Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 5 6 7 8 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi A4 3.0 TDI CCWA BY DYNOSOFT, stage 3.5 - 381KM 726Nm - najmocniejsze 3.0 TDi w PL?? - strona 6
tomek 1980
post Wed, 13 Nov 2013 - 18:48
Post #121


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, może ja się wtrącę:
rok temu program, montaż FMIC i złączki silikonowe, łączny koszt to +/-2200zł, program oczywiście u chłopaków w Dynosofcie. Moc jaka wyszła to 316KM i 652NM, chodź po drodze było i 319KM, oczywiście reszta seria z DPF.
Teraz jest plan na zmianę wydechu, wywalenie DPFa i korekta.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 13 Nov 2013 - 18:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piramida
post Wed, 13 Nov 2013 - 20:38
Post #122


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





orzeł, czuć różnice pomiędzy streetowym a wyścigowym programem? Pytam bo w sumie 8 koni i kilka niutów więcej to nie zbyt wielka różnica przynajmniej na wykresie ale wiadomo że wykresem się nie jeździ :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orzeł
post Thu, 14 Nov 2013 - 06:41
Post #123


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





CYTAT(Dawid_Atv @ Wed, 13 Nov 2013 - 11:22) *
Mógłbyś podać koszty projektu ? Cały wydech od turbo robiłeś w MGmotorsport ?

Gratuluje Projektu biggrin.gif

Sam jestem umówiony na przyszły tydzien na IC i wydech pełny bez dpf i cata w MG do A5 CAPA

Interesuje mnie reszta modyfikacji. Dlaczego masz downpipe od rm motors a nie mg ? czy downpipe nie wchodzi w skład pełnego wydechu od turbo ?

Mogłbyś wytłumaczyć mi to jakoś wink.gif bo widzę że znasz się a ja dopiero wchodzę w świat modyfikacji biggrin.gif



co do kosztów to trzeba pytać Wojtka smile.gif. Ja trochę robiłem sam, Wydech wcześniej w MG także, jeśli byś chciał zawieźć auto seryjne i wyjechać takim to musisz uderzyć do DYNOSOFT'u i poprosić o wycenę.

Wydech miałem wcześniej już zrobiony przez MG do DPFa (cały czas był zamontowany), a RM Motors mają gotowe DP zastępujące DPFa dostępnę od ręki dlatego taka decyzja bo u Michała w MG ciężko z terminami a tutaj z dnia na dzień wysyłka i wszystko praktycznie P&P. Jeśli bym się wcześniej umówił to pewnie by był pełny wydech z MG smile.gif. Teraz jest DP od RM -> reszta do końca MG. Nam chodziło nam głównie o czas, a to było najszybsze rozwiązanie.


CYTAT(piramida @ Wed, 13 Nov 2013 - 20:38) *
orzeł, czuć różnice pomiędzy streetowym a wyścigowym programem? Pytam bo w sumie 8 koni i kilka niutów więcej to nie zbyt wielka różnica przynajmniej na wykresie ale wiadomo że wykresem się nie jeździ :-)


szczerze mówiąc to na RACE nie miałem okazji pojeździć bo zmiana ze street na race to wgranie innego programu do ECU (niestety nie ma możliwości zmiany na szybko), a nie miałem na to czasu smile.gif - pewnie tak jak napisałeś różnica będzie minimalna


--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Demot
post Thu, 14 Nov 2013 - 12:13
Post #124


User
Dołączył: Tue, 04 September 2012





Gratuluje fajnego wyniku. Jak możesz to wrzuć proszę cenę takich modyfikacji na pw smile.gif.

Pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Thu, 14 Nov 2013 - 13:12
Post #125


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





Orzeł, na obecnym setupie 12.5 na ćwiartkę w zasięgu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orzeł
post Thu, 14 Nov 2013 - 16:53
Post #126


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





nie mam parcia na wynik 1/4 smile.gif, ale pewnie będzie coś lepiej niż 12.85 wink.gif


--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Thu, 14 Nov 2013 - 19:28
Post #127


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





Orzeł, parcia pewnie nie masz ale na wiosne na Bemowie zapewne przybędziesz tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gromo
post Thu, 14 Nov 2013 - 21:34
Post #128


User
Dołączył: Sun, 31 October 2010
Skąd: Silesia





Wynik zacny, nawet bardzo, sam mam 3.0tdi w b7 po modach i lata to już naprawde przyzwoicie z mocą o 80ps większa twój już musi robić naprawde niezły kocioł. Seria sprzęgło znosi ponad 700nm ? Nieźle.
Co do najmocnieszego 3.0TDI to raczej ani w PL ani w EU najmocniejsze nie jest i nie będzie z racji tego że nie można zapominać o 3.0TDI montowanym w A7 na podwójnej turbinie, który w dalszym ciągu konstrukcyjnie oprócz dołożenia drugiej spręzarki nie zmienił się praktycznie wogóle, są projekty na ~400ps/800nm nawet chyba jeden robiony przez Wojtka.


--------------------
GromoService
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orzeł
post Fri, 15 Nov 2013 - 05:38
Post #129


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





CYTAT(Gromo @ Thu, 14 Nov 2013 - 21:34) *
Wynik zacny, nawet bardzo, sam mam 3.0tdi w b7 po modach i lata to już naprawde przyzwoicie z mocą o 80ps większa twój już musi robić naprawde niezły kocioł. Seria sprzęgło znosi ponad 700nm ? Nieźle.
Co do najmocnieszego 3.0TDI to raczej ani w PL ani w EU najmocniejsze nie jest i nie będzie z racji tego że nie można zapominać o 3.0TDI montowanym w A7 na podwójnej turbinie, który w dalszym ciągu konstrukcyjnie oprócz dołożenia drugiej spręzarki nie zmienił się praktycznie wogóle, są projekty na ~400ps/800nm nawet chyba jeden robiony przez Wojtka.


napisałem, że najmocniejsze CCWA czyli silnik na jednej turbinie smile.gif.

o silniku 3.0 TDI biturbo oczywiście wiem i tam potencjał jest pewnie na grubo ponad 400.

Ja osobiście żadnego mocniejszego CAPA czy CCWA (oba w serii mają 240 km) nie widziałem smile.gif



--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bvw08
post Fri, 15 Nov 2013 - 18:53
Post #130


User
Dołączył: Sat, 11 November 2006
Skąd: Śląsk





szybki wózek skoro merc a45 amg nie daje rady który ma powtarzalne 12,7 na 1/4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Fri, 15 Nov 2013 - 19:43
Post #131


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(bvw08 @ Fri, 15 Nov 2013 - 18:53) *
szybki wózek skoro merc a45 amg nie daje rady który ma powtarzalne 12,7 na 1/4


a co, były już próby?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dawid_Atv
post Mon, 18 Nov 2013 - 07:40
Post #132


Rookie
Dołączył: Mon, 31 December 2012





Orzeł a gdzie robisz przeglądy ?biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orzeł
post Mon, 18 Nov 2013 - 09:43
Post #133


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





u siebie w Warsztacie smile.gif - nie ufam żadnemu ASO -> chcesz coś zrobić dobrze?? zrób to sam :]


--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dawid_Atv
post Thu, 21 Nov 2013 - 21:13
Post #134


Rookie
Dołączył: Mon, 31 December 2012





Orzeł a masz jeszcze jakiś filmik oprócz tego udostępnionego przed mg z kamery za samochodem ?
Chodzi mi o taki z miejsca przy aucie, i ruszaniu ? rolleyes.gif

Możesz jeszcze napisać na PW lub tutaj jak przechodzisz przegląd rejestracyjny ? tj okresowe badanie pojazdu ?biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orzeł
post Fri, 22 Nov 2013 - 19:18
Post #135


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





niestety nie mam żadnego innego filmiku, jak tylko coś stworze to wrzucę smile.gif. Co do przeglądu to mam jeszcze na 9 miesięcy spokój więc się nie martwię smile.gif


--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Demot
post Mon, 25 Nov 2013 - 20:24
Post #136


User
Dołączył: Tue, 04 September 2012





A ja się zapytam o marginalny temat, a mianowicie o spalanie. Pytam bo zastanawiam się jak mniej więcej wypada pod tym względem w porównaniu do zmodzonego (370-380 ps )2.0 T w tej samej budzie oczywiście smile.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orzeł
post Mon, 25 Nov 2013 - 20:51
Post #137


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





realnie w trasie do 140 - > 7.5 l. Przy butowaniu 10. W cyklu mieszanym auto spala średnio 8,5-9l. Dla porównania miałem okazję trochę pojeździć A5 2.0 T (211) z DSG i przy tej samej jeździe średnio ok 11-12 L a przy butowaniu 15 nie stanowi problemu. Mało kto w to wierzy jak ze mną jedzie smile.gif przy mega ECOdriving'u można spokojnie zejść nawet do 6.5-7 L


--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dawid_Atv
post Fri, 29 Nov 2013 - 11:13
Post #138


Rookie
Dołączył: Mon, 31 December 2012





Orzeł mógłbyś wyjaśnić dokładniej co robiłeś ? i jakie koszta dokładnie ?

Czeka mnie w najbliższym czasie wymiana wtrysków na nowe co polecacie ? wydajniejsze jakieś założyć ? są takie ?


CYTAT(Orzeł @ Sat, 09 Nov 2013 - 16:55) *
- Pompa Common Rail o zwiększonej wydajności (do 420KM)
- Przeróbka układu wtryskowego na ciśnienie 2000bar


Chodzi mi dokładnie o te dwa punkty biggrin.gif

ps: Niektóre pytania są może głupie i od razu za nie przepraszam, ale dopiero zaczynam się bawić modami rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SYLWEK28
post Fri, 29 Nov 2013 - 17:41
Post #139


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 January 2007
Skąd: Grabanów-Kolonia





Czy e46 M3 dajesz rade?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Fri, 29 Nov 2013 - 22:13
Post #140


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(SYLWEK28 @ Fri, 29 Nov 2013 - 17:41) *
Czy e46 M3 dajesz rade?


m3 e46 robi około 13.5 na ćwiartkę więc podejścia do klekota nie ma tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 5 6 7 8 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 15 September 2025 - 09:04