Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Który silnik najlepszy? Audi 3.0, Mercedes 320CDI, BMW 3.0
tomashek
post Mon, 25 Apr 2011 - 01:15
Post #41


User
Dołączył: Sun, 26 October 2008





gule-gule jest to praktycznie p&p tylko trzeba to potem wystroić.
Różnica między pompą z 350TD a 300TD jest w wielkości tłoczka. 350TD ma taki sam tłoczek jak wersja 177KM(OM606), a więc 6mm. 300TD(147KM)-5.5mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 25 Apr 2011 - 01:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jaro4444
post Sat, 15 Oct 2011 - 07:29
Post #42


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(tomashek @ Mon, 25 Apr 2011 - 01:15) *
gule-gule jest to praktycznie p&p tylko trzeba to potem wystroić.
Różnica między pompą z 350TD a 300TD jest w wielkości tłoczka. 350TD ma taki sam tłoczek jak wersja 177KM(OM606), a więc 6mm. 300TD(147KM)-5.5mm



A jesteś tego pewien? cool.gif
350TD ma też tłoczek 5,5 mm, ale da się do tej pompy przełożyć sekcje 6 mm z OM606 turbo (wolnossący też ma 5,5mm) i wystroić tak, że chodzi jak oryginał 606 ale bez grama elektroniki.


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tooFATtoDRIVE
post Tue, 18 Oct 2011 - 20:01
Post #43


User
Dołączył: Tue, 25 May 2010
Skąd: London/Zurich/Cannes





CYTAT(tomashek @ Sat, 23 Apr 2011 - 16:46) *
OM606 jest chyba jednym z najlepszych diesli jakie kiedykolwiek powstały.
Bez żadnej ingerencji lajtowo znosi moce rzędu 400KM przy 5k do 6k obr/min.
Przepis na sukces to OM606(wersja 177KM)+BigT+FMIC+przerobiona pompa z OM603.


Czy ktos sie orientuje ile trzeba na to kasy szykowac?
Wszystko byloby w budzie S210 wiec nie byloby zadnych przekladek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sat, 24 Mar 2012 - 00:06
Post #44


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Kolektor w OM606 jest przykręcany do głowicy na 16 śrub, a w 3.5d na 12. Więc raczej OM606 z kolektorem BMW nie ożenisz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 15:45