![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Silniki Bmw też mają wtopy,piszę o M57N2 a mianowicie: pękające łańcuszki rozrządu,(cienizna jak w rowerze) plastikowe ślizgi rozrządu, słaby materiał, zacierające się pompy oleju, zbyt cienkie bloki między cylindrami(teraz robiłem X3 3,0d 2007r miała wyrwane kawał gładzi między cylindrami, tłoki sie spotkały.. , pękające kolektory wydechowe z warstwowej chromonikieliny, padajace szpryce ale to Polska więc norma, rozwarstwiające się kolektory dolotowe i urywanie się sławetnych klapek.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#22
|
![]() |
Dlatego najlepszym wyborem jest M57TU albo M57TOP, jest też silnik ze starym CR ale z calkowicie elektrycznym sterowaniem ktory wystepowal w coupe 2004
![]() Cowboy naucz sie czytać, gośc wyrażnie pisze "Silnik ma się znaleść w aucie z sekwencyjną skrzynią i ramową konstrukcją..." a ty piszesz że nie wiadomo do czego to, po czym polecasz gościowi 2.5 o którym wszyscy którzy zetknęli sie z tym silnikiem wiedzą że to kibel ... że już nie wspomne o tym że do takiego zastosowania R6 chyba lepiej się nada od V6 ? |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Ty też popracuj nad czytaniem bo cowboy pisał o 2.5TDI R5 a nie V6... Więc rozmiarowo może być jeszcze lepiej niż R6, prawda?
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Dlatego najlepszym wyborem jest M57TU albo M57TOP, jest też silnik ze starym CR ale z calkowicie elektrycznym sterowaniem ktory wystepowal w coupe 2004 ![]() Cowboy naucz sie czytać, gośc wyrażnie pisze "Silnik ma się znaleść w aucie z sekwencyjną skrzynią i ramową konstrukcją..." a ty piszesz że nie wiadomo do czego to, po czym polecasz gościowi 2.5 o którym wszyscy którzy zetknęli sie z tym silnikiem wiedzą że to kibel ... że już nie wspomne o tym że do takiego zastosowania R6 chyba lepiej się nada od V6 ? shafter, chyba Ty masz problemy z czytaniem, od kiedy AHY / AXG to jest V6 ? cały czas pisałem o silnikach R5 2.5 TDI VAG co ma ramowa konstrukcja i sekwencyjna skrzynia do silnika? wytłumacz mi bo mozna wszystko wstawić w ramę ? dla mnie najwazniejsze było wymaganie : który z poniższych silników jest najprostszy i najtańszy i możliwie najmniej stresujący w dalszej eksploatacji najtanszy w zakupie, modzeniu, wstawieniu do ramowej konstrukcji bedzie stare pancenre R5 na pompie bez żadnych CANów i rozbudowanej elektroniki -------------------- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 Skąd: LEICESTER UK ![]() |
co wy tak uparliście się na te 3,0 D BMW przecież klapki można w nich usunąć są nawet specjalne zaślepki ...
co do kolektorów wydechowych to pasują te od poprzedniej wersji tego silnika a tam nie pękały .... |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
@ T.C.
słyszałeś,że gdzieś dzwoni ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 Skąd: LEICESTER UK ![]() |
zaskoczę Cię ale wiem gdzie dzwoni i co dzwoni....
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Nie zaskoczyłeś mnie
![]() ![]() Z całym szacunkiem dla Ciebie szanowny Kolego ale takie są fakty ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 Skąd: LEICESTER UK ![]() |
pewnie myślisz że napiszę że do gaszenia .....
![]() ale tu się przyznam że z kolektorem dokładnie chodziło mi o silnik M57N ... |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Spoko looz
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Trzeba miec hamownie w dupie zeby wyczuc roznice z klapkami i bez
![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: Płock/W-wa ![]() |
Ten tego, a mercedesowski OM606 177KM? To byłoby coś...
500-konna apokalipsa na kołach. -------------------- Forum Leasing.pl
TDIRACINGTEAM |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
Silniki Bmw też mają wtopy,piszę o M57N2 a mianowicie: pękające łańcuszki rozrządu,(cienizna jak w rowerze) plastikowe ślizgi rozrządu, słaby materiał, zacierające się pompy oleju, zbyt cienkie bloki między cylindrami(teraz robiłem X3 3,0d 2007r miała wyrwane kawał gładzi między cylindrami, tłoki sie spotkały.. , pękające kolektory wydechowe z warstwowej chromonikieliny, padajace szpryce ale to Polska więc norma, rozwarstwiające się kolektory dolotowe i urywanie się sławetnych klapek. Sugerujesz że wszystkie nowe diesle 3.0 są do d..y? A jak wygląda sprawa biturbo 535d? Te same bolączki? -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
..to ten sam silnik M57N2, blok jest inny ,tłoki i turbiny dwie.. spotkałem się juz z padnietą głowicą, peknietym blokiem, łańcuszki, kolektory, ślizgi, pompy oleju standard,wtryski, tu dochodzi jeszcze sterowanie turbin bo jest zwykłe a nie na stelmotorku jak w jedno-turbinowych, te silniki boją się oleju LL i wymian co 30tyś.km...
Ten nowy N57 w obydwu wydaniach już jest pozbawiony(PODOBNO) problemów z poprzednich kadencji, czas i przeloty pokażą ![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Sun, 26 October 2008 ![]() |
Ten tego, a mercedesowski OM606 177KM? To byłoby coś... 500-konna apokalipsa na kołach. Z ciekawości przeczytałem całe dwie strony i uważam, że ta propozycja jest najlepsza jeżeli chodzi o stosunek $/możliwości. OM606 jest chyba jednym z najlepszych diesli jakie kiedykolwiek powstały. Bez żadnej ingerencji lajtowo znosi moce rzędu 400KM przy 5k do 6k obr/min. Przepis na sukces to OM606(wersja 177KM)+BigT+FMIC+przerobiona pompa z OM603. Jeżeli to ma być w kratownicy to zapewne na wodę również ma być odporne, a OM606=zero elektroniki. Wady tego rozwiązania: -nie napierdziela niutonem od najniższych obrotów po sprzęgle i układzie przeniesienia napędu -pali troszkę więcej od nowszych gniotów na CR Jeże to ma robić bezawaryjnie w terenie to tylko OM606. Jeżeli cały projekt ma być robiony na grubo i 'światowym poziomie' to niestety bez kumatego mechanika i worka kasy na usuwanie awarii się nie obędzie |
|
|
gość_Młody-Bydgoszcz_* |
![]()
Post
#36
|
![]() |
Przecież OM606 śmiga w drifcie i ma się bardzo dobrze . Pancerny silnik i bez żadnych problemów wytrzymuję moce rzędu 500 KM
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
popieram stare 3.0TD 24v mesla to njlepsze i najprostsze rozwiazanie rozwiazanie
http://www.youtube.com/watch?v=ORPWDn2UD6s |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
A z ciekawości jak w porównaniu do OM606 wypada jednostka 3.5 turbodiesel (nie znam oznaczenia) stosowwana np w W140? Czy da się z tej dodatkowej pojemności wyciągnąć jakieś korzyści czy same problemy?
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Sun, 26 October 2008 ![]() |
Rennen muszę cię zasmucić ale dodatkowa pojemność w tym wypadku nic nie daje.
Teraz już nie pamiętam o co z tymi silnikami chodziło, a nie chcę kłamać, ale Ci co je mieli odradzają je. Jeżeli chcesz się zagłębić w temat to poszperaj na forum W140. 350TD(OM603D35A-150KM) to niby rozwiercone 300TD(OM603D30A-147KM) przy którym i tak wypada słabo, a OM603 jest starszy technologicznie od OM606. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Mon, 17 January 2011 ![]() |
a jak jest z pompa z 350 td(om603) z w140 duza rzeźba zeby to do om606 turbo wlozyc? bo wkladajac mechaniczna pompe mamy ZERO elektroniki jedyny prad to przy rozruchu idzie i tyle
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 06:04 |