![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Mając chwilęz nudów zamieszczam tą historię. Wielu mnie za to auto krytykuje, że jest nie modne, nie na czasie, ale to moja wizja i mój pomysł, a że stary jestem, to i zupełnie nie w zgodzie z obecnymi trendami robiłem auto, tylko tak jak to się robiło wieele lat temu
![]() Marka i Model BMW 325i (M50B25) E36, śmietniczek do zabaw weekendowych bokiem i do przodu czasem również. Cena zakupu: 300Eur ![]() Modyfikacje Silnika M62B44 4.4 V8 32v 286KM Układ Dolotowy Zestaw mokrego nitro NX, carbonowa butla firmy bliżej nieznanej zza oceanu, kocyk, sterownik progresywny Octane Series 15535, zdalny otwieracz. Obecnie skrzynka fabryczna z uwagi na restrykcje jakie powoduje została zastapiona stożkiem Układ Wydechowy Custom 2x60mm z kwasiaka, pełen przelot z x-pipe, ostatni tłumik przelotowy Ulter od M3, Modyfikacje Elektroniki i Paliwa Pompa Bosch 044 o wydajności ponad 300l/h i 5bar połączona z 2.5l swirl pot, w zbiorniku fabryczna pompa od 540i w zbiorniku, regulator ciśnienia paliwa przestawiony z 3.5 na 5bar. Całość zestrojona na nitro i bez na Ecumaster DET3. Kontrola trakcji Racelogic z flat shiftem i launch control. Układ Napędowy - shortshifter, skrzynia 6 biegów GETRAG 420G, zacieśniona na zamówienie szpera 40%, przełożenie wydłużone do 2.93, sprzęgło Sachs Performance wzmocniony docisk i spiek na 670+Nm, półosie od 328i. Chłodnica płynu wspomagania. Lżejsze wisco. Chłodnica wyczynowa cała aluminiowa od US M3. Układ Hamulcowy - Przednie hamulce 325mm nacinane nawiercane, tył 276mm wentyowane nacinane nawiercane, klocki DS-2500 tył i przód. Stalowe przewody zbrojone. Tunele chłodzące ze zderzaka. Modyfikacje Zawieszenia - Gwint KSport Drift. Poliuretany wszędzie gdzie się da. Przedni stabilizator od M3, tylny Mtechnik. Rozpórka tył góra. Modyfikacje Wnętrza i Car Audio Przekładnia kierownicza od E46, kolumna kierownicza obniżona i przesunięta do tyłu. Wywalona tylna kanapa. Założone EGT cyfrowe Auber (próbkowanie co 0.2s) z szybkim czujnikiem, AFR Innovate MTX-L, cyfrowy wskaźnik temperatury wody/voltomierz, dodatkowy obrotomierz z shiftlight, kierownica MOMO Race 3000, fotele półkubły FK Body KIT i Oświetlenie Custom wyszerzone błotniki tył i przód, zderzaki z dopasowanymi do nich zakończeniami, maska, klapa oraz tylnie drzwi laminaty, tylnie boczne szyby lexan, lampy czarne tył, koła: 18" M5 9.5"x18", BBS RK 8.5x18 (8kg) 17" Hamann HM-1 8.5" ET10 i 10" ET20 (10.8kg), BBS RK 8.5" ET15 (8kg), BBS RK 8" (6.2kg) Stillauto 8.5" ET12, Breyton Softline 8.5" ET 15 (12.8kg), ATS GTR 9" ET 18 (9kg), Targa 7.5" ET35 16" Stillauto 8.5"x16" ET15 z oponami 245/45/16 oraz 205/55/16 15" Stal poszerzana 10" i 12", zwykłe stalówki 6" elementy lekkie oraz dach oklejone folią 3d carbon, przyciemnione przednie lampy i kierunki, przerobione zderzaki przód i tył na styku z nadkolami pod obecne wyszerzenia. Fabryczna Moc i Moment: 192KM i 230Nm Moc i Moment Po Modyfikacjach: 411KM i 520Nm Dalsze plany na śmietnik: temp i ciśnienie oleju, rozpórka przód, hydrauliczny ręczny, chłodnica oleju silnikowego z termostatem, regulator siły hamownia, nowy bodykit, nowy lakier, kompresor(?), lepsze fotele, mniejsza waga ![]() Auto będzie petem do polatania czasem bokiem po torze, czasem pojeżdżawki na czas, czasem do wieczornego polatania po ulicach. Ot taka zabawka do wszystkiego w wolnych chwilach. Zdjęcia od czego się zaczęło, reszta dalej w wątku. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A to jeden z ostatnich wykresów: ![]() I kilka ostatnich zdjęć: -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wrzesień 2010.
Auto kupiłembrudne, niedomyte, kłaki psa na tapicerce, ślady po spojlerze z tyłu na klapie, dziurawy wydech. Ale za to mało rdzy, zdrowa podłoga i kielichy, oryginalne 208000kkm przebiegu, dwóch starszych właścicieli i do maja tego roku ładna historia serwisowa auta. A potem 1-2 miesiące pod nogą małolata i po głowicy... No ale cóż oczekiwać za 300Eur. O dziwo auto jeździło, brało wodę, ale jeździło i to całkm nieźle. Do moich planów wystarczy. Na początek na warsztat, wszelakie tuleje metalowo-gumowe które kwalifikowały się do wymiany zostały zmienione, amortyzatory z tyłu ciekły, zostały zmienione na nowe Billstein B8, wg specyfikacji zawias jest Mtechnik, ale ktoś wsadził oryginalnej długości, po włożeniu B8 wysokość zawiasu stała odpowiednia, potem dojrzałem do gwintów i takowe zamówiłem. Przegląd mechaniczny przeszło auto bez zastrzeżeń. Głowice chciałem robić,ale okazało się że to nie uszczelka tylko pęknięta w 2 miejscach głowica. Gra nie warta świeczki, odpuściłem naprawę, zająłem się pozostałymi sprawami. Na początek mycie, czyszczenie i zarejestrowanie, efekt: ![]() Październik 2010. Kupiłem następnie nowy przedni prawy błotnik, w sklepie, za 75zł... LOL ![]() Teraz auto trafiło do blacharza. Okazało się, że bez felg ciężko wyklepać nadkola Więc dzięki uprzejmości kolegi w trybie interwencyjnym bardzo bardzo okazyjnie zakupiłem felgi na których to auto najwięcej będzie się przemieszczać, są to oryginalne felgi Hamann Motorsport HM1, przód: 8,5Jx17" ET13 a tył: 10Jx17" ET20. Mają nawet mały rancik. Bez trudu udało się na nie wepchnąć leżące w garażu R888 255,a w późniejszym okresie jak auto okrzepnie to można będzie 295-305/35/17 (już lekko na styk będzie szerokość felgi). Lekkie nie są, ale jak na 10x17 źle nie jest: ![]() ![]() ![]() Będąc u blacharza postanowiłem też zafundować pecikowi kurację odchudzającą, plastic is FUNtastic! 2x 3.8kg 4kg 3kg Blacharz zaczął od pospawania lekko przyrdzewiałych fartuchów: Oraz obstawania 2 lekko już czerwonych miejsc do podnoszenia auta. Potem dostał zadanie wykonania wylotów powietrza na błotnikach, wywiązał się nieźle: Przyszedł czas na nadkola (temat poruszany w innym wątku na forum). Sprawa wygląda tak w oryginale z tyłu: Potem odgięta do nitów: Oraz odgięta w całości "na ostro", widać niewielki w sumie zapas jaki to daje przy obecnych 255/40: Zwróćcie uwagę na dół jak ładnie został wyciągnięty: Oryginał i wystukany: W międzyczasie kupowałem dalsze graty. Przyszła chłodnica wody i wiatraczek od 325TDS. Będzie miała co chłodzić, a i tak zostawię załączany z kabiny ręcznie wiatrak od klimy z drugiej strony. ![]() E36 M3 wydech i kat, stan miał być oryginał, wyszło po polsku-opis z allegro miał się nijak do rzeczywistości..., niestety spawane,robione, ale musiało na początek wystarczyć by auto wyjechało. Po swapie zrobiłem całość nową z kwasiaka. ![]() ![]() Będąc swego czasu służbowo za Poznaniem kawałek, po pracy postanowiłem poszperać po okolicznych szrotach. No i efekt: Dawca- E39 1996r, a w środku całkiem chyba zdrowe 4.4 z manualem 6 ![]() Po ustaleniu zabawnej w sumie ceny poszły w ruch narzędzia: Godzine później śmigłowiec na wolności ![]() Całkiem okazały komplecik: A tu mamy ciekawy okaz, pierwszy na świecie Espace 494KM i 780Nm łącznie ![]() ![]() Centralnie założony, szybka widokowa ![]() ![]() Oczywiście nie obyło się bez smaczków. Sprzęgło do wymiany... W międzyczasie u blacharza nadkoli z e36 było mało, kupiłem 4 szt przednich od e46 na dawcę. Po ich zastosowaniu tylnie błotniki z nadkolami wyglądają nieźle: Zakrycie koła w wystarczającym stopniu, krawędzie końcowe jak w oryginale. Nadkola będą podklepane do góry, jak we 2 usiedliśmy nn bagażniku to praktycznie otarły o opony, zły kąt tak jak mi i innym się wydawało. Z to ruszył przód, nadkola z e46 całkiem zgrabnie się wkomponują w e36 ![]() Przed i po: Zakładam że z przodu więcej niż 235 szerokości opon nie będzie, mam nadzieję że dobrze... Po wspawaniu: ![]() ![]() I prace szły dalej. Za tydzień, 03.11 miał być swap. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Jak ostatnio widziałem te renault espace to tak nie siedziało niezła gleba
![]() A co do bmw ciekawie jak auto do zabawy to petarda!! ![]() -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Koniec października-początek listopada:
Nadkola przednie mają już finalny kształt, wyszły z progu bardziej i naddano trochę listwę nad zderzakiem żeby się z nimi połączyła. Ciekawe jak zrobię wymiarowe wewnętrzne plastikowe... Reszta robót stoi, 2 kolegów się pokrzywiło i ich wpuściłem w kolejkę, auto ma jeszcze tydzień na wyjazd z blacharni. Malowanie po swapie. 03.11.2010 Auto od dziś na warsztacie. O ironio, gdybym miał już sprzęgło, to auto byłoby gotowe za 1.5 tygodnia ![]() Ale po kolei. Po wizycie u blacharza kilka smutnych faktów: 1. Tylni zderzak jednak trzeba będzie poszerzać przez plastikarza 2. Zamawiając pełną klapę zapomniałem, że trzeba ją jakoś otwierać ![]() 3. Laminaty leżą tak sobie, niektóre lepiej, niektóre gorzej, niektóre całe, niektóre gdzieniegdzie. Fabryka to to nie jest, ot i tyle. Ale da się żyć. 4.Zespolone lampy lepiej wyglądały w kartonie niż na aucie ![]() 5.Kurwa ciężko się przebić do wylotów w błotników z komory silnika, kolejne podejście w swapowni, ale może być, że boczne wyloty nie będą miały swojej funkcji ![]() Laweciarz nie mógł wjechać do blacharni, musiałem espace wyciągać potwora na ulicę pod górkę, lekki to on jednak nie jest. Laweciarz oczywiście przy załadunku dał radę przytrzeć felgę jedną o krawężnik, kurwa bravo. Na miejsce swapowania dojechaliśmy sprawnie, ale za to tam zeszło czasu od diabła, z nudów porobiłem kilka zdjęć: PET z dziwnymi oczami: ![]() Ale za to zajebistą, żabiastą dupą: Niedokończony nadkolo-zderzak kłuje lekko,ale to się zrobi: Czy ktoś tu widział moją wiązkę od bmw 540i...?? ![]() Przy inwentaryzacji swapa okazało się że nie dostałem z silnikiem AWS, na szczęście wciąż jest w posiadaniu dostawcy silnika, ma dosłać pocztą. Klime jednak wywalamy, wyszło nam 20kg i dużo roboty, pierdolić to. W komorze wszystko w miarę jest na wierzchu, wskaźniki pozakładam sobie później u nas. Teraz pozostało czekać na sprzęgło, zamówione już w reichu Sachs Performance, powinno być za tydzień, tylko że jakiś pier... długi weekend wypada i mnie nie będzie ![]() ![]() Po powrocie auto do lakiernika, zderzak do plastikarza, potem na oklejanie folią maska-dach-klapa, detale no i jakoś pod koniec grudnia-stycznia z zewnątrz będzie gotowe. Dłubiemy dalej, story goes on... -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
09.11.
Sprzęgło przyszło ![]() Niby 670+ Nm. A wygląda całkiem zwykle ![]() Przyszła też szpera, zamówiłem 2.93, uważam że w ten sposób wykorzystam ponadplanowe w stosunku do M3 100Nm, poza tym M3 kręci się do 8000obr, a ten mułek do 6100 w serii, a po programie będzie 6500. Szpera zacieśniona do 40%, oby dała radę przenieść wszystkie niutonometry na drogę ![]() Na warsztacie praca wre. Serwo zmienione na mocniejsze z E46, trochę też ubyło z komory silnika: 15.11.2010 2 kolejne małe radości w domu: Pompka paliwa Bosch 044 (dzięki Proper!), dlaczego nie Walbro jest wyjaśnione tutaj ![]() Filterek, wkładka do puszki, za mniej niż połowę ceny w PL zakupiony z wysyłką w DE: ![]() 17.11. No więc minęły dziś dokładnie 2 tygodnie od odstawienia peta, pojechałem zawieźć kilka gratów i zobaczyć jak się ma robota. Wnętrze-short-shifter założony, kierownica ma już obniżoną i odsadzoną kolumnę, w końcu nie będzie przy samej desce patrzyć w niebo ![]() Elektryka ma się ku końcowi, dziś dowiozłem brakujący EWS i pompkę paliwa. Silnik za to... jest już na miejscu! Skrzynia też, wydech, wał zrobiony ![]() Wciąż nie wiem czy lepiej z osłoną czy bez ![]() Zostało jeszcze kilka pierdoł do zrobienia (chłodnicę założyć, podłączyć ews, skończyć obudowę filtra powietrza, zamontować powiększoną dwukrotnie chłodnicę płynu do wspomagania), ale generalnie auto będzie jeździć... JUTRO a do odbioru będzie w PIĄTEK-SOBOTĘ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Takie tempo mi się podoba ![]() ![]() Przewidywany czas zejścia z taśmy montażowej-1.5 tygodnia ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
22.11.2010
Auto dziś odebrane, (dzięki Brychu za poświęcenie!) odstawione do lakiernika. Ale droga w deszczu na R888 z geometrią na oko i szperą 40%-BEZCENNE. O połowę siwych włosów więcej, pierwszy raz na po skręcie ze skrzyżowania po wbiciu 2 znalazłem się na nie swoim pasie, później jadąć ciut szybciej niż Brychu napisał, bo przy 70-80km/h podczas wyprzedzania stwierdziłem, że mniej mokro jest i wcisnąłem na 4 biegu gaz do końca na chwilę. Efekt - tył na poboczu, ciężko było ale się wyprowadziło. Dalej już bardzo ostrożnie ![]() Sprzęgło super, choci ciężko jak smok, ale...jest półsprzęgło! Nieduże,ale wystarczy. Szpera mocna, kurde ciasno jest na tych 40%, czasem zakręty idą tak sobie, zwłaszcza powoli. Wydech dość cichy, basowy, połączenie lekko przepuszcza psując zabawę pierdzeniem na środku auta,ale to się zrobi, dźwięk v8 słychać na wyższych obrotach, silnik miło koleboce autem na postoju ![]() Uff...ale się zmachałem tą jazdą. 24.11. Dostałem lampy i ciemne kierunki, temat z głowy, teraz tylko lampy przyciemnie i do auta. Nowe. Powinny zamknąć temat. Zespolone wyglądają jak qpa. ![]() 26.11. Przyszły lusterka, są takie jak chciałem ![]() ![]() ![]() ![]() 18.12. Auto polakierowane w miarę. Laminaty mają lekkie fale,ale ujdzie. Są też pewne drobne poprawki do zrobienia, ale to jak zima odpuści. Czekam z zabraniem auta z miejscówki aż śnieg zniknie, wtedy działamy dalej: założę lampy (obecne mnie dobijają!), dam do oklejenia maskę i tylnią klapę, poliwęglan z tyłu przyciemnię i wkleję, dokończę zderzak tył i przód, okleję i założę blendę. Gdzieś prawdopodobnie była woda i na mrozie zszedł cały płyn ze wspomagania. Zapomniałem aparatu, więc niestety kilka pamiątek zrobionych komórką: ![]() ![]() ![]() I jak to gada, niestety komórka w ogóle nie przenosi niskich tonów ![]() http://www.kajman.witam.net/srtb/pet/lakiernik/VIDEO_002.mp4 20.12. Dostałem w prezencie od kolegi felgi Stilauto Speed Star, klasyczny wzór, 8x16", ET15, nawet się wpasują do obecnych nadkoli. Przeleżały w jego piwnicy niemal 9 lat... ![]() Na razie założę na nie jakieś zalegające piwnicę stare zimówki aby prawniej się przemieszczac między warsztatami, na lato coś normalniejszego już czeka, 245/45/16 ![]() 23.12. Udało mi się pięknie na włoskim ebayu kierownicę dorwać, nówka kosztowała niecałe 60Eur, Momo Race 3000, u nas najtaniej 600zł :mrgreen: ![]() 06.01.2011 Spinki do maski przyszły, duże to,ale fajniejsze niż zwykłe, mają zamknięcie na kluczyk, ie wystają, ale trzeba wielkie dziury w masce robić. Tak to działa: ![]() A tak wygląda: ![]() 11.01. Inspektor Gadget w akcji... Po co metal, można z włókna ![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
A jak rozwiązaliście sprawę miski olejowej i pompy? Bo tam ludzie mają problemy i różnie kombinują.
Generalnie sympatycznie. Podoba mi się pomysł z nitrem ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
21.01.2011.
Auto odebrane po oklejaniu, już u plastikarza. Uważam że folia lepiej niż dobrze pokryła fale dunaju na masce i klapie. A do tego jest lżejsza niż lakier+podkład+szpachla! W razie zonka położenie nowej to kilka godzin a nie dni jak to ma miejsce z lakierem ![]() Lusterka są super, duże, asferyczne, w końcu coś w nich widzę!! Kilka fot: 22.01. Spy photo z prac nad tyłem, na fotce wygląda znacznie gorzej niż jest w rzeczwyistości: 23.01. Ebay jest wielki, udało mi się w reichu za grosze dorwać 2 oponki, nowiutkie Nitto NT 01, niektórzy twierdzą, że lepsze od R888, 255/40/17, maławe, ale nie ma co narzekać, na tor i do miasta stykną! :mrgreen: Za to k.... drugą aukcje, z identycznymi 235/40/17 przegrałem, ebay zmulił i nie przyjęło oferty, poszły za 130Eur 2szt... :cry: ![]() 01.02. Dziś dzień pracowity. Blacharz kończy poprawki, szyby już przednie działają (lewa z czkawką), prowadnice nowe, tylnie drzwi otrzymały siłowniki, klapa zamek, lampy zmienione (kurwa ciemne są jak dupa murzyna!dowodzik poleci aż miło ![]() Przyszły też paczusie: Nowe oponki GOODYEAR EAGLE GS 255/40/17 do palenia,okazyjnie kupione na allegro dwie pojedyńcze ![]() ![]() Coś do palenia: Coś do klejenia! Nitto NT-01 255/40/17 in piwnica już! Coś co już zapomniałem że leży w piwnicy... "Czarne oczy masz, komu je dasz..." Policjant sam je wydłubie... ![]() ![]() ![]() ![]() 04.02. Nowe fruity do kolekcji od kolegi z forum: Ale festyniarskie kolory, w sam raz pod to auto ![]() 16.02. Więc auto męczy się już tydzień u lakiernika NA KOLEJNYCH POPRAWKACH!!!. Nadmienię, że dziś się zabrał do roboty dopiero.... :evil: Z gracików podochodziły paczuszki: Performance meter,proste, tanie i przydatne urządzenie: http://imagehost.vendio.com/a/16952174/avi...drag-box-ad.jpg EGT cyfrowe, odświeżanie co 0.2s, alarm, rozłączanie lub załączanie czegoś przy danej temperaturze itd itp, fajne, małe i zgrabne, sonda do 1200stC: http://i.ebayimg.com/01/!Bhn9dGgBWk~&a...b58tgg~~_12.JPG No i szerokopasmówki MTX-L,fajne cosio: ![]() Żeby to i inne zegarki zamocować zamówiłem 2 mocowania: Carzone na słupek http://i.ebayimg.com/11/!CEQT,eQEGk~&a...D!~~_12.JPG I niemiecki metalowy custom na konsolę środkową: ![]() BRK Tuning czeka w blokach startowych. Ja też. No ale co zrobić. Siła wyższa. Choc przy suchym za oknem trochę ciągnie do testowania. Aha, najpierw muszę jeszcze naprawić zakres obrotów do 2-3000, coś tam nie bangla ![]() 22.02. Auto odebrane od lakiernika. Będzie trzecia poprawka. Ku... mać. Byłem dziś na diagnostyce na okoliczność nie jechania auta. Jak podejrzewałem, błędy braku zapłonu na wszystkich cylindrach, błąd przepustnicy w stanie jałowym i pierdoły. Generalnie niby nic na co możnaby zgonić że auto nie jedzie. Ale jest za bogato na dole, to widać. I zapłony wyskakują. No ale po wykasowaniu błędów auto odżyło! ![]() Przy okazji, jak już wiem że nie mogę używać przodu felg mniejszych niż 17, to sobie zamówiłem hamulce przednie 325mm x 25mm. Podobno lepsze od obecnych 288mm ![]() 23.02. To nie jest dobry miesiąc dla PETa, dobrze że się już kończy (miesiąc,nie PET). Dziś okazało się, że puściła uszczelka chłodnicy, chłodnica ma 3 miesiące i przejechała jakieś 200km... Jedyna dobra wiadomość, że może uda się wyegzekwować gwarancję. Ale i tak pech. Przyszły pełne slicki 18", to tak bardzo przyszłościowo, okazyjnie kupione Dunlopy 280/66/18. Poza tym przybyły też świece do nitro i wskaźnik temperatury wody/voltomierz (2w1). Ale kiedy to założę? Cholera wie przy obecnych problemach... Wskaźnik od wody jest na podobieństwo AFR, jako że w jednym miejscu będzie w formie zegarka 52mm cyfrowy AFR, sterownik nitro i no właśnie musiało coś jeszcze się znaleźć do kompletu w tym stylu, to zakupiłem takie coś: Za to jak auto było na podnośniku miałem okazję podziwiać pracę lakiernika. Ominął kilka dużych ognisk rdzy na drzwiach, na lakierze są paprochy na zderzakach, baranek na progach przechodzi na błotnik. Ech, szkoda gadać, będzie 4 poprawka, ale i tak nie widzę tego różowo. ![]() Z dobrych wieści to auto ma teraz do poniedziałku czas na małe naprawy, dziś będą rolki i pasek, jutro będzie chłodnica, w tzw międzyczasie już dałem do rozpatrzenia sprawę montażu foteli FK w miejsce oryginalnych, podciągnięcie słabowitego ręcznego i takie tam pierdoły. Zmęczony powoli jestem tym wszystkim, by się gdzieś chciało odstawić auto żeby ktoś nawet raz i solidnie tematy poogarniał... -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
ładny ten nx oby służył !!
![]() Daj znać co z tym kompem ? -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A jak rozwiązaliście sprawę miski olejowej i pompy? Bo tam ludzie mają problemy i różnie kombinują. Generalnie sympatycznie. Podoba mi się pomysł z nitrem ![]() A miska oryginalna ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT A miska oryginalna smile.gif A która pompa? Oleju ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
07.03.2011
No i auto u Rumianka w BRK. Robimy wydech i kilka innych pierdoł (o ile będzie chciał ) Pierwsze czytanie na hamowni jest niezłe, spodziewałem się 40KM mniej, a mam tyle Nm mniej ![]() ![]() Z gadgetów zamówiony otwieracz do butli nitro oraz opony semislick na przód Federala 235/40/17 06.03. Mamy drugie czytanie, bez filtra powietrza mamy 292KM i 403Nm. Więc puszka będzie zastąpiona stożkiem. W tym tempie to hoho ![]() ![]() 09.03. Auto na najbliższe kilkadziesiąt dni zostaje w BRK. Zakres prac to: -wydech -dolot -strojenie -założenie nitro -Afr -egt -sterownik progresywny -kocyk grzewczy To tak w skrócie. W realu całkiem sporo pracy. Robionej w wolnych chwilach. Przy okazji okazało się, że jedna z łap pod silnikiem się gnie, zło do poprawki u swapera. 11.03. Angole też drutują. Okazało się, że jedna (uszkodzona) sonda lambda była z... mercedesa,jakaś taka lutowana świnka. Chwila zastaniowienia i...wkładamy 2 nowe Bosch. Wydech w większości pospawany, ale finał tej części zabawy ok. poniedziałku niestety. Kurde ciepło i sucho się robi, zaczyna dupa swędzieć do jeżdżenia... EDIT: wydech skończony, w poniedziałek mierzymY. Sie Rumianko uwinął, chce gruza z kanału wypchnąć jak najszybciej ![]() ![]() ![]() 16.03. BRK zwolnił z robotą, auta nie ma,ale graty schodzą ![]() Dziś największa radość to felgi (dotarły po 2 miesiącach), wygrane na allegro za trochę ponad 300zł (4szt) maluszki 8.5"x17" ET13 (czy ktoś wie co to może być za firma? Muszę je zważyć, wydają się być bardzo lekkie. Obecnie jadą na renowację, rant polerka lustro, środek czarny ze srebrną mgiełką. Może jedno ramię będę na zabawy oklejał białą/żółtą folią, fajnie to wygląda w czasie jazdy oglądane przez kogoś z zewnątrz, np u Ken Block'a na gymkhanie tak było ![]() Oponki przód: Ciekawe jak będą kleiły. Oponki do palenia ![]() Slicki Dunlop Sport Maxx czy jakoś tak, 280/66/18, obok dla porównania jedna opona 245/45/16 ![]() Chciałoby się to wszystko już pozakładać i zacząć w końcu zużywać... 20.03. Dziś jeden z ostatnich dużych kroków do przodu, zamówione zostało zawieszenie gwintowane FK Königsport, jest to gwint w 100% produkowany przez Koni a tylko brandowany przez FK, więc jakość mimo nazwy bardzo dobra, z regulowaną twardością i oczywiście wysokością. W związku z trwającą właśnie kolejną promocją na FK, cena detal została obniżona o 45% i wysyłka free. Więc zakup uważam za udany. Czekam na dostawę. 23.03. No to po wydechu, zrobiony, czytanie numer trzy: niutków troszkę ubyło,ale za to tyle samo przybyło koników. Na wciąż seryjny programie. ![]() 01.04. No to jesteśmy na czasie. Auto już ma założone częściowo nitro, zegarki dyndają wciąż w powietrzu, ale coś się dzieje. Na dniach finał w tym miejscu. Po BRK na poprawkę do swapera, potem do kogoś na założenie ECUMASTERA albo inengo cuda co mi cofnie zapłony na nitro. Potem wkładamy fotele, kierownicę, oklejamy tylną klapę jeszcze raz bo była spier.., kilka poprawek lakierniczych itp itd... CHCE JUŻ JEŹDZIĆ!!! -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Oleju ![]() Rezana - spawana - rezana ![]() ![]() Zegarek dam znać czy działa, jak ruszy ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Obserwuj koniecznie regularnie porcelanke na świecach. Bo w tych denso lubi pękać przy turbo czy nitro...
A sam projekt super! -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ze świecami ilu ludzi tyle opinii, na zachodzie kilka osób psika na zwykłych NGK, inni na irydowych NGK, koledze u nas takowe spękały, używa irydowych Denso i zadowolony. Ja w poprzednim projekcie wypsikałem na denso też ponad 100kg gazu i były ok, tylko znikały w oczach elektrody
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Fajnie opisane, heh, kumpel ma taki silnik ( czy tez coś podobnego) w E 30 i zapitala to niemiłosiernie, a pod maska jak z fabryki..
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
bedzie sie prowadzic naprawde dobrze,juz w serii e36 ma rozklad mas prawie 50/50.
widze,ze tez dostrzegles roznice w polskich serwisach aukcyjnych i zagranicznych,czesto sie zdarza,ze stuff w pl jest drozszy ![]() masz moze fotke tej przerabianej belki? wazyles jakies elementy swapu poza klima? ps.masz chyba najwiecej felg i opon pokazanych w temacie(w tym dziale ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja też miałem o nich jak najlepsze zdanie, ale jeden z klientów miał chyba z 3 komplety w którym popękały porcelanki. Nie mówię, że one są złe tylko możliwe, że jakaś partia słaba poszła...
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
bedzie sie prowadzic naprawde dobrze,juz w serii e36 ma rozklad mas prawie 50/50. widze,ze tez dostrzegles roznice w polskich serwisach aukcyjnych i zagranicznych,czesto sie zdarza,ze stuff w pl jest drozszy ![]() masz moze fotke tej przerabianej belki? wazyles jakies elementy swapu poza klima? ps.masz chyba najwiecej felg i opon pokazanych w temacie(w tym dziale ![]() Ja nie ważyłem,ale bazując na innych, silnik to tylko +20kg a skrzynia +12, za to nie tak bardzo wysunięte do przodu jak 6cyl. No i nadrabiam maską i klimą ![]() Koła...mam wrażenie, że będą iść szybko, więc wolę mieć zapas, spory ![]() ![]() ![]() ![]() Co do świec...pozostało próbować... ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Mam u siebie świece denso ik-22 i jak narazie jest ok, chociaż też słyszałem opinie o pękających porcelankach.
Jak dobrze pójdzie to za 2 lub 3 tygodnie będę stroił silnik na bazie bloku z Twojego samochodu. Nic w rodzinie nie ginie. Chętnie zobaczyłbym jak odpycha się ta motorownia. Wpadnij na Bemowo 17 kwietnia ![]() Pozdro |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 22:02 |