Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 4 5 6 7 8 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi A4 3.0 TDI CCWA BY DYNOSOFT, stage 3.5 - 381KM 726Nm - najmocniejsze 3.0 TDi w PL?? - strona 6
dankan
post Sat, 27 Oct 2012 - 11:36
Post #101


Rookie
Dołączył: Mon, 20 December 2010





Witam
Tak jak mówiłem dzieło skończone motor 3.0TDi ASB TURBO GTB2260VK rozwiercone na 2562 sterowanie dopasowane od kkk
http://www.youtube.com/watch?v=a2YvZ4D-dWc&feature=g-upl
a wyszlo tak tongue.gif
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=289...e=1&theater

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 27 Oct 2012 - 11:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
guluwroc
post Sat, 27 Oct 2012 - 17:51
Post #102


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(dankan @ Sat, 27 Oct 2012 - 11:36) *
Witam
Tak jak mówiłem dzieło skończone motor 3.0TDi ASB TURBO GTB2260VK rozwiercone na 2562 sterowanie dopasowane od kkk
http://www.youtube.com/watch?v=a2YvZ4D-dWc&feature=g-upl
a wyszlo tak tongue.gif
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=289...e=1&theater



A co to wnosi do tematu Orła? Jezdzi juz wiele projektów na GTB więc nie ma się czym chwalić.
My 3 lata temu zrobiliśmy 315KM na seryjnym turbo KKK,ale gratki za ogarnięcie GTB bo mało kto umie to zrobić dobrze:)


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mystic.pl
post Mon, 29 Oct 2012 - 09:18
Post #103


Rookie
Dołączył: Mon, 25 January 2010





Poza tym jak na ASB wynik, nic specjalnego jak na modyfikowane turbo. U Zielucha z A4klub.pl wyszło 330ps na seryjnym turbo + wydech + cooler + nowe wtryski z CCWA.
Ale i tak pewnie ładnie się odpycha.

Sorry za OT Orzełek wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dankan
post Mon, 29 Oct 2012 - 10:00
Post #104


Rookie
Dołączył: Mon, 20 December 2010





Różnica nie wielka moment max osiąga później niż u mnie on ma namula ja mam automat ogólnie wszystkie mody nasze są tylko dla pokazania kto co zrobił i z czego a czy 330 czy 315 bez wielkiej różnicy liczy się hobby "NIECH MOC BĘDZIE Z NAMI tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mystic.pl
post Mon, 29 Oct 2012 - 10:08
Post #105


Rookie
Dołączył: Mon, 25 January 2010





CYTAT(dankan @ Mon, 29 Oct 2012 - 10:00) *
moment max osiąga później niż u mnie


Dlatego wg mnie u niego jest zdrowiej i dla skrzyni i dla napędu, mam na myśli głównie wał. Można normalnie jeździć po mieście bez większego jebnięcia na niskich.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Mon, 29 Oct 2012 - 11:06
Post #106


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





Mnie się podoba, przecierają się szlaki z innym turbo niż ABT i wiedza idzie do przodu w 3.0d a to ważne... i w końcu zaczną szybko jeżdzić cieżkie auta a nie tylko Ibizy, Leony i Golfy... Duży szacun smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szalony
post Mon, 12 Nov 2012 - 09:48
Post #107


Rookie
Dołączył: Thu, 12 January 2012





Witam!
Po nicku i lokalizacji wnoszę, że wczoraj mieliśmy się okazję razem poganiać. Koledzy ściągneli Cię bardzo szybko wink.gif
Gratujuję naprawdę szybkiego wozu, nie rozumię tylko dlaczego opowiadasz, że masz seryjny wóz ??
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
magic87
post Mon, 12 Nov 2012 - 14:02
Post #108


User
Dołączył: Tue, 10 January 2012
Skąd: Cze-wa





CYTAT(Szalony @ Mon, 12 Nov 2012 - 09:48) *
Witam!
Po nicku i lokalizacji wnoszę, że wczoraj mieliśmy się okazję razem poganiać. Koledzy ściągneli Cię bardzo szybko wink.gif
Gratujuję naprawdę szybkiego wozu, nie rozumię tylko dlaczego opowiadasz, że masz seryjny wóz ??
Pozdrawiam

a dlaczego Wy mówicie ze 2.0 seria... pozniej ze jednak turbo ale tylko 0,5 bara i 190 KM? a jak sie okazuje to grubo zmodzone 250++ laugh.gif
albo sie gra w otwarte karty albo sypie scieme... pozdro


--------------------
A4 B6 AWX --> BRD, BQ, FMIC, exhaust 2,5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szalony
post Mon, 12 Nov 2012 - 18:14
Post #109


Rookie
Dołączył: Thu, 12 January 2012





Ja nic takiego nie mówiłem więc nie będę pisał za Mateusza.... dlaczego Wam tak powiedział. Żartem rzuciłem, że mam 1.6 po czym rozwinąłem od razu skrót 1-silnik 6-cylindrów oraz że jest około 250kucy. Wiem, że w naszym mieście nie ma zbytnio gdzie o takiej godzinie na manewry z kreski i bez problemu przyjąłem Waszą propozycje ustawek z rolki, która według mnie nie jest wielkim wyznacznikiem czasu na 1/4mili.
Rozumie, że w zaistniałych okolicznościach można było zażartować że to czysta seria, jednak gdy już po ustawce było widać co i jak, to na powtórne pytanie co tam drzemie można było powiedzieć prawdę a nie próbować z kogoś robić głupka. Ze śmiechów na filmiku wrzuconym na yt wnioskuję, że ktoś skończył opowiadać dobry kawał, bo nie wydaje mi się że taki entuzjazm wywarło objechanie przez mocno doinwestowane Audi z powyższego projektu, wolnossącej 250konnej Maximy. Wynik takiej konfrontacji jest chyba z góry znany.
Życzę bezawaryjności przy powyższej konfiguracji oraz satysfakcji po objeżdżaniu "równiejszych" przeciwników wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orzeł
post Mon, 12 Nov 2012 - 18:37
Post #110


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





ja prawdy się nie dowiedziałem wiec też prawdy nie mówiłem smile.gif, nie zmienia to faktu, że wasze auta są mega sleeperami i za to szacun smile.gif.

Pozdro i dzięki za spocika

PEACE

Orzeł


--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szalony
post Mon, 12 Nov 2012 - 19:07
Post #111


Rookie
Dołączył: Thu, 12 January 2012





Ja prawdę mówiłem cały czas, ale nie wracajmy już do tego.....
Masz naprawdę zacnie odpychający się wóz i powiem szczerze, że podczas poruszania się po drogach publiczny nie często spotykam opór, a żeby zostać zjedzony o tyle to już rzadkość.
Również dzięki za spotkanie i być może kiedyś uda nam się stoczyć jakiś bardziej wyrównany pojedynek smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
WODA
post Mon, 12 Nov 2012 - 19:40
Post #112


Rookie
Dołączył: Tue, 20 November 2007
Skąd: Wrocław





A czy mozna zobaczyc wykres z tego ASB na wtryskach CCWA? BO duzo razy o tym slyszalem ale jeszcze nikt nie pokazal tego na papierku...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
magic87
post Mon, 12 Nov 2012 - 20:08
Post #113


User
Dołączył: Tue, 10 January 2012
Skąd: Cze-wa





CYTAT(Szalony @ Mon, 12 Nov 2012 - 18:14) *
Ja nic takiego nie mówiłem więc nie będę pisał za Mateusza.... dlaczego Wam tak powiedział. Żartem rzuciłem, że mam 1.6 po czym rozwinąłem od razu skrót 1-silnik 6-cylindrów oraz że jest około 250kucy. Wiem, że w naszym mieście nie ma zbytnio gdzie o takiej godzinie na manewry z kreski i bez problemu przyjąłem Waszą propozycje ustawek z rolki, która według mnie nie jest wielkim wyznacznikiem czasu na 1/4mili.
Rozumie, że w zaistniałych okolicznościach można było zażartować że to czysta seria, jednak gdy już po ustawce było widać co i jak, to na powtórne pytanie co tam drzemie można było powiedzieć prawdę a nie próbować z kogoś robić głupka. Ze śmiechów na filmiku wrzuconym na yt wnioskuję, że ktoś skończył opowiadać dobry kawał, bo nie wydaje mi się że taki entuzjazm wywarło objechanie przez mocno doinwestowane Audi z powyższego projektu, wolnossącej 250konnej Maximy. Wynik takiej konfrontacji jest chyba z góry znany.
Życzę bezawaryjności przy powyższej konfiguracji oraz satysfakcji po objeżdżaniu "równiejszych" przeciwników wink.gif


Wiemy ze masz 250 Kuca, akurat prawde mówiles. nie mozna tego powiedziec o koledze z mazdy tongue.gif
wykres z besta juz widzielismy cool.gif 250,2

przepraszam Orzeł za spam, ale jak ktos sie ustawia i mówi ze ma 2.0 190-200 KM to mozna z nim jechac, a nie nagle sie okazuje ze 250 ++ mówie o Mateuszu


--------------------
A4 B6 AWX --> BRD, BQ, FMIC, exhaust 2,5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Mon, 12 Nov 2012 - 20:18
Post #114


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





http://web.archive.org/web/20060121143402/...cd6e111ead47ef1


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orzeł
post Sat, 09 Nov 2013 - 16:55
Post #115


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





mała aktualizacja smile.gif,

jednak choroba zwana "tuningiem" jest nieuleczalna,

W tym miejscu po raz kolejny pragnę Podziękować i Pogratulować Wojtkowi za ogarnięcie tematu i stworzenie prawdopodobnie najmocniejszego CCWA na świecie (jeśli się mylę to tylko z braku wiedzy o innych takich projektach)



https://www.facebook.com/media/set/?set=a.5...4880&type=3

"Miło nam zaprezentować nasz najmocniejszy projekt z silnikiem 3.0TDI.

W prezentowanym Audi przeprowadziliśmy następujące modyfikacje:
- Turbosprężarka ROTORTECH Stage 2
- Pompa Common Rail o zwiększonej wydajności (do 420KM)
- Przeróbka układu wtryskowego na ciśnienie 2000bar
- Wydajny Frontalny Intercooler
- Pełny wydech 3" MG Motorsport
- Usunięcie DPF (Downpipe RM Motors + modyfikacja sterownika)
- Instalacja SpiderBOOT
- Remap

Efekt modyfikacji:
- Program wyścigowy 381KM 726Nm
- Program drogowy 373KM 686Nm

Jednocześnie miło nam poinformować że we współpracy z firmą ROTORTECH skonstruowaliśmy dwa rodzaje wydajniejszych turbosprężarek do 3 litrowych silników wyposażonych seryjnie w turbosprężarki z rodziny GTB2260 (Audi, BMW, Mercedes, VW)

ROTORTECH Stage 1 - potencjał do ok. 360KM, reakcja na gaz i wydajność na niskich obrotach zbliżona do turbiny seryjnej. Turbina zapewnia wydajność i jakośść dotychczas proponowanej przez nas turbiny ABT w dużo korzystniejszej cenie.

ROTORTECH Stage 2 - potencjał do ok. 380KM, słabsza wydajność w niskim zakresie obrotów - "budzi się" ok. 250 obrotów później, ale nie traci wydajności aż do 4800 obrotów."


--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arekaudia6
post Mon, 11 Nov 2013 - 12:45
Post #116


Super User
Dołączył: Mon, 30 June 2008
Skąd: OSTROLEKA





Na jakim doładowaniu jeździ auto
ja mam u siebie GTB2263 i wstaje jakies 200obr później
280hp mam przy 1.6 bara oczywiście silnik starej generacji na pompie VP smile.gif
Gratulacje wyniku smile.gif


--------------------
Corsa A c20let ET 12.26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 11 Nov 2013 - 16:01
Post #117


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ładnie !

jak tam seryjne sprzegło na takie parametry ?

mozna startować ze strzałem ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orzeł
post Mon, 11 Nov 2013 - 18:01
Post #118


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





seryjny układ przeniesienia napędu daje sobie radę bez najmniejszych problemów smile.gif


--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Mon, 11 Nov 2013 - 19:17
Post #119


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





A na ile można zrobić ten silnik w automacie żeby nie zmieliło?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dawid_Atv
post Wed, 13 Nov 2013 - 11:22
Post #120


Rookie
Dołączył: Mon, 31 December 2012





Mógłbyś podać koszty projektu ? Cały wydech od turbo robiłeś w MGmotorsport ?

Gratuluje Projektu biggrin.gif

Sam jestem umówiony na przyszły tydzien na IC i wydech pełny bez dpf i cata w MG do A5 CAPA

Interesuje mnie reszta modyfikacji. Dlaczego masz downpipe od rm motors a nie mg ? czy downpipe nie wchodzi w skład pełnego wydechu od turbo ?

Mogłbyś wytłumaczyć mi to jakoś wink.gif bo widzę że znasz się a ja dopiero wchodzę w świat modyfikacji biggrin.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 4 5 6 7 8 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 15 September 2025 - 09:04