![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Na Bemowo nie będę skończony raczej. A poza tym, na początku sezonu mam ochotę się nacieszyć autem i nauczyć go (przejechałem nim jakieś 400km tylko między warsztatami, większość zimą, a to moje pierwsze RWD od 12 lat), potem będę powoli przesadzał z ćwiarą i ilością nitro, by ew bezpiecznie zmieniać silnik zimą
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
super, pzoa ta klapa co wyglada troche jak wiejski tuning :/
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Dzięki, kwestia gustu, mi się oryginalna z tablicą ni diabła nigdy nie podobała, a pełna wprost przeciwnie
![]() ![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
poza ty naprawde profi robota, zderzak tylny bedziesz cos rezal? czy tak zostaje?
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Przydało by się coś zrobić z tym zderzakiem tak jak kosiniak wspomniał gryzie się to trochę
-------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Już jest zrobiony, tylko zdjęć nie mam, dorobiłem na końcach nadkola, widać je trochę na zdjęciach od przodu:
![]() Estetycznie są takie na 4 w skali do 6,ale na razie muszą wystarczyć, chcę trochę autem pojeździć, poza tym od początku auto nie miało być ślicznotką, 90% modów jest pod performance. Zimą lub w wolnym czasie chcę opracować szablon/formę i móc robić powtarzaln nadkolai ew zderzaki, obecne są zbyt pracochłonne i kosztowne wbrew pozorom. Przedni zderzak też się dorobił malutkiego przejścia zasłaniającego koła. Tycie,ale lepiej niż bez. Ogromnym problemem w nadkolach było to że to sedan. Do coupe łatwiej coś zrobić z tyłu, bo tam nadkole nie spotyka się tak jak u mnie z drzwiami, u mnie ciasno jest. Marzyłem o wyszerzeniach a'la m3 e30,ale w sedanie trza potem rzeźbić z laminatu na drzwiach tylnych i jakoś dziwnie to wygląda... Jeśli auto będzie sprawiało frajdę, to może coś innego wymyślę, chętnie przyjmę jakieś pomysły, tu byłem zdany na siebie tylko i swoją wyobraźnię (a plastykiem nie jestem tylko raczej chciałem aby coś tam jakoś było i zasłaniało lacze do 295 włącznie ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
ta jak mowie, poza klapa ktora mnie osobiscie mocno razi w oczy, to szacunek za wlozona prace i osiagniety wynik
![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Jeszcze przed nami strojenie, w sumie nitro, sterowanie są już prawie założone, ale na razie muszę wymyślić jak pogodzić strojenie bez nitro, kiedy to się przyspiesza zapłony, ze strojeniem na nitro, gdzie te zapłony trzeba cofnąć... Najgorszą opcją jest pozostawienie serii, jest jeszcze opcja zmiana programu na n/a i ecumaster lub inna świnia załączająca się i cofająca zapłony na nitro. Najlepiej jakby to tylko programowo w ECU ogarnąć,ale tracę na to nadzieję
![]() ![]() A powinien, ma pomierzone 11.5 atmosfery na każdym cylindrze, równiutko, łańcuch rozrządu idealny, napinacze też, zrobiłem kompensację rozrządu i powinno to latać o ile jakiś zonk nie wyjdzie w postaci ukruszonej świecy itp. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 28 April 2007 Skąd: Wawa/Lodz ![]() |
Szacunek za profi wykonana robote i swietny opis projektu. Zycze bezawaryjnosci i czekam na film jak sie odpycha.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Kajman, wszystko zajebiscie i gratulacje! ale te przyciemnione przednie lampy psuja caly efekt....
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ano kuźwa zawsze mi się podobały, w sporcie czarne zupełnie zaślepki to już w ogóle,ale na drodze mogliby się bardziej niż o te czepiać
![]() ![]() Ale na razie chce się nimi chwilę nacieszyć ![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Mi też się klapa bardzo nie podoba, nie myślałeś żeby sam znaczek usunąć? Ja w swoim szrocie tak zrobiłem:
![]() Natomiast bardzo mi się podoba okleina, przynajmniej na zdjęciach sprawia wrażenie prawdziwego włókna ![]() I ogólne podejście do projektu, żadnego druciarstwa i skracania drogi, to się ceni ![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Fajnie bez znaczka, ale ta też by mi się chyba bardziej podobała pełna
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: Wrocław/Kalisz ![]() |
fajnie czytać opis nowego projektu weterana
![]() pamiętam jeszcze corrado, bmw mocno ciekawe - zabawka kozak, przemyślana i dopracowana. jakaś klatka/roll bar będzie? |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Lol, ktoś jeszcze pamięta stare czasy
![]() ![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
Kajman - masz jakieś wzmocnienia w miejscach drzwi tylnych? - słysząłem że nadwozie bez drzwi robi sie mało sztywne?
Fajny projekt - też taki chciałbym. -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Otóż z tego powodu brałem sedana bez szyberdachu. Wg informacji od pewnego Niemca konstrukcja e36 sedan opiera się na słupkach, dzwi oczywiście odgrywają jakąś rolę, ale głównym nośnikiem są słupki między nimi.
Z tego powodu w bezramkowym coupe e36 podwozie jest sporo cięższe od sedana, bo musieli je wzmocnić aby sztywno trzymało całość. Sedan dla wielu jest mało sportowy z wyglądu, ale dla mnie ma swoje zalety, podobno jest lżejszy od coupe po zabiegach które mu zafundowałem ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Auto odebrane, niestety chłopacy nie zauważyli, że tak mocno gaz cisnęli, że wyjebali ograncznik pedału gazu i przeskoczył w inną pozycję, przez co jest mega głęboko i nie otwiera obecnie do końca przepustnicy. Ale sprawa dość prosta do zrobienia w wolnej chwili, da się jechać, to najważniejsze. Obecnie stoi na oklejaniu dupy, jutro do swapera na poprawki, w sobotę zakładamy ecumastera u Maleckis
![]() ![]() Poglądowy film z nudów udało mi się po drodze nagrać. Pierwszy filmek to 100-155 na 3 biegu z tym nieszczęsnym pedałem gazu co nie daje pełnego ognia, a drugi to poglądowo na nowy sound image Zrobiło się charcząco ala eisenmann Ale za to w środku...cisza! Aż żal Coś z tym muszę zrobić, tylko szum wiatru słychać ze szpar w laminatach http://www.youtube.com/watch?v=jgAbCYuWm-A http://www.youtube.com/watch?v=-93xD_v5oXk -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
a jak poszerzyłeś z tyłu zderzak żeby pasował do całości nadkola ??
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Do zderzaka doklejone są nadkola z land rovera po mocnej obróbce
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:39 |