Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Closed TopicStart new topic
> Śmietnik vel Pet, BMW E36 Sedan 4.4 V8 411KM/517Nm, robione na weekendowe zabawy :)
Kajman
post Sun, 08 May 2011 - 10:43
Post #141


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Z tą miską to mnie nie pocieszacie, a trzymanie oleju na max stanie lub ciut ponad nie działa?
Niestety mam złe przeczucia, auto kupiłem z pękniętą głowicą w m50b25 i czuję że ta klątwa trwa, jak wkręcam auto na obroty, to wąż idący do chłodnicy pęcznieje. sad.gif Może to kwestia wydajności pompy,ale nie wydaje mi się sad.gif Korek poluzowałem niedawno na rozgrzanym silniku, fakt.
Jeszcze gorszą wiadomością jest to, że są stalowe uszczelki pod głowicami, pęknięta głowica to kolejna kasa, a do tego trzeba mieć szczęście wiedzieć która to lub zwalać i robić obie, co koszt podwaja.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 08 May 2011 - 10:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
zakopianin
post Sun, 08 May 2011 - 10:52
Post #142


User
Dołączył: Mon, 11 April 2011





Trzymanie oleju ponad stan może nie pomóc, a nawet pogorszy sprawę. Oleju może zostać wyrzucony ciśnieniem z komory korbowej ( odma ) gdzieś na górę, czyli w dolot. Węże zawsze pęcznieją w V8. Mieliśmy z kuzynem taki sam problem , a zaczęło się od rozerwanego ciśnieniem króćca od chłodnicy, pożniej rozrywało węże, itd , aż układ sam się odpowietrzył.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 08 May 2011 - 10:54
Post #143


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





No dobra, jest światełko nadziei. A mam płynu dolewać by był w zbiorniczku np w połowie, czy raczej jeździć jakiś czas z ciut za niskim poziomem? Jak zaleję za dużo, to na pewno będzie pęcznieć więcej z powodu mniejszej poduszki powietrznej... Jakieś cuda z otwieraniem ogrzewania musze robić przy odpowietrzaniu czy nic a nic i tylko czekać?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Sun, 08 May 2011 - 11:37
Post #144


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Sorry za OT, ale czym grozi odkręcanie korka wlewu plynu chłodniczego na ciepłym silniku? Oprócz tego, że może nam się płyn wylać?


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 08 May 2011 - 12:00
Post #145


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Zapewne się zapowietrzy przez zmniejszenie ciśnienia i wrzenie.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sun, 08 May 2011 - 20:37
Post #146


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





To ze przy wchodzeniu na wieksze obroty waz pecznieje to nic dziwnego bo pompa wody dostaje obrotow wraz z silnikiem i pompuje wode.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
masilis
post Sun, 08 May 2011 - 21:11
Post #147


User
Dołączył: Fri, 03 October 2008
Skąd: UK/PL





CYTAT(zakopianin @ Sun, 08 May 2011 - 10:37) *
masa projektów do driftu V8 od Puza ma przerobione miski, by nie zacierały się na zakrętach. Nie wiem co oni tam robią, ale problem od dawien dawna znany i rozpracowany.

niektorzy robia przegrody w misie olejowej po to by olej tak nie hulal w misie i po skrzyni korbowej przy ostrej jezdzie


--------------------
Bmw E46 M3/E30 cabrio 328i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 08 May 2011 - 21:20
Post #148


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Muszę poszukać, zakupić michę i popróbować, szkoda motoru. Swoją drogą bubel BMW taka miska smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Mon, 09 May 2011 - 11:23
Post #149


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Bo te silniki nie były przystosowane do sportu. Do sportu masz s62 który ma dwie pompy oleju i układ z suchą miską olejową.
Zrób zdjęcie spod maski, bo ja nie wiem jak Ty masz rozwiązany ten układ że masz dwa korki...
Z ciekawości sprawdziłem dzisiaj u siebie na gorącym silniku czy przewody puchną i nic takiego u mnie nie występuje. Może dlatego że mam termostat 86 stopni.. A silnik w sumie podobny, tylko z vanosem.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 09 May 2011 - 11:32
Post #150


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Puchną w trakcie dodawania gazu. Zdjęcie masz z otwartą maską:



To tłumaczenie z S62 jest takie sobie, weź jakiekolwiek VAG czy japońca i takie cuda na torze się nie będą działy, bynajmniej mi się nie działy.


A tak w międzyczasie to kółka przyszli wink.gif



To na nich to dla porównania 215/45/17 smile.gif Mam nadzieję że uda się to wcisnąć w nadkola wink.gif
Koła są niewyobrażalnie lekkie, muszę zważyć ile, ale obstawiam że koło 12kg cała sztuka. Czyli tyle połowa 17" semislicków. :shock:


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Mon, 09 May 2011 - 18:38
Post #151


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





No to trakcji teraz nie zabraknie he he.
Przeczytałem cały temat ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytanie jak jest rozwiązany problem miski olejowej?Rozumiem że jeśli magiel na swoim miejscu to miska wyspawana pod magiel, tak?Stabilizator jest?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 09 May 2011 - 18:39
Post #152


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Rezane sanki, magiel odwrotnie smile.gif Stabi od M3.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 09 May 2011 - 19:56
Post #153


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





chciales 12stki a masz chyba 15stki? to jednak 1/4 bo widze ze szczal nx ...


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Mon, 09 May 2011 - 20:24
Post #154


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Zmień korek na zbiorniczku, ten z pod którego wychodzą przelewy.
Nawet oryginalne japońce, niby stworzone do sportu mają problemy z układem olejenie, chociażby nissan s13 z silnikiem CA18DET. W subaru za to klękają szybko panewki, szczególnie te w turbo mają z tym problemy.
Jest wiele samochodów stworzonych niby do sportu i ostrego pałowania z fabrycznymi niedociągnięciami i problemami. Uważam że na ich tle fabryczne silniki m60, czy m62 wypadają bardzo pozytywnie.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 10 May 2011 - 10:29
Post #155


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ok, kolega załatwia korek nowy, dziś będzie. Miernik co2 w płynie na jutro odkładam, dziś wkładane są właśnie przednie poliuretany, zakładane na przód docelowe opony Federale 235/40/17. Wieczorem montaż spinek i CAI.
Co do slicków, felgi trzeba robić nowe albo te przerabiać, et jest za niskie i po dojściu dystansu będziemy mieli hot-rod'a:



Za to je w końcu zważyłem. 26/12/15 M/H 17kg, 255/40/17 R888 38kg. Waga jednego koła. Kurwa mać. Jest się o co bić.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Tue, 10 May 2011 - 11:20
Post #156


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





To pratkycznie różnica taka, jakby był dodatkowy pasażer... smile.gif
Hmmm ciekaw jestem czy korek rozwiąże problem...


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brus_ik
post Tue, 10 May 2011 - 11:27
Post #157


Super User
Dołączył: Wed, 16 August 2006
Skąd: Starachowice





CYTAT(Rafciu @ Mon, 09 May 2011 - 11:23) *
...Do sportu masz s62 który ma dwie pompy oleju i układ z suchą miską olejową...


To nie jest typowy układ smarowania z suchą miską olejową a jedynie pod niektórymi względami do niego podobny. Pompy oleju są w sumie trzy, a nie dwie. Jedna "standardowa" i dwie elektryczne które są spięte z układem DSC i akcelerometrami i w zależności od tego co akurat dzieje się z samochodem elektryczne pompują olej z tyłu miski olejowej pod smoka lub (o ile dobrze pamiętam po przekroczeniu 0.6G lub 0,8G) jedna przepompowuje olej z tyłu miski, a druga przepompowuje olej z głowicy znajdującej się od zewnętrzenej strony pokonywanego zakrętu który akurat nie ma chęci spływać na dół ze względu na działającą siłę odśrodkową.

Kajman ja zrobił bym tak:
1. Wymienił korek profilaktycznie na coś nie chińskiego smile.gif
2. Sprawdził czy nie ma CO2 w układzie chłodzenia chemią - jak będzie to rwiemy głowice.
3. Jak nie będzie to trzeba zmierzyć ciśnienie w układzie chłodzenia (jak nie masz czym to można poświęcić jeden korek do chłodnicy i sobie zrobić). Niektóre węże przy zwiększonych obrotach będą lekko twardniały - to normalne. Jak ciśnienie będzie znacznie rosło w czasie rozgrzewania nawet na biegu jałowym to najprawdopodobniej masz nadal zapowietrzony układ.

Ze względu na "trochę" inną rozszerzalność temperaturową cieczy i gazów w zapowietrzonym układzie ciśnienie rośnie więcej ze wzrostem temperatury - testowałem w zimą na układzie CO w domu - 0 na manometrze przy 20 st.C i 1 bar przy 55 st.C, a po dokładnym odpowietrzeniu analogicznie 0.5bar przy 20 st.C i 0.8bar przy 55 st. C wiec wzrost ciśnienia nieco mniejszy smile.gif

Pozdr.


--------------------
2009 X5 3.5d
2004 E46 M3 S54B32
1997 E36 M3 S62B50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 11 May 2011 - 16:02
Post #158


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Dziś zapadł wyrok, tester wykrył spaliny w płynie chłodzącym. Dupaaaaa. sad.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Thu, 12 May 2011 - 00:30
Post #159


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Czyli jednak. Uszczelek rozumiem nie dotykałeś i są stare więc ich czas mógł nadejść.

Pewnie nie wiesz co teraz zrobić. Czy ściągać i sprawdzać głowice na szczelność, a może blok pęknięty. Czy w ogóle to wyjebać..i ? może 4,8 z ixa czy kujesz tego drania ?. Musiałeś go przegrzać. Współczuje i kibicuje projektowi od początku bo dużo serca w to wkładasz.

Opisz i daj zdjęcia po rozkręceniu wszystkiego i głowa do góry wink.gif Ja jestem bardzo ciekawy co te silniki mogą, przez duże koszty i potencjał innych silników nikt tego nie robi, ale niedługo się dowiemy ile tam można dmuchać biggrin.gif najwyżej wybuchnie hehe


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 12 May 2011 - 07:38
Post #160


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(Driftman @ Thu, 12 May 2011 - 00:30) *
Czyli jednak. Uszczelek rozumiem nie dotykałeś i są stare więc ich czas mógł nadejść.

Pewnie nie wiesz co teraz zrobić. Czy ściągać i sprawdzać głowice na szczelność, a może blok pęknięty. Czy w ogóle to wyjebać..i ? może 4,8 z ixa czy kujesz tego drania ?. Musiałeś go przegrzać. Współczuje i kibicuje projektowi od początku bo dużo serca w to wkładasz.

Opisz i daj zdjęcia po rozkręceniu wszystkiego i głowa do góry wink.gif Ja jestem bardzo ciekawy co te silniki mogą, przez duże koszty i potencjał innych silników nikt tego nie robi, ale niedługo się dowiemy ile tam można dmuchać biggrin.gif najwyżej wybuchnie hehe


Uszczelek nie rusząłem, na zaś tego typu spraw nie robię. Co robić wiem, zwalam głowice, sprawdzam, robię, zakładam. Silnik zostaje ten co jest, jego ideą jest ogólna dostępność i niskie ceny, czego nie można powiedzieć o 4.6 itp. Nie przegrzałem, nie zdążyłem, za mało jeździłem, musiałem taki kupić niestety. Szkoda tylko że teraz, nie będę się za wiele bawił tylko chcę to naprawić, jesienią pewnie już bym się bawił z głowicami więcej a może od razu przy okazji i dół zakuł. W tym roku idzie mi trochę pod górę.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 07:22