![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 May 2010 Skąd: Kraków ![]() |
pozowle sobie wtrącić swoje trzy grosze...
trzeba tez uważać jaki oryginał sie kupuje .... proste mój przykład .. jako że lubię rzadkie felgi z rynku japońskiego napaliłem sie kiedyś jak szczerbaty na suchary na Enkei Racing Peaks trzyczęściowe, które lata leżały w błocie u gościa który sprowadza hondy z uk.. kupiłem je w okazyjnej cenie.. były w opłakanym stanie lakierniczym, więc oddałem je do renowacji, która kosztowała po trzykroć więcej niz dałem za felgi i o to wglądały super na samochodzie ![]() w między czasie dowiedziałem że ten model felgi był zapoczątkowaniem linii RP np. RP01 etc ... produkowano je tylko w 1992 roku...... i wybrałem sie na tor na tych kołach .. tor wolny bo w radomiu .fajny asfalt .. dobra opona szpera .. i pod koniec dnia taki był tego efekt ![]() lewe przednie koło otwierający się zakręt dwójkowy w prawo i gaz w podłodze ... podejżenie, zmęczenie materiału i lata felgi .. dlatego teraz mam volki ... ![]() -------------------- EG5 K20 sold => 6mps
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: Łomża ![]() |
Na civicu jest 5 cienkich ramion kiedyś podjechał do mnie koleszka czy felgę da radę pospawać na ramionach bo pękła podczas normalnej jazdy mówię - spoko coś się podłubie - pospawałem spoko wszystko git ale gdy przyjechał po odbiór stwierdził że zapłaci ale felgi wyrzuca bo 2 pozostałe pękły .... jednym słowem kapota - dodam że felgi wyglądały na pomalowane proszkowo -nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale zaczyna mnie to ciekawić
-------------------- Usunięto komercyjna sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 May 2010 Skąd: Kraków ![]() |
no moje te co pokazałem na fotkach tez były lakierowane proszkowo
-------------------- EG5 K20 sold => 6mps
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 15 December 2006 ![]() |
Heh.. ...czytam i sam już nie wiem.. Ja używam w drifcie felgi Rota od 3 lat.. i wszystkie są proste (zaznaczę ze wszystkie były oryginalne, nigdy nie malowane itp...)
jeden komplet to chyba miał,, na sobie '' 300 opon rożnego typu np. Toyo R888 255.... i wszystko jest ok ![]() PS. Tak mi się wydaje ze to malowanie proszkowo może mieć jakiś wpływ...?? ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
w temacie rozwalania felg
![]() tez szukam do siebie mocnych lekkich felg 8Jx17 na 5 srub... najlepiej gdyby miały ET okolice 0 lub -10 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Mon, 07 February 2011 ![]() |
ja jestem raczej zdania że samo malowanie nie będzie szkodliwe ale późniejsze utwardzanie w piecu który zapewne nie trzyma temperatury i przegrzewa
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
^^^ OCB?
Odpowiadając na posty wyżej - nie twierdzę, że tajwańskie felgi się do niczego nie nadają, skoro większość ich użytkowników jest z nich zadowolona. Problem jednak leży w tym, że są one przeważnie mniej odporne na uszkodzenia niż ich markowe odpowiedniki, a pozostawiające sporo do życzenia procesy produkcyjne i kontrola jakości (lub jej brak) powodują, że potencjalnie bardzo groźne uszkodzenia występują częściej niż w droższych produktach. Krótko mówiąc, you get what you pay for. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
Trochę z tym wypalaniem w piecu mnie przeraziliście- właśnie dzisiaj oddałem do lakierowania swoje...
W oryginale jak uderzyłem w krawężnik przy 10/20 km/h to belka się pogięła a felga nic... Miałem też przygodę, że musiałem się na samej feldze dotoczyć się 1,5km do wulkanizatora i też jej nic nie było... Kuty alu-mg BBS. Kumpel miał jakieś włoskie podróbki felg od bmw e39 m5- pogięły się po pierwszym sezonie w stolicy... -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
W tych kategoriach mogę pochwalić felgi Fondmetal, uszkodzenie w postaci zagięcia pojawiło się jak przy prędkości 120 km/h wpadłem w krater poprzeczny, głębokości dość znacznej. Twarda sztuka, ale chętnie zmienię jak macie coś bardziej odpornego i nie pękającego w podobnej cenie bo wzór mam już oklepany.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 ![]() |
jesli chodzi o twardość/wytrzymałość to śmiało można polecić Schmidty.
http://www.youtube.com/watch?v=hrxXCXdcqVs http://www.youtube.com/watch?v=SCi3WM0S95o http://www.youtube.com/watch?v=ToLH5gQY3Xc -------------------- @CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9 |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Mon, 21 November 2005 Skąd: Zabrze ![]() |
jesli chodzi o twardość/wytrzymałość to śmiało można polecić Schmidty. http://www.youtube.com/watch?v=hrxXCXdcqVs http://www.youtube.com/watch?v=SCi3WM0S95o http://www.youtube.com/watch?v=ToLH5gQY3Xc Tylko jest jedna róznica bo tu ranty to Radinox. I wogóle są to 2 skręcone ranty . Bęben juz nie jest taki pancerny. -------------------- TUN UP
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 February 2005 Skąd: Długołęka ![]() |
Lakiery proszkowe topią się w temperaturach do 190*C, a każda firma dąży do obniżenia temperatury wygrzewania ze względów oszczędnościowych.
Proszki niskotemperaturowe grzeją się w temperaturze 170*C, a taka temperatura nie ma prawa zmniejszyć twardości aluminium. Jaki z tego wniosek ?? Zamiast malować bezpieczniej mimo wszystko POLEROWAĆ ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
Temat mocno mnie zaniepokoił, bo dwa komplety ori felg RS4 dałem do takiego malowania, na pierwszych jakiś czas już jeżdżę i jak na razie ok, co nie zmienia faktu że żałuje tej decyzji
![]() -------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 Skąd: Kraków ![]() |
nawet nie straszcie z tym wygrzewaniem proszku, bo sam w najbliższym czasie miałem robić kolor na felgach.
to co zostaje standardowe lakierowanie? niech ktoś obali tą tezę PROSZĘ ![]() -------------------- MX-5 - track
E55 AMG - daily |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
mialem Roty jakies 2 lata i po wpadnieciu w mega dziure nie stalo sie obsolutnie nic! uderzylem tak ze az auto podskoczylo, zatrzymalem sie bo bylem pewien ze pekla, nie stalo sie obsolotnie nic!
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 December 2009 ![]() |
Tak z ciekawosci wyszukane w necie:
Jak długi czas wstępnego podgrzewania powinno się stosować przy spawaniu aluminium? Podczas gdy podgrzewanie wstępne do pewnego stopnia jest dobre, to zbyt duże może pogorszyć właściwości fizyczne aluminium. Jak było powiedziane wcześniej temperatura ostatniej fazy obróbki cieplnej dla stopów wynosi 200°C, więc jeśli operator wstępnie podgrzeje aluminium do 180°C i utrzyma tę temperaturę w tym zakresie podczas spawania, właściwości fizyczne aluminium zostaną zmienione. W przypadku stopów obrabianych na zimno, takich jak seria 5000, jeżeli operator utrzyma temperaturę na poziomie nawet 90°C, może doprowadzić do uwrażliwienia materiału na naprężeniowe pękania korozyjne. W większości przypadków pewne podgrzewanie wstępne, w celu osuszenia materiału, jest dopuszczalne, jednak powinno być ograniczone. Wielu niedoświadczonych spawaczy aluminium używa podgrzewania jako wsparcia. Od kiedy sprzęt do spawania aluminium wymaga pracy przy większych prądach, wielu spawaczy sądzi, że podgrzewanie wstępne pomoże wyeliminować ograniczenia sprzętu, ale nie w tym przypadku. Aluminium posiada niską temperaturę topnienia – 660°C, w porównaniu do 1426-1482°C dla stali. Z powodu niskiej temperatury topnienia, wielu operatorów uważa, że do spawania aluminium wystarczy im sprzęt o małej mocy. Ale przewodność cieplna aluminium jest pięć razy większa niż stali, co oznacza, że ciepło rozprasza się bardzo szybko. Dlatego wartości prądu i napięcie przy spawania aluminium są wyższe niż przy spawania stali, tak więc operator przy spawania aluminium potrzebuje sprzętu o dużej obciążalności. Link -------------------- E36 3.0t 400/500 drift
Superb III 2.0t 350/500 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Zainteresowaliscie mnie tym wplywem temperatury na wlasciwosci wytrzymalosciowe felgi, gdzies juz kiedys czytalem jak ktos o tym wspominał. Ciekawe jak to faktycznie przeklada sie na rzeczywistosc ale mam wrazenie ze cos w tym jest. Bede drążył temat jak cos wyszperam to podrzuce.
-------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" ![]() |
gdzies widziałem fotkę że przy hamowaniu proste ramiona się powyginały... chyba piszesz o tym przypadku zdjęcie tych felg mnie zaszokowało - możesz to wrzucić, bo nie pamietam gdzie to widziałem.. Proszę bardzo. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Mon, 20 December 2010 ![]() |
tez szukam do siebie mocnych lekkich felg 8Jx17 na 5 srub... najlepiej gdyby miały ET okolice 0 lub -10 ![]() Porozglądaj się w kółkach Team Dynamics. Może znajdziesz coś dla siebie. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Porozglądaj się w kółkach Team Dynamics. Może znajdziesz coś dla siebie. na ta chwilę najbliżej mi do compomotive MO ładne pięcioramienne i były w sport quattro ![]() http://www.ihle-motorsport.de/likecms.php?...eid=45&sp=1 ![]() w sumie to chyba potrzebuje cos na zamowienie 8J17 z ujemnym ET w okolicach -5 moze -10, wtedy nie potrzebny dystans ale z kolei mam nietypową felgę... zastanwiam sie jeszcze nad dołożeniem dystansu 30mm ze szpilkami na rozstaw japoński 5x114.3 - wtedy mam wiekszy wybór -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 09:22 |