![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 20 December 2010 ![]() |
Witam
Tak jak mówiłem dzieło skończone motor 3.0TDi ASB TURBO GTB2260VK rozwiercone na 2562 sterowanie dopasowane od kkk http://www.youtube.com/watch?v=a2YvZ4D-dWc&feature=g-upl a wyszlo tak ![]() https://www.facebook.com/photo.php?fbid=289...e=1&theater |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Witam Tak jak mówiłem dzieło skończone motor 3.0TDi ASB TURBO GTB2260VK rozwiercone na 2562 sterowanie dopasowane od kkk http://www.youtube.com/watch?v=a2YvZ4D-dWc&feature=g-upl a wyszlo tak ![]() https://www.facebook.com/photo.php?fbid=289...e=1&theater A co to wnosi do tematu Orła? Jezdzi juz wiele projektów na GTB więc nie ma się czym chwalić. My 3 lata temu zrobiliśmy 315KM na seryjnym turbo KKK,ale gratki za ogarnięcie GTB bo mało kto umie to zrobić dobrze:) -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 January 2010 ![]() |
Poza tym jak na ASB wynik, nic specjalnego jak na modyfikowane turbo. U Zielucha z A4klub.pl wyszło 330ps na seryjnym turbo + wydech + cooler + nowe wtryski z CCWA.
Ale i tak pewnie ładnie się odpycha. Sorry za OT Orzełek ![]() |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 20 December 2010 ![]() |
Różnica nie wielka moment max osiąga później niż u mnie on ma namula ja mam automat ogólnie wszystkie mody nasze są tylko dla pokazania kto co zrobił i z czego a czy 330 czy 315 bez wielkiej różnicy liczy się hobby "NIECH MOC BĘDZIE Z NAMI
![]() |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 January 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Mnie się podoba, przecierają się szlaki z innym turbo niż ABT i wiedza idzie do przodu w 3.0d a to ważne... i w końcu zaczną szybko jeżdzić cieżkie auta a nie tylko Ibizy, Leony i Golfy... Duży szacun
![]() |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 January 2012 ![]() |
Witam!
Po nicku i lokalizacji wnoszę, że wczoraj mieliśmy się okazję razem poganiać. Koledzy ściągneli Cię bardzo szybko ![]() Gratujuję naprawdę szybkiego wozu, nie rozumię tylko dlaczego opowiadasz, że masz seryjny wóz ?? Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
User Dołączył: Tue, 10 January 2012 Skąd: Cze-wa ![]() |
Witam! Po nicku i lokalizacji wnoszę, że wczoraj mieliśmy się okazję razem poganiać. Koledzy ściągneli Cię bardzo szybko ![]() Gratujuję naprawdę szybkiego wozu, nie rozumię tylko dlaczego opowiadasz, że masz seryjny wóz ?? Pozdrawiam a dlaczego Wy mówicie ze 2.0 seria... pozniej ze jednak turbo ale tylko 0,5 bara i 190 KM? a jak sie okazuje to grubo zmodzone 250++ ![]() albo sie gra w otwarte karty albo sypie scieme... pozdro -------------------- A4 B6 AWX --> BRD, BQ, FMIC, exhaust 2,5
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 January 2012 ![]() |
Ja nic takiego nie mówiłem więc nie będę pisał za Mateusza.... dlaczego Wam tak powiedział. Żartem rzuciłem, że mam 1.6 po czym rozwinąłem od razu skrót 1-silnik 6-cylindrów oraz że jest około 250kucy. Wiem, że w naszym mieście nie ma zbytnio gdzie o takiej godzinie na manewry z kreski i bez problemu przyjąłem Waszą propozycje ustawek z rolki, która według mnie nie jest wielkim wyznacznikiem czasu na 1/4mili.
Rozumie, że w zaistniałych okolicznościach można było zażartować że to czysta seria, jednak gdy już po ustawce było widać co i jak, to na powtórne pytanie co tam drzemie można było powiedzieć prawdę a nie próbować z kogoś robić głupka. Ze śmiechów na filmiku wrzuconym na yt wnioskuję, że ktoś skończył opowiadać dobry kawał, bo nie wydaje mi się że taki entuzjazm wywarło objechanie przez mocno doinwestowane Audi z powyższego projektu, wolnossącej 250konnej Maximy. Wynik takiej konfrontacji jest chyba z góry znany. Życzę bezawaryjności przy powyższej konfiguracji oraz satysfakcji po objeżdżaniu "równiejszych" przeciwników ![]() |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
ja prawdy się nie dowiedziałem wiec też prawdy nie mówiłem
![]() ![]() Pozdro i dzięki za spocika PEACE Orzeł -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 January 2012 ![]() |
Ja prawdę mówiłem cały czas, ale nie wracajmy już do tego.....
Masz naprawdę zacnie odpychający się wóz i powiem szczerze, że podczas poruszania się po drogach publiczny nie często spotykam opór, a żeby zostać zjedzony o tyle to już rzadkość. Również dzięki za spotkanie i być może kiedyś uda nam się stoczyć jakiś bardziej wyrównany pojedynek ![]() |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 November 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A czy mozna zobaczyc wykres z tego ASB na wtryskach CCWA? BO duzo razy o tym slyszalem ale jeszcze nikt nie pokazal tego na papierku...
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
User Dołączył: Tue, 10 January 2012 Skąd: Cze-wa ![]() |
Ja nic takiego nie mówiłem więc nie będę pisał za Mateusza.... dlaczego Wam tak powiedział. Żartem rzuciłem, że mam 1.6 po czym rozwinąłem od razu skrót 1-silnik 6-cylindrów oraz że jest około 250kucy. Wiem, że w naszym mieście nie ma zbytnio gdzie o takiej godzinie na manewry z kreski i bez problemu przyjąłem Waszą propozycje ustawek z rolki, która według mnie nie jest wielkim wyznacznikiem czasu na 1/4mili. Rozumie, że w zaistniałych okolicznościach można było zażartować że to czysta seria, jednak gdy już po ustawce było widać co i jak, to na powtórne pytanie co tam drzemie można było powiedzieć prawdę a nie próbować z kogoś robić głupka. Ze śmiechów na filmiku wrzuconym na yt wnioskuję, że ktoś skończył opowiadać dobry kawał, bo nie wydaje mi się że taki entuzjazm wywarło objechanie przez mocno doinwestowane Audi z powyższego projektu, wolnossącej 250konnej Maximy. Wynik takiej konfrontacji jest chyba z góry znany. Życzę bezawaryjności przy powyższej konfiguracji oraz satysfakcji po objeżdżaniu "równiejszych" przeciwników ![]() Wiemy ze masz 250 Kuca, akurat prawde mówiles. nie mozna tego powiedziec o koledze z mazdy ![]() wykres z besta juz widzielismy ![]() przepraszam Orzeł za spam, ale jak ktos sie ustawia i mówi ze ma 2.0 190-200 KM to mozna z nim jechac, a nie nagle sie okazuje ze 250 ++ mówie o Mateuszu -------------------- A4 B6 AWX --> BRD, BQ, FMIC, exhaust 2,5
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
mała aktualizacja
![]() jednak choroba zwana "tuningiem" jest nieuleczalna, W tym miejscu po raz kolejny pragnę Podziękować i Pogratulować Wojtkowi za ogarnięcie tematu i stworzenie prawdopodobnie najmocniejszego CCWA na świecie (jeśli się mylę to tylko z braku wiedzy o innych takich projektach) ![]() https://www.facebook.com/media/set/?set=a.5...4880&type=3 "Miło nam zaprezentować nasz najmocniejszy projekt z silnikiem 3.0TDI. W prezentowanym Audi przeprowadziliśmy następujące modyfikacje: - Turbosprężarka ROTORTECH Stage 2 - Pompa Common Rail o zwiększonej wydajności (do 420KM) - Przeróbka układu wtryskowego na ciśnienie 2000bar - Wydajny Frontalny Intercooler - Pełny wydech 3" MG Motorsport - Usunięcie DPF (Downpipe RM Motors + modyfikacja sterownika) - Instalacja SpiderBOOT - Remap Efekt modyfikacji: - Program wyścigowy 381KM 726Nm - Program drogowy 373KM 686Nm Jednocześnie miło nam poinformować że we współpracy z firmą ROTORTECH skonstruowaliśmy dwa rodzaje wydajniejszych turbosprężarek do 3 litrowych silników wyposażonych seryjnie w turbosprężarki z rodziny GTB2260 (Audi, BMW, Mercedes, VW) ROTORTECH Stage 1 - potencjał do ok. 360KM, reakcja na gaz i wydajność na niskich obrotach zbliżona do turbiny seryjnej. Turbina zapewnia wydajność i jakośść dotychczas proponowanej przez nas turbiny ABT w dużo korzystniejszej cenie. ROTORTECH Stage 2 - potencjał do ok. 380KM, słabsza wydajność w niskim zakresie obrotów - "budzi się" ok. 250 obrotów później, ale nie traci wydajności aż do 4800 obrotów." -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Na jakim doładowaniu jeździ auto
ja mam u siebie GTB2263 i wstaje jakies 200obr później 280hp mam przy 1.6 bara oczywiście silnik starej generacji na pompie VP ![]() Gratulacje wyniku ![]() -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ładnie !
jak tam seryjne sprzegło na takie parametry ? mozna startować ze strzałem ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
seryjny układ przeniesienia napędu daje sobie radę bez najmniejszych problemów
![]() -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
A na ile można zrobić ten silnik w automacie żeby nie zmieliło?
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 December 2012 ![]() |
Mógłbyś podać koszty projektu ? Cały wydech od turbo robiłeś w MGmotorsport ?
Gratuluje Projektu ![]() Sam jestem umówiony na przyszły tydzien na IC i wydech pełny bez dpf i cata w MG do A5 CAPA Interesuje mnie reszta modyfikacji. Dlaczego masz downpipe od rm motors a nie mg ? czy downpipe nie wchodzi w skład pełnego wydechu od turbo ? Mogłbyś wytłumaczyć mi to jakoś ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 15 September 2025 - 09:04 |