Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Closed TopicStart new topic
> Śmietnik vel Pet, BMW E36 Sedan 4.4 V8 411KM/517Nm, robione na weekendowe zabawy :)
mate96
post Thu, 12 May 2011 - 08:21
Post #161


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Tak z ciekawości zrób ten test po złożeniu silnika i zobacz jaki będzie wynik.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 12 May 2011 - 08:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kajman
post Thu, 12 May 2011 - 12:20
Post #162


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Kolega miał podobny problem w 2.8 i mu wyszło że jest ok np.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Thu, 12 May 2011 - 13:22
Post #163


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





ehh te m60/m62...to jest masakra jakaś z tymi silnikami. W gronie moich znajomych, ktorzy sa posiadaczami tych silnikow (a jest tego kilkanaście osób, w tym wiekszosc eksploatuje je najzupełniej normalnie, bez szaleństw) nie ma ANI JEDNEJ osoby której ten silnik by się nie wysrał...a to uszczelki, to panewki, to pompa, to rozrząd,szklanki, zawsze coś. Te silniki nie dają rady przy normalnej eksploatacji na automacie w e38 a co dopiero do upalania... juz o jakimś turbo/nitro nie mówiąc. Dlatego trochę Ci sie dziwie Kajman, ze zdecydowales sie na taki swap, zwlaszcza do e36, gdzie kupa z tym roboty. Czemu nie poszedles w m50 + big turbo ? chyba finansowo byloby to na podobnym poziomie, a silnik nie do zajechania i moce 300+ na lajcie przyjmuje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 12 May 2011 - 13:35
Post #164


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ja dla odmiany znam kilka osób co to upalają i nic im się nie dzieje. Za turbo nie przepadam, ot i tyle. O awaryjności tego motoru pogadamy jak zrobie podstawy, przypominam że to nadwozie zaczęło z M50b25, które ma jeszcze gorsze głowice niż v8, kupa straszna, pękają w serii jak zapałki o czym się przekonałem szukając do siebie, więc bajki o chodzących bezawaryjnie m50 300+ są tak samo prawdziwe jak o m62, które nota bene też ma, tylko że fabrycznie, 300+. Nadal uważam, że fabryczne V8 będzie tańsze w eksploatacji niż uturbione M50. No i M62 zakuwam tłokami i walę 500+,a w M50 to już raczej mżonki... Że już nie wspomnę o skrzyni, getrag jes tdo 500Nm, a ta z m50 zaczyna wyć już w serii.
Robiąc bmw znalazłem kilka punktów, gdzie te auta wyraźnie ustępują konkurencji, nie ma popularnych, tanich aut dobrze przygotowanych do petowania, w każdym coś się wysrywa przy butowaniu.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Thu, 12 May 2011 - 15:32
Post #165


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Nie czyńcie herezji wink.gif Po prostu wkładanie silnika w nieznanym stanie, a następnie trzymanie kciuków, że nic się nie wysra to droga zabawa.

Poza tym, w getragu m50 najczęściej wyje łożysko wałka sprzęgłowego, które ma się nijak do wzrostu nm generowanych przez silnik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 12 May 2011 - 15:59
Post #166


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Różnica czy się robi w aucie czy na wierzchu to max 500zł, warto zaryzykować,wielu wsadza i jeździ, w sumie większość takich znam z opinią, że w tych silnikach się nic nie dzieje, więc kwestia szczęścia... smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Fri, 13 May 2011 - 21:53
Post #167


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Nie kłócić się Panowie tongue.gif
Silniki v8 bmw są trwałymi maszynami jeśli ktoś o nie wcześniej dbał. Szczególnie mi tutaj chodzi o zmianę oliwy i niedopuszczanie do przegrzania. Zazwyczaj takimi samochodami, z takimi silnikami jeździli ludzie którzy mieli gdzieś przebieg jaki przejeżdżali na jednej zmianie oleju i mieli gdzieś poziom oleju, a pod maskę w ogóle nie zaglądali, bo po co, skoro zrobi to mechanik.
Niestety ale niewiele jest prawdziwych perełek o które ktoś dbał i które tłuką wiele tyś km bez zająknięcia. Ponadto takie samochody, z takimi silnikami się mocno ceni, a wiadomo że na swapa szuka się owszem "perełki", ale najtańszej. Dlatego nie ma co gdybać że to się psuje a to nie. Wszystko się kiedyś wysra, bo taka natura. Trzeba tylko umieć sobie z tym poradzić i dzidować dalej.
Także głowice wypierdatka, do sprawdzenia, nowe uszczelki, nowe śruby, blok do obróbki (koniecznie splanuj przylgnie podgłowicowe, bo aluminiowy blok lubi się krzywić). i składamy.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Sun, 15 May 2011 - 22:13
Post #168


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





CYTAT(Rafciu @ Fri, 13 May 2011 - 21:53) *
Silniki v8 bmw są trwałymi maszynami jeśli ktoś o nie wcześniej dbał. Szczególnie mi tutaj chodzi o zmianę oliwy i niedopuszczanie do przegrzania.
Przy zachowaniu powyższego trwałymi można nazwać wiele innych motorów. Chodzi o to, żeby silnik był idiotoodporny. A m60/m62 taki nie jest.


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Mon, 16 May 2011 - 09:14
Post #169


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





dokładnie.. jakby chuchac i dmuchac od nowosci to nawet silnik z dełu tico bylby bezawaryjny wink.gif tutaj chodzi wlasnie o jego odpornosc na tzw czynnik ludzki i odpornosc na probe czasu wink.gif a te 2 rzeczy niestety w m60/m62 leżą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 16 May 2011 - 10:26
Post #170


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(dobrus_m30 @ Mon, 16 May 2011 - 09:14) *
dokładnie.. jakby chuchac i dmuchac od nowosci to nawet silnik z dełu tico bylby bezawaryjny wink.gif tutaj chodzi wlasnie o jego odpornosc na tzw czynnik ludzki i odpornosc na probe czasu wink.gif a te 2 rzeczy niestety w m60/m62 leżą


CA18, SR20, RB25, RB26, S50, M50, M52, M54, M60, M62, S62, nawet 1JZ.. żaden z tych silników bez przeróbek nie jest "idiotoodporny" a przy odpowiedniej wiedzy i przeróbkach każdy z powodzeniem lata w sporcie, więc spokojnie powoli - większość silników podczas katowania (szczególnie tak nietypowego jak w drifcie, jazda na odcince przy relatywnie niewielkiej prędkości i jednocześnie dużym przeciążeniu bocznym jak na warunki torowe) będzie miało problemy z głowicami, temperaturą i olejem..


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Mon, 16 May 2011 - 14:10
Post #171


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





CYTAT(rennen @ Mon, 16 May 2011 - 10:26) *
CA18, SR20, RB25, RB26, S50, M50, M52, M54, M60, M62, S62, nawet 1JZ.. żaden z tych silników bez przeróbek nie jest "idiotoodporny" a przy odpowiedniej wiedzy i przeróbkach każdy z powodzeniem lata w sporcie, więc spokojnie powoli - większość silników podczas katowania (szczególnie tak nietypowego jak w drifcie, jazda na odcince przy relatywnie niewielkiej prędkości i jednocześnie dużym przeciążeniu bocznym jak na warunki torowe) będzie miało problemy z głowicami, temperaturą i olejem..



ja nie jeżdżę w drifcie ani nawet nie jeżdżę sportowo i mi się już posypały już 3 m60 w ciągu 2 lat wink.gif weźmy chocby fakt tej glupiej odkrecającej się pompy oleju ... w autach które ówcześnie kosztowały po 300-400 tyś zł to jest jakieś nieporozumienie..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 16 May 2011 - 14:14
Post #172


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(dobrus_m30 @ Mon, 16 May 2011 - 14:10) *
ja nie jeżdżę w drifcie ani nawet nie jeżdżę sportowo i mi się już posypały już 3 m60 w ciągu 2 lat wink.gif weźmy chocby fakt tej glupiej odkrecającej się pompy oleju ... w autach które ówcześnie kosztowały po 300-400 tyś zł to jest jakieś nieporozumienie..


Dopiero byś się zdziwił jakie awarie występują w ferrari czy lambo za milion, nawet nigdy nie katowanych z przebiegiem 5000 km wink.gif - to że auto jest droższe i bardziej wydumane coraz rzadziej idzie w parze z dopracowaniem czy bezawaryjnością.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Mon, 16 May 2011 - 16:20
Post #173


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





CYTAT(rennen @ Mon, 16 May 2011 - 14:14) *
Dopiero byś się zdziwił jakie awarie występują w ferrari czy lambo za milion, nawet nigdy nie katowanych z przebiegiem 5000 km wink.gif - to że auto jest droższe i bardziej wydumane coraz rzadziej idzie w parze z dopracowaniem czy bezawaryjnością.


Niby tak, ale to jednak żadne wytłumaczenie bo są/byly auta nowe za 30 tyś które robią po 300.000 km bez dotykania silnika rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 16 May 2011 - 18:18
Post #174


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





I cały czas petowane na 105% możliwości,mają pod 300KM itd itp? Im dalej w las, tym więcej drzew, im mocniejszy motor,tym krócej żyje. Swoim VR6 zrobiłem prawie 300kkm, silnik był ok, skrzyń zmieniłem ponad 20... Nie ma aut stworzonych do petowania, które by to znosiły, zapierdalały i w ogóle. Petujesz mocne auto, naprawiasz je. Proste.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Mon, 16 May 2011 - 21:26
Post #175


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





Nie debatujcie co mocniejsze i kiedy....

Kajman jak twoja buma, masz jakieś newsy ?


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 16 May 2011 - 21:30
Post #176


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Wybieram warsztat który będzie zwalał czapki, zbieram oferty i analizuję smile.gif W tym tygodniu 2 dni będę bez codziennego auta, wtedy pet musi mi posłużyć, potem na warsztat marsz! wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartpa
post Mon, 16 May 2011 - 22:34
Post #177


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 June 2007
Skąd: malopolska





jak ktos wrzuca do jednego worka m60 z m62 to nie ma pojecia o czym pisze...
co do awaryjnosci m62 w warsztacie mojego kumpla na 10-15 kilka aut na placu benzyny sa 2-3 reszta to m57 w roznych budach i wariacjach
najlepszy diesel na swiecie przez kilka lat...
nie ma szans zeby 100% silnikow majacych miedzy 10 a 17 lat majacych realne przebiegi miedzy 200a 500tys bedzie mialo 0 procent usterek
koniec kropka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 19 May 2011 - 07:17
Post #178


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





W poniedziałek pet idzie do Pitstopu na zwalenie obu czapek. Potem planowanie, szlifowanie itp.
Wczoraj o dziwo już przyszła chłodnica, całkiem ładnie wykonana, będzie po robocie jak znalazł:


Niestety wpierdoliła się na cło,ale znośnie i tak to wyszło smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 19 May 2011 - 10:33
Post #179


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Dziś wrzuciłem auto z nudów na wagę, 1300kg, niemało, ale bez laminatów byłoby z 60kg więcej. Do urwania jest już niewiele, z 10-20kg na moje. Ale to jest waga z pełną butlą nitro w bagażniku i na szerokich kołach Hamanna, z R888 255/40 z tyłu, tak samo jeszcze z tyłu nie wszystko jest usunięte i boczki z przodu są fabryczne smile.gif

BTW, wolę jednak mojego peta niż serię:


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Młody-Bydgoszcz_*
post Fri, 20 May 2011 - 20:53
Post #180









Oczywiste że Pet jest dużo lepszy wink.gif Jeździsz po Bydgoszczy ? Bo jakoś nie mogę cie uchwycić .
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 07:20