przypadków nikt nie potrafi tego ustawić. BRC znacząco również zawyża moce swoich reduktorów. Ja testowałem geniusa 1200 który rzekomo jest do 170 km a w aucie 125 km nie dawał rady. Co do szarpania przy czasach 25ms zapewne następuje zapętlanie wtrysków LPG dodatkowo mogą dojść skoki ciśnienia (fluktuacje) w układzie gazowym. Bez zaglądania pod maskę domyślam się, że masz włożony reduktor tzw. cegłę czyli genius max i podejrzewam, że on jest główną przyczyną tych problemów a w 2 kolejności elektronika.

CYTAT("Kajman")
Ostatnio czarę goryczy przelał fakt, że auto spaliło jeżdżąc na gazie przez 800km 82l benzyny


Jeżeli instalacja lpg jest mało wydajna nie zrobiona z zapasem właśnie dzieją się takie rzeczy. Twoje słowa potwierdzają to co napisałem wyżej.

CYTAT("Lakier")
Od swojego gazownika słyszałem, że jeżeli masz zapętlone wtryski, czyli przy bucie leją non stop, to będa jaja z instalacją gazową. Tunerzy często zapętlają wtryski w poszukiwaniu mocy. Rozwiązać to można wstawiając większe wtryski, lub modyfikując program. Oczywiście cały czas mówię o wtryskach do benzyny.


Gazownik nie kłamał :-)

BRC to produkt przereklamowany.

Ja montuję w swoim zakładzie tylko Staga a już nie długo Landi renzo. I jak najbardziej polecam polski wyrób na odpowiednich podzespołach a do silnika 286 km już na pewno 2 reduktory i odpowiednie strojenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 26 Jun 2011 - 08:28
Post #216


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ale tu mamy offtop, auto to Espace 2.0T, codziennowóz 208KM z reduktorem tym największym i wtryskami też smile.gif Gadasz z sensem, jednak wiele nadziei nie dajesz, wygląda na to, że to chodzić nie będzie bo to BRC? I co, teraz muszę całą instalkę zmienić czy wystarczy centralka czy jak jeśli się nie uda z tą? Chciałem Landi,ale u nas nie ma autoryzowanego punktu.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roboform550
post Sun, 26 Jun 2011 - 09:33
Post #217


User
Dołączył: Wed, 02 June 2010
Skąd: Kalisz





to zmienia postać rzeczy....2.0t tam w serii jest chyba 170 km a ty masz 208 km po chipie? wnioskuję z podpisu...z pewnością program jest zrobiony na zapętlające się wtryski i stąd te problemy przy wysterowaniu LPG. Jeżeli tak jest to będzie problem, żeby to ogarnąć na brc. Ciśnij gazmena niech to zrobi profi albo demontuje instalację. Co do spalania BP i LPG jednocześnie - wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i zobacz jak auto jedzie...jak będzie kulało to masz przyczynę...dalej nie muszę chyba pisać bo się domyślisz w czym problem....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 26 Jun 2011 - 09:44
Post #218


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Ja to samo proponuje cisnac gazownika albo niech zwija sprzet i oddaje kase.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 26 Jun 2011 - 09:49
Post #219


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





No więc jak to jest z PB sprawdziłem, bo ku mojemu zdziwieniu wyjechałem zbiornik do sucha (Wskaźnik na gazie świruje i pokazuje cuda), musiałem na samym gazie dojechać na stację i wiem, żę czasem już powyżej 3000rpm auto się dławiło, czyli próbowało przełączyć się na benzynę sad.gif No nic, jak nie znajdę czasu w tym, to w przyszłym tygodniu już na pewno szerokopasmówka w d.., ostatnie strojenia, jak nie pomogą, to radykalne kroki, albo wymiana instalki na coś co działa albo demontaż. Przy zakładaniu mówili, że zapotrzebowanie silnika na paliwo jest tak duże, że i tak powyżej 5500rpm musi jechać na benzynie i to byłoby ok, ale jak się będzie przełączać przy mojej ciężkiej nodze przy 3-4krpm, to bez sensu... A zmiany programu i wtrysków W NADZIEI że coś się zmieni, to kolejne kilka tysi wyrzuconych bez pewności powodzenia operacji... Kurwa a tyle lat się broniłem przed LPG i teraz zachciało mi się ryzykować...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roboform550
post Sun, 26 Jun 2011 - 10:06
Post #220


User
Dołączył: Wed, 02 June 2010
Skąd: Kalisz





Nie wiem czy ci szerokopasmówka pomoże jak przy 3k już ci szarpie...reduktor już nie wyrabia to strojenie niema sensu co najwyżej wystroisz do tych 2800 obr. Ja na twoim miejscu bym nie ryzykował i oddał auto niech poprawią a jak nie dają rady i wymontują instlację to w Lubiczu koło Torunia (chyba masz najbliżej 60 km) jest zakład Auto Flesz on Ci to ogarnie na stagu300 2 reduktorach i wtryskach hana 2001...auta nie poznasz. Zadzwoń do nich powiedz że masz namiar od roboform-a 550 z lpg forum to ci Miłosz - właściciel wszystko wytłumaczy. Możesz też do mnie ale 200 km to chyba sporo...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 15:48