![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, może ja się wtrącę:
rok temu program, montaż FMIC i złączki silikonowe, łączny koszt to +/-2200zł, program oczywiście u chłopaków w Dynosofcie. Moc jaka wyszła to 316KM i 652NM, chodź po drodze było i 319KM, oczywiście reszta seria z DPF. Teraz jest plan na zmianę wydechu, wywalenie DPFa i korekta. Pozdrawiam. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
orzeł, czuć różnice pomiędzy streetowym a wyścigowym programem? Pytam bo w sumie 8 koni i kilka niutów więcej to nie zbyt wielka różnica przynajmniej na wykresie ale wiadomo że wykresem się nie jeździ :-)
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
Mógłbyś podać koszty projektu ? Cały wydech od turbo robiłeś w MGmotorsport ? Gratuluje Projektu ![]() Sam jestem umówiony na przyszły tydzien na IC i wydech pełny bez dpf i cata w MG do A5 CAPA Interesuje mnie reszta modyfikacji. Dlaczego masz downpipe od rm motors a nie mg ? czy downpipe nie wchodzi w skład pełnego wydechu od turbo ? Mogłbyś wytłumaczyć mi to jakoś ![]() ![]() co do kosztów to trzeba pytać Wojtka ![]() Wydech miałem wcześniej już zrobiony przez MG do DPFa (cały czas był zamontowany), a RM Motors mają gotowe DP zastępujące DPFa dostępnę od ręki dlatego taka decyzja bo u Michała w MG ciężko z terminami a tutaj z dnia na dzień wysyłka i wszystko praktycznie P&P. Jeśli bym się wcześniej umówił to pewnie by był pełny wydech z MG ![]() orzeł, czuć różnice pomiędzy streetowym a wyścigowym programem? Pytam bo w sumie 8 koni i kilka niutów więcej to nie zbyt wielka różnica przynajmniej na wykresie ale wiadomo że wykresem się nie jeździ :-) szczerze mówiąc to na RACE nie miałem okazji pojeździć bo zmiana ze street na race to wgranie innego programu do ECU (niestety nie ma możliwości zmiany na szybko), a nie miałem na to czasu ![]() -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Gratuluje fajnego wyniku. Jak możesz to wrzuć proszę cenę takich modyfikacji na pw
![]() Pozdr |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Orzeł, na obecnym setupie 12.5 na ćwiartkę w zasięgu?
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
nie mam parcia na wynik 1/4
![]() ![]() -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Orzeł, parcia pewnie nie masz ale na wiosne na Bemowie zapewne przybędziesz
![]() |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 31 October 2010 Skąd: Silesia ![]() |
Wynik zacny, nawet bardzo, sam mam 3.0tdi w b7 po modach i lata to już naprawde przyzwoicie z mocą o 80ps większa twój już musi robić naprawde niezły kocioł. Seria sprzęgło znosi ponad 700nm ? Nieźle.
Co do najmocnieszego 3.0TDI to raczej ani w PL ani w EU najmocniejsze nie jest i nie będzie z racji tego że nie można zapominać o 3.0TDI montowanym w A7 na podwójnej turbinie, który w dalszym ciągu konstrukcyjnie oprócz dołożenia drugiej spręzarki nie zmienił się praktycznie wogóle, są projekty na ~400ps/800nm nawet chyba jeden robiony przez Wojtka. -------------------- GromoService
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
Wynik zacny, nawet bardzo, sam mam 3.0tdi w b7 po modach i lata to już naprawde przyzwoicie z mocą o 80ps większa twój już musi robić naprawde niezły kocioł. Seria sprzęgło znosi ponad 700nm ? Nieźle. Co do najmocnieszego 3.0TDI to raczej ani w PL ani w EU najmocniejsze nie jest i nie będzie z racji tego że nie można zapominać o 3.0TDI montowanym w A7 na podwójnej turbinie, który w dalszym ciągu konstrukcyjnie oprócz dołożenia drugiej spręzarki nie zmienił się praktycznie wogóle, są projekty na ~400ps/800nm nawet chyba jeden robiony przez Wojtka. napisałem, że najmocniejsze CCWA czyli silnik na jednej turbinie ![]() o silniku 3.0 TDI biturbo oczywiście wiem i tam potencjał jest pewnie na grubo ponad 400. Ja osobiście żadnego mocniejszego CAPA czy CCWA (oba w serii mają 240 km) nie widziałem ![]() -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
szybki wózek skoro merc a45 amg nie daje rady który ma powtarzalne 12,7 na 1/4
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 December 2012 ![]() |
Orzeł a gdzie robisz przeglądy ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
u siebie w Warsztacie
![]() -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 December 2012 ![]() |
Orzeł a masz jeszcze jakiś filmik oprócz tego udostępnionego przed mg z kamery za samochodem ?
Chodzi mi o taki z miejsca przy aucie, i ruszaniu ? ![]() Możesz jeszcze napisać na PW lub tutaj jak przechodzisz przegląd rejestracyjny ? tj okresowe badanie pojazdu ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
niestety nie mam żadnego innego filmiku, jak tylko coś stworze to wrzucę
![]() ![]() -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
A ja się zapytam o marginalny temat, a mianowicie o spalanie. Pytam bo zastanawiam się jak mniej więcej wypada pod tym względem w porównaniu do zmodzonego (370-380 ps )2.0 T w tej samej budzie oczywiście
![]() |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
realnie w trasie do 140 - > 7.5 l. Przy butowaniu 10. W cyklu mieszanym auto spala średnio 8,5-9l. Dla porównania miałem okazję trochę pojeździć A5 2.0 T (211) z DSG i przy tej samej jeździe średnio ok 11-12 L a przy butowaniu 15 nie stanowi problemu. Mało kto w to wierzy jak ze mną jedzie
![]() -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 December 2012 ![]() |
Orzeł mógłbyś wyjaśnić dokładniej co robiłeś ? i jakie koszta dokładnie ?
Czeka mnie w najbliższym czasie wymiana wtrysków na nowe co polecacie ? wydajniejsze jakieś założyć ? są takie ? - Pompa Common Rail o zwiększonej wydajności (do 420KM) - Przeróbka układu wtryskowego na ciśnienie 2000bar Chodzi mi dokładnie o te dwa punkty ![]() ps: Niektóre pytania są może głupie i od razu za nie przepraszam, ale dopiero zaczynam się bawić modami ![]() |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
Czy e46 M3 dajesz rade?
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 15 September 2025 - 09:04 |