![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Sun, 26 October 2008 ![]() |
gule-gule jest to praktycznie p&p tylko trzeba to potem wystroić.
Różnica między pompą z 350TD a 300TD jest w wielkości tłoczka. 350TD ma taki sam tłoczek jak wersja 177KM(OM606), a więc 6mm. 300TD(147KM)-5.5mm |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
gule-gule jest to praktycznie p&p tylko trzeba to potem wystroić. Różnica między pompą z 350TD a 300TD jest w wielkości tłoczka. 350TD ma taki sam tłoczek jak wersja 177KM(OM606), a więc 6mm. 300TD(147KM)-5.5mm A jesteś tego pewien? ![]() 350TD ma też tłoczek 5,5 mm, ale da się do tej pompy przełożyć sekcje 6 mm z OM606 turbo (wolnossący też ma 5,5mm) i wystroić tak, że chodzi jak oryginał 606 ale bez grama elektroniki. -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
User Dołączył: Tue, 25 May 2010 Skąd: London/Zurich/Cannes ![]() |
OM606 jest chyba jednym z najlepszych diesli jakie kiedykolwiek powstały. Bez żadnej ingerencji lajtowo znosi moce rzędu 400KM przy 5k do 6k obr/min. Przepis na sukces to OM606(wersja 177KM)+BigT+FMIC+przerobiona pompa z OM603. Czy ktos sie orientuje ile trzeba na to kasy szykowac? Wszystko byloby w budzie S210 wiec nie byloby zadnych przekladek. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Kolektor w OM606 jest przykręcany do głowicy na 16 śrub, a w 3.5d na 12. Więc raczej OM606 z kolektorem BMW nie ożenisz.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 15:45 |