Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> Śmietnik vel Pet, BMW E36 Sedan 4.4 V8 411KM/517Nm, robione na weekendowe zabawy :)
Kajman
post Sat, 02 Apr 2011 - 12:25
Post #21


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Na Bemowo nie będę skończony raczej. A poza tym, na początku sezonu mam ochotę się nacieszyć autem i nauczyć go (przejechałem nim jakieś 400km tylko między warsztatami, większość zimą, a to moje pierwsze RWD od 12 lat), potem będę powoli przesadzał z ćwiarą i ilością nitro, by ew bezpiecznie zmieniać silnik zimą smile.gif No chyba,że jakiś okazyjnie dorwę w reichu i będzie czekał w pogotowiu smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 02 Apr 2011 - 12:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kosiniak
post Sat, 02 Apr 2011 - 12:43
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





super, pzoa ta klapa co wyglada troche jak wiejski tuning :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 02 Apr 2011 - 12:47
Post #23


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Dzięki, kwestia gustu, mi się oryginalna z tablicą ni diabła nigdy nie podobała, a pełna wprost przeciwnie smile.gif Dupa wtedy wygląda na znaacznie większą i jakąś taką sedanową a nie jak hatchback smile.gif Ale rzeczywiście, większości się nie podoba laugh.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 02 Apr 2011 - 13:02
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





poza ty naprawde profi robota, zderzak tylny bedziesz cos rezal? czy tak zostaje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Sat, 02 Apr 2011 - 13:04
Post #25


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





Przydało by się coś zrobić z tym zderzakiem tak jak kosiniak wspomniał gryzie się to trochę


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 02 Apr 2011 - 13:06
Post #26


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Już jest zrobiony, tylko zdjęć nie mam, dorobiłem na końcach nadkola, widać je trochę na zdjęciach od przodu:



Estetycznie są takie na 4 w skali do 6,ale na razie muszą wystarczyć, chcę trochę autem pojeździć, poza tym od początku auto nie miało być ślicznotką, 90% modów jest pod performance. Zimą lub w wolnym czasie chcę opracować szablon/formę i móc robić powtarzaln nadkolai ew zderzaki, obecne są zbyt pracochłonne i kosztowne wbrew pozorom.
Przedni zderzak też się dorobił malutkiego przejścia zasłaniającego koła. Tycie,ale lepiej niż bez.

Ogromnym problemem w nadkolach było to że to sedan. Do coupe łatwiej coś zrobić z tyłu, bo tam nadkole nie spotyka się tak jak u mnie z drzwiami, u mnie ciasno jest. Marzyłem o wyszerzeniach a'la m3 e30,ale w sedanie trza potem rzeźbić z laminatu na drzwiach tylnych i jakoś dziwnie to wygląda...
Jeśli auto będzie sprawiało frajdę, to może coś innego wymyślę, chętnie przyjmę jakieś pomysły, tu byłem zdany na siebie tylko i swoją wyobraźnię (a plastykiem nie jestem tylko raczej chciałem aby coś tam jakoś było i zasłaniało lacze do 295 włącznie smile.gif ).


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 02 Apr 2011 - 13:18
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





ta jak mowie, poza klapa ktora mnie osobiscie mocno razi w oczy, to szacunek za wlozona prace i osiagniety wynik smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 02 Apr 2011 - 13:24
Post #28


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jeszcze przed nami strojenie, w sumie nitro, sterowanie są już prawie założone, ale na razie muszę wymyślić jak pogodzić strojenie bez nitro, kiedy to się przyspiesza zapłony, ze strojeniem na nitro, gdzie te zapłony trzeba cofnąć... Najgorszą opcją jest pozostawienie serii, jest jeszcze opcja zmiana programu na n/a i ecumaster lub inna świnia załączająca się i cofająca zapłony na nitro. Najlepiej jakby to tylko programowo w ECU ogarnąć,ale tracę na to nadzieję sad.gif A nitro chciałbym strzelać, chociaż te +100KM smile.gif Wiem, że przy +150 się już zło dzieje, trudno, zaryzykuję dopiero pod koniec sezonu o ile tyle silnik przelata.
A powinien, ma pomierzone 11.5 atmosfery na każdym cylindrze, równiutko, łańcuch rozrządu idealny, napinacze też, zrobiłem kompensację rozrządu i powinno to latać o ile jakiś zonk nie wyjdzie w postaci ukruszonej świecy itp.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sewa
post Sat, 02 Apr 2011 - 15:28
Post #29


User
Dołączył: Sat, 28 April 2007
Skąd: Wawa/Lodz





Szacunek za profi wykonana robote i swietny opis projektu. Zycze bezawaryjnosci i czekam na film jak sie odpycha.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Sat, 02 Apr 2011 - 15:58
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





Kajman, wszystko zajebiscie i gratulacje! ale te przyciemnione przednie lampy psuja caly efekt.... blink.gif Na cholere Ci to?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 02 Apr 2011 - 17:13
Post #31


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ano kuźwa zawsze mi się podobały, w sporcie czarne zupełnie zaślepki to już w ogóle,ale na drodze mogliby się bardziej niż o te czepiać wink.gif Pierwsza kontrola i to zdejmuję pewnie, zrobiłem to odwracalnie, czyli folią, więc 2min i jest fabryka smile.gif W wolnej chwili pomaluję wnętrze i będzie git.
Ale na razie chce się nimi chwilę nacieszyć smile.gif W tym aucie mogę sobie robić co chcę, to tylko weekendowa zabawka, i tak ominęło was kilka pomysłów które po zrealizowaniu szły od razu do piachu smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Sat, 02 Apr 2011 - 21:20
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Mi też się klapa bardzo nie podoba, nie myślałeś żeby sam znaczek usunąć? Ja w swoim szrocie tak zrobiłem:


Natomiast bardzo mi się podoba okleina, przynajmniej na zdjęciach sprawia wrażenie prawdziwego włókna biggrin.gif
I ogólne podejście do projektu, żadnego druciarstwa i skracania drogi, to się ceni smile.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 02 Apr 2011 - 21:23
Post #33


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Fajnie bez znaczka, ale ta też by mi się chyba bardziej podobała pełna smile.gif Takie zboczenie smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zork
post Sat, 02 Apr 2011 - 23:24
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Wrocław/Kalisz





fajnie czytać opis nowego projektu weterana wink.gif
pamiętam jeszcze corrado, bmw mocno ciekawe - zabawka kozak, przemyślana i dopracowana.
jakaś klatka/roll bar będzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 02 Apr 2011 - 23:33
Post #35


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Lol, ktoś jeszcze pamięta stare czasy smile.gif Nad klatką myślę, nie chcę jeździć na codzień w kasku, który nienawidzę, więc rurki koło głowy musiałbym mądrze wymyślić. No i wsiadać w miarę wygodnie smile.gif Z przodu robię wszystko, by mieć wrażenie jazdy cywilnym autem, kokpit, wygłuszenia itd, za to z tyłu no limit smile.gif Może choć taką małą tam wsadzę...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Sun, 03 Apr 2011 - 11:31
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





Kajman - masz jakieś wzmocnienia w miejscach drzwi tylnych? - słysząłem że nadwozie bez drzwi robi sie mało sztywne?
Fajny projekt - też taki chciałbym.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 03 Apr 2011 - 11:36
Post #37


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Otóż z tego powodu brałem sedana bez szyberdachu. Wg informacji od pewnego Niemca konstrukcja e36 sedan opiera się na słupkach, dzwi oczywiście odgrywają jakąś rolę, ale głównym nośnikiem są słupki między nimi.
Z tego powodu w bezramkowym coupe e36 podwozie jest sporo cięższe od sedana, bo musieli je wzmocnić aby sztywno trzymało całość. Sedan dla wielu jest mało sportowy z wyglądu, ale dla mnie ma swoje zalety, podobno jest lżejszy od coupe po zabiegach które mu zafundowałem smile.gif Ale to się okaże na wadze. Z drugiej strony wiem, że sporo tracę pozostawiając auto w polu widzenia kierowcy z przodu cywilnym, z wygłuszeniami, tapicerkami (to jeszcze analizuję) itp., nie chcę mieć pod nogami i dookoła gołych blach. Bynajmniej na razie, w razie co wywalić wszystko zawsze można.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 07 Apr 2011 - 12:14
Post #38


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Auto odebrane, niestety chłopacy nie zauważyli, że tak mocno gaz cisnęli, że wyjebali ograncznik pedału gazu i przeskoczył w inną pozycję, przez co jest mega głęboko i nie otwiera obecnie do końca przepustnicy. Ale sprawa dość prosta do zrobienia w wolnej chwili, da się jechać, to najważniejsze. Obecnie stoi na oklejaniu dupy, jutro do swapera na poprawki, w sobotę zakładamy ecumastera u Maleckis smile.gif Coś się dzieje w końcu smile.gif
Poglądowy film z nudów udało mi się po drodze nagrać. Pierwszy filmek to 100-155 na 3 biegu z tym nieszczęsnym pedałem gazu co nie daje pełnego ognia, a drugi to poglądowo na nowy sound image Zrobiło się charcząco ala eisenmann Ale za to w środku...cisza! Aż żal Coś z tym muszę zrobić, tylko szum wiatru słychać ze szpar w laminatach

http://www.youtube.com/watch?v=jgAbCYuWm-A

http://www.youtube.com/watch?v=-93xD_v5oXk


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Thu, 07 Apr 2011 - 15:06
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





a jak poszerzyłeś z tyłu zderzak żeby pasował do całości nadkola ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 07 Apr 2011 - 15:08
Post #40


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Do zderzaka doklejone są nadkola z land rovera po mocnej obróbce smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:39