Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Niska kompresja po remoncie
Feluke
post Sun, 13 Mar 2011 - 23:21
Post #41


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(JvR @ Sun, 13 Mar 2011 - 23:09) *
Witam, przeglądam to forum od jakiegoś czasu, ale jakoś nie miałem okazji się udzielać. Co do tematu wczoraj z kolegą rozebraliśmy silnik z tego samego powodu. Zamiast sprezania na poziomie 15 było 7. Otóż kolega kupił 2 tyg temu silnik na allegro jako "na chodzie w bdb stanie", a oto zdjęcie z wczoraj. http://img3.imageshack.us/i/c36020110312222953.jpg

Spox, kiedys berkut kupil silnik RS2k ktory tez mial byc na chodzie "Samochodem jezdzilem do ostatniej chwili przed wyjeciem silnika" a po rozebraniu tona czerwonego silikonu doslownie wszedzie, nawet w szklankach i 2 panewki obrocone ze jedna na druga wlazla a wal slizgal sie po podporach walu. Do tego dziura w bloku jak kciuk tez zalatana silikonem. Wygladalo to bardziej na uszkodzenie powypadkowe i dosc stare. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 13 Mar 2011 - 23:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
etam
post Sat, 19 Mar 2011 - 00:28
Post #42


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





CYTAT(Feluke @ Fri, 11 Mar 2011 - 22:35) *
Poprosimy o wiecej zdjec z tej demolki szczegolnie zdjecia tlokow. wink.gif



Uploaded with ImageShack.us


--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Sat, 19 Mar 2011 - 00:49
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





no i jeszcze wypiaskować pompę olejową...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 19 Mar 2011 - 00:56
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





etam
obtaczałeś w piachu przed włożeniem do cylindra? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
etam
post Mon, 11 Apr 2011 - 21:53
Post #45


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





odgrzewam kotleta.

wymienilem dół na sprawny o dobrej kompresji. po złożeniu kompresja jest ok 4bar!
zglupialem.
rozumiem ze problem nie tkwi w dole tylko w połączeniu i górze. usczelka jest nowa wyglada ok wiec raczej nie tu jest problem

pytanie jest takie: czy niedokładnie dotarte zawory mogą aż tak wpłynąć na nieszczelność? w warsztiacie na poleczki kolo sprawdzal szczelnosc i powiedzial ze jest dobrze. jak zalalem komore spalania benzyną przy glowicy odwróconej na stole to po jakims czasie przeciekło...
dodam ze rozrząd jest dobrze ustawiony


--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilachgt
post Mon, 11 Apr 2011 - 22:20
Post #46


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Lublin





a kolektor odpiaszczony?? ;p


--------------------
taniekola.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
etam
post Mon, 11 Apr 2011 - 22:50
Post #47


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





zmienilem na czysty bez piachu biggrin.gif
teraz widze ze piasek nie mial wplywu na utratę kompresji


--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Mon, 11 Apr 2011 - 23:24
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





zawory powinny być szczelne nic nie powinno przeciekać o ile dobrze ustawiłeś wałek lub nie podpiera hydraulika... , jak masz wszystko złożone w kupie możesz spróbować odpalić na samostart , tylko uwaga nie szczelne zawory grożą cofnięciem się płonienia co może wywołać pożar w najgorszym przypadku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Tue, 12 Apr 2011 - 00:38
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(etam @ Mon, 11 Apr 2011 - 21:53) *
pytanie jest takie: czy niedokładnie dotarte zawory mogą aż tak wpłynąć na nieszczelność? w warsztiacie na poleczki kolo sprawdzal szczelnosc i powiedzial ze jest dobrze. jak zalalem komore spalania benzyną przy glowicy odwróconej na stole to po jakims czasie przeciekło...
dodam ze rozrząd jest dobrze ustawiony


Na przylgniach powinien byc widoczny matowy pasek po docieraniu.''kolo sprawdzal szczelnosc...'' ja tam nikomu nie wierze, dopoki sam sie nie przekonam.


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Wed, 13 Apr 2011 - 00:11
Post #50


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Ale nie przesadzajmy ze przez nie szczelność zaworu straci kompresje o 3/4 nomilnalnej wartości (oprócz nadpalenia)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Wed, 13 Apr 2011 - 12:46
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(Cieniu @ Wed, 13 Apr 2011 - 00:11) *
Ale nie przesadzajmy ze przez nie szczelność zaworu straci kompresje o 3/4 nomilnalnej wartości (oprócz nadpalenia)


Moze i masz racje, jak by nie bylo rozebrac trzeba ,bo to takie zgadywanie...


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Wed, 13 Apr 2011 - 19:09
Post #52


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





moze te rst jakies cwansze od innych silnikow hehe. Jak ja swojego zlozylem po remoncie to nie dosc ze nie dalo rady zaplaic z rozrusznika, to jak go odpalilem po 200m holowania to chodzil jakbym nie wyjal wszystkich kluczy ze srodka. Po chwili wsio bylo OK i silnik chodzil jak malina. Moze to wbrew praktyce ale w twoim wypadku to juz chyba z desperacji bym go pociagnal biggrin.gif


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Wed, 13 Apr 2011 - 23:57
Post #53


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





CYTAT
Moze to wbrew praktyce ale w twoim wypadku to juz chyba z desperacji bym go pociagnal

I tu jest zawarta mądrość od - do +
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 14 Apr 2011 - 00:05
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(rex @ Wed, 13 Apr 2011 - 19:09) *
moze te rst jakies cwansze od innych silnikow hehe. Jak ja swojego zlozylem po remoncie to nie dosc ze nie dalo rady zaplaic z rozrusznika, to jak go odpalilem po 200m holowania to chodzil jakbym nie wyjal wszystkich kluczy ze srodka. Po chwili wsio bylo OK i silnik chodzil jak malina. Moze to wbrew praktyce ale w twoim wypadku to juz chyba z desperacji bym go pociagnal biggrin.gif


zapewnie miales totalnie nienapelnione szklaneczki tongue.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Sun, 09 Oct 2016 - 11:35
Post #55


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





Pełen odgrzew.

Pacjent sr20 od kumpla. Trochę więcej niż 2000 km po remoncie (panewki, nowe lekko doprażające kute tłoki w nad-wymiarze,UPG gruby mls )
komprecha 5,5-6 -6-6,5. Zaraz po złożeniu i odpaleniu było 12.
Blok i głowica planowana, szpilki nie arp ale nowe. Głowica szczelna, szklanki wrzucone do oleju, nie wyciskane przed założeniem.
Wymiany oleju 100;500;1500, docieranie z narastającym obciążeniem.
Ubytków oleju i wody nie zauważono. Przedmuchy do odmy trzeba sprawdzić.

Zamki ustawione według instrukcji tłoków, pierwszy zrobiony za luźny.

Moje pytanie, czy pierścienie muszą się jeszcze ułożyć czy nie ułożą się bo "jodełka" na gładziach za łagodna?
Poprawić jodełkę, nowe pierścienie i jeszcze raz docierać? Stan gładzi i tłoków trzeba zweryfikować, głowica była kiedyś robiona, próbę szczelności benzyną przeszła-do sprawdzenia.

Czy coś przeoczyłem?




Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 14:14