Shoutbox 0 nowych PW 


29 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Closed TopicStart new topic
> Śmietnik vel Pet, BMW E36 Sedan 4.4 V8 411KM/517Nm, robione na weekendowe zabawy :)
Kajman
post Wed, 27 Apr 2011 - 22:35
Post #101


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Kurde nie wiem jak mam zasilanie pompy, chyba jak było w M50.
Ed z PitStopu zrobił dobrą robotę, dzięki smile.gif Mam już przycisk do otwierania tylnej klapy, świece irydowe, poprawione podłączenie pompy paliwa, uszczelniony wał i dyfer, wstawione poliuretany (3 nie weszły sad.gif ) i kilka inych fajnych rzeczy smile.gif
Auto jeździ, dziś popetowałem je prawie 2h. Zrobiłem gumy, zaczęły się odzywać przeguby. Super wink.gif Umawiam się do Torunia na wzmacnianie wału i półosi.
No i na 1 i 2 na dole nie jedzie jak nalezy, to trzeba zrobić, ale może to nie być tak proste jak się wydaje. AFR jest przy przyspieszaniu w granicach 14-17, potem spada na 13.5 i jest znacznie lepiej.Ile powinno być na wolnossaku?Chyba mniej...
Ale poza tym jest git, zapierdala nawet smile.gif Nawet jakieś małe ścigadełko udało mi się naprostować smile.gif Uszytwnienie na poliuretanach zaje....ste!
Kierownica ma za krótkie śrubki, trza kupić dłuższe. Lipa ze strony momo.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 27 Apr 2011 - 22:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
G-Rad
post Thu, 28 Apr 2011 - 08:50
Post #102


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Wał, półosie, dyfer, ogólnie cały wózek od e36 m3 3.2 to przepis spokój do końca istnienia tego auta wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 28 Apr 2011 - 08:53
Post #103


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Spróbujemy wzmocnić to co jest, jak będą problemy trwać to się będzie myśleć. Tylko wał ew kupię od M3, reszta powinna dźwignąć po drobnych modyfikacjach.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 28 Apr 2011 - 09:17
Post #104


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Edit: Czy da się założyć same półosie i przeguby od M3?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buni
post Thu, 28 Apr 2011 - 10:03
Post #105


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: w-wa





mam wał od emki jakbys chcial wink.gif

tak jak pisza przedmowcy : kupuj wozek , dyfer , polosie od emki. bedzesz miec swiety spokoj


--------------------
Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1
BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 28 Apr 2011 - 13:12
Post #106


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Heh, odezwe się na pw. Z przegubami okazał się fałszywy alarm. Albo i nie taki fałszywy, zmieniając z tyłu koła dziś zauważyłem, że mechanicy nie zakuli śrub centralnych od piasty, jednej juz nie miałem, druga była na końcu gwintu... A coś takie gumowe to auto się wydawało laugh.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 03 May 2011 - 10:52
Post #107


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Cholera mnie bierze. Znowu strzeliła chłodnica. Druga. Poprzednia rozszczelniła się na łączeniu plastik-metal, ta pękła na samym plastiku, rysa na całej długości. Już na jedną czekam na wynik reklamacji, bo dopatrzyli się, że obudowa w jednym miejscu była przycięta, w tej chłopcy wsadzili mi czujnik temp cieczy(!), więc pewnie w ogóle nie mam szans na odzyskanie kasy....
Do głowy przychodzą myśli o uszczelce pod głowicą,ale nic innego się nie dzieje, poza tym to raczej przewody powinny strzelić a nie kolejna chłodnica... Może coś jest nie tak z termostatem, że np pompuje w chłodnicę gdy ujście wciąż nie jest otwarte, jest to możliwe? Najgorsze jest to, że na rynku są zamienniki tylko tej jednej firmy, pozostaje nowa z serwisu lub używka w oryginale. Nie wiem czy nie spróbują tego ostatniego.
No i drugi dobijający fakt, odezwali się z FK w sprawie gwintu, czemu im dupę truję, skoro moje zamówienie jest ANULOWANE! Fajnie, tylko dlaczego nie dostałem kasy z powrotem i dlaczego nie poinformowali mnie o tym 2 miesiące temu?! Szału można dostać. W piątek chciałem się pierwszy raz pobawić na torze, a tu jak nie załatwię wymiany chłodnicy to dupaaaa sad.gif O zawiasie nie wspomnę,ale może domowymi sposobami uda mi się tył podnieść o tyle, by można troszkę polatać po torze zapoznawczo bez rozwalania nadkoli. sad.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 03 May 2011 - 13:35
Post #108


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Mi w s50 tez kiedys rozwalilo plastik od chlodnicy a dokladnie kruciec zaraz przy "wejsciu". Moze sa chlodnice slabsze niz weze biggrin.gif A tak powaznie to winne temu bylo to ze gdzies nie bylo styku i wentylator sie nie zalaczal gdy ecu tego chcial... Teraz mam wentylator na przelacznik i nie ma zadnych problemow...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 03 May 2011 - 13:48
Post #109


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Chińskie g..., szukam innej, ja mam wisko, tam dyma tak, że w chłodnicy woda nigdy nie przekroczyła 70st smile.gif A wiem bo pewne asy mi w chłodnicę czujnik temp wsadziły zamiast wyjścia z silnika wink.gif
Szukam więc czegoś dobrego, najlepiej na szybko smile.gif Może ktoś mi zrobi w pełni metalową...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 03 May 2011 - 16:24
Post #110


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Metalowa chyba tak o - ktos robil z alu i z miedzi chyba.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 04 May 2011 - 16:06
Post #111


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





OK, działania podjęte. W bydzi nikt nie zrobi takiej chłodnicy, brak już na rynku dobrych wkładów. Jest jedna dobra plastikowa w polsce, osiągalna na jutro. Ale 650zł, gdzie za te w pełni aluminiowe z USA z wysyłką wyjdzie 700zł. Więc zamówiłem doraźnie używaną oryginalną w PL za 200zł i zamawiam jedną z tych dwóch aluminiowych z USA:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...AAQ:MOTORS:1123

Ta jest spoko, bo w kpl 2 wentylatory, nie potrzebuje ich,ale od przybytku głowa nie boli.

Druga opcja to ta:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CXRacing-Ra...sQ5fAccessories

Troszkę większa niż ori. Nie jestem pewnien czy to zaleta nie mogąc jak co jej zwrócić... Macie sugestie która lepsza?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Wed, 04 May 2011 - 18:04
Post #112


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





Ufasz tym chinolom? Jak szukalem chlodnicy do 200SXa to byly glosy ze jak trafisz tak masz...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 04 May 2011 - 18:07
Post #113


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Nie mam innej opcji... Szukałem po forumach i niby ok sa... zwłaszcza CX


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 04 May 2011 - 20:52
Post #114


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Pracowałem kiedyś w naprawach chłodnic. Z dorobieniem takiej nie ma większego problemu. Dorobienie aluminiowych zbiorników też nie jest problemem. Nowa oryginalna chłodnica behra do e38 kosztuje ok 400zł. Dostępna jest z dnia na dzień praktycznie. Wiem bo w swojej siódemce wymieniałem.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 04 May 2011 - 21:15
Post #115


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Do mnie jest jeden Behr w PL, 680zł. Chyba wolę spróbować z tą alu...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Thu, 05 May 2011 - 20:38
Post #116


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





A jaką konkretnie masz u siebie chłodnice? Z jakiego samochodu?


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 05 May 2011 - 20:47
Post #117


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





E36 325TDS, już dziś przyszła używka w oryginale, za 200zł w gratisie chłodnica oleju (będzie zamontowana) i IC, do spylenia. Chłodnica założona, ale auto wisi na podnośniku, jutro przychodzi K-Sport Drift, mam nadzieję, że uda się od razu wrzucić smile.gif

Co ciekawe, te wszystkie alu chłodnice w USA to właśnie chłodnica od europejskiego TDS smile.gif Największa jaka występuje w E36.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 05 May 2011 - 21:40
Post #118


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





napisz na pw co z tym b8 smile.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 05 May 2011 - 21:43
Post #119


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Powinny być od jutra do wzięcia. A co robisz ze swoimi starymi?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=wasq=-
post Thu, 05 May 2011 - 22:55
Post #120


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 April 2004
Skąd: Łódź





CYTAT(Kajman @ Wed, 04 May 2011 - 19:07) *
Nie mam innej opcji... Szukałem po forumach i niby ok sa... zwłaszcza CX



podpowiem tylko ze z tymi chlodnicami roznie jest do subaryny toyosports (niby anglia) w naprawie byla juz 3 razy za 2 razem wzmacniana za 3 razem kolejne wzmocnienia bo zawsze gdzies sie naprezala i pekala

do auta wrocil uzywany orginal i problemow zero tongue.gif


--------------------
Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

29 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 03:10